Columbus

Strandweg 47 2586 JL Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant Columbus

Genieten aan zee

Ga mee op een avontuurlijke ontdekkingstocht en geniet van wereldse smaken 'gewoon' aan het strand van Scheveningen. De sfeer die hier hangt is geweldig, bij binnenkomst word je met een grote glimlach ontvangen. Je voelt je echt welkom! Geniet van de heerlijke gerechten, de gastvrije omgeving en als kers op de taart van het geweldige uitzicht op de boulevard en zee.

Meer informatie over restaurant Columbus

• : Parkeerplaats

Jouw recensie over het restaurant Columbus

K.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2018
Vriendelijke bediening namen ook de tijd voor je
Zeer goede kok vlees was sappig. De dorade was. Super
Het restuarant was een beetje moeilijk te vinden op dat er meerdere naast mekaar zaten
En de borden niet duidelijk te zien zijn
Ton G.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2018
Bediening deed z"n best. Meerdere malen twee mensen kort achter elkaar hetzelfde komen vragen. Waarschij
nlijk geen verdeling gemaakt. Prima mosselen gegeten in een heerlijke ambiance.
Jesper I.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2018
We hadden een 5 gangendiner, waarvan de meeste gerechten heerlijk waren! Het personeel was over het algemeen vriendelijk, maar toen we even van tafel wilde wisselen vanwege de zon werd dat niet goed opgevangen en het voelde gelijk alsof we iets verkeerds hadden gedaan. Verder een hele fijne avond gehad!
samengenieten .
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2018
Prettige ontvangst en bediening en lekker gegeten. We hadden een drie gangenmenu. Eerst lekkere tomatensoep (eventueel had daar een broodje of toast bij gemogen) Dan saté schotel met ruim voldoende saté die lekker mals was. En tot slot een dame blanche met echte slagroom.
Smit W.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2018
Jammer genoeg kon ik dit geen succes avond vinden, er zijn teveel dingen voor verbetering vatbaar. Het stokbrood niet gebakken, de varkenshaas te ver door, de kabeljauw file te ver door en de koffie mag ook wat warmer.
BonnyB .
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
We hadden een groupon bon, lekker gegeten, prima locatie, gezellig aan de boulevard. We willen vast nog eens terugkomen.
Pieter O.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
Mooie omgeving, eten was gemiddeld een 7. Ben beter gewend van mijn Franse vrouw. Aardige serveerster en de gerechten kwamen iets te snel na elkaar.
Nico V.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2018
heerlijk gegeten, gezellig met leuk uitzicht op de Noordzee. aanrader en zeker iets om terug te gaan. gelegen aan de gezellige Scheveningse boulevard
a V.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2018
wij hebben heerlijk gegeten het is altijd goed valt niets op aan te merken!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Fred V.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2018
Prima eten, goede ontvangst, vriendelijk personeel. In het verleden meer geweest en we werden nooit teleurgesteld. Ook nu komen we zeker terug.
elisabeth H.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2018
personeel maakte wat foutjes die niet hadden gehoeven. waren wel heel vriendelijk dat maakte het weer goed
en nartuurlijk heerlijk gegeten!!
H. F.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2018
Het eten was goed, maar bij het hoofdgerecht veel te weinig groenten.
De drankjes vielen heel erg tegen. Het Columbus bier uit de fles was goed.
De wijn en het bier van het vat was veel te waterig en daardoor weinig smaakvol. En dat voor €4,- per glas.
Het bier van de maand, La Chouffe van het vat, was pertinent niet La Chouffe. Erg jammer om dit te schenken. Dit was een domper op het 5 gangen diner. Thuis eerst maar een lekker wijntje genomen.
H.P. S.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2018
Wij hadden een reservering gedaan via vakantie veilingen voor een 5 gangen menu. Het eten was goed en lekker. De consumpties/drankjes moet je achteraf nog wel zelf betalen. Deze wilden wij betalen met een dinercheque. Ondanks dat Columbus hierbij is aangesloten accepteerden zij de cheque niet! Zij gaven als argument aan dat zij geen twee acties, zoals vakantieveiling en de cheque, konden accepteren. Een dinercheque is geen actie maar een betaalmiddel. Maar helaas zij accepteerde de cheque niet. Jammer!! Zo hebben zij voor ons wel de avond verpest!!
annouschka Z.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2018
Het zalm gerecht word opgediend met patat frites. Het is niet mogelijk om in plaats van patat frites, aardappels of iets anders te krijgen. Vind dit een karig aanbod.
Robert V.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2018
Via een grouponactie mosselen voor 2 personen samen met mijn zoon Columbus bezocht. Reserveerprocedure & bevestiging werkte prima. Ontvangst bij Columbus was vriendelijk, mochten zelf uit een van de beschikbare tafeltjes kiezen.
Bediening ook verder prima; wijnkaart werd vlot geleverd, de gekozen fles wijn (Chardonnay) eveneens, prima wijntje, tegen redelijke prijs. Werd goed gekoeld en in een tafelkoeler geleverd en netjes ingeschonken.
Een extra tafeltje/krukje voor de mosselafval werd spontaan bijgeplaatst, erg attent. Vervolgens kwam de ruime pan mosselen vlot op tafel. Mosselen bleken prima van temperatuur, grootte en smaak! Met ruim voldoende aparte sausjes er nog bij. Ook de bijgeleverde frites ware smakelijk en krokant. Alles lekker en ruim voldoende.
Kortom : prima mossel-ervaring bij Columbus, deze kennismaking via Groupon !
En, oh ja, daarna samen ook nog even het strand, de branding en de vernieuwde Pier (gratis toegang!) opgelopen. Ligt namelijk recht voor de deur, op nog geen 100 meter lopen.
Alles bij elkaar : heel goed bevallen en echt aanrader(s) dus.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
De gerechten waren niet alleen heerlijk, maar daarbij ook heel smaakvol opgediend.
We hebben genoten van de royale kom tomatensoep. De bediening is heel vriendelijk en attent.
Nel L.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2018
Heel goede bediening vriendelijk personeel Een echte aanrader om te ontbijten of te lunchen en dineren. Wij eten geen vlees kregen daarvoor wat extra kaas. hebben genoten en mooi uitzicht op zee.
Nel en Simon
thijs S.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2018
Werd hartelijk welkom geheten en ook gevraagd of we gereserveerd hadden. We hadden wel gereserveerd maar mochten zelf wel een plaats uitzoeken bij het raam, zodat we een goed overzicht hadden over de kust en boulevard. Tempo van het eten konden we zelf bepalen tussen de gerechten door, hiervoor een compliment.
Joyce V.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2018
Leuk en vriendelijk personeel, we hebben echt heerlijk gegeten. Zeer malse kipsate, en de brownie was goddelijk. Zeker voor herhaling vatbaar. Was rit vanuit Brielle vandaan waard.
Miranda W.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2018
Heerlijk, rijkelijk en betaalbaar gegeten. Gelukkig niet zuinig geweest, dat maak je niet vaak meer mee bij een actie..