Columbus

Strandweg 47 2586 JL Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant Columbus

Genieten aan zee

Ga mee op een avontuurlijke ontdekkingstocht en geniet van wereldse smaken 'gewoon' aan het strand van Scheveningen. De sfeer die hier hangt is geweldig, bij binnenkomst word je met een grote glimlach ontvangen. Je voelt je echt welkom! Geniet van de heerlijke gerechten, de gastvrije omgeving en als kers op de taart van het geweldige uitzicht op de boulevard en zee.

Meer informatie over restaurant Columbus

• : Parkeerplaats

Jouw recensie over het restaurant Columbus

Fred K.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Heerlijk gegeten, in n sfeervolle ambiance met zeer prettige bediening. Aanrader! We konden zelf n fijn plekje kiezen, vlakbij n open haard.
Aswintha A.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Bijzonder gezellig, zeer vriendelijk ontvangst, goed eten, in één woord, perfect ! Wij komen zeker nog eens terug. Aanrader !
Anita D.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2018
5 gangen diner gegeten bij Columbus, eten was goed, genoeg keuze en variatie, vriendelijk personeel, inrichting vonden wij wat minder.
Roselinda B.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2018
We moesten erg lang op het hoofdgerecht wachten en er werd al gevraagd of het gesmaakt had terwijl we nog niets gehad hadden. Daarnaast kwam de serveerster steeds een paar keer terug om te vragen wat we nou besteld hadden. Dat was nogal lachwekkend. Een zeer kort termijn geheugen.
Eten was erg lekker en de ambiance gezellig. Lekker warm met veel vuurtjes!
petersteijaart .
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Wij waren hier al een aantal keren eerder. Vriendelijke bediening met veel aandacht voor details. Voorgerecht Carpatio ? was goed de uiensoep was goed maar wat flets van smaak De vleesgerechten waren prima (biefstuk - varkenshaas - vis - schnitzel) dit keer, bij alle 4 gerechten, wat weinig groente en jammer van de lauwe patat. Schone toiletten. Alles bij elkaar wat minder dan vorige keren maar wij komen daar weer terug.
Peter W.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2018
Heerlijk ruim compleet ontbijt. Brood had iets meer geroosterd mogen zijn. Goede en snelle service en vriendelijk personeel
Lianne N.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2018
Gewoon goed! We komen nog een keer weer. Super locatie ! ..………................:.:...................,,,,,,.,,.,,,...
Bert .
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2018
Wij hebben een 3-gangen keuzemenu besteld. Prima eten, fijne en vriendelijke bediening. Goede lokatie aan de bou;evard. dicht bij parkeergarage
kobus47 .
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2018
We vonden de prijs van de drank aan de hoge kant. Het eten was prima. Jammer dat je voor een bakje mayonaise moet bijbetalen. We namen, met het 5 gangen menu, geen laatste toetje en vonden het jammer dat we geen alternatief aangeboden kregen. Personeel was vriendelijk. Het was op onze plek eerst behoorlijk koud, maar nadien werd er een verwarmingselement aangestoken, omdat mensen aan de overkant van ons erom vroegen.
Annemiek J.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Top gegeten weer, zoals altijd!! Werd goed rekening gehouden met onze wensen. Ondanks het 2 gangen menu dat we via Groupon hadden, konden we nog wisselen in de gerechten! We konden een seintje geven als we het volgende gerecht wilde, omdat het anders erg snel zou gaan.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Hartelijk ontvangst, vriendelijk en gedienstig personeel, eten was goed.
Gezellig, wij hebben een leuke dag gehad.
Zeker een aanrader, ik ga zeker weer daar eten.
Nitram K.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2018
De inrichting is iets gedateerd. Het eten was heerlijk. Goede prijs/kwantiteit. Zeer leuke bediening. Serveersters die grapjes kunnen waarderen maar ook maken. Zeer zeker een aanrader.
Anneke V.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2018
Vriendelijke en behulpzame bediening. Er werd rekening gehouden met mijn lactosevrij dieet. Ik kreeg uitleg over melkprodukten in de verschillende gangen, zo nodig werd een menu aangepast aan mijn dieet. Heerlijk gegeten. Is zeker voor herhaling vatbaar
ansportief .
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2018
Weer heerlijk gegeten. En gezellig zitten hier. Je kunt zelf aangeven of je de gerechten snel, of minder snel achter elkaar wilt.
janvandem .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2018
zoals meerdere keren, het is dus blijkbaar al meer goed bevallen, een heerlijke maaltijd in een gezellige restaurant. goede keurige bediening netjes en beleefd. We komen zeker terug. O ja een kleine "oneffenheid"werd door de jonge ober netjes en keurig met daarbij excuus opgelost kortom ga erheen en geniet van een heerlijke maaltijd!!
Carola D.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2018
Prima gegeten, interieur wel wat smoezelig en vies hier en daar.
Mooie gelegenheid om te ontbijten voorafgaand aan theater matinee in het circustheater .
Marina 1.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2018
Met Social Deal naar Columbus. Bleek nog lastig te vinden, geen bord en geen verlicht dakbord (Ze zitten naast La Gallaria!). Bijzonder vriendelijk personeel. Er was genoeg keus uit het 3-gangen menu, het eten was heerlijk, het toetje kon er niet meer bij (dachten we), maar helaas mocht ik niet ruilen voor een thee. Aangeboden werd om het toetje in te pakken "to go": helemaal goed! Maar de cheesecake en het boerenjongens-ijs was zo lekker dat we het toch hebben opgegeten!
p.s. we zijn nogal hals over kop vertrokken maar dat lag aan een vervelend kind, niet aan het restaurant!
p.p.s.s. de mayonaise bij de frites kost 0,75 extra
Jannie T.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2018
Al heel wat keren wezen eten , altijd goed en heerlijk, wij komen er graag, goede locatie, vriendelijk personeel, voor herhaling vatbaar
a V.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
we hebben genoten het eten was heel goed............................................................................................................
Romy B.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Ik heb hier samen met mijn moeder gegeten, en we hebben een hele leuke avond gehad! Het eten was goed en de bediening aardig en snel. Wij zouden hier zeker terugkomen.