Columbus

Strandweg 47 2586 JL Den Haag Nederland Kaart

Over restaurant Columbus

Genieten aan zee

Ga mee op een avontuurlijke ontdekkingstocht en geniet van wereldse smaken 'gewoon' aan het strand van Scheveningen. De sfeer die hier hangt is geweldig, bij binnenkomst word je met een grote glimlach ontvangen. Je voelt je echt welkom! Geniet van de heerlijke gerechten, de gastvrije omgeving en als kers op de taart van het geweldige uitzicht op de boulevard en zee.

Meer informatie over restaurant Columbus

• : Parkeerplaats

6,9
6,7
Monique V.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Voordat wij naar de musical de Lion King gingen. Hier gegeten met de AH actie. Met een kleine bijbetaling genoeg keuze. Wij hebben heerlijk gegeten.
Marcel S.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Lekker gegeten goede en vriendelijke bediening we gaan zeker nog een keer daar eten .
Irene V.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Top! Na ons heerlijke voor- en hoofdgerecht zaten we al helemaal vol, maar hadden nog recht op dessert. Als service kregen we toen onze brownies mee naar huis! Echt super, nog nooit meegemaakt.
Monique23051 .
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Voordat we naar de musical the lion king gingen zijn we hier gaan eten met nog een ah bon 2e persoon gratis. Prima service lekker gegeten, meer mogen uitzoeken van de kaart dan eigenlijk aangegeven stond, heel klantvriendelijk en het is geen top kwaliteit wat je krijgt, maar wij zijn té verwend met 1michelin ster enzo dus tja, maar gewoon goed gegeten. Er waren wat herrieschoppers (zatlappen) aan de bar die na de Red Bull knock out races die er gisteren helaas waren daar zaten en 1 ervan viel ons lastig. Ik werd heel bang en gelukkig reageerde mijn man heel adequaat en ook de manager en het personeel!!! Chapeau!!! Hij is naar buiten gegooid. Er werd wel 4 keer gevraagd of het met ons ging en we kregen zelfs een drankje van het huis, dat noem ik nog eens top service. Als we weer een musical in Scheveningen hebben dan weten we nu waar we lekker kunnen eten. Reserveren op dit soort dagen is écht gewenst want het was er erg druk (overal op de boulevard) Groetjes uit Helmond. Monique de Greef
S W.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Super goeie samenwerking tussen de collega's in het restaurant waardoor het allemaal professionaliteit uitstraalt!
Kortom een super leuk en gezellig restaurant!
Iradijkhuizen .
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2016
eten was wel goed, alleen bij de gegrilde zalm zat totaal geen groente. Alleen één schijfje komkommer en een worteltje. De porties mogen wel iets groter. Er was maar 1 persoon in de bediening. Zij liep zich wezenloos. Chapeau voor haar. Mijn man was zijn pet vergeten en zij kwam het achter ons aan brengen. Houdt haar in ere.
Kirsten W.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Heerlijk gegeten, met uitstekende service. Van te voren een melding gemaakt bij de reservering voor Lactose intolerantie, en onze ober was hier dan ook perfect van op de hoogte. Niet alleen wist hij gelijk te noemen welke opties op het menu mogelijk waren, ook ging hij sommige dingen extra na vragen in de keuken als hij twijfelde. Zeer genoten van het eten daarom, en gezellige avond gehad!
W S.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
wij hebben erg genoten van het eten de wijn en de bediening was super vriendelijk kortom top gelegenheid nooit verwacht op deze locatie .
Kadeka .
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Met partner daar gegeten vanwege een actie: 2e hoofdgerecht gratis. Het was er niet druk, dus konden zitten waar we wilden. Helaas stonk het op die plek enorm naar putlucht. Toch blijven zitten; ik was blijkbaar de enige die het rook. Direct aan het hoofdgerecht gegaan welke met een kwartiertje geserveerd werd. Partner een kogelbiefstuk van redelijk formaat, ik een mixed-grill aan 2 houten stokjes: plat stukje gehakt, gespiest cocktailworstje, stukje varkenshaas, mini koteletje en stukje biefstuk. Let op: 24,50! Op beide (te grote!) borden gegarneerd met 'dente' groenten. Schaaltje patat samen delen, mayo in een plastic bakje werd 0,75 gerekend. Hebben maar gezegd dat we nergens nog gebruik van wilden maken en weggegaan. Eén hoofdgerecht, 1 jus d'orange, 1 Icetea-green, 1 mayo: 32,50. Totaal geen prijs-kwaliteitsverhouding :-(
