Columbus

Strandweg 47 2586 JL Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant Columbus

Genieten aan zee

Ga mee op een avontuurlijke ontdekkingstocht en geniet van wereldse smaken 'gewoon' aan het strand van Scheveningen. De sfeer die hier hangt is geweldig, bij binnenkomst word je met een grote glimlach ontvangen. Je voelt je echt welkom! Geniet van de heerlijke gerechten, de gastvrije omgeving en als kers op de taart van het geweldige uitzicht op de boulevard en zee.

Meer informatie over restaurant Columbus

• : Parkeerplaats

6,8
Roland D.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Ggegeten met AH restaurantbon, zoals eerder gezegd, veel meer keus dan op de site aangegeven stond, erg fijn.
eten prijstechnisch prima, kip van kipsate erg mals, fijn dat we zelf konden aangeven wanneer we het hoofdgerecht konden krijgen (anders krijg je deze direct na je voorgerecht)
Gerard N.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
De Carpacio was meer een bak met rucola dan dat er carpacio op lag. Slordig opgemaakt. De Kipsate waren hompen kip niet mooi geregen en de saté saus leek op dikke Pindakaas.

Niet voor herhaling vatbaar!
robeboru .
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2016
Het was tweede kerstdag en het restaurant was afgeladen vol! Waarschijnlijk was het daarom wat rumoeriger dan normaal en werd er wat 'gehaast' te werk gegaan. De uiensoep was aan de flauwe kant en er zat een oud stukje stokbrood in en bij de tomatensoep, die best lekker was zat helaas niet één stukje stokbrood. We kregen twee volle bakken friet, en ook het hoofdgerecht op je bord was voldoende. De zalmfilet was mooi grote portie en smaakte prima, ook over de spare ribs waren kids tevreden! Het toetje was redelijk, de ijsjes waren weliswaar klein maar best oké.
Claudia M.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2016
Gezellig zitje bij de open haard. Eten was prima. De bediening was vriendelijk maar duurt wel even voor ze aan tafel komen als je een leeg glas of bord hebt.
jokebeek .
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2016
Gewoon lekker gegeten, lekker soepje, verse groenten, varkenshaas was een beetje droog, maar toetje weer heerlijk.ccccccccccccc
Bart L.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Niet geweldig, fantastisch of overdreven. Wel gewoon goed gegeten, voor een goede prijs, met nette en klantgerichte bediening. De ruimte tussen de tafels is wel te krap, personeel en gasten kunnen er op sommige plekken echt niet door.
Theo P.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Gisteren 18-12-2016 bezoek gebracht aan dit restaurant met AH restaurant actie.
Ik kan hier kort en krachtig over zijn: zeeeeeer vriendelijke gastheer, eten was heeeel goed, de groenten waren goed op smaak en een mooie bite, biefstuk mooie cuison gebakken, alles goed heet. als we weer in scheveningen zijn gaan we beslist weer hier eten.
tinie S.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
We waren hier via ah-restaurantactie, het was uitstekend, hoofdgerecht ruime keuze en ook nagerecht ruime keus, voorgerecht was weinig keus, alleen soep (waar ik helemaal niet van houd) of carpaccio, mochten dit niet omruilen naar een kop koffie als afsluiting, jammer!
strijen1 .
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
Wij waren met 8 personen en maakten gebruik van AH-vouchers. 1 persoon kreeg zijn hoofdgerecht 5 minuten na de rest (sorry vergeten). Op de vraag of 2 van de 8 mensen i.p.v. een dessert (ca. €6,50) een kop koffie (€2,75) kon worden ontvangen werd afwijzend gereageerd.
Wijn en water fors aan de prijs.
Monique V.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Voordat wij naar de musical de Lion King gingen. Hier gegeten met de AH actie. Met een kleine bijbetaling genoeg keuze. Wij hebben heerlijk gegeten.
Marcel S.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Lekker gegeten goede en vriendelijke bediening we gaan zeker nog een keer daar eten .
irene V.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Top! Na ons heerlijke voor- en hoofdgerecht zaten we al helemaal vol, maar hadden nog recht op dessert. Als service kregen we toen onze brownies mee naar huis! Echt super, nog nooit meegemaakt.
