Colors WorldFOOd

Markt 15 6701 CX Wageningen Nederland Kaart

Over het restaurant Colors WorldFOOd

Een tafel vol met wereldse lekkernijen

Aan de voet van de Grote Kerk in Wageningen dompel je je onder in de culinaire bravoure van Colors World Food. De menukaart bestaat uit internationale gerechten uit alle windstreken en kenmerkt zich door de kleine porties. Niet omdat je hier weinig te eten krijgt, maar omdat al die kleine gerechtjes zich perfect lenen om te delen met je tafelgenoten. Zo haal je nog meer uit je wereldse etentje!

Meer informatie over restaurant Colors WorldFOOd

• Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom

Jouw recensie over het restaurant Colors WorldFOOd

Mariette S.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2018
4 oktober met collega's bij Colors gegeten als onderdeel van een hap en stap arrangement.
Wat een gezellige zaak. Leuke inrichting, goed en vriendelijke personeel. Heerlijk al die diverse gerechten die je met elkaar kunt delen. Zeker een aanbeveling.
Teunke V.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2018
Met veel plezier mijn promotie gevierd bij Colors. Heerlijk werelds eten, een heel vriendelijke ontvangst en goede service
Rozemarijn N.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2018
Heerlijk gegeten op een drukke vrijdagavond. Maar ondanks de drukte had de medewerkster alle tijd voor ons. De kaart staat vol met heel veel verschillende kleine gerechtjes van over de hele wereld. Leuk is dat je op deze manier je eigen menu kan samenstellen.
Joop V.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2018
Na een maand al terug, onbedoeld. Opnieuw relaxed, opnieuw veel zon (idee: parasols?) en aardige bediening. Er is een themamenu: vegetarisch indiaas, dus curry's , rijst, papadums, salades, eiergerechten, linzenstoof....perfect!
Vooraf naan en raita en als dessert hangop met saffraan en pistache.
Koffie na, fijne locatie....wat wil je nog meer.

Voor indiaas: wees er snel bij
Na 28 aug is er weer een vega-thememenu: Mexicaans
M.D. D.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
We zijn vaker met plezier bij Colors gaan eten en het vegetarisch Indiaas menu voor de maand augustus sprak ons aan. Helaas was het een teleurstelling: het leek wel of alles in de magnetron was opgewarmd en er zat vrijwel geen smaak aan de gerechtjes. We waren wat anders gewend van de- anders- smaakvolle gerechtjes van de kaart. Op de bediening, de sfeer en de sympathieke prijzen is niks aan te merken maar er was geen sprake van enige smaakbeleving (enige noot; 6 euro voor een simpel witbiertje is wel over de top). Jammer!
Joop V.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2018
Gisteren voor het eerst bij Colors gegeten. Goede vriend uit de buurt van Wageningen had er een keer gelunched en roemde de diversiteit van de kaart. Wij erheen.
Laat ik gewoon beginnen met de minpunten (al is dat een te groot woord): we hadden bij reservering gevraagd om een schaduwplek op het terras. Was geen probleem, zei men ons. Bij aankomst bleken alle schaduwplekken bezet te zijn en was er niks geregeld. Geen ramp, maar beloof het dan niet. Verder: op het terras mag je gewoon roken. Niet heel fijn als tijdens je diner beide (!) buren sigaren opsteken. Bah. Als laatste, maar dat was te verwachten bij deze prijzen, is het vlees niet biologisch.
Waarom is Colors dan toch zo leuk? Allereerst is het personeel bijzonder aardig en attent. Het tempo is precies goed, de locatie is leuk in het hart van Wageningen en het prijsniveau is erg schappelijk. Maar bovenal: vind maar eens een eetcafe-achtige sfeer waar je Soedanees, Senegalees, Chinees, Frans, Spaans, Mexicaans of Arabaisch en meer kunt eten. Mijn menu bestond uit een zacht maar kruidige vegetarische soedanese auberginesalade, gevolgd door shakshuka, een arabisch gekruid stoofgerecht van tomaten en ei, en zarzuela: een Spanse visstoof. Eenvoudige maar zeer smakelijke gerechten.
De desserts zijn in orde (neem de Peruaanse mango in sinasappelmarinade) maar het zou leuk zijn om daar ook meer wereldse keuzes in aan te bieden.
Al met al gewoon goed en verrassend eten voor een prima prijs in een leuke omgeving!

Tip: richt het buiten leuker in, alsof het het verlengde van binnen is.....
Daphne K.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
Je kon proeven dat het allemaal vers was, echt heerlijk! En lekker veel groente. De bediening was erg vriendelijk, het duurde alleen wat langer voordat we onze 2e gang kregen, dat was een beetje jammer.
guus W.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Heerlijk gegeten! Uitstekende bediening. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Zal hier zeker terugkeren.
Andreas P.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Heerlijk gegeten, zeer smaakvol. Ze hebben zelfs voor veganisten meer dan genoeg in huis om heerlijk te eten
Marco B.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2018
Verrassend lekker eten. De kachel mocht wel een graadje hoger. De energie lijkt er wat uit maar je kunt hier echt heerlijk eten. Kok heeft een goede smaak. Gerechten niet te zout!
Marjolein N.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Gisteravond hebben we met vrienden gegeten bij Colors Worldfood en hebben we ons laten verrassen! Heerlijk gegeten, fijne bediening en prettige sfeer.
msOs .
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2018
Blijft een leuk concept met wereld tapas! Echt diverse gerechtjes op de kaart. Studenten menu valt altijd een beetje tegen en is al vier jaar onveranderd. Door de prijs en de gastvrije bediening kom je dan toch wel weer terug.
Robert S.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Eten was prima, een aantal van de “tapas” zouden iets pittiger mogen denk ik. A la carte gegeten, een menu is achteraf gezien een betere keuze (zeker qua prijs/hoeveelheid). Geadviseerde wijnen waren goed, tegen een redelijke pr
Elly O.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2018
Leuk restaurant en lekker eten om te leren kennen. Leuk concept. En voor een redelijke prijs dus voor herhaling vatbaar.
R D.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2018
Prima eetgelegenheid met een mondiale tapas-twist. verrassend leuke gerechtjes uit de hele wereld. Door de week ook aanbiedingen.
S. V.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2018
Het eten was heerlijk en een goede uitgebreide hoeveelheid. De service was snel, aangezien het een kleinschalig restaurant is, dus wachttijd is bijna niet aanwezig.
Hawker H.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2017
Wij hebben heerlijk en voldoende gegeten, bediening is erg vriendelijk en er heersten een gezellige sfeer.
Zeker een aanrader voor iedereen.
Barbara S.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2017
We waren met zes personen en allemaal heel tevreden: erg goede kok en gezellige, voorkomende bediening!
Marcel D.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Het eten was goed en we hadden er geen klachten over maar ook weer niet super.
De ruimte klikt erg hol en een paar gordijnen om het geluid te dempen zouden geen overbodige luxe zijn. Vooral mensen met een gehoorapparaat kunnen er geen gesprek volgen.
Annemarie H.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Heel gezellig en lekker gegeten. Toen we vroegen of het wat sneller kon omdat we nog naar de film wilden, werden we op onze wenken bediend. Top, het hele gezelschap was enthousiast.