Colosseo

6,8
6,9
Eduard D.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Met een paar vrienden hier gegeten. De pizza's zijn ok, maar niet bijzonder goed voor de prijs die je betaalt. Bodem van de calzone was half gaar, maar wel goed belegd. De normale pizza's waren prima belegd maar niet bijzonder. Frisdrank komt uit een grote fles waar geen prik meer op zit. Bediening is vriendelijk en maakt graag een grapje.

Kortom wel ok, maar ik ken betere pizzarias in Amsterdam.
Ronne S.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2015
Tja, we wilden een pizza. Pizza bodem leek op soort wrap, maar dan zonder smaak, en met het gevoel van karton. (Een pizza uit de supermarkt is nog beter...) En dat dan belegd met goedkoop prutje Champions en smakeloze kaas. Een 2 omdat het niet bedorven was. Echt geïnteresseerd in klanten is ook de bediening niet. Niet onvriendelijk, maar ook je moet alles vragen. Oud en gedateerd interieur. Mijn zoon wilde graag een pizza daarom naar binnen gegaan. Had beter eerst op Iens kunnen kijken....
Erik R.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2015
Prima binnenkomst. Bier werd geserveerd vanuit blik! Achteraf kwamen we er achter dat hier 3,80 voor werd gerekend. De drie bestelde pizza's kregen we pas na 45 minuten. De pizza had geen smaak, weinig kaas, en een zwarte verbrande korst. Het was niet druk, en terecht. Uiteraard komen wij hier nooit meer, maar raden andere mensen ook aan hier niet naartoe te gaan.
Jose R.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2014
Even snel een pizza eten... Zelden zo'n slechte pizza gegeten. Een diepvriespizza is nog lekkerder. We hadden allebei een pizza 'mozzarella'. Waterige pizza met een paar schijfjes tomaat en iets wat mozzarella schijnt te zijn. Geen verse basilicum, maar gedroogde... En heel veel knoflookpoeder op de pizza die ik volgende week nog proef. Bediening aardig maar best slecht. Het restaurant ziet er uit als of er sinds 1976 niets veranderd is. Kortom een drama.
M273dc .
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2014
Matige service, 1 euro tafelgeld per persoon, flauwe pizza, vieze WC, kraanwater voor een euro, smoezelig verouderd interieur. Helaas niet voor herhaling vatbaar.
Wiegerg .
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2013
Zelden ben ik in Amsterdam in zo'n slecht restaurant geweest als Colosseo. Een van mijn vrienden is allergisch voor tomaat. Dus bij het bestellen gaven wij uitdrukkelijk door dat er geen tomatensaus op de pizza mocht, wat dus neerkomt op een pizza Bianca. Enfin 'geen probleem' werd er gezegd. Thuis gekomen bleek er weliswaar geen tomatensaus gebruikt te zijn, maar de pizza lag vol met tomatenschijfjes. De pizza zelf was matig en voor de pizza zonder tomatensaus betaalden we, om onverklaarbare redenen, twee keer de prijs van de pizza's met tomatensaus.
Hier kom ik nooit meer terug!
Ron D.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2013
Hier op vrijdag 21 juni 13 met zijn tweeën even snel een hapje gegeten. De bediening is door een echte Italiaan die nog grapjes maakt met zijn beperkte Nederlandse taal en hier redelijk mee uit de voeten kan.
Glas witte wijn was lekker. Jammer dat deze niet gekoeld was.
2 pizza's gegeten; De bodem is lekker, maar wat er als garnering op ligt is wel erg magertjes. Alles is in tweeën gesneden, Ham, salami, etc. De prijzen zijn ook zeer laag en dat was in verhouding met het eten.
Vera0 .
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2012
recent gegeten in het italiaans restaurant,
We werden geholpen door een heel vriendelijk en attent jong meisje. Daarentegen was het eten en het decor matig. De pizza's hadden teveel kaas, de pasta's konden er nog mee door.
Ferdie V.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2012
Wij waren met een groep van 13 personen en dit restaurant is duidelijk niet op groepen ingesteld. Gerechten werden per 5 uitgeleverd waardoor de helft al klaar was met eten terwijl de rest nog een bestelling moest krijgen en enkelen kregen helemaal geen of een verkeerde bestelling.

Enkele pizza's waren ongebakken deeg en het merendeel van de pizza's had een flinke laag strooibloem onder aan de pizza en op het bord.

Bij betaling bleek dat de prijzen die op de ontvangen kaart stonden niet meer actueel waren en men zonder dit vooraf te melden een flinke prijsverhoging wilde doorvoeren..wat wij uiteraard niet geaccepteerd hebben.

Kortom een uiterst teleurstellend begin van een verder gezellige avond.