Colors WorldFOOd

Markt 15 6701 CX Wageningen Nederland Kaart

Over het restaurant Colors WorldFOOd

Een tafel vol met wereldse lekkernijen

Aan de voet van de Grote Kerk in Wageningen dompel je je onder in de culinaire bravoure van Colors World Food. De menukaart bestaat uit internationale gerechten uit alle windstreken en kenmerkt zich door de kleine porties. Niet omdat je hier weinig te eten krijgt, maar omdat al die kleine gerechtjes zich perfect lenen om te delen met je tafelgenoten. Zo haal je nog meer uit je wereldse etentje!

Meer informatie over restaurant Colors WorldFOOd

• : Gratis parkeren in de buurt & betaald parkeren in de buurt

Maandag gesloten
Dinsdag t/m zondag 17:00 - 21:30

• Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Terras
janwien .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
hebben genoten van het iens menu. erg goede prijs- kwaliteitsverhouding. ook voor de normale prijs van eur 29,50 voor een 4-gangen menu prima. uitstekende huiswijn voor een prima prijs per glas. ook daar is men niet zuinig mee.zeer vriendelijke en attente bediening. sfeer is goed en gezellig. was helemaal vol gereserveerd wat altijd een gezellige sfeer geeft.
wij kwamen hier al vaker en blijven dit ook in de toekomst beslist doen.
Benjamin M.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Op het menu staat een studentsmenu, dit wilden we bestellen. Dat kon maar dan moesten 4 euro extra betalen, dat stond nergens op de kaart. Vervolgens wilde iemand dit menu bestellen en toen werd er gezegd, dat duurt wel 2 uur. We voelden ons bedonderd. Hoeveelheid per portie wel prima.
Leontine B.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Na alle positieve recensies viel het eten ons echt tegen. We kozen voor het Iens-menu en vonden dat matig. De gerechtjes die je krijgt zijn weinig kruidig en zeker niet verrassend. Ook wat vreemde combinaties: een couscous en rijstgerechtje kwam samen met een flinke bak frites. Daarvoor gaan we wel naar de snackbar. Verder hadden we graag wat meer groente gehad. Samengevat: slecht is het niet, maar voor ons niet lekker genoeg om terug te komen.
MarijkeDuitW .
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Zeer plezierige ontvangst en vriendelijke bediening, sfeervolle inrichting, lekker eten, gevarieerd.
Otjes .
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
We hebben heerlijk gegeten in een leuk ingericht restaurant met vriendelijke en gastvrije mensen in de bediening. AH menu erg lekker, wel veel. Maar absoluut een aanrader!!
marja.georgiades .
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Gezellig restaurantje met ongedwongen sfeer. Zuiver 'echt' eten, erg lekker klaargemaakt, niet zwaar of vet, ook lekkere vegetarische tapas, geen gefrituurde rommel. Oprecht aardige bediening.
dindejong .
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2016
Vanavond met de ah restaurant actie heerlijk gegeten in dit restaurant. Door de kleurrijke inrichting is het er erg gezellig. De bediening was vlot en vriendelijk. En elk gerechtje was vers en erg smaakvol. De hoeveelheden zijn meer dan voldoende. Lekkere rode huiswijn. Ook de koffie was goed (lekker heet). Kortom. ..we beleefden het etentje als een feestje!
E B.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Het eten was heerlijk, gevarieerd en ruim voldoende. Daar hebben we van genoten. De entourage minder. Boven lijkt het vergeleken met de sfeervolle ambiance beneden meer een eetzaal dan een gezellige ruimte om te dineren. Verder was het er onaangenaam koud. Ook na vele verzoeken en 3 uur later werd er niet beter op. Uiteindelijk hebben we dekens gevraagd en gekregen. Jammer, anders, meer genoten en hoger gescoord. In deze periode warm aankleden dus!
Michael L.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2016
Met AH-restaurantactie met een vriend hier gegeten. Voor bijna 30 euro p.p. - en nu voor twee - krijg je een vier-gangendiner met tapas-achtige verrassingen. Je kan grofweg kiezen uit vegetarisch of niet-vegetarisch. Het smaakte erg goed en was ruim voldoende qua hoeveelheid. Persoonlijk vond ik de Turkse taart als vierde gang met koffie wat droog, maar de smaak was OK. Ook de bediening was vlot en attent. Een mes dat door ons per ongeluk op de grond viel, werd direct vervangen door een schoon exemplaar. Dit is zeker voor herhaling vatbaar.
Lysbeth .
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Leuk als er per zoveel weken nieuwe gerechten op de kaart zouden staan.
En iets doen aan demping van het geluid, bv met stoffen.
Vriendelijke bediening, leuke kleuren in de inrichting.
lydia H.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
De tapas bestonden uit een serie voorgerechten die prima waren. De hoofdgerechten waren wat minder uitgesproken. Op zich een prima gelegenheid om te eten als je niet veel tijd hebt, want de bediening was erg vlot.
