Columbus

Strandweg 47 2586 JL Den Haag Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 25.5€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
    • Speciaal voor AH actie! Een fles huiswijn naar keuze voor €18.-
      Verse Franse uiensoep
      Verse Italiaanse tomatensoep
      Huisgerookte rib-eye carpaccio ( + €3,50 )
  • Hoofdgerechten
    • Kipsaté
      Kabeljauwfilet
      Varkenshaas
      Spareribs
      Dry Aged Angus steak ( + €3,50 )
      Zalmfilet ( + €3,50 )
      Surf & Turf ( + €5,95 )
  • Nagerecht
    • Chocolade brownie met slagroom
      Cheesecake met slagroom
      Dessertkaart naar keuze ( + €2,95 )

Speciale deals

-30% op de Rekening

Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Over het restaurant Columbus

Genieten aan zee

Ga mee op een avontuurlijke ontdekkingstocht en geniet van wereldse smaken 'gewoon' aan het strand van Scheveningen. De sfeer die hier hangt is geweldig, bij binnenkomst word je met een grote glimlach ontvangen. Je voelt je echt welkom! Geniet van de heerlijke gerechten, de gastvrije omgeving en als kers op de taart van het geweldige uitzicht op de boulevard en zee.

Meer informatie over restaurant Columbus

• : Parkeerplaats

Jouw recensie over het restaurant Columbus

Corryanne J.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2018
Het personeel was zeer meedenkend en vriendelijk!
Wij hebben verschillende medewerkers aan de tafel gehad, maar dat de gast het naar zijn zin heeft staat voorop!
Complimenten!
Ivar S.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2018
Het eten werd heel erg snel achter elkaar geserveerd. Zodra je het gerecht op had werden de borden al weggehaald. Wij hadden het gevoel daardoor dat je zo snel mogelijk klaar moest zijn zodat de tafel weer vrij was.

De varkenshaas was volledig uitgedroogd. Veel te lang gebakken, dat was jammer.
Danielle D.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2018
We hadden het 5 gangen diner.. alleen de soep, bruchetta en toetje waren redelijk te eten.. de friet en mayonaise waren lekker. Heel jammer de carpaccio zat heel veel vet in en de varkenshaas smaakte naar het kleine stukje spek wat erop lag. Wij komen hier niet meer eten
Jeroen K.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2018
Prima service en eten. Prijs van dranken is echter zeer hoog!
Arjan T.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2018
We hebben het 5 gangen menu gegeten via vakantieveiling.nl.
En we hebben heerlijk gegeten. De uiensoep was prima van smaak.
En de carpaccio was ook prima.

Spareribs waren lekker mals en de marinade lekker.

1 min punt was de varkenshaas. Deze was echt gortdroog, bleek en niet echt lekker. Daar kan verbetering in komen.

We hadden een fles rode huiswijn en die was ook prima.
Al met al een geslaagde avond!
K.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2018
het eten was lekker maar de bediening kan beter. de maaltijden al geserveerd maar nog geen bestek waar we om moesten vragen en hebben drie maal om de bestelde drankje moeten vragen .
jammer.
Lisa M.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2018
We hadden wat haast i.v.m een voorstelling. Toen we gingen zitten hadden we gevraagd of we het zouden redden als we een 3-ganger diner zouden bestellen, dat was geen probleem volgens de serveersters. Ze hadden doorgegeven aan de keuken dat de gerechten achter elkaar mochten worden geserveerd. Helaas moesten we lang wachten op het hoofdgerecht en hebben we het toetje moeten laten schieten. Dat was jammer. De spareribs waren wel erg lekker en de sfeer was prima.
W.E. J.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2018
Prima prijs/kwaliteit al is het wel even uitkijken met supplementen. Nu moest je ( is nieuw ) voor een kein bolletje ijs bij de cheesecake al 3 euro bijbetalen . Wel erg correkt en aardig dat wij daarop geattendeerd werden door de bediening , wij hadden dit zelf niet gezien.
Evert-Jan B.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2018
Heerlijk gegeten. Goed personeel
Maurits M.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
Goed gegeten, gezellig druk, prima service. Had persoonlijk iets meer groente willen hebben, dit was ook erg lekker, maar niet zo veel. Maar we komen zeker een keer terug.
Marjan W.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
Heerlijk gegeten in een leuk restaurant met aardige bediening !!!
Mj B.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2018
Glazen waren niet schoon.
Veel last van tocht bij het raam.
Katie V.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2018
Prettige ontvangst, het eten was goed. Het vlees saignant, zoals was gevraagd, en de bediening was uitmuntend. Goede prijs/kwaliteit verhouding.
Naomi B.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
Veel eten, smaakte goed. Gezellig voor groepen.
jac Z.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2018
een aanrader gezellig ,fijne bediening ,en lekker eten ,bovendien hadden wij het weer mee ,kortom een gezellige dag met een perfect diner
Willem C.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2018
Prijs/kwaliteit (wij hadden kortingsbon, dus dat vertekent) is goed; ruime keuze op menukaart, ook voor ontbijt e.d. Columbus heeft echter niets wat het onderscheidt van andere restaurants aan de boulevard. Geen speciale aankleding van het bord / gerecht; geen salade of groente bij hoofdgerecht. Toetjes waren terleurstellend: brownie was bruine boterkoek; creme brulee niet warm geserveerd.
Walske H.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2018
Ondanks mijn verzoek om voor onze reserveringen v,an de reservering 8 en 1 van 4 personen 1 tafel te maken, moest dat nog gebeuren toen we er al waren.

De toiletten waren erg vies. In het damestoilet lekte klaarblijkelijk de kraan bij de wasbak. Deze was afgedekt met plastic. Wel stond er een pomp flacon met handendesinfectans.
De herentoilet was 1 wc verstopt en het urinoir mocht niet gebruikt worden.

Het personeel was vriendelijk en behulpzaam.
Ank W.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2018
Blijkbaar was onze reservering niet binnengekomen, maar onze tafel werd snel in orde gemaakt. Eten was goed. En ondanks dat het door het mooie weer aardig bezet was werden we vriendelijk en goed geholpen.
Gjb P.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2018
Wij zijn nu voor de derde keer hier wezen eten het eten is goed.Had bij Groupon een deal gekocht echter bleek deze niet te kloppen dus moet ik nu weer via Groupon geld terug proberen te halen dat is vervelend maar daar kan Columbus niets aan doen.
Het was niet druk maar moesten wel langer wachten op onze gerechten dat vonden wij wat minder maar rustig gezeten dat is ook wel fijn
Lia H.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2018
We hebben lekker gegeten. De bediening was goed aardig personeel.