Raimond F.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2016
5-gangen keuzediner via Actievandedag.nl - Keuzemenu beperkt - Veels te duur als je normale prijs zou betalen (nu via kortingsbon avdd) - Erg lang wachten tot iemand naar je toe toekomt bij binnenkomst - Porties voorafjes wel erg klein - Hoofdmaaltijd wel erg lekker en voldoende - Keuze uit slechts 2 desserts is wel erg weinig Conclusie: Zou hier geen 5-gangen keuzerdiner meer bestellen, maar voor een 2- of 3-gangen menu prima te doen (maar dan alsnog liefst met korting want ze zijn wel aan de prijs)
Rebecca V.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2016
Afgelopen zaterdag met zijn 4en gegeten. Wij hadden een 2 gangen bon van Groupon. Wij mochten zelf kiezen of we een voor en hoofdgerecht namen of een hoofd en nagerecht. We hebben allemaal heerlijk gegeten. Varkenshaas is zeker een aanrader.
Vanhaastertmonique .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
Gezellig met zich op zee en boulevard genoten van een heerlijke lunch. Wij hebben ons goed geamuseerd in het zonnetje. Bedankt
Marieke-spl .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
Columbus is erg groot en druk, het ligt aan de Strandweg in Scheveningen, maar anders dan de naam doet vermoeden is, er geen zicht op het strand en de zee. Jammer. Mijn kipsateh was prima, de champignonsaus bij de varkenshaas van mijn partner was te weining. De groentes waren te hard en zagen er onaantrekkelijk uit. Waarom niet gewoon een bakje sla?
De bedoening was erg attent en vriendelijk.
Annoesjka1 .
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2016
De bediening was erg slecht.3 kwartier moeten wachten op ons eerste drankje.en kregen nog het verkeerde. Lang wachten op het eten terwijl bij de andere kant van het restaurant alles vlot verliep.Het broodplankje was met oude broodjes.De rest van het eten was prima.In de tijd dat wij er zaten waren er meer klachten bij de bediening van mensen die geen drinken kregen.
Therese K.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Ontbijt gekocht via groupon, ik heb nog nooit zo'n karig ontbijt gezien er werd ons direct verteld dat we voor de koffie, thee enz. apart moesten betalen terwijl dit niet op de grouponsite stond. Er zou ook een mandje bruin en wit brood bij zitten helaas niks gezien. Er zaten
1 croissant en een mini hard broodje bij waar je een plak kaas op kon doen in vieren dus echt een mini broodje.
Serveerster had waarschijnlijk ook geen bui kwam op ons narrig over kon ook geen glimlach vanaf. Dit ontbijt zou normaliter €11,50 p.p. kosten helaas vonden wij dat het nog geen €5,00 waard is. Dit was eens maar nooit meer.
Vliet8756 .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
Leuk Restaurant, leuke behulpzame bediening, heerlijk gegeten, zeker de moeite waard om er nog een keer te gaan eten, dit gaan we ook zeker doen.
Angelique S.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2016
Eten en grootte van de porties zijn redelijk, spareribs waren geen aanrader. Bediening, service en vriendelijkheid van het personeel daarentegen uitstekend!
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2016
Met grouponbon op de geplande tijd gearriveerd. Kipsaté: goed, evenals de frietjes, bijgevoegde groenten? Volgens mij kennen ze het woord niet! Vis: de enige soort, roodbaars, was niet meer leverbaar, hij kreeg een soort lapje dat niet naar vis smaakte. Kortom: jammer, niet voor herhaling vatbaar. De bediening deed haar best, dat moet gezegd. Het smerige zonnescherm staat misschien wel symbool voor Columbus....nogmaals jammer en m.i. zo makkelijk te verhelpen.
Annelies S.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
Het eten was heerlijk lekkere zachte spareribs en varkenshaasje gegeten. De bediening was lief en snel.
Zeker een aanrader.
Anoukvelserbroek .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
We hebben opzich wel lekker gegeten. Service was erg snel!, eten was wat aan de lauwe kant maar veder wel lekker. Je had redelijk veel keus