Colors WorldFOOd

Markt 15 6701 CX Wageningen Nederland Kaart

Over het restaurant Colors WorldFOOd

Een tafel vol met wereldse lekkernijen

Aan de voet van de Grote Kerk in Wageningen dompel je je onder in de culinaire bravoure van Colors World Food. De menukaart bestaat uit internationale gerechten uit alle windstreken en kenmerkt zich door de kleine porties. Niet omdat je hier weinig te eten krijgt, maar omdat al die kleine gerechtjes zich perfect lenen om te delen met je tafelgenoten. Zo haal je nog meer uit je wereldse etentje!

Meer informatie over restaurant Colors WorldFOOd

• : Gratis parkeren in de buurt & betaald parkeren in de buurt

Maandag gesloten
Dinsdag t/m zondag 17:00 - 21:30

• Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Terras
Danny D.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2017
Wij hadden meer verwacht van dit restaurant. De vitello tonato die ik bestelde (voor 7,50), bevatte meer sla dan vlees. De buikspek die ik bestelde was een bak met rijst met een paar stukjes vlees. Ook al wisten we dat het kleine porties waren, de prijs/kwaliteitsverhouding is echt niet goed. De gerechten waren wel weer snel klaar, maar de vrouw die ons bediende heeft geen enkele keer gevraagd of het eten lekker was en donderde het eten maar gewoon bij ons op tafel en er kon geen glimlach van af. En zij was nog de leidinggevende ook! De 2 jongere meisjes die er werkte, waren wel heel vriendelijk en behulpzaam, dat mag ook gezegd worden!
Eugène H.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Lekker gegeten, leuke opzet met kleine gerechtjes en van alles wat. Service bizar snel en heel vriendelijk, goed! Opmerking die ik had werd goed verwerkt en op gereageerd. Het eten was een klein beetje teveel voor ons, dus misschien zonde van het weggooien. Maar leuke avond gehad!
Norbert D.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Een leuk concept om een aantal voorbeelden uit de wereldkeuken zo bereikbaar te maken, aanrader. Goed bereide recepten (maar ze missen wel de finesse qua smaak en qua presentatie, dus zeker geen zeer goed). Er werd een lekkere Malbec bij geschonken. Dat (kraan)water op de rekening komt te staan vind ik in Nederland altijd een verkeerde keuze....Gezellige sfeer en goede bediening die in staat bleek rekening te houden met het tijdschema.
Esseline .
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
gevarieerde hapjes met bijzondere kruiden en smaakjes. Van gewoon lekker tot heel erg lekker. Vriendelijke prettige en vlotte bediening. Ook voor kinderen voldoende lekkere keus.
Anita V.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Het eten met de ah actie was redelijk. Weer een apart menu, dan voel je je altijd een beetje bekocht. Simpele gerechten die wel smaakten. Maar weinig fantasie.
Ite S.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
We hebben bij Colors het AH-menu gegeten. Het was SUPER! Heel veel heerlijke gerechtjes, geweldig toetje en supervriendelijke bediening. Een aanrader.
janwien .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
hebben genoten van het iens menu. erg goede prijs- kwaliteitsverhouding. ook voor de normale prijs van eur 29,50 voor een 4-gangen menu prima. uitstekende huiswijn voor een prima prijs per glas. ook daar is men niet zuinig mee.zeer vriendelijke en attente bediening. sfeer is goed en gezellig. was helemaal vol gereserveerd wat altijd een gezellige sfeer geeft.
wij kwamen hier al vaker en blijven dit ook in de toekomst beslist doen.
Benjamin M.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Op het menu staat een studentsmenu, dit wilden we bestellen. Dat kon maar dan moesten 4 euro extra betalen, dat stond nergens op de kaart. Vervolgens wilde iemand dit menu bestellen en toen werd er gezegd, dat duurt wel 2 uur. We voelden ons bedonderd. Hoeveelheid per portie wel prima.
Leontine B.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Na alle positieve recensies viel het eten ons echt tegen. We kozen voor het Iens-menu en vonden dat matig. De gerechtjes die je krijgt zijn weinig kruidig en zeker niet verrassend. Ook wat vreemde combinaties: een couscous en rijstgerechtje kwam samen met een flinke bak frites. Daarvoor gaan we wel naar de snackbar. Verder hadden we graag wat meer groente gehad. Samengevat: slecht is het niet, maar voor ons niet lekker genoeg om terug te komen.
MarijkeDuitW .
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Zeer plezierige ontvangst en vriendelijke bediening, sfeervolle inrichting, lekker eten, gevarieerd.
Otjes .
