Columbus

Strandweg 47 2586 JL Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant Columbus

Genieten aan zee

Ga mee op een avontuurlijke ontdekkingstocht en geniet van wereldse smaken 'gewoon' aan het strand van Scheveningen. De sfeer die hier hangt is geweldig, bij binnenkomst word je met een grote glimlach ontvangen. Je voelt je echt welkom! Geniet van de heerlijke gerechten, de gastvrije omgeving en als kers op de taart van het geweldige uitzicht op de boulevard en zee.

Meer informatie over restaurant Columbus

• : Parkeerplaats

7,1
Tamara D.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Monique En Maya E.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2017
Leuke en vlotte bediening. Prijs ook goed. We hebben gegeten met de ah restaurantactiekaart. We mochten zelf kiezen uit een 3 gangen menu.
Johan D.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2017
Prima gegeten, grote kom uiensoep, goed gekruide spareribs en kipfilet, dessert is te kiezen uit de hele kaart.

Helemaal voldaan, correcte en vriendelijke bediening.
Jannie B.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2017
Leuke personeel zeer vriendelijk goede uitleg over de kaart mooi tempo met uitserveren we komen zeker nog een keertje terug.
Groetjes Jannie & Ria
Esther L.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2017
Philippe is geweldig. Hij ziet, vraagt lost op, onthoudt en maakt rapport. Via VV 5 gangen. Eenvoudig goed en smakelijk eten. Ik miste vooral groente en de kok durfde rood voor de biefstuk en rose voor de vhaas niet goed aan. Heerlijk in de avondzon rond 20 gedineerd
Bart B.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Heel veel soep, hoofgerecht bestond uit een zalmmoot met een kruimeltje groente en het dessert was redelijk fantasieloos.
Jose S.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2017
We hadden slechte recensies gelezen, en hebben getwijfeld om te gaan, maar zijn blij dat we gegaan zijn. We hebben heerlijk gegeten, en de bediening was super! Er werd steeds gevraagd of we nog iets wilden, of het goed was. Mijn zoontje wilde als toetje een dame blanche, maar dan zonder chocoladesaus, en toen werd er gevraagd of hij met aardbeiensaus wilde (terwijl dat niet op de kaart stond). Hadden ze niet hoeven doen, maar mijn zoontje was er zo blij mee. Het eten was goed, vooral de soep was erg veel, maar heerlijk!
Wij komen hier zeker nog een keer terug.
Cora H.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Het was een gezellige strand restaurand en het eten was heel goed.Bediening was ook goed peroneel was ook heel goed en de op maak van het voedsel was heel leuk gedaan
Marcel V.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Veel keuzemogelijkheden voor het hoofdgerecht De bediening is vriendelijk en goed De wachttijd tussen de verschillende gangen van menu laat nog wat te wensen over De consumpties zijn duur geprijsd
Gerdie Z.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2017
Lekker gegeten goede sfeer en vriendelijk personeel. Gunstige prijs met de ah actie. Gunstig gelegen aan de boulevard van Scheveningen.
Gea S.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Zou hier niet meer zo snel terug komen, geen goede service, erg lang op je eten wachten, weinig smaak aan het eten, doen niets met je opmerkingen zelfs geen sorry!
Esther V.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Ik had wat recensies gelezen waardoor ik er al niet veel van verwachte, maar het toch wou probeer. Het voorgerecht was oké, kan beter maar was ook niet echt slecht. Het hoofdgerecht daar in tegen kon echt beter. Ik had een varkenshaasje die smaakte wel, maar was niet roze zo als het hoort. Mijn vriend had een schol besteld deze was heel erg droog. En na een paar happen zag hij de zwemblaas zitten. Hij vond het al niet lekker, maar daardoor was zijn eetlust helemaal weg. Dus nog wat louwe, harde, taaie patatjes gegeten. De bediening die ik er naar vroeg of dat goed was zei dat het zo hoort en dat dat gewoon gegeten kan worden.
Wat ik ook erg vervelend vond was dat er van de iets van 8 a 10 bedieningspersoneel was waarvan maar 2 Nederlands konden. Waardoor Er ook niet naar gevraagd werd waarom het bord nog vol lag toen deze werden opgehaald.
Kortom de volgende keer gaan we naar de buren.
Myrna B.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2017
Eten was prima en voldoende. Bediening was matig tot slecht. Eerst lang moeten wachten op bestelde drankjes, terwijl er wel meerdere keren gevraagd werd of we al eten wilden bestellen. Aangegeven eerst graag de drankjes te willen hebben. Daarna door de bediening zo goed als genegeerd voor vervolgbestellingen en afrekenen. Jammer, want met alleen goed eten ben je er nog niet!
Betty D.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2017
Zomaar naar binnen gestapt en niet veel van de zaak gezien, maar wat ik zag, zag er gezellig en leuk uit. Een bagel met gerookte zalm en roomkaas gegeten. Geweldig, dik belegd en niet duur. Maar met een gewoon tafelmes is een bagel haast ziet te snijden. Een bistro mes zou een optie kunnen zijn.
Sandra P.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Leuke tent! Vlotte en vriendelijke bediening, je zit wel wat dicht op elkaar in dit restaurant. Eten was lekker, no nonsens en de hoeveelheid was ook goed.
Ben-en-Wendy .
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2017
Leuk boulevardrestaurant. Verwacht geen Michelin niveau. Gedineerd met bon van vakantieveilingen. Viel ons meteen op dat het 5 gangen menu qua porties kleiner waren dan degenen die geen "bon" hadden. Niet leuk. Personeel hel vriendelijk en behulpzaam en soms alleen Engels sprekend. Eten smaakte prima. Van "vakantie niveau" maar wel lekker. Wij geven dit restaurant een gemiddeld cijfer maar dat komt omdat de Bonacties afwijken van het normale menu.
Dominique B.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Jammer dat er geen mosselen waren.
We kwamen voor de mosselen.
Het stond niet aangegeven op de site dat ze er niet waren.
E S.
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2017
Eten was simpel maar lekker
Vriendelijke bediening dacht erg mee omdat wij om 19.30 klaar moesten zijn
mrsjones .
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2017
Voorafgaande bezoek aan musical gegeten bij Columbus met ons drieën.
Gegeten: vooraf 3x carpaccio, hoofdgerecht roodbaarsfilet, zalmfilet en een kipsaté.
Het eten was prima, maar de menukaart misleidend. We hadden gekozen voor 2-gangen keuzemenu voor 19,75. Op de menukaart was duidelijk te lezen, dat voor de zalm een supplement werd berekend van 3,-. Bij de rekening bleek ook voor het voorgerecht een supplement werd berekend van 2,95. We dachten, dat het niet op de menukaart stond en de serveerster werd kriegelig en liet ons gepikeerd zien, dat het wel degelijk op de menukaart stond. Bij bijna alle gerechten werd een supplement berekend. Maak het 2-gangenmenu dan gewoon duurder i.p.v. allerlei supplementen erbij te vermelden. We willen wel hier terugkomen (het eten was immers prima en vlot geserveerd), als we weer in Scheveningen zijn, maar houden dan wel rekening, dat de rekening duurder kan uitvallen.
Taylor S.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Middelmatig eten met een kutsfeer. Het personeel loopt gestressed rond waardoor men ontvriendelijk oogt. Liever snel alles op tafel dan goede en blije bediening blijkbaar. Eens maar nooit weer.