Comida y Bebida

Dorpstraat 88 4851 CN Ulvenhout Nederland Kaart

Over het restaurant Comida y Bebida

Spaanse smaaksensaties

Comida y Bebida, niet meer en niet minder. Naar het Nederlands vertaald: eten en drinken. En dat is dan ook precies waar het hier allemaal om draait. Fantastische Spaanse klassiekers met bijpassende wijnen. Tijdens een avondje uit in mediterrane sferen maak je kennis met de eindeloze gastvrijheid van het Iberisch schiereiland en kun je genieten van zuidelijke smaaksensaties.

Meer informatie over restaurant Comida y Bebida

Kan beter

Jouw recensie over het restaurant Comida y Bebida

Fiona V.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Heerlijk gegeten, keuze genoeg, vriendelijke bediening, goede prijs-kwaliteit verhouding. Sfeer van ruimte is niet bijzonder maar prima om avondje gezellig te tafelen.
Huub K.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Dit hebben we nog NOOIT meegemaakt. We hadden voor vier personen besproken om 19.00 uur. We waren er om 19.00 uur en kregen een tafel en onze eerste bestelling werd opgenomen. Drankjes, brood met Serano ham en kaas, drankjes snel maar na een half uur verder nog niets en wij gevraagd of er men iets niet vergeten was. Ze zouden het direct nakijken, echter er kwam niets. Een kwartier later zelf er maar achter gegaan. Het bleek gewoon nog niet besteld te zijn. De keuken had het fout gedaan. Net of je als klant daarop zit te wachten! Nu ging men er achter aan en inderdaad een minuut later was het er. We bestelde gelijk de volgende gerechten. Echter na een half uur was er nog steeds weer niets, op een paar dadels na. Toen we hier een opmerking over maakte kregen we te horen dat het normaal was dat klanten altijd lang moesten wachten. Stoofvlees en ansjovis duurt nu eenmaal een half uur. Volgens ons kan het dan nog niet goed zijn. Kortom hoe verzin je het, in een half uur stoofvlees en/of ansjovis, dat moet je anders kunnen organiseren. De baas snapte het niet, het was erg druk en dan moest iedereen gewoon lang wachten. Dat wij dat nu niet konden begrijpen. Als klap op de vuurpijl echter begon ze onze tafel af te ruimen en konden we gaan.
Wij gaan toch zeer regelmatig uit eten maar dit hebben we in de afgelopen 40 jaar toch nog nooit meegemaakt. Kortom voor ons eens maar nooit meer!
geodeet .
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2017
We houden van Spanje en tapas, en dit restaurant is een echte aanrader. Al vaker geweest en altijd erg goed gegeten. Ga vooral voor de 'specials', die zijn origineel en erg lekker. Alle andere gerechten die we hebben geproefd waren ook prima. Net zoals de wijnen. Personeel is altijd attent, vriendelijk en vrolijk. Tafeltjes staan niet zo dicht op elkaar als in de grote steden. Hopelijk wordt het gauw zomer, dan komen we terug voor het terras!
maurice V.
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2017
Een echt tapas restaurant met heerlijke gerechten op de kaart. Zulke tapas zaken kom je niet veel tegen in Nederland. Alles vers gemaakt. Leuke avond uit gehad
Ingrid H.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
We hebben genoten en vonden het eten prima, behalve de kleine 'crispy' visjes die erg 'fishy' smaakten. Maar al met al was de ervaring voor herhaling vatbaar.
Pieter G.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2016
Met Wunian in de keuken en Meddie in de bediening hoef je voor heerlijke tapas niet naar Spanje af te reizen. (H)eerlijke gerechtjes, smullen in een eenvoudige gemoedelijke sfeer. Een aanrader.
Pasja P.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Prima, ongecompliceerde tapas. De specialiteiten van de dag zijn bijzonder goed en overstijgen ruimschoots het niveau van tapas van een gemiddeld tapasrestaurant.
Edu S.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
Het is allemaal heel lekker vers en niet duur maar net niet de smaak die je verwacht. We vermoeden dat er toch een aantal specialiteiten niet zelf gemaakt worden en dat er geen kok is die Spaanse roots heeft. De gastvrouw is een echt visitekaartje. Maar die muziek dan weer: eerder Mexicaanse Norteño dan Andalusische klanken. Wel gezellig, maar je voelt je niet in Spanje.
Peter S.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2016
We hebben maar een paar gerechtjes maar degene die we hadden waren heerlijk de ossenhaas was werkelijk overheerlijk enperfect gebakken. Leuke spontane gastvrouw.

