Columbus

Strandweg 47 2586 JL Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant Columbus

Genieten aan zee

Ga mee op een avontuurlijke ontdekkingstocht en geniet van wereldse smaken 'gewoon' aan het strand van Scheveningen. De sfeer die hier hangt is geweldig, bij binnenkomst word je met een grote glimlach ontvangen. Je voelt je echt welkom! Geniet van de heerlijke gerechten, de gastvrije omgeving en als kers op de taart van het geweldige uitzicht op de boulevard en zee.

Meer informatie over restaurant Columbus

• : Parkeerplaats

Jouw recensie over het restaurant Columbus

th.grootenboer .
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2018
Heerlijk gegeten met vriendinnen voor een schappelijk prijsje. Het varkenshaasje, de kabeljauwfilet en de sate waren voortreffelijk!
Ushi53 K.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2018
Er is een enkele medewerker die toch op hoogtijdagen - zoals zondag 15-7 jl - op de automatische piloot staat. Beetje jammer als je juist die persoon aan je tafel treft. Een lachje kon er niet af, het was een quasi beleefde houding, weinig mis mee, maar niet iemand waar het plezier in werken van af druipt.
Ook mag er op zeer warme dagen gedacht gaan worden aan ventilatoren of een airco systeem. Je zat zeker onder de doeken 'dood' te gaan en wij zijn van ellende helemaal achter in de zaak gaan zitten waar het qua temperatuur redelijk te doen was, maar zeer ongezellig.

Wij dachten met onze Vakantieveiling bon eens leuk uit eten te gaan, nou 1 glas bier is 5 euro, 1 fles water is 4 euro en voor een klein stukje zalm wordt 3,50 extra voor gerekend. Uiteindelijk was de bon 19 euro en bovenstaande drank ( 2x water ) en zalm kwam uit op 24 euro! Dus uiteindelijk werd goedkoop duurkoop!
N V.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2018
In woord super , en vooral lekker.
Ik zou niet verder weten wat ik verder schrijven moet het was gewoon super goed
het was er gezellig de bediening was leuk en aardig voor de gasten .
In andere gelegenheden komen ze naar je toe als het glas half leeg is of je
nog wat drinken wil . dat was bij jullie niet het geval
Gr Fam van Reeuwijk
Lizzy V.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2018
Heerlijk gegeten, mooie opdiening en fijne sfeer. Lekker ongedwongen. Personeel erg vriendelijk en attent zonder opdringerig te zijn. Wij hebben een geweldige avond gehad!
B.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2018
De hoofdgerechten zijn niet royaal. Ga hier niet eten met een Gift For You card luxe dinner voor 2, is niet luxe en niet royaal.
R. P.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
Mijn vrouw en ik hebben tot dusver driemaal bij Columbus gedineerd en telkens waren wij zeer tevreden.
Columbus is gunstig gelegen aan de gezellige boulevard in de directe nabijheid van het Kurhaus. De toegankelijkheid is prima, het terras is goed ingericht, het eten is smakelijk, het personeel is vriendelijk en de wachttijden zijn gunstig. Kortom: wij zijn dik tevreden over Columbus en zien uit naar ons volgende bezoek.
Ineke B.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2018
Wij vonden zowel het voorgerecht Italiaanse tomatensoep als de kabeljauw als hoofdgerecht zeer goed smaken.
We konden zelf aangeven wanneer we het volgende gerecht wilden. Ook de witte wijn erbij was heerlijk.
Hannie V.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2018
Zeer goede en nette zaak, aan te bevelen aan een ieder.
Ben hier al meerdere keren met verschillende mensen geweest, deze waren allemaal zeer positief.
Al deze personen, inclusief mijzelf, zullen hier zeer zeker terug komen.
Amy V.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2018
Het kan zo zijn dat het een momentopname is maar de bediening was kortaf. De gangen volgde kort op elkaar, waardoor we onze soepborden nog op tafel hadden staan, bij aanvang van het hoofdgerecht. Wij hadden via vakantieveilingen.nl een 5-gangendiner gekocht en konden van een bepaalde kaart gerechten kiezen. Echter betaal je 3.50 tot 3.95 euro bij, bij bepaalde gerechten. Daarnaast vond ik de kwaliteit van het eten niet altijd goed. De kogelbiefstuk was wel lekker.
Irene N.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2018
Weer heerlijk gegeten. Hadden deze keer varkenshaasje, die was ook erg lekker. We hebben de kipsate al vaker gegeten net als de spareribs die ook erg lekker zijn. Leuk personeel. Komen zeker weer.
Cynthia B.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2018
Goede, vriendelijke Bediening, snel en correct. Lekker eten, de mosselen waren boven verwachting heerlijk. We komen zeker terug.
akruin .
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2018
Goede locatie prettig ontvangst en goede sfeer personeel; vriendelijk
kortom aan te bevelen hebben genoten ook van het uitzicht
Henk V.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
Bij het langslopen op de boulevard zagen we hier staan dat de mosselen 'direct uit zee op het bord geserveerd werden',daar hadden we wel trek in,geen spijt van gehad,lekker en begeleid door goede friet en 2 sausjes.
We zaten aan een kleine 2 persoonstafel en maakten ons zorgen of alles wel op dat tafeltje zou passen.
Toen alles geserveerd werd en de tafel inderdaad veel te klein leek pakte de bediende direct 2 barkrukken en zette die als site-table er naast.
Perfect opgelost!
Vriendelijke bediening.Wij denken met zeer positieve gevoelens terug aan dit smakelijk en goed verzorgd etentje in Scheveningen.Aanbevolen!
Ad V.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
Prima service, goede bediening, de carpaccio was erg stug die wij kregen
De porties die je krijgt zijn niet teveel maar ook niet te weinig
Odette A.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2018
We hebben heerlijk gegeten bij jullie.
De bediening was super vriendelijk en attend en zorgde er voor dat we relaxed konden genieten en onze avond geweldig was.
Ik kon de voucher waardevon niet online activeren voor deze avond en had gewoon gereserveerd en het bij de extra opmerking geschreven.
Ook al hadden jullie het niet gezien waren we gewoon welkom en mochten ons cadeau van onze oudste dochter toch gebruiken.
We komen als we in Scheveningen zijn beslist weer bij jullie restaurant eten .
Dank voor de fijne avond
Guido R.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2018
Via Vakantieveiling een voucher gekocht, maar desondanks was er geen verschil in keus en behandeling ten opzichte van klanten die het volledige bedrag betalen.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2018
Op basis gewonnen veiling via Vakantieveiling hebben we daar een vijf gangen diner genomen. De kwaliteit was heel goed en alles was heel smaakvol. Bediening was vlot en goed.
lompe.dog .
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2018
De kwaliteit van de gerechten was goed, jammer dat de kok het bepalende kruid in de salade vergeten was (koriander), de bediening niet vroeg of we nog iets wilden drinken, 5 gangen op 1 drankje! Na 3 gangen is er gevraagd maar nooit gebracht, een van de dames verontschuldigde zich: ja mijn ticket stond uit, er zijn meer drankjes niet doorgekomen, niet oke dus! Hier komen wij dus niet meer terug!
headisria.kersch .
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2018
Bij Columbus wordt je vriendelijk en goed ontvangen. De menukaart ziet er erg verzorgt uit. Geen luide lawaaierige muziek. Bediening is uitstekend.
Tural K.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2018
Vakantieveiling.nl gasten zijn niet echt geliefd merkte ik. Dan moet je als bedrijf niet meedoen of je personeel goed instrueren! Gemiste kans!