Columbia

Boulevard de Wielingen 35 4506 JK Cadzand Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Columbia

Franny V.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2016
Na een fietstochtje van Nieuwvliet-bad naar Cadzand-bad heerlijk geluncht de boeren omelet en de garnalenkroketten smaakte goed
Caroline J.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2016
Lekker gegeten! Heel vriendelijk en gastvrij personeel.voor de kinderen extra spikkels op het ijs.Vis pannetje was lekker maar meer een oven visschotel. Pizza was lekker en de patat ook.we hebben genoten.
Leon_nb .
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2015
Soms kom je onverwacht een pareltje tegen. Op een gure winteravond stapten we aan de boulevard in Cadzand-Bad binnen bij Columbia. Wat meteen opviel was de vriendelijke ontvangst.
We bestelden kipfilet met champignonsaus en het goed gevulde vispannetje. Allebei verrukkelijk. Daarbij knapperige verse salade en lekkere frites. Spa Rood besteld: die kwam vanzelf met ijsblokjes en citroen.
Compliment voor de keuken en voor de zeer gastvrije bediening. Hier komen we terug als we weer in Cadzand-Bad zijn.