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
We hebben heerlijk gegeten in een leuk ingericht restaurant met vriendelijke en gastvrije mensen in de bediening. AH menu erg lekker, wel veel. Maar absoluut een aanrader!!
marja.georgiades .
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Gezellig restaurantje met ongedwongen sfeer. Zuiver 'echt' eten, erg lekker klaargemaakt, niet zwaar of vet, ook lekkere vegetarische tapas, geen gefrituurde rommel. Oprecht aardige bediening.
dindejong .
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2016
Vanavond met de ah restaurant actie heerlijk gegeten in dit restaurant. Door de kleurrijke inrichting is het er erg gezellig. De bediening was vlot en vriendelijk. En elk gerechtje was vers en erg smaakvol. De hoeveelheden zijn meer dan voldoende. Lekkere rode huiswijn. Ook de koffie was goed (lekker heet). Kortom. ..we beleefden het etentje als een feestje!
E B.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Het eten was heerlijk, gevarieerd en ruim voldoende. Daar hebben we van genoten. De entourage minder. Boven lijkt het vergeleken met de sfeervolle ambiance beneden meer een eetzaal dan een gezellige ruimte om te dineren. Verder was het er onaangenaam koud. Ook na vele verzoeken en 3 uur later werd er niet beter op. Uiteindelijk hebben we dekens gevraagd en gekregen. Jammer, anders, meer genoten en hoger gescoord. In deze periode warm aankleden dus!
Michael L.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2016
Met AH-restaurantactie met een vriend hier gegeten. Voor bijna 30 euro p.p. - en nu voor twee - krijg je een vier-gangendiner met tapas-achtige verrassingen. Je kan grofweg kiezen uit vegetarisch of niet-vegetarisch. Het smaakte erg goed en was ruim voldoende qua hoeveelheid. Persoonlijk vond ik de Turkse taart als vierde gang met koffie wat droog, maar de smaak was OK. Ook de bediening was vlot en attent. Een mes dat door ons per ongeluk op de grond viel, werd direct vervangen door een schoon exemplaar. Dit is zeker voor herhaling vatbaar.
Lysbeth .
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Leuk als er per zoveel weken nieuwe gerechten op de kaart zouden staan.
En iets doen aan demping van het geluid, bv met stoffen.
Vriendelijke bediening, leuke kleuren in de inrichting.
lydia H.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
De tapas bestonden uit een serie voorgerechten die prima waren. De hoofdgerechten waren wat minder uitgesproken. Op zich een prima gelegenheid om te eten als je niet veel tijd hebt, want de bediening was erg vlot.
janwien .
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
het 4 gangenmenu is zeer redelijk geprijsd. de kwaliteit van de gerechten is uitstekend. heel vriendelijke en attente bediening. huiswijn van prima kwaliteit, vooral voor de vriendelijke prijs van eur 3,60 per glas. gratis gekoelde flessen water. kortom ook voor de normale prijs van eur 29,50 per persoon voor het menu een prima adres.
komen hier dan ook regelmatig en blijven dit zeer zeker doen.
l.rempe .
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Vrijdagavond met 4 personen bij Colors in Wageningen gegeten. Bij binnenkomst werden we meteen verwelkomd en naar onze tafel geleid. We zaten midden in de zaak met voldoende ruimte en op voldoende afstand van de andere gasten. Goede uitleg over het menu en welk menu van toepassing was bij de AH-actie. Heerlijke tapas, mondiaal, met korte goede uitleg over wat wat was. Zeer smakelijk, mooi opgediend, vrolijk kleurrijk servies. Heerlijke mojito's en ook alcoholvrij ruime keus. Ook ruime vegetarische keus. Porties en aantal tapas voldoende (er was 1 grote eter in het gezelschap en die heeft heerlijk gegeten). Muziek gevarieerd en niet te overheersend. Vlotte bediening. Twee minpuntjes; 1. een bar slechte akoestiek. Geluiden galmen hele restaurant door waardoor gesprek aan tafel bemoeilijkt wordt. 2. We zaten op de koude tocht want de deuren van de ingang gingen tussen 17.30 en 20.00 heel vaak open omdat er nieuwe gasten binnenkwamen en die lieten ook nog de deur openstaan zodat ik zelf 2 keer de deur dicht ben gaan doen. Een tafelgenoot moest vanwege de kilte een dik vest aan gaan doen. Is wellicht op te lossen met een tochtwerend gordijn ? Verder alles prima.
terry17 .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
We zijn al vaker bij Colors geweest en iedere keer is het prima. Vriendelijke, snelle bediening. Leuk al die verschillende gerechtjes op fleurige bordjes. Achtergrondmuziek geeft een vakantiesfeertje. Gewoon leuk!