Colors WorldFOOd

Markt 15 6701 CX Wageningen Nederland Kaart

Over het restaurant Colors WorldFOOd

Een tafel vol met wereldse lekkernijen

Aan de voet van de Grote Kerk in Wageningen dompel je je onder in de culinaire bravoure van Colors World Food. De menukaart bestaat uit internationale gerechten uit alle windstreken en kenmerkt zich door de kleine porties. Niet omdat je hier weinig te eten krijgt, maar omdat al die kleine gerechtjes zich perfect lenen om te delen met je tafelgenoten. Zo haal je nog meer uit je wereldse etentje!

Meer informatie over restaurant Colors WorldFOOd

• Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom

Jouw recensie over het restaurant Colors WorldFOOd

Daphne K.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
Je kon proeven dat het allemaal vers was, echt heerlijk! En lekker veel groente. De bediening was erg vriendelijk, het duurde alleen wat langer voordat we onze 2e gang kregen, dat was een beetje jammer.
guus W.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Heerlijk gegeten! Uitstekende bediening. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Zal hier zeker terugkeren.
Andreas P.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Heerlijk gegeten, zeer smaakvol. Ze hebben zelfs voor veganisten meer dan genoeg in huis om heerlijk te eten
Marco B.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2018
Verrassend lekker eten. De kachel mocht wel een graadje hoger. De energie lijkt er wat uit maar je kunt hier echt heerlijk eten. Kok heeft een goede smaak. Gerechten niet te zout!
Marjolein N.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Gisteravond hebben we met vrienden gegeten bij Colors Worldfood en hebben we ons laten verrassen! Heerlijk gegeten, fijne bediening en prettige sfeer.
msOs .
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2018
Blijft een leuk concept met wereld tapas! Echt diverse gerechtjes op de kaart. Studenten menu valt altijd een beetje tegen en is al vier jaar onveranderd. Door de prijs en de gastvrije bediening kom je dan toch wel weer terug.
Robert S.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Eten was prima, een aantal van de “tapas” zouden iets pittiger mogen denk ik. A la carte gegeten, een menu is achteraf gezien een betere keuze (zeker qua prijs/hoeveelheid). Geadviseerde wijnen waren goed, tegen een redelijke pr
Elly O.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2018
Leuk restaurant en lekker eten om te leren kennen. Leuk concept. En voor een redelijke prijs dus voor herhaling vatbaar.
R D.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2018
Prima eetgelegenheid met een mondiale tapas-twist. verrassend leuke gerechtjes uit de hele wereld. Door de week ook aanbiedingen.
S. V.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2018
Het eten was heerlijk en een goede uitgebreide hoeveelheid. De service was snel, aangezien het een kleinschalig restaurant is, dus wachttijd is bijna niet aanwezig.
Hawker H.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2017
Wij hebben heerlijk en voldoende gegeten, bediening is erg vriendelijk en er heersten een gezellige sfeer.
Zeker een aanrader voor iedereen.
Barbara S.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2017
We waren met zes personen en allemaal heel tevreden: erg goede kok en gezellige, voorkomende bediening!
Marcel D.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Het eten was goed en we hadden er geen klachten over maar ook weer niet super.
De ruimte klikt erg hol en een paar gordijnen om het geluid te dempen zouden geen overbodige luxe zijn. Vooral mensen met een gehoorapparaat kunnen er geen gesprek volgen.
Annemarie H.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Heel gezellig en lekker gegeten. Toen we vroegen of het wat sneller kon omdat we nog naar de film wilden, werden we op onze wenken bediend. Top, het hele gezelschap was enthousiast.
Reinouw K.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
De Argentijnse soep was verrassend lekker. Vriendelijk personeel. De temperatuur kan hoger voor een oudere, zoals ik. De klapdeuren bij de ingang zijn ivm de tocht voor verbetering vatbaar.
Aaldert G.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Vriendelijk en goede bediening met goede ontvangst. Het keuzemenu was voldoende ruim. De gerechten waren lekker. Het restaurant is wat gehoriger als het voller zit.
Martine D.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Goed gegeten, de vegetarische variant. Soms wat bijzondere combinaties.
Glas wijn was erg prijzig!
Gezellige sfeer, vriendelijke bediening
loes V.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Mmmm, onze koperen bruiloft hier samen gevierd. gezellig en ongedwongen sfeer. we komen zeker terug :) Zalm was waterig, maar alle andere gerechten heerlijk en afwisselend
Ben J.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2017
Verrassend menu en erg lekker. We hebben genoten van de variatie en de kwaliteit. Hier nemen ze het AH menu heel serieus. Compliment.
ellysmulders .
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Het eten was goed, maar de temperatuur in het restaurant was te laag. We hadden het gewoon koud! De serveerster was vriendelijk.