Zeker een keer gaan eten.
Thea V.
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2016
Heerlijke tapasgerechtjes in een sober maar gezellig restaurant gegeten.
Geserveerde porties zijn goed van formaat. Bediening vriendelijk.
Gaan zeker nog vaker!
Maartje V.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2016
Ik vind bijna alles lekker, maar de kalfswangetjes, HEERLIJK, mijn man vond de makreel toast erg lekker, ook de kabeljauw kroketten, lekker. We komen van de zomer terug voor het terras en de sangria
Kees en Maartje
Rene B.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2016
Wat hebben we ons zessen heerlijk gegeten!! Na een eerste ronde hadden we eigenlijk genoeg, maar omdat het zoooo lekker was, toch nog wat besteld! Zeer vriendelijke bediening, gezellige sfeer. En dan als slotakkoord een aanrader van de bovenste plank wanneer je nog zin hebt in "koffie": de Barraquito.
awa .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2016
Niets is perfect maar dit komt heel dicht bij. Niet alleen de 'standaard' tapas maar ook authentieke bijzondere tapas. Prima klaargemaakt. Huiskamer sfeer en persoonlijke aandacht maken het af. We hebben weer genoten!
dietiekopmaat .
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2015
Heerlijk gegeten voor een nette prijs. De kinderen waren ook enthousiast (17,14 en 12, waaronder een vegetariër) De bediening was heel goed, maar ze had het wel druk in haar eentje.Qua sfeer doet het zeker niet onder voor Spanje!
EsmeeKo .
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2015
Leuke inrichting en vriendelijke bediening. Eten was lekker, vooral de bacalao croquettas en groenteschotels! Er is niet alleen vis en vlees, maar ook veel groente tapas, die dus ook geschikt zijn voor vegatariërs. Leuk is dat er op de kaart alleen echte Spaanse gerechten staan die in Spanje ook gegeten worden. Vernederlandste gerechten komen er niet in, vertelde de kok/eigenaar ons.
willemtops .
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2015
Fijne zaak, goede sfeer, lekkere gerechtjes/tapas. Prima huiswijnen, normale prijzen. Een aanwinst voor Groot Breda. Zaak is pas net open. Juni dit jaar. In de toekomst zal er zeker nog wel wat verbeterd worden aan de gerechtjes die nu goed waren maar nog een beetje braaf. In ieder geval gingen wij met een glimlach op ons gezicht huiswaarts. Tot de volgende keer.
wimbeijer .
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2015
Zaterdag 03-10-2015 met 5 personen heerlijk gegeten en gedronken. Lekker ontspannen sfeertje.
Smaak prima en bediening eveneens.

wimbeijer dorst
Sjoerd D.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2015
Vandaag heerlijk geluncht bij de nieuwe Tapasbar Comida y Bebida in Ulvenhout! Zeker een aanwinst voor ons dorp. Het pand is sfeervol ingericht, de bediening door de eigenares was erg vriendelijk en de tapas waren stuk voor stuk heerlijk! Prijs kwaliteit verhouding is prima in orde! Wij komen zeker terug!
VSA75 .
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2015
Heerlijk gegeten bij Comida y Bebida! Alle tapas waren even lekker, sfeer is ontspannen en de inrichting is erg mooi. De bediening is super gastvrij. Het terras buiten is als het mooi weer is zeker een aanrader om te reserveren. Heerlijk plekje waar je een echt vakantiegevoel krijgt..Ook leuk met kinderen, er is een speelhoekje voor de kleintjes en de wat grotere kinderen kunnen als je lekker zit na te tafelen met een kan sangria spelen in de speeltuin tegenover het restaurant, ideaal! Wij komen zeker nog vaak terug!