Columbus

Strandweg 47 2586 JL Den Haag Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 25.5€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
    • Speciaal voor AH actie! Een fles huiswijn naar keuze voor €18.-
      Verse Franse uiensoep
      Verse Italiaanse tomatensoep
      Huisgerookte rib-eye carpaccio ( + €3,50 )
  • Hoofdgerechten
    • Kipsaté
      Kabeljauwfilet
      Varkenshaas
      Spareribs
      Dry Aged Angus steak ( + €3,50 )
      Zalmfilet ( + €3,50 )
      Surf & Turf ( + €5,95 )
  • Nagerecht
    • Chocolade brownie met slagroom
      Cheesecake met slagroom
      Dessertkaart naar keuze ( + €2,95 )

Speciale deals

50% korting op het eten

Niet van toepassing op drankjes.
Niet van toepassing op keuzemenu’s.
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

40% korting op het eten

Niet van toepassing op drankjes.
Niet van toepassing op keuzemenu’s.
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

Over het restaurant Columbus

Genieten aan zee

Ga mee op een avontuurlijke ontdekkingstocht en geniet van wereldse smaken 'gewoon' aan het strand van Scheveningen. De sfeer die hier hangt is geweldig, bij binnenkomst word je met een grote glimlach ontvangen. Je voelt je echt welkom! Geniet van de heerlijke gerechten, de gastvrije omgeving en als kers op de taart van het geweldige uitzicht op de boulevard en zee.

Meer informatie over restaurant Columbus

• : Parkeerplaats

Jouw recensie over het restaurant Columbus

Peter R.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2019
Saté , was een paar brokjes kip met een heel klein beetje pindasaus, wokgroente was ee kommetje koude rijst en alles was veel te zout. Dessert moest drie keer om gevraagd worden waren ze vergeten. Glaasje bier 5 euro is voor deze gelegenheid te duur.
Adrianne V.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2019
gezellig restaurant vlakbij de pier, uitzicht op zee. vriendelijke sfeer, ruime keuzemogelijkheden. vriendelijke bediening en smakelijke gerechten
Marloes J.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2019
Erg goed eten. Service was oke, was echter op een vroeg tijdstip dus nog niet druk.
Remco F.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2019
Aardige service en prima eten. Alleen viel het wederom op dat je ook hier met het eten via de AH-actie enorm beperkt wordt. Maar goed, daar kiezen we uiteindelijk zelf voor. Alleen was ik wel verbaasd dat toen we vroegen om thee ipv het desert (dieettechnische noodzaak) dit niet werd geaccepteerd. Dat is toch een dik minpunt, helaas.
Carin L.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2019
Vlees zeer goed
Rest redelijk
Bediening slecht. Geen welkom oa
Een meisje super haar best en de afruim dame maar miste leidinggevende
Nikki V.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2019
Double cheeseburger is echt een aanrader! Spareribs waren ook erg lekker. Brownie viel tegen, was heel zacht. Service was matig, zelf om de kaart moeten vragen en drankjes hebben ze twee keer op moeten nemen omdat ze de eerste keer de bestelling vergeten waren in te voeren.
Helene P.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2019
Zou er niet zo gauw meer terugkomen
Lisette S.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2019
Voorgerecht was redelijk, maar er was een allergie doorgegeven en dat zat toch op het voorgerecht. Hoofdgerecht sparerips, het gerecht was koud, aangebrand, de stukken vlees die erop zaten waren droog en al het andere was alleen vet. Bediening vond ik ongeïnteresseerd ookal zei ze dat ze alles doorgeeft aan de keuken. Wij waren niet de enige tafel die klachten had over dit gerecht. Wij zullen er in ieder geval niet meer eten.
Lisa P.
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2019
Moesten zeer lang wachten tot wij geholpen werden door het personeel. Na eenmaal besteld te hebben duurde het erg lang voor wij het eten hadden. Hierbij was de kipsaté zwart gebrand en niet van de spies af te krijgen doordat ze het verkeerd hadden geregen. De entrecote was doorbakken en taai, niet gevraagd hoe deze gemaakt moest worden. Aan de spareribs zat meer vet dan vlees waardoor niet te eten. Helaas een zeer teleurstellende maaltijd waardoor wij het dessert hier niet meer wilde eten. Zou hier niet nog een keer teruggaan of iemand dit aanraden, zeker niet omdat de keuken ook al sloot om 20.30 uur en de prijs kwaliteit zeer teleurstellend was.
Mirjam B.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2018
Op oudejaarsavond met vrienden gegeten bij Columbus met AH kaarten. De muziek stond erg hard en was niet echt passend bij een gezellige avond uit eten. Leek meer op een disco, jammer. Ik denk dat het ( zeer jonge) personeel de muziek kon waarderen maar geen rekening hield met de klanten. De kapstok achter in de zaak stond vol met rommel waardoor we nauwelijks onze jassen fatsoenlijk konden ophangen.
Het eten was wel prima en de bediening was ook vriendelijk. Wel vervelend dat elk personeelslid weer een andere taak heeft waardoor je steeds iemand anders nodig had om te bestellen. Onze vriendin was jarig en dat had ik van te voren en op de avond zelf aangegeven. Was leuk geweest als daar extra aandacht voor was. Kortom: eten is prima bij Columbus, aan klantgerichtheid valt wat te verbeteren.
B. M.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2018
Ondanks drukte een snelle service. Eten goed.
Wilfred V.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2018
Leuk restaurant aan de boulevard
Walter O.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2018
MIx Grill was boven verwachting
Heleen V.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2018
vis was goed maar friet te lang gebakken, erg weinig mayo en serveerster had het te druk zodat we geen extra mayo konden vragen of 2 x drank, Jammer
A. V.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2018
Ondanks drukte vlot geholpen.
Marion L.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2018
lekker eten echt de moeite waard met een vriendelijke bediening maakte onze avond gewoon af.
L S.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2018
Hier gegeten met de actie van de AH. Super snelle service, voorgerecht was er met 5 minuten, 3-gangen menu binnen 5 kwartier op! Heerlijk gegeten! Was fijn want we hadden nog meer op de planning.
Ronald P.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2018
Gezellig en goed eten.
Agnes J.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2018
Ontvangst was niet klantvriendelijk. Kwamen binnen en ze zei zoek maar een plek.
Lang wachten op het eten. Toetje 35 minten.
De sparerips waren gewoon weg niet te eten. Het vlees kreeg je niet van het bot. Geen smaak
Conny V.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2018