Columbus

Strandweg 47 2586 JL Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant Columbus

Genieten aan zee

Ga mee op een avontuurlijke ontdekkingstocht en geniet van wereldse smaken 'gewoon' aan het strand van Scheveningen. De sfeer die hier hangt is geweldig, bij binnenkomst word je met een grote glimlach ontvangen. Je voelt je echt welkom! Geniet van de heerlijke gerechten, de gastvrije omgeving en als kers op de taart van het geweldige uitzicht op de boulevard en zee.

Meer informatie over restaurant Columbus

• : Parkeerplaats

Jouw recensie over het restaurant Columbus

Souci B.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Goede ontvangst, eten was super lekker, sfeer gezellig. Was met AH actie gegaan, geen verschil gemaakt, kon zitten waar je wilde. De moeite waard om mijn vrienden door te geven.
JGH S.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2017
28 augustus hier gegeten, Het was 1 grote chaos. Wij hadden een 5-gangen menu. De soep kwam snel en men vroeg of wij meteen voor de tweede gang wilden. Dit wilden wij en dat gebeurde ook. Daarna ging het mis. Onze derde gang hebben wij 3 kwartier op moeten wachten. Achteraf bleek dit bij een andere tafel te zijn neergezet. Men kwam ook niet informeren bij ons. We zagen om ons heen diverse producten terug gestuurd worden. Verkeerd bezorgd of het rook muf . Bij navraag kwamen ze opeens de vierde gang brengen i.p.v. de derde gang.. Dit wilden ze dan wel na de vierde gang brengen. Dit hoefde voor ons niet meer. De carpacio,waarvoor je moest bij betalen, was taai.De schnitzel was klein, droog en met weinig saus. Wij hadden geen zin meer in een toetje. Uiteindelijk kregen wij een cappuccino aangeboden. De extra bijbetaling voor de carpaccio hoefden wij ook niet te betalen. Het toetje mochten we mee nemen naar huis, maar zelfs daar werd nog een saus over heen gedaan , waarvan wij hadden aangegeven dat we dat niet hoefden. Al met al niet voor herhaling vatbaar.
Michelle K.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
De inrichting is verouderd en niet schoon. Zeker een bezoek aan het toilet was een schok.
Groente was niet vers (diepvries) en verkleurd, het vlees was grijzig en er hing een vieze muffe lucht aan. Deze bleek bedorven en hebben dit gemeld aan de bediening wat ons niet in dank werd afgenomen. Zelfs bij het afrekenen kregen we hier nog commentaar op.

We waren hier vroeg in de avond gaan eten en hadden het idee dat we de restjes van de vorige dag hadden gekregen. Nooit meer!!

Het eten is ook veel te duur vergeleken met de andere restaurants.
linss1991 .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Tijdens het internationaal vuurwerk festival hebben we hier gegeten,
Het restaurant was overvol, maar waar niet in Scheveningen, we hadden voor 19:30 gereserveerd en waren er netjes optijd, om 20:00 was onze tafel beschikbaar voor 8 personen, opzich begrijpelijk met de drukte.
Prijs / kwaliteitsverhouding was prima, en ondanks de extreme drukte vond ik het uiteindelijk nog meevallen hoe lang het duurde voor de gerechten gereserveerd werden.
Alleen ons zoontje vond een haar in de patat, het personeel hier op aangesproken maar die waren er niet echt van onder de indruk.
Hopelijk was dit een incident.
Voor de rest erg tevreden gelukkig
Joke N.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
Mijn verwachting was nihil na het lezen van recensies! De score was van 2 tot een dikke 8. Na onze ervaring gisteravond sluit ik mij aan bij de score 8. Vriendelijk personeel, vlotte bediening en heerlijk eten. Voor eenvoudig en lekker eten in een gezellige ambiance, voldoet restaurant Columbus aan de behoefte.
Tanny V.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
Heerlijke broodjes, alleen is we duidelijk waarom dit restaurant Columbus heet: het duurde ongeveer even lang voordat Columbus Amerika ontdekte en wij onze broodjes kregen. Ook 2 andere tafels moesten meer dan een half uur wachten op zoiets simpels als tosti's en pannenkoeken. Op onze vraag of de keuken in staking was, kregen wij het verongelijkte antwoord dat iedereen zijn eten tegelijkertijd bestelde. Ja dat is natuurlijk heel ongebruikelijk en onbeleefd zo rond lunchtijd ....
Hans L.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2017
Hier gegeten. Eten was van redelijk niveau. Uitstraling van de zaak is binnen vrij donker en niet helemaal schoon. Het merendeel van het personeel wat er deze avond liep was niet erg klantvriendelijk.
Johanna V.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
We wilden graag een tafel bij het raam/terras waar we vooraf om hadden gevraagd, echter kon hier volgens het personeel geen rekening mee gehouden worden. De plafonds in de ruimte waren zeer stoffig, en duidelijk al maanden niet meer schoongemaakt.

