Comedy Café Amsterdam

IJdock 89 1013 MM Amsterdam Nederland Kaart
31-206383971

Meer informatie over restaurant Comedy Café Amsterdam

• Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Terras
AsKock .
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2013
Tja, misschien hebben wij het getroffen maar wij herkennen ons absoluut niet in onderstaande recensies. Zowel eten, service als ambiance waren prima. De ober kwam keurig vooraf vragen of we wat wilden drinken en overlegde het tempo waarin de gerechten geserveerd moesten worden. We begonnen met een broodje vooraf, een combinatie van witte en bruine bolletjes, lekker op temperatuur en met voldoende tapenade en kruidenboter. Daarna kregen we spareribs met daaraan veel mals vlees dat goed op smaak was. Daarbij kregen we voldoende frites groenten en sausjes. Als nagerecht cheesecake die prima smaakte. Vlotte bediening en een uitstekende prijs/kwaliteitverhouding. Na het eten zijn we eerst nog een wandeling gaan maken in de buurt. Daarna de voorstelling bezocht. We werden keurig begeleid naar ons tafeltje. Het niveau van de cabaretiers was wisselend. De presentaties werden echter prima aan elkaar gepraat door de host. Ook hier was de bediening goed, zeker niet opdringerig.

Ruben D.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2013
Slechte prijs-kwaliteit verhouding, kogelbiefstuk doorbakken en dessert beetje goedkoop. Verder is de service volledig gericht op zo snel mogelijk de paar rondes drank uitserveren die bij het arrangement zit. Desondanks zit je toch een eeuwigheid te wachten op je drankje, of op een karaf water (met te weinig glazen) of een mandje brood. Op het moment dat de comedy-show bijna begint wordt je onder luid schreeuwen van de bediening richting het comedy-cafe gedreven, waar je wordt getrakteerd op banale grappen van derderangs cabaretiers. Mensen, doe het niet.
Joris K.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2013
Hier met een grote groep wezen eten. Uiteraard niet met de illusie dat het eten van hoge kwaliteit zou zijn. Dat was het ook niet, eerst brood (die gewoon op de rekening verschijnt) met tomatenpuree en knoflookboter, vooraf de eendenborstsalade die volgens mij rechtstreeks uit de koelkast naar je tafel gebracht wordt, als hoofd een rib-eye doordrenkt in saus met als je goed zoekt wat "groente". Niet erg hoogstaand en daarvoor toch nog best aan de prijs. De service is gehaast en gericht op productie. Gelukkig ligt het pand mooi met een leuk uitzicht (vooral als je boven zit).
SanneMarike .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2012
Voorafgaand aan show arrangementen menu gegeten. Vooraf carpaccio, niets bijzonders maar verder prima. Als hoofgerecht biefstuk. Beide biefstukken waren helemaal doorbakken ipv medium. Aangegeven en we kregen 2 nieuwe. Hoewel deze qua garing beter waren, was het qua smaak nog niet geweldig. Wel prima service want we kregen nieuwe friet en een kan water erbij. Als toetje cheesecake, deze was prima. Wat betreft prijs/kwaliteit op de biefstuk na ok. Je moet geen geweldig eten verwachten maar voor een snelle hap te doen.
Kim O.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2012
Op een zonnige dag op het mooie terras gaan zitten met vier personen. 3 maal een biefstuk besteld (medium). Eén maal een salade. Voor wat betreft de biefstuk een totaal mislukt gerecht geserveerd gekregen... 2 van de 3 totaal doorbakken. De garnering was triest met kapot gebakken wokgroenten en een saus met een overdaad aan peper. Jammer van ons geld...Bij de bediening aangegeven dat de biefstukken doorbakken waren ipv medium. Hij zou het even aan de kok melden...verder niks, geen nieuwe biefstuk, geen kopje koffie geen excuses... Jammer, hier eten we nooit weer.