Columbus

Strandweg 47 2586 JL Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant Columbus

Genieten aan zee

Ga mee op een avontuurlijke ontdekkingstocht en geniet van wereldse smaken 'gewoon' aan het strand van Scheveningen. De sfeer die hier hangt is geweldig, bij binnenkomst word je met een grote glimlach ontvangen. Je voelt je echt welkom! Geniet van de heerlijke gerechten, de gastvrije omgeving en als kers op de taart van het geweldige uitzicht op de boulevard en zee.

Meer informatie over restaurant Columbus

• : Parkeerplaats

Jouw recensie over het restaurant Columbus

JanG G.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2018
Vermoedelijk was er iets niet in orde met mijn eten. Na het eten zeer snel naar huis en net op tijd het toilet gehaald waar enige tijd door moeten brengen. Helaas een grote teleurstelling deze keer dus !!
Tessa V.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2018
Lekker eten. Nieuwe drankjes werden niet altijd op tijd gevraagd en 1 jongeman was 1 van onze gerechten vergeten uit te vragen. Verder leuke sfeer en vriendelijk personeel.
B.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2018
Lekker gegeten wij hadden een 5 gangen diner voor een prijs waarvan je afvraagd hoe ze dat voor het geld kunnen doen en er dan nog aan verdienen.
Leuke tent met goed eten en vriendelijk personeel .
Als we in scheveningen zijn komen we zeker nog een keer terug!
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2018
De drank, en met name de wijn, is in verhouding wel prijzig. Daar staat tegenover dat een glaasje (kraan)water niet in rekening wordt gebracht.
Rinus K.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2018
De bediening was aardig en vriendelijk, en het eten was goed en lekker het was er gezellig druk , en het weer werkte ook goed mee. we komen zeker een keer terug.
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2018
Super, niks op aan te merken, vriendelijk en gewoon goed.
Goede prijs kwaliteit verhouding, een aanrader voor een gezellig etentje
K.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2018
Gezellig restaurant en lekker ontbeten! De bediening was erg aardig en in het restaurant was het lekker warm
Je kan ontbijten tot 12.00h !
Hannie V.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2018
PERFECT, Goede service, prima eten, een aanrader!!!
Een voorbeeld voor andere restaurants
Wij komen hier zeker terug. ????
Daan O.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
zeer vriendelijk restaurant, eten uitstekend, behulpzaam personeel snelle bediening komen er al diverse keren en gaan zeker weer terug gewoon aanrader!!
linda1958 .
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
wij hebben al vaker hier gegeten, gezellig en een leuke inrichting, het personeel is vriendelijk en het eten is lekker en goed. We gaan nog een keer
Jeannet V.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
Super restaurant, ik was daar met mijn gehandicapte zoon, die niet kan praten, maar wel gillen van enthousiasme!
Dit restaurant krijgt een 10 voor de gastvrijheid een 10 voor het heerlijke eten, 3 gangen menu van social deal !
En een dikke 10 voor de bediening! Wat hebben wij onwijs genoten en ik kan het weten, hoe het is uit eten te gaan
met dat lieve kind van mij! Vanmiddag gaan we weer uit eten en deze keer bij DE WOLLEBRAND bij ons in Honselersdijk! Ik kom overal maar een keer, want ik wil niemand tot last zijn, maar wel genieten, samen met mijn zoon, 36 jaar niveau 1,5 jaar..........doe het maar eens na!
Chela H.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
Mijn man en ik vierden ons 3 jarig jubileum. Via Vakantieveilingen hadden we een 5-gangen diner gewonnen. Er waren 3 hoofdgerechten, deze waren super lekker! Als hoofdgerecht hadden we het Varkenshaas, dit stuk vlees was zo groot! De groente was goed gekookt, niet te hard niet te zacht. Na het hoofdgerecht hadden we ook nog een nagerecht. We hadden de cheesecake, ik kreeg hem niet op. Ik was zo vol! Mijn man heeft het opgegeten????????????. We hebben genoten van de maaltijden. Het was heerlijk!!
Wilmi B.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2018
Samen met dochter genoten van n lekker 5 gangen dineetje voor een schappelijke prijs. De bediening was uiterst aardig en vriendelijk. Er was prettig overleg over wanneer we een volgende gang wilden.
Chantal K.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2018
Het eten was amateuristisch en niet op smaak. Nog nooit zo slecht gegeten. Bediening was wel aardig en vlot. Leek wel een gaarkeuken.
K.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
We hebben heerlijk gegeten met Groupon! Driegangen menu voor twee personen! Een aanrader!! We komen zeker terug! Vriendelijk personeel!
Piet B.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2018
Prettige, ongedwongen, eetgelegenheid. Met uiterst vriendelijke bediening. Pakken we volgende keer weer een "boulevardje" dan zit een bezoek aan Columbus er zeker in.
Lucy V.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2018
Heerlijk gegeten! Nette bediening. Gaan zeker terug. Veel keuze, voor ieder wat wils. Het enige wat ik persoonlijk iets minder fijn vind, is dat je met vakantieveiling pas vanaf 20.00 uur kunt eten. Maar het is wel begrijpelijk natuurlijk.
Sophie .
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Ontbijtje gegeten via Groupon. De hoeveelheid was boven verwachting en meer dan we op konden. Iets meer diversiteit in het beleg zou wel kunnen. Nu had je heel veel brood, en alleen ham, kaas, jam en zalm om het mee te beleggen. Verder allemaal prima.
A B.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Met groupon-aanbieding gegeten bij Columbus, hierdoor was de prijs-kwaliteitsverhouding goed, anders was de prijs op de menukaart echt te hoog geweest. Eten is goed, maar zeker niet bijzonder.
Gibril K.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Het was heerlijk !!!! De bedienders waren hartstikke lief en het restaurant zag er goed uit. Ik raad het iedereen vooral stellen!