Colori

Meer informatie over restaurant Colori

Dinsdag t/m Zondag vanaf 12:00

• Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Per boot te bereiken , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Colori

Rachelle V.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2018
Heerlijk gegeten, leuk uitzicht aan de Maas. Vriendelijk personeel. Wij komen nu regelmatig hier eten. De oesters zijn mijn favoriet. Alles wordt keurig geserveerd. En gelukkig niet van die muizenhapjes die in vele restaurants geserveerd worden. Nee eerlijk en heerlijk eten.
Sjors S.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2016
17 september 2016, Colori is modern ingericht erg fijne stoelen wat erg belangrijk is ivm lang tafelen. We waren met zijn viertjes heerlijk wezen eten. Eerst buiten later binnen ivm frisse avond.
We hadden gekozen voor een menuutje en een wijn arrangement.

Van het huis
Brood met olie, zout, boter.

Het voorgerecht visje gericht waar van twee bereidingen van de visfilet. Zeer smaakvol en mooi opgemaakt.

Soep van geroosterde paprika's met Gamba's, geserveerd in gloeidhete kom., de soep was heerlijk daar had ik er wel twee van willen hebben, zo lekker.

Hoofdgerecht.
Klafsbiefstuk mooi medium gebakken en toch mooi warm van binnen. met aardappel / bietjespuree. frisse salade, huisgemaakte frietjes. ( ipv frietje graag een keuze bv pasta, Rogge, kamut of heerlijk Bulger) en dat laatste is snel en smaakvol graan product. Voor de verandering.

Nagerecht;

Mooi opgemaakt toetje wat tevens zeer smaakvol was. Het was een succes vol avondje. Wij komen zeker weereens lekker proeven als ik geen zin heb om te koken, zo kan ik weereens inspiratie opdoen. Tot snel.
Chiel123 .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2016
Colori in Grave, NB
Het is immer een genoegen om door mijn lieftallige zus en haar man te worden uitgenodigd ergens te gaan eten. In dit geval ter gelegenheid van de verjaardag van mijn lief. Het werd Colori, een moderne en met smaak ingerichte zaak in Grave gelegen aan de Maas.
Gelukkig was het mooi weer en konden we zonder te reserveren buiten plaatsnemen op het terras. Binnen was alles vol geboekt, een goede zaak en een aanduiding voor kwaliteit. We begonnen met een broodje van bakker Leurs ook uit Grave. Deze bakker maakt speciale broodvormen die je tegenwoordig niet meer tegenkomt. Vlechtbroodjes en andere kunstig gevormde lekkernijen. De broodjes die geserveerd werden zagen eruit als korenaren. Daarbij werd kruidenboter, mooie olijfolie, grof zout en pittig gekruide mayonaise geserveerd. Mijn zus en vrouw kozen voor de Spagettinnitaart, gevuld met aubergine, buffelmozzarella, Taleggiosaus en gepofte black cherry tomaatjes. Als garnituur een schijfje goed gegaarde venkel, groene asperges, bleekselderij en wortel. Mijn zwager koos voor de Runder rendang, kokos bismati, Chili kroepoek en de door het huis zelfgemaakte “Harry’s sambal”. Deze sambal was voor de Hollandse tong wellicht te scherp, de meer geasfalteerde tong kon hem wel hebben. Mijn eigen keuze viel op de Bistecca Colori met rode wijn en balsamicosaus. Een voortreffelijk gebakken haasbiefstukje. Goed aangemaakte sla, met o.a radijsjes en op zuur gezette komkommer en knapperige koolsla en krokant gebakken eigen gemaakte frietjes. Dit alles gecomplimenteerd met de bijpassende wijnen.
Als dessert werd gekozen voor aardbeien met cuarento y tres ijs met banketbakkersroom. De anderen kozen voor de Coloriaanse koffie met whisky of Limocello en panna cotta. Tevreden en voldaan keerden wij huiswaarts. Jammer dat je maar 1 keer per jaar jarig bent.