Met zes personen gereserveerd. Vijf personen kregen hun eten opgediend, de zesde persoon waren ze vergeten in de keuken. Nadat we allemaal klaarwaren kreeg de laatste persoon haar eten. Als vergoeding zouden we dan een drankje krijgen. Niet mee akkoord gegaan.

De gekozen kogelbiefstuk was taai en droog ondanks dat hij medium was gebakken, al met al dus geen goede kwaliteit. De pepersaus was wel erg lekker. Door de mislukte sfeer hebben we geen dessert genomen.
Sheila W.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
We konden kiezen uit een 3 gangen menu. De tomatensoep vooraf en de sate als hoofdgerecht waren erg lekker, de cheesecake als dessert was een beetje zacht. De inrichting is wat verouderd maar je kan er wel gezellig zitten. Het was erg druk (ivm het vuurwerkfestival) maar we moesten geen enkel moment lang wachten (voorgerecht 15 min en hoofdgerecht 25 min) en het personeel was zeer vriendelijk!
bram.knecht .
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
We zijn al vaker geweest en nu een keer in de zomer. Was lekker druk en dan kan je verwachten dat het misschien chaotisch is maar dat was het niet. Goede bediening, We hadden een AH aktie diner maar was gewoon goed.
Fee D.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Voorgerecht een beetje taai. Leek alsof de broodjes niet erg vers waren. aankleding ietwat karig. Mayonaise in plastic bakjes etc. Kleine tafeltjes..ober was vriendelijk. Ik wilde betalen met een Hallmark-dinerkaart (via e-mail gereserveerd en gemeld)...en bij het afrekenen, bleven ze minstens een kwartier weg omdat ze er niet mee bekend waren en niet wisten hoe ze deze moesten verwerken. ( als je als restaurant meedoet met zo'n actie staat dat wel een beetje gek). Al kan het personeel er weinig aan doen denk ik. Na minstens 10 minuten vroeg ik of het lukte met de betaling en de kaart, kreeg ik een geïrriteerde reactie. Omdat ze ermee bezig waren. (Kennelijk was de persoon die het regelde naar achter gelopen om op de pc van alles te checken) Gelukkig de film net op tijd gehaald...
Anneke K.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
mijn kogelbiefstuk was niet medium rare .te lang gebakken.werd geserveerd op een houten snijplank wat ik zeer onhygiënisch vind .(een ander gerecht met vis werd ook op deze snijplanken geserveerd) verder was de groente die ook op deze plank lag niet lekker van smaak(proefde verrot)
Nel V.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
Wat een gezellige restaurant. Wij hebben heerlijk gegeten. Personeel is ook erg vriendelijk en attent. Echt een aanrader
Carolien N.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
leuk restaurant eten was heerlijk 3 gangenmenu van ah gehad was heerlijk attente ober komen er graag nog eens terug
Goede porties en de creme brullee was zalig ook de biefstuk goed gebakken en de saus apart geserveerd
Hans T.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
Leuk restaurant, vriendelijk personeel. Tijd tussen gerechten goed. Goede prijs kwaliteit verhouding. Aanrader. Vlak bij Kurhaus en Pier.
D V.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2017
Werden vriendelijk ontvangen. Het eten zag er verzorgd uit. Was ook lekker. Waren zelfs genegen (wij konden allevier geen drie gangen "op") om ons tegemoet te komen met koffie ipv toetje na.......CHAPEAU!!!!!
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2017
heerlijk gegeten varkenshaas was perfect gebakken,ondanks dat het super druk was ,wed je snel geholpen, en het personeel hield alles goed in de gaten ,ze kwamen ook vragen of alles naar wens was.
Tamara D.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Genoten van het 3-gangenkeuzemenu via de AH restaurantactie. Ruime keuze qua hoofdgerecht en dessert. Leuke opgemaakte borden van het hoofdgerecht en prachtige toetjes die echt heerlijk waren (de boerenjongens met ijs is een aanrader). Top bediening, met een hele prettige werkhouding, zoals het hoort. Prima prijsverhoudingen. En als bonus een prachtige zonsondergang kunnen aanschouwen tijdens het eten. ????????
Monique En Maya E.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2017
Leuke en vlotte bediening. Prijs ook goed. We hebben gegeten met de ah restaurantactiekaart. We mochten zelf kiezen uit een 3 gangen menu.
Johan D.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2017
Prima gegeten, grote kom uiensoep, goed gekruide spareribs en kipfilet, dessert is te kiezen uit de hele kaart.

Helemaal voldaan, correcte en vriendelijke bediening.