Colors WorldFOOd

Markt 15 6701 CX Wageningen Nederland Kaart

Over restaurant Colors WorldFOOd

Een tafel vol met wereldse lekkernijen

Aan de voet van de Grote Kerk in Wageningen dompel je je onder in de culinaire bravoure van Colors World Food. De menukaart bestaat uit internationale gerechten uit alle windstreken en kenmerkt zich door de kleine porties. Niet omdat je hier weinig te eten krijgt, maar omdat al die kleine gerechtjes zich perfect lenen om te delen met je tafelgenoten. Zo haal je nog meer uit je wereldse etentje!

Meer informatie over restaurant Colors WorldFOOd

Michael L.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2016
Lysbeth .
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Leuk als er per zoveel weken nieuwe gerechten op de kaart zouden staan.
En iets doen aan demping van het geluid, bv met stoffen.
Vriendelijke bediening, leuke kleuren in de inrichting.
Janwien .
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
het 4 gangenmenu is zeer redelijk geprijsd. de kwaliteit van de gerechten is uitstekend. heel vriendelijke en attente bediening. huiswijn van prima kwaliteit, vooral voor de vriendelijke prijs van eur 3,60 per glas. gratis gekoelde flessen water. kortom ook voor de normale prijs van eur 29,50 per persoon voor het menu een prima adres.
komen hier dan ook regelmatig en blijven dit zeer zeker doen.
L.rempe .
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Vrijdagavond met 4 personen bij Colors in Wageningen gegeten. Bij binnenkomst werden we meteen verwelkomd en naar onze tafel geleid. We zaten midden in de zaak met voldoende ruimte en op voldoende afstand van de andere gasten. Goede uitleg over het menu en welk menu van toepassing was bij de AH-actie. Heerlijke tapas, mondiaal, met korte goede uitleg over wat wat was. Zeer smakelijk, mooi opgediend, vrolijk kleurrijk servies. Heerlijke mojito's en ook alcoholvrij ruime keus. Ook ruime vegetarische keus. Porties en aantal tapas voldoende (er was 1 grote eter in het gezelschap en die heeft heerlijk gegeten). Muziek gevarieerd en niet te overheersend. Vlotte bediening. Twee minpuntjes; 1. een bar slechte akoestiek. Geluiden galmen hele restaurant door waardoor gesprek aan tafel bemoeilijkt wordt. 2. We zaten op de koude tocht want de deuren van de ingang gingen tussen 17.30 en 20.00 heel vaak open omdat er nieuwe gasten binnenkwamen en die lieten ook nog de deur openstaan zodat ik zelf 2 keer de deur dicht ben gaan doen. Een tafelgenoot moest vanwege de kilte een dik vest aan gaan doen. Is wellicht op te lossen met een tochtwerend gordijn ? Verder alles prima.
Terry17 .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
We zijn al vaker bij Colors geweest en iedere keer is het prima. Vriendelijke, snelle bediening. Leuk al die verschillende gerechtjes op fleurige bordjes. Achtergrondmuziek geeft een vakantiesfeertje. Gewoon leuk!
Veerle1985 .
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Lekker eten, heerlijke bank en zeer goede en vriendelijke bediening. Wat ook leuk was is dat we hetzelfde toetje hadden besteld maar allebei verschillende soorten ijs en taartje hadden.
Wielag .
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2016
Gezellige ontvangst en heerlijk gegeten van een hoeveelheid kleine' hapjes uit verschillende landen waaronder Hawaï, Indonesië, Libanon, Spanje, Mexico en Nederlands. Kortom een werelds gebeuren. Het was een zeer compleet (AH) menu waar we van genoten hebben in een ongedwongen sfeer. Veel keuze uit vegetarische en niet vegetarische gerechten. Het serviesgoed doet zijn naam 'Colors' eer aan. Wij komen terug!
Ageeth K.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Zeer klantvriendelijk, goede bediening, veel variatie. Kom zeker nog eens terug. WIJ zijn geweest met AH spaar kaart. Gezellige ligging.
Ne9Ni .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Hier gegeten via de AH actie. Na de recensies te hebben gelezen, hadden we toch best wel hoge verwachtingen. Deze werden niet helemaal waargemaakt qua het eten.
De twee starters waren lekker! Als hoofdgerecht hadden we verschillende hapjes. We hadden een vegetarisch menu besteld, maar kregen garnalensalade. Dit werd omgewisseld voor een salade. Later bleek dat we ook iets met kip hadden. Ook dit teruggestuurd en dit werd vervangen door een gerecht wat we al op tafel hadden. Was er toch weer iets fout gegaan. Opnieuw teruggestuurd en kregen toen wat anders. We voelden ons wel een beetje opgelaten met al het terugsturen maar aan de andere kant had er hier beter op moeten worden gelet. De verschillende hapjes vonden we redelijk, niet slecht maar ook niet super lekker.