monique23051 .
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Voordat we naar de musical the lion king gingen zijn we hier gaan eten met nog een ah bon 2e persoon gratis. Prima service lekker gegeten, meer mogen uitzoeken van de kaart dan eigenlijk aangegeven stond, heel klantvriendelijk en het is geen top kwaliteit wat je krijgt, maar wij zijn té verwend met 1michelin ster enzo dus tja, maar gewoon goed gegeten. Er waren wat herrieschoppers (zatlappen) aan de bar die na de Red Bull knock out races die er gisteren helaas waren daar zaten en 1 ervan viel ons lastig. Ik werd heel bang en gelukkig reageerde mijn man heel adequaat en ook de manager en het personeel!!! Chapeau!!! Hij is naar buiten gegooid. Er werd wel 4 keer gevraagd of het met ons ging en we kregen zelfs een drankje van het huis, dat noem ik nog eens top service. Als we weer een musical in Scheveningen hebben dan weten we nu waar we lekker kunnen eten. Reserveren op dit soort dagen is écht gewenst want het was er erg druk (overal op de boulevard) Groetjes uit Helmond. Monique de Greef
S W.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Super goeie samenwerking tussen de collega's in het restaurant waardoor het allemaal professionaliteit uitstraalt!
Kortom een super leuk en gezellig restaurant!
iradijkhuizen .
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2016
eten was wel goed, alleen bij de gegrilde zalm zat totaal geen groente. Alleen één schijfje komkommer en een worteltje. De porties mogen wel iets groter. Er was maar 1 persoon in de bediening. Zij liep zich wezenloos. Chapeau voor haar. Mijn man was zijn pet vergeten en zij kwam het achter ons aan brengen. Houdt haar in ere.
Kirsten W.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Heerlijk gegeten, met uitstekende service. Van te voren een melding gemaakt bij de reservering voor Lactose intolerantie, en onze ober was hier dan ook perfect van op de hoogte. Niet alleen wist hij gelijk te noemen welke opties op het menu mogelijk waren, ook ging hij sommige dingen extra na vragen in de keuken als hij twijfelde. Zeer genoten van het eten daarom, en gezellige avond gehad!
w S.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
wij hebben erg genoten van het eten de wijn en de bediening was super vriendelijk kortom top gelegenheid nooit verwacht op deze locatie .
Kadeka .
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Met partner daar gegeten vanwege een actie: 2e hoofdgerecht gratis. Het was er niet druk, dus konden zitten waar we wilden. Helaas stonk het op die plek enorm naar putlucht. Toch blijven zitten; ik was blijkbaar de enige die het rook. Direct aan het hoofdgerecht gegaan welke met een kwartiertje geserveerd werd. Partner een kogelbiefstuk van redelijk formaat, ik een mixed-grill aan 2 houten stokjes: plat stukje gehakt, gespiest cocktailworstje, stukje varkenshaas, mini koteletje en stukje biefstuk. Let op: 24,50! Op beide (te grote!) borden gegarneerd met 'dente' groenten. Schaaltje patat samen delen, mayo in een plastic bakje werd 0,75 gerekend. Hebben maar gezegd dat we nergens nog gebruik van wilden maken en weggegaan. Eén hoofdgerecht, 1 jus d'orange, 1 Icetea-green, 1 mayo: 32,50. Totaal geen prijs-kwaliteitsverhouding :-(
Raimond F.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2016
5-gangen keuzediner via Actievandedag.nl - Keuzemenu beperkt - Veels te duur als je normale prijs zou betalen (nu via kortingsbon avdd) - Erg lang wachten tot iemand naar je toe toekomt bij binnenkomst - Porties voorafjes wel erg klein - Hoofdmaaltijd wel erg lekker en voldoende - Keuze uit slechts 2 desserts is wel erg weinig Conclusie: Zou hier geen 5-gangen keuzerdiner meer bestellen, maar voor een 2- of 3-gangen menu prima te doen (maar dan alsnog liefst met korting want ze zijn wel aan de prijs)
Rebecca V.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2016
Afgelopen zaterdag met zijn 4en gegeten. Wij hadden een 2 gangen bon van Groupon. Wij mochten zelf kiezen of we een voor en hoofdgerecht namen of een hoofd en nagerecht. We hebben allemaal heerlijk gegeten. Varkenshaas is zeker een aanrader.