Nicky K.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2016
Met het hele gezin buiten aan het water gegeten. Een top avond.
Persoonlijke wensen die meegenomen worden in de vaste gerechten. De biefstuk met rode wijnsaus en/of eendenlever blijft toch favoriet, zo smakelijk. Het weer, een lekker wijntje en het dessert met allerlei lekkers om te proeven maakte deze avond helemaal af.
Bedankt!
Janine V.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2016
Heerlijk gegeten na een saunabezoek bij oase. Dit restaurant is 300 meter verderop. We hadden een driegangenmenu, verrassing van de chef. Aanrader! Fantastisch rekening gehouden met mijn lactose intolerantie en smaakvol eten, lekkere combinaties (zoals zwijn met zwarte bonensaus). Fijne service, correct en vriendelijk. Goede suggestie voor wijn ook. Kortom, wij zijn er tevreden en raden dit restaurant van harte aan!
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2016
Heerlijk voorgerecht vitello arancia zeer aan te bevelen. Een goede prijs kwaliteitverhouding voor het eten.
Als aanbeveling zou ik ze willen vragen altijd een wijnarrangementje aan te bieden tegen een vaste prijs.
Ingeborg H.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2015
We hebben genoten van het 5 gangen wildmenu in een stijlvol restaurant met goed meubilair, plezierig personeel, mooie verse en smaakvolle gerechten, goede wijn voor een zachte prijs.
We komen graag een keer terug????
Richard S.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2014
Vooraf lekker vers gebakken vlechtbrood met een pesto mayonaise, olijfolie en zout.

Hoofdgerecht kabeljauw omwikkeld met spek, heerlijke tomaten-aardappelpuree en frites in een puntzak (heel 2008, maar mijn schoonzus vond het een geweldige innovatie, dat kennen ze niet in Friesland). Onze andere disgenoot had botermalse sucadelapjes met spitskool en frites (ook weer in die spannende puntzak ;-) ). Allemaal zeer smakelijk bereid en mooi opgemaakt geserveerd.

Koffie met Frangelico maakte het geheel lekker af.

De entourage is erg leuk. De open barkast levert niet alleen veel ruimte op, maar staat erg gezellig. Wijn wordt netjes aan tafel ingeschonken.

De bediening is netjes en voorkomend.

De rekening van €92 voor 3 personen was ook niet verkeerd. Al met al een plek om zeker een keer terug te komen.
Anselm D.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2014
Jammer dat er op dit platform ook mensen recensies schrijven, die wel zo verdraait zijn, dat ik er even iets op wil zeggen!
Op deze drukke Pinksterdag zat ik met m'n partner ook op het Colori terras.
In eerste instantie te genieten van het heerlijke voorgerecht en een flesje Franse rosé .
Ook ons hoofdgerecht duurde begrijpelijk wat langer dan normaal, prima want we zaten gezellig.
Daar dachten onze tijdelijk "buren" anders over; het vriendelijke meisje van de bediening uitlachen, vertellen hoe het vroeger in haar horecatijd allemaal beter was, gewoon te gênant om aan te horen.
Na een voortreffelijk gebakken boerderij eend met asperges en begeleidende Italiaanse Montejo en wat gepruttel van de "buren" bestelden we nog 2 Colori koffie desserts.
Mijn echtgenoot met Franse koffie, waar je dan natuurlijk een meerprijs voor betaald, en voor mij de huisgemaakte tiramisu.
Weer heerlijk genoten, tot de volgende keer!
(Hopelijk met leukere buren)
Anne-Be D.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2014
Vanavond weer eens heerlijk gegeten bij Colori. Wat een luxe, zo'n goed restaurant in Grave. Vanaf de vers gebakken broodjes aan het begin tot en met het toetje, het was weer geweldig. Zo'n goede smaken, alles kraakvers en een plaatje op het bord, kortom hier weten ze nog wat koken is! Ook de wijnkaart, hoewel niet zo groot, is mooi, ook wijnen uit de nieuwere wijnlanden zijn vertegenwoordigd en smaken