Columbus

Speciale deals

-50% op de Rekening

Over het restaurant Columbus

Genieten aan zee

Ga mee op een avontuurlijke ontdekkingstocht en geniet van wereldse smaken 'gewoon' aan het strand van Scheveningen. De sfeer die hier hangt is geweldig, bij binnenkomst word je met een grote glimlach ontvangen. Je voelt je echt welkom! Geniet van de heerlijke gerechten, de gastvrije omgeving en als kers op de taart van het geweldige uitzicht op de boulevard en zee.

Meer informatie over restaurant Columbus

• : Parkeerplaats

7,2

Jouw recensie over het restaurant Columbus

Mia O.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2017
het was gewoon goed en lekker
Annet D.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
Gezellig restaurant met haardvuur op de boulevard van Scheveningen tegenover de pier. Lekker eten en snelle bediening.
yvonne B.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Het vlees vond ik niet mals en ik vond de keuze beperkt en ik vond de drank vrij prijzig kortom niet snel voor de 2 e keer
petersteijaart .
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Vriendelijke bediening. Prima eten. Gezellige locatie. Ook bij minder goed weer een fijn verwarmd terras.
Schone toiletten Wij komen beslist terug !
JohnJansen1953 .
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
Leuke ambiance, gezellig en attent personeel,eten was prima en gewoon prima tijd tussen 1e en 2e gang,kortom als je avondje Scheveningen van plan bent kan je bij Columbus een prima start van de avond plannen.
jenny S.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2017
eten was prima bij vergeten van de koffie werd geen excuus aangeboden service liet wat te wensen over waren niet echt gastvrij
pca V.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2017
Aardig personeel en lekker gegeten! Wij hadden via vakantie veilingen het 5 gangen menu!
Maar 5 gangen is wat overdreven, de derde gang kunnen jullie beter bij de soep serveren, want een stukje brood noem ik geen gang! Voorderest prima!
Brigitte F.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Heerlijk gegeten, gorgonzola saus bij entrecote lekker stevig en pittig. Ongevraagd een karafje water op tafel geeft echt een gevoel van gastvrijheid. Prima hoor, we komen graag terug.
Eric P.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
We hebben een leuke 5 gangen menu gegeten, vriendelijke aankomst, heel attente bediening en verzorgen. De gerechten waren degelijk, maar konden iets verfijnder afgewerkt worden.
a V.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
we hebben heerlijk gegeten alles was goed ze nemen notitie van de mens heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk leeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeekker
Carla M.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Het eten is goed van kwaliteit. Porties zijn ruim voldoende. Ze houden rekening met wensen; gastvrij. Vriendelijk en voorkomend personeel. Columbus vinden we een aanrader.
Rachel B.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2017
Prima sfeer en een leuke kaart. Voorgerecht was prima, daarna al erg vol maar we konden wachten met het hoofdgerecht, erg prettig. Echter was de kogelbiefstuk die ik besteld had heel droog en taai. Dit aangegeven bij de bediening en er werd meteen een nieuwe gemaakt en ik kreeg een drankje van het huis, wat een service! Echter was de tweede biefstuk ook zo taai dat ik hem niet weg kreeg. Erg jammer.
Margreet D.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2017
Via vakantieveilingen een 5-gangen diner "gewonnen".
Voor een zeer gunstige prijs, dus de verwachtingen waren niet al te hoog.
Tot onze verbazing heerlijk gegeten!
Toine M.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
Eten en service was goed. We zaten in een soort van serre, dat was een beetje koud. Minpunt: Geen verse melk.
Brian W.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Lekker gegeten, gezellig restaurant. Ontvangst was goed, we werden snel geholpen. Prijs kwaliteit verhouding is ook niks mis mee.
Margreet Z.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Heerlijk gegeten,vriendelijke bediening ????voor weinig geld kan je er goed eten!!????toppie hoor!!
Joyce van E.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Heerlijk gegeten. Voornamelijk de brownie gaf een behoorlijke smaakexplosie. Ook de varkenshaas was heerlijk. We komen hier zeker nog een keer terug.
Carla H.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
We zijn ontzettend leuk geholpen door een jongeman. Hij vroeg steeds of alles naar wens was en er was een goede ruimte tussen de gerechten. we hadden echt een avondje uit.
Bart K.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Prima eten, vis en mosselen een aanrader. Ongedwongen sfeer. Vriendelijke bediening.Uitstekende prijs/kwaliteitverhouding.
marianneryan .
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2017
Zeer leuke vriendelijke en vlotte bediening door ervaren jongeman
Heerlijk vers uitgebreid ontbijt
Komen hier zeker terug