Het verrassingsdessert was daartegen een lekker goedmakertje! Partner had Turkse punt, maar had spijt omdat het verrassingsdessert nog lekkerder was (o.a. cheesecake!!)
dus het verrassingsdessert is de aanrader.

Al met al toch een 7 voor het eten, mede door de starters en het toetje.
De bediening was vriendelijk en hielp ons goed.,
Keesroseboom .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
Bediening prima. Eten ook goed. Dit is een restaurant dat meedoet aan de AH actie en dezelfde kwaliteit blijft leveren. Prima.
F.wild9 .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Vriendelijke en snelle bediening en heerlijk gegeten met onze twee jongste kinderen. Het leuke van dit restaurant is dat je allemaal kleine hapjes (tapas) krijgt, die je met elkaar kan delen. Zo zit er voor iedereen wel wat lekkers bij. Leuke is dat het Iens-menu ook elke keer weer iets anders is. Nu hadden we bijvoorbeeld zelfs 4 verschillende toetjes.
Janneke K.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Erg lekker gegeten en heerlijk op het terras gezeten. Leuk om allerlei verschillende gerechtjes op tafel te hebben staan, dat je overal wat van kan proeven. De gerechtjes waren ook heel divers. Bediening was erg vriendelijk en deed z'n werk goed!
Goede-eters .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Gegeten via de AH-actie. Veel variatie in de gerechtjes, meer dan genoeg. Ook de kinderen vonden het heerlijk. Origineel restaurant.
Hhmdebr .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
we vonden het erg gezellig zaten lekker buiten en hadden een vakantiegevoel vriendelijk personeel
komen zeker nog een keer terug
Janposno .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Niet specifiek 1 gerecht was goed maar alle kleine gerechten bij elkaar maakte het diner bijzonder.
Bediening was goed, ook vond ik het goed om te zien dat personen met een beperking en goede begeleiding in jullie restaurant kunnen werken.
Voor mij een herhaling al gepland.
Terry17 .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
Heerlijk gegeten (zoals altijd) bij Colors met de AH restaurantactie. Het kleurrijke servies met smakelijke tapas wereldgerechtjes, daar worden wij blij van. Leuke bediening. Kortom, een fijne avond.
Dindejong .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
We hebben via de AH restaurant actie gereserveerd. Werden vriendelijk ontvangen en bediend. Locatie is gezellig kleurrijk. Het menu was uitgebreid, tot en met het dessert, alles was vers en zeer smakelijk. Heerlijk om al die verschillende gerechtjes te kunnen proeven. Er was meer dan genoeg. Zeker voor herhaling vatbaar.
Alidarenske .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
We hebben het niet vegetarische Iens/AH 4-gangenmenu gegeten. Buiten onder de luifel was het goed toeven.
Een heerlijk Tapa's achtig voorgerecht met ruimhartig brood en lekkere hapjes. Vooral de mini loempia met pittige saus waren verrukkelijk.
Daarna volgt een " kleintje" soep naar keus. Pittig, smakelijk en goed warm geserveerd.
Dan volgt er een baaierd aan schaaltjes en bordjes met lekkers van over de hele wereld. De reuze garnalen in pittige saus scoorden hier het hoogst.
Er kan dan nog net een toetje bij van koffie met heerlijke citroen/honing-cake (en koekjes, chocolade nootjes en nougat).
De bediening is vriendelijk en vlot in de daadwerkelijk kleurrijke omgeving.

Gukehofman1 .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
Gisteravond met z'n tweetjes heerlijk gegeten bij Colors, op het terras van het gezellige marktplein. Leuk en lekkere hapjes, zowel vooraf als de hoofdgang. De soep tussendoor, pindasoep met kip was ook lekker, verrassend en goed heet. Het verrassingsdessert was een waardige afsluiting van een geslaagd etentje :) We vonden het ook erg leuk dat er een meisje met syndroom van Down liep te bedienen, klasse dat ze haar zo'n kans bieden.
Een aanrader, zeker als je van tapas houdt.
Florrieborrie .
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2016
Super lekker eten, veel ook, en vriendelijke bediening. Lekker muziekje op de achtergrond, ik vond het een heel geslaagde avond!