Colors WorldFOOd

Markt 15 6701 CX Wageningen Nederland Kaart

Over het restaurant Colors WorldFOOd

Een tafel vol met wereldse lekkernijen

Aan de voet van de Grote Kerk in Wageningen dompel je je onder in de culinaire bravoure van Colors World Food. De menukaart bestaat uit internationale gerechten uit alle windstreken en kenmerkt zich door de kleine porties. Niet omdat je hier weinig te eten krijgt, maar omdat al die kleine gerechtjes zich perfect lenen om te delen met je tafelgenoten. Zo haal je nog meer uit je wereldse etentje!

Meer informatie over restaurant Colors WorldFOOd

• Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Terras

Jouw recensie over het restaurant Colors WorldFOOd

nnhuis1 .
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Heerlijk gegeten, complimenten voor al die jonge meiden die daar alles goed in de gaten houden en alles gestroomlijnd laten verlopen. Het kleurrijke was buiten goed te zien, was binnen neit zo te vinden, geen duidelijke stijl. Verder prima!
Lysbeth .
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2017
Bij Colors is het altijd gezellig. De bediening is heel vriendelijk. De meeste gerechten blijven wel erg lang op de kaart. Als je vaker komt, eet je vaak hetzelfde. Het eten is lekker. Wat meer groente, zowel warm als salade, zou fijn zijn. De kleuren en sfeer in Colors is goed, alleen de akoestiek is slecht, zodat het snel lawaaiig wordt. Het is nl vaak goed bezet of vol, mensen komen er graag. Vooral als je dan beneden zit, moet je erg hard praten om je tafelgenoot te bereiken of verstaan. Het zou fijn zijn als daar iets aan gedaan zou kunnen worden. Boven gaat het beter.
Alien B.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
We zijn onvoldoende geïnformeerd over de bedoeling van het colorsmenu. Met 1 vegetariër en een echte vleeseter werkt dit niet goed. Had het een keer eerder gedaan en toen pakte het beter uit.
Ook de vegetarische gerechten vond ik minder dan eerder. Had de indruk dat omdat het druk was er voor makkelijker gerechten gekozen werd.
G V.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
Alle verscillende gerechtjes zijn heerlijk, verrassend en vers. Vlotte vriendelijke bediening. Gezellig buiten gezeten rond het marktplein.
g.vanhemert .
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2017
Prima gegeten in een ontspannen sfeer. Uitstekend personeel. Heel afwisselende gerechtjes vanuit diverse landen. Het is gezellig en dat alles tegen nette prijzen. Zeker aan te bevelen.
lous.thuis .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
Gezellige gelegenheid, spelen goed in op de wensen van de gasten. Door de gevarieerdheid van de gerechten is het ook een ideale gelegenheid om met een divers gezelschap te dineren.
lisawimp .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
We hebben op zich prima gegeten, maar vonden dat er op de schotels in verhouding wel heel veel broodproducten lagen. En de plakjes kaas zaten aan het bord geplakt.
De pindasoep was heerlijk, evenals het gehaktbrood en de garnalen. Ook de huisgemaakte taart smaakte prima.
De medewerkers waren zeer vriendelijk en de service optimaal.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Verrassende combinaties van uitheemse en Europese gerechten. Buitengewone eet ervaring. Bediening uiterst vriendelijk. Vatbaar voor herhaling in de toekomst.
Annet D.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Zeer vriendelijk en hardwerkend personeel. Genoten duidelijk van hun werk.
suzannespijkers .
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
Ik vond Colors een heel gezellig restaurant. Het eten was bijzonder en lekker, maar miste alleen soms een beetje smaak (kruiden/pit). Verder heb ik het idee dat ze iets te weinig mensen in dienst hadden om de drukte aan te kunnen, waardoor mijn vader en ik soms redelijk lang moesten wachten. De bediening was echter wel heel vriendelijk en behulpzaam.
TinekevanHuis .
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
We werden verrast met heerlijke gerechten. Je kon zien en proeven dat er veel aandacht aaan was besteed. De bediening is zeer gastvrij; we voelen ons er altijd zeer welkom!
Inge V.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Heerlijke tapas gegeten bij Colors! Erg lekkere en afwisselende gerechtjes, je hoeft niet met honger naar huis! Het is er gezellig ingericht, vriendelijke bediening en lekkere huiswijn. Zeker de moeite waard om te gaan eten, ook voor de normale prijs!
MarijkeDuitW .
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
Prima eten, vriendelijke bediening. 1 klein minpuntje: er wordt 1 € gerekend voor een fles kraanwater zonder dit vooraf te melden
heleen R.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2017
Leuke relaxte sfeer,heerlijk eten.houden ook rekening met wensen,b.v. minder vlees ,meer groenten.Het eten was meer dan voldoende.
Johan T.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Een gezellig restaurant met gerechten van over de hele wereld. Mijn lief en ik kozen ieder verschilende gerechtjes en deelden die met elkaar. Koud: Baramundi en rivierkreeftjes. Niet alleen goed van smaak maar ook goed gecombineerd. Warm aten we een pannenkoekje uit de Malediven, met pompoen en kikkererwten, goed gekruid, met zoete tonen. Ook lekker was het gestoofde rundvlees met pindasaus. Het vermelden waard zijn de toetjes: de mesfouf is top! Vrolijke en vriendelijke bediening. Redelijke prijzen.
Eline W.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
Vorige week hebben wij onze trouwdag bij Colors gevierd. Met een gezelschap van circa 30 mensen hebben we genoten van de borrel en een heerlijk dinerbuffet. Dit was op ons verzoek volledig vegetarisch. Alles zag er prachtig uit en smaakte nog beter. De kleurrijke aankleding, zowel binnen als buiten, droeg bij aan de feestvreugde. Er was aan alles gedacht, inclusief een plan B voor als het ging regenen. Dankzij een regenbuitje hebben we ervaren dat ook plan B uitstekend werkte. Het volledige gezelschap kon moeiteloos het diner binnen voortzetten. Bovenal waren we zeer tevreden over de bediening. Fleur en haar team deden het geweldig. Zeer tevreden!
G K.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2017
prima en gezellig restaurant, lekkere en veelzijdige gerechten, vriendelijke en vlotte bediening, goede prijs-kwaliteitverhouding
zuid15 .
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
Een grote verrassing dit restaurant met z'n ruime keuze aan gerechten; originele formule, goede prijs-kwaliteitsverhouding, lekker eten.
Brigitte S.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
We voelden ons meteen welkom. Het was gelijk duidelijk welke mogelijkheden de menukaart biedt en wat de kosten zijn - heel prettig.
De beide voorgerechten vonden we uitermate lekker.
Bij het rijke hoofdgerecht zat een pannenkoek gevuld met kikkererwten. Die zag er mooi uit, was echter niet helemaal ons ding. Het lamvlees in het schattige stoofpotje was verrukkelijk evenals de patat en de knoflookmayonaise. Ook het dessert was bijzonder lekker. (Wel zou ik erbij schrijven wat het voor taart is. Ik kan bijvoorbeeld geen walnoten eten).
Nogmaals van harte dank en veel succes!
De wc deuren kwiekten beide heel hard. Misschien een idee om er een druppel olie aan te wagen. Dan horen niet alle bezoekers dat iemand naar het toilet gaat... ;-)
Wij komen wellicht weer - misschien tijdens de Italiaanse weken...
Sporty711 .
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
Heerlijk op terras gezeten. Kleurige meubels, leuke inrichting. Ontvangst en vriendelijkheid van personeel is prima en het eten erg lekker en tegen een betaalbare prijs. Kortom: ik zou er zo weer gaan eten :-)