janwien .
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
het 4 gangenmenu is zeer redelijk geprijsd. de kwaliteit van de gerechten is uitstekend. heel vriendelijke en attente bediening. huiswijn van prima kwaliteit, vooral voor de vriendelijke prijs van eur 3,60 per glas. gratis gekoelde flessen water. kortom ook voor de normale prijs van eur 29,50 per persoon voor het menu een prima adres.
komen hier dan ook regelmatig en blijven dit zeer zeker doen.
l.rempe .
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Vrijdagavond met 4 personen bij Colors in Wageningen gegeten. Bij binnenkomst werden we meteen verwelkomd en naar onze tafel geleid. We zaten midden in de zaak met voldoende ruimte en op voldoende afstand van de andere gasten. Goede uitleg over het menu en welk menu van toepassing was bij de AH-actie. Heerlijke tapas, mondiaal, met korte goede uitleg over wat wat was. Zeer smakelijk, mooi opgediend, vrolijk kleurrijk servies. Heerlijke mojito's en ook alcoholvrij ruime keus. Ook ruime vegetarische keus. Porties en aantal tapas voldoende (er was 1 grote eter in het gezelschap en die heeft heerlijk gegeten). Muziek gevarieerd en niet te overheersend. Vlotte bediening. Twee minpuntjes; 1. een bar slechte akoestiek. Geluiden galmen hele restaurant door waardoor gesprek aan tafel bemoeilijkt wordt. 2. We zaten op de koude tocht want de deuren van de ingang gingen tussen 17.30 en 20.00 heel vaak open omdat er nieuwe gasten binnenkwamen en die lieten ook nog de deur openstaan zodat ik zelf 2 keer de deur dicht ben gaan doen. Een tafelgenoot moest vanwege de kilte een dik vest aan gaan doen. Is wellicht op te lossen met een tochtwerend gordijn ? Verder alles prima.
terry17 .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
We zijn al vaker bij Colors geweest en iedere keer is het prima. Vriendelijke, snelle bediening. Leuk al die verschillende gerechtjes op fleurige bordjes. Achtergrondmuziek geeft een vakantiesfeertje. Gewoon leuk!
Veerle1985 .
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Lekker eten, heerlijke bank en zeer goede en vriendelijke bediening. Wat ook leuk was is dat we hetzelfde toetje hadden besteld maar allebei verschillende soorten ijs en taartje hadden.
Wielag .
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2016
Gezellige ontvangst en heerlijk gegeten van een hoeveelheid kleine' hapjes uit verschillende landen waaronder Hawaï, Indonesië, Libanon, Spanje, Mexico en Nederlands. Kortom een werelds gebeuren. Het was een zeer compleet (AH) menu waar we van genoten hebben in een ongedwongen sfeer. Veel keuze uit vegetarische en niet vegetarische gerechten. Het serviesgoed doet zijn naam 'Colors' eer aan. Wij komen terug!
Ageeth K.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Zeer klantvriendelijk, goede bediening, veel variatie. Kom zeker nog eens terug. WIJ zijn geweest met AH spaar kaart. Gezellige ligging.
Ne9Ni .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Hier gegeten via de AH actie. Na de recensies te hebben gelezen, hadden we toch best wel hoge verwachtingen. Deze werden niet helemaal waargemaakt qua het eten.
De twee starters waren lekker! Als hoofdgerecht hadden we verschillende hapjes. We hadden een vegetarisch menu besteld, maar kregen garnalensalade. Dit werd omgewisseld voor een salade. Later bleek dat we ook iets met kip hadden. Ook dit teruggestuurd en dit werd vervangen door een gerecht wat we al op tafel hadden. Was er toch weer iets fout gegaan. Opnieuw teruggestuurd en kregen toen wat anders. We voelden ons wel een beetje opgelaten met al het terugsturen maar aan de andere kant had er hier beter op moeten worden gelet. De verschillende hapjes vonden we redelijk, niet slecht maar ook niet super lekker.

Het verrassingsdessert was daartegen een lekker goedmakertje! Partner had Turkse punt, maar had spijt omdat het verrassingsdessert nog lekkerder was (o.a. cheesecake!!)
dus het verrassingsdessert is de aanrader.

Al met al toch een 7 voor het eten, mede door de starters en het toetje.
De bediening was vriendelijk en hielp ons goed.,
keesroseboom .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
Bediening prima. Eten ook goed. Dit is een restaurant dat meedoet aan de AH actie en dezelfde kwaliteit blijft leveren. Prima.
f.wild9 .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Vriendelijke en snelle bediening en heerlijk gegeten met onze twee jongste kinderen. Het leuke van dit restaurant is dat je allemaal kleine hapjes (tapas) krijgt, die je met elkaar kan delen. Zo zit er voor iedereen wel wat lekkers bij. Leuke is dat het Iens-menu ook elke keer weer iets anders is. Nu hadden we bijvoorbeeld zelfs 4 verschillende toetjes.