Columbus

Strandweg 47 2586 JL Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant Columbus

Genieten aan zee

Ga mee op een avontuurlijke ontdekkingstocht en geniet van wereldse smaken 'gewoon' aan het strand van Scheveningen. De sfeer die hier hangt is geweldig, bij binnenkomst word je met een grote glimlach ontvangen. Je voelt je echt welkom! Geniet van de heerlijke gerechten, de gastvrije omgeving en als kers op de taart van het geweldige uitzicht op de boulevard en zee.

Meer informatie over restaurant Columbus

• : Parkeerplaats

Esther V.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Myrna B.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2017
Eten was prima en voldoende. Bediening was matig tot slecht. Eerst lang moeten wachten op bestelde drankjes, terwijl er wel meerdere keren gevraagd werd of we al eten wilden bestellen. Aangegeven eerst graag de drankjes te willen hebben. Daarna door de bediening zo goed als genegeerd voor vervolgbestellingen en afrekenen. Jammer, want met alleen goed eten ben je er nog niet!
Betty D.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2017
Zomaar naar binnen gestapt en niet veel van de zaak gezien, maar wat ik zag, zag er gezellig en leuk uit. Een bagel met gerookte zalm en roomkaas gegeten. Geweldig, dik belegd en niet duur. Maar met een gewoon tafelmes is een bagel haast ziet te snijden. Een bistro mes zou een optie kunnen zijn.
Sandra P.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Leuke tent! Vlotte en vriendelijke bediening, je zit wel wat dicht op elkaar in dit restaurant. Eten was lekker, no nonsens en de hoeveelheid was ook goed.
Ben-en-Wendy .
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2017
Leuk boulevardrestaurant. Verwacht geen Michelin niveau. Gedineerd met bon van vakantieveilingen. Viel ons meteen op dat het 5 gangen menu qua porties kleiner waren dan degenen die geen "bon" hadden. Niet leuk. Personeel hel vriendelijk en behulpzaam en soms alleen Engels sprekend. Eten smaakte prima. Van "vakantie niveau" maar wel lekker. Wij geven dit restaurant een gemiddeld cijfer maar dat komt omdat de Bonacties afwijken van het normale menu.
Dominique B.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Jammer dat er geen mosselen waren.
We kwamen voor de mosselen.
Het stond niet aangegeven op de site dat ze er niet waren.
e S.
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2017
Eten was simpel maar lekker
Vriendelijke bediening dacht erg mee omdat wij om 19.30 klaar moesten zijn
mrsjones .
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2017
Voorafgaande bezoek aan musical gegeten bij Columbus met ons drieën.
Gegeten: vooraf 3x carpaccio, hoofdgerecht roodbaarsfilet, zalmfilet en een kipsaté.
Het eten was prima, maar de menukaart misleidend. We hadden gekozen voor 2-gangen keuzemenu voor 19,75. Op de menukaart was duidelijk te lezen, dat voor de zalm een supplement werd berekend van 3,-. Bij de rekening bleek ook voor het voorgerecht een supplement werd berekend van 2,95. We dachten, dat het niet op de menukaart stond en de serveerster werd kriegelig en liet ons gepikeerd zien, dat het wel degelijk op de menukaart stond. Bij bijna alle gerechten werd een supplement berekend. Maak het 2-gangenmenu dan gewoon duurder i.p.v. allerlei supplementen erbij te vermelden. We willen wel hier terugkomen (het eten was immers prima en vlot geserveerd), als we weer in Scheveningen zijn, maar houden dan wel rekening, dat de rekening duurder kan uitvallen.
Taylor S.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Middelmatig eten met een kutsfeer. Het personeel loopt gestressed rond waardoor men ontvriendelijk oogt. Liever snel alles op tafel dan goede en blije bediening blijkbaar. Eens maar nooit weer.
Gerda V.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Heerlijke sate en spareribs
Spareribs vielen van het bot af zo lekker gaar.
Sate was niet heel veel maar goede pindasaus.
