Colors WorldFOOd

Markt 15 6701 CX Wageningen Nederland Kaart

Over het restaurant Colors WorldFOOd

Een tafel vol met wereldse lekkernijen

Aan de voet van de Grote Kerk in Wageningen dompel je je onder in de culinaire bravoure van Colors World Food. De menukaart bestaat uit internationale gerechten uit alle windstreken en kenmerkt zich door de kleine porties. Niet omdat je hier weinig te eten krijgt, maar omdat al die kleine gerechtjes zich perfect lenen om te delen met je tafelgenoten. Zo haal je nog meer uit je wereldse etentje!

Meer informatie over restaurant Colors WorldFOOd

• Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Terras

Jouw recensie over het restaurant Colors WorldFOOd

Marcel D.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Het eten was goed en we hadden er geen klachten over maar ook weer niet super.
De ruimte klikt erg hol en een paar gordijnen om het geluid te dempen zouden geen overbodige luxe zijn. Vooral mensen met een gehoorapparaat kunnen er geen gesprek volgen.
Annemarie H.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Heel gezellig en lekker gegeten. Toen we vroegen of het wat sneller kon omdat we nog naar de film wilden, werden we op onze wenken bediend. Top, het hele gezelschap was enthousiast.
Reinouw K.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
De Argentijnse soep was verrassend lekker. Vriendelijk personeel. De temperatuur kan hoger voor een oudere, zoals ik. De klapdeuren bij de ingang zijn ivm de tocht voor verbetering vatbaar.
Aaldert G.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Vriendelijk en goede bediening met goede ontvangst. Het keuzemenu was voldoende ruim. De gerechten waren lekker. Het restaurant is wat gehoriger als het voller zit.
Martine D.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Goed gegeten, de vegetarische variant. Soms wat bijzondere combinaties.
Glas wijn was erg prijzig!
Gezellige sfeer, vriendelijke bediening
loes V.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Mmmm, onze koperen bruiloft hier samen gevierd. gezellig en ongedwongen sfeer. we komen zeker terug :) Zalm was waterig, maar alle andere gerechten heerlijk en afwisselend
Ben J.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2017
Verrassend menu en erg lekker. We hebben genoten van de variatie en de kwaliteit. Hier nemen ze het AH menu heel serieus. Compliment.
ellysmulders .
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Het eten was goed, maar de temperatuur in het restaurant was te laag. We hadden het gewoon koud! De serveerster was vriendelijk.
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2017
Prettige ontvangst. Maaltijd gevarieerd, biologisch verantwoord en van prima kwaliteit. Attente bediening. Goede prijs/kwaliteit verhouding.
nnhuis1 .
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Heerlijk gegeten, complimenten voor al die jonge meiden die daar alles goed in de gaten houden en alles gestroomlijnd laten verlopen. Het kleurrijke was buiten goed te zien, was binnen neit zo te vinden, geen duidelijke stijl. Verder prima!
Lysbeth .
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2017
Bij Colors is het altijd gezellig. De bediening is heel vriendelijk. De meeste gerechten blijven wel erg lang op de kaart. Als je vaker komt, eet je vaak hetzelfde. Het eten is lekker. Wat meer groente, zowel warm als salade, zou fijn zijn. De kleuren en sfeer in Colors is goed, alleen de akoestiek is slecht, zodat het snel lawaaiig wordt. Het is nl vaak goed bezet of vol, mensen komen er graag. Vooral als je dan beneden zit, moet je erg hard praten om je tafelgenoot te bereiken of verstaan. Het zou fijn zijn als daar iets aan gedaan zou kunnen worden. Boven gaat het beter.
E V.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Weer een heerlijke avond gehad met lekker eten. Zeker een aanrader om een keer te gaan eten. Mooie variatie aangerechten op het menu en er hangt een gezellige sfeer.
Alien B.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
We zijn onvoldoende geïnformeerd over de bedoeling van het colorsmenu. Met 1 vegetariër en een echte vleeseter werkt dit niet goed. Had het een keer eerder gedaan en toen pakte het beter uit.
Ook de vegetarische gerechten vond ik minder dan eerder. Had de indruk dat omdat het druk was er voor makkelijker gerechten gekozen werd.
G V.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
Alle verscillende gerechtjes zijn heerlijk, verrassend en vers. Vlotte vriendelijke bediening. Gezellig buiten gezeten rond het marktplein.
g.vanhemert .
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2017
Prima gegeten in een ontspannen sfeer. Uitstekend personeel. Heel afwisselende gerechtjes vanuit diverse landen. Het is gezellig en dat alles tegen nette prijzen. Zeker aan te bevelen.
lous.thuis .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
Gezellige gelegenheid, spelen goed in op de wensen van de gasten. Door de gevarieerdheid van de gerechten is het ook een ideale gelegenheid om met een divers gezelschap te dineren.
lisawimp .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
We hebben op zich prima gegeten, maar vonden dat er op de schotels in verhouding wel heel veel broodproducten lagen. En de plakjes kaas zaten aan het bord geplakt.
De pindasoep was heerlijk, evenals het gehaktbrood en de garnalen. Ook de huisgemaakte taart smaakte prima.
De medewerkers waren zeer vriendelijk en de service optimaal.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Verrassende combinaties van uitheemse en Europese gerechten. Buitengewone eet ervaring. Bediening uiterst vriendelijk. Vatbaar voor herhaling in de toekomst.
Annet D.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Zeer vriendelijk en hardwerkend personeel. Genoten duidelijk van hun werk.
suzannespijkers .
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
Ik vond Colors een heel gezellig restaurant. Het eten was bijzonder en lekker, maar miste alleen soms een beetje smaak (kruiden/pit). Verder heb ik het idee dat ze iets te weinig mensen in dienst hadden om de drukte aan te kunnen, waardoor mijn vader en ik soms redelijk lang moesten wachten. De bediening was echter wel heel vriendelijk en behulpzaam.