Colors WorldFOOd

Markt 15 6701 CX Wageningen Nederland Kaart

Over het restaurant Colors WorldFOOd

Een tafel vol met wereldse lekkernijen

Aan de voet van de Grote Kerk in Wageningen dompel je je onder in de culinaire bravoure van Colors World Food. De menukaart bestaat uit internationale gerechten uit alle windstreken en kenmerkt zich door de kleine porties. Niet omdat je hier weinig te eten krijgt, maar omdat al die kleine gerechtjes zich perfect lenen om te delen met je tafelgenoten. Zo haal je nog meer uit je wereldse etentje!

Meer informatie over restaurant Colors WorldFOOd

• : Gratis parkeren in de buurt & betaald parkeren in de buurt

Maandag gesloten
Dinsdag t/m zondag 17:00 - 21:30

• MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Terras
Johan T.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Een gezellig restaurant met gerechten van over de hele wereld. Mijn lief en ik kozen ieder verschilende gerechtjes en deelden die met elkaar. Koud: Baramundi en rivierkreeftjes. Niet alleen goed van smaak maar ook goed gecombineerd. Warm aten we een pannenkoekje uit de Malediven, met pompoen en kikkererwten, goed gekruid, met zoete tonen. Ook lekker was het gestoofde rundvlees met pindasaus. Het vermelden waard zijn de toetjes: de mesfouf is top! Vrolijke en vriendelijke bediening. Redelijke prijzen.
Eline W.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
G K.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2017
prima en gezellig restaurant, lekkere en veelzijdige gerechten, vriendelijke en vlotte bediening, goede prijs-kwaliteitverhouding
zuid15 .
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
Een grote verrassing dit restaurant met z'n ruime keuze aan gerechten; originele formule, goede prijs-kwaliteitsverhouding, lekker eten.
Brigitte S.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
We voelden ons meteen welkom. Het was gelijk duidelijk welke mogelijkheden de menukaart biedt en wat de kosten zijn - heel prettig.
De beide voorgerechten vonden we uitermate lekker.
Bij het rijke hoofdgerecht zat een pannenkoek gevuld met kikkererwten. Die zag er mooi uit, was echter niet helemaal ons ding. Het lamvlees in het schattige stoofpotje was verrukkelijk evenals de patat en de knoflookmayonaise. Ook het dessert was bijzonder lekker. (Wel zou ik erbij schrijven wat het voor taart is. Ik kan bijvoorbeeld geen walnoten eten).
Nogmaals van harte dank en veel succes!
De wc deuren kwiekten beide heel hard. Misschien een idee om er een druppel olie aan te wagen. Dan horen niet alle bezoekers dat iemand naar het toilet gaat... ;-)
Wij komen wellicht weer - misschien tijdens de Italiaanse weken...
Sporty711 .
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
Heerlijk op terras gezeten. Kleurige meubels, leuke inrichting. Ontvangst en vriendelijkheid van personeel is prima en het eten erg lekker en tegen een betaalbare prijs. Kortom: ik zou er zo weer gaan eten :-)
M.D. D.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Wij hebben hier heerlijk gegeten op een levendige vrijdagavond. We konden kiezen of we binnen of buiten wilden plaatsnemen en kozen om buiten te zitten. De porties zijn goed afgestemd en kleurrijk. Sommige gerechten vonden wij wat verfijnder van smaak dan andere(n) maar het was een goede prijs/kwaliteit verhouding! Vriendelijke bediening die ook nog tijd maakte om bij de tafels te vragen of alles naar wens was en of ze nog een drankje konden inschenken. Wij komen zeker nog eens langs. Tip: reserveer wel want het zit zo vol!
janwien .
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
de kwaliteit van het 4 gangen menu is prima. zeer gevarieerd en ruime porties. prima huiswijn met keuze uit Sauvignon Blanc of Chardonnay. gratis flessen gekoeld kraanwater. prima attente en vriendelijke bediening. gezien het mooie weer konden we op het terras eten. komen hier vaker en blijven dit beslist ook doen.
Saskia V.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2017
Gezellig terras, prima eten. Leuke keuzes qua (wereld) gerechten, weer eens iets anders. Met AH kaart zeer voordelig lekker uit eten.
Jente D.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2017
Keuze uit een AH menu met 4 gangen, vegetarisch of nietn Voorgerecht was heerlijk, hoofdgerecht viel wat tegen. Alles bij elkaar voldoende eten. Goede prijs kwaliteit verhouding.
Jackie K.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
We waren via de AH actie, maar werden erg leuk ontvangen, goed bediend, heerlijke gerechten kunnen kiezen van een keuzemenu, kortweg fantastisch!
rinyschotman .
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
Zoals altijd, vriendelijk goed verzorgd en heerlijk eten.
Ik heb er vaak gegeten en zal dat blijven doen. Ook adviseer ik het asn anderen
Harry G.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2017
Voor het eerst hiet gegeten en wij weten al dat wij weer eens terugkomen :-)
Het concept is heel apart en wij kenden het nog niet.
Het eten is perfect klaargemaakt en als het op tafel staat, is het een kleurrijk geheel (in ons geval).
De bediening is dik voor elkaar! De dame die ons bediende was vriendelijk en zeer goed op de hoogte van wat er allemaal op tafel stond en wat er in verwerkt is. Top!
Er wordt ook rekening gehouden met speciale wensen m.b.t. het eten. Prima!
Enig minpuntje voor ons is dat het erg rumoerig was doordat aan bijna alle tafels zeer luid werd gepraat. Gesprekken aan tafels die 4 meter verder stonden, waren leterlijk te volgen. Maar, naar onze mening is dat gegeven niet de schuld van het restaurant.
Kortom, heerlijk gegeten én genoten. Dank!
Leolis .
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2017
We hebben er (via de AH restaurantactie) lekker gegeten. Het was alleen heel rumoerig in de zaak, het lijkt wel of de akoestik in het pand het geluid versterkt. Jammer want het concept is hartstikke leuk maar we konden elkaar amper verstaan.
Liz V.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Dagmenu: Jamaicaans. Was een soort studentenhap. Voorgerecht een vette beignet.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Colors World Food is een heerlijk restaurant waar ik graag kom! Wereldse en vernieuwende gerechtjes en daardoor 'anders dan de anderen'. Door het regelmatig wisselende Wereldse thema zijn er altijd nieuwe gerechtjes en smaken die je kan proberen. Hele goede prijs-kwaliteit verhouding!
cisschaafsma .
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2017
Leuk, hip restaurant, waar hard gewerkt wordt door de staf. Wij kozen het om eens bijzondere gerechten te proeven. En wat dat betreft, is het restaurant geslaagd. Het was ook lekker, maar nog geen haute cuisine.
cora D.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2017
gaan daar zeker een keer terug en rade het zeker aan voor mensen die in wageningen uit eten willen gaan alles was goed we hebben genoten
Ilse R.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2017
De voorgerechten zijn prima, het hoofdgerecht was niet helemaal onze smaak. Ik vond het jammer dat er geen echte slagroom op het ijs zat. De dames van de bediening zijn super vriendelijk.
Chiel T.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Lekker gegeten op het zonnige terras. Leuke diversiteit aan gerechten uit diverse werelddelen. Ongecompliceerd eten en je een beetje in het buitenland wanen.