Gegeten met AH restaurantactie, ruime keuze van de kaart.
brigittebaaijens .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Lekker eten personeel was heel beleefd echt super restaurant zeker komen we terug
valkenborg .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Hele fijne gelegenheid, met goede service. Er werd netjes tussen de gerechten of we de volgende gang al wilden hebben of nog even wachten. Vriendelijk personeel en de complimenten aan de kok.
Betty R.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Gezellig restaurant met veel ruimte. Buiten koud, binnen lekker warm door de vele heaters. Italiaanse tomatensoep was goed van smaak, had alleen iets warmer gemogen. Saté van kippedijtjes was heerlijk. Goeie pindasaus, lekker pittig. Frites was ook goed op smaak. Nagerecht was crème brulee en heerlijk. Niet te duur.
famsturm .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Prima gegeten. Waren aan de vroege kant. Met het op tafel brengen van de gerechten werd keurig rekening gehouden met onze wensen: ruim in tijd gespreid.
Zaten in het voorste deel vanwege enig zicht naar buiten, waar enige hinder was door het koude weer (het vroor buiten): de condens viel af en toe in grote druppels van het doek aan het plafond; dat doek mag wel eens vervangen worden (het 'weer' zit er in, waardoor het vol zit met zwarte spikkels ......). De voorwand is niet bepaald winddicht en dat terwijl de wind er niet eens op stond (oostenwind).
Samantha V.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
We hebben hier gegeten voordat we naar een musical in het Circustheater gingen. Het was een driegangenmenu van de AH-actie. Tomatensoep vooraf, als hoofdgerecht schnitzel met friet en groenten en een dame blanche als dessert. Prima eetcafékwaliteit. De heaters maakten het aangenaam warm en we hadden mooi uitzicht op de Pier.
shae-lynnspaargaren .
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Groot restaurant aan de boulevard van Scheveningen. Wij gingen hier uiteten voordat we naar het theater gingen. Door veel file onderweg waren we pas erg laat in het restaurant. Dit was geen probleem en werd rekening mee gehouden. Onze gerechten werden snel achter elkaar geserveerd waardoor we een volledig 3-gangen menu hebben kunnen eten binnen zeer korte tijd. (met de AH-actie).
Hadden een grote keuze alleen voor vegatariers was er minimale keuze. Het eten was prima niet heel bijzonder, gewoon lekker.
Roland D.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Ggegeten met AH restaurantbon, zoals eerder gezegd, veel meer keus dan op de site aangegeven stond, erg fijn.
eten prijstechnisch prima, kip van kipsate erg mals, fijn dat we zelf konden aangeven wanneer we het hoofdgerecht konden krijgen (anders krijg je deze direct na je voorgerecht)
Gerard N.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
De Carpacio was meer een bak met rucola dan dat er carpacio op lag. Slordig opgemaakt. De Kipsate waren hompen kip niet mooi geregen en de saté saus leek op dikke Pindakaas.

Niet voor herhaling vatbaar!
robeboru .
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2016
Het was tweede kerstdag en het restaurant was afgeladen vol! Waarschijnlijk was het daarom wat rumoeriger dan normaal en werd er wat 'gehaast' te werk gegaan. De uiensoep was aan de flauwe kant en er zat een oud stukje stokbrood in en bij de tomatensoep, die best lekker was zat helaas niet één stukje stokbrood. We kregen twee volle bakken friet, en ook het hoofdgerecht op je bord was voldoende. De zalmfilet was mooi grote portie en smaakte prima, ook over de spare ribs waren kids tevreden! Het toetje was redelijk, de ijsjes waren weliswaar klein maar best oké.
Claudia M.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2016
Gezellig zitje bij de open haard. Eten was prima. De bediening was vriendelijk maar duurt wel even voor ze aan tafel komen als je een leeg glas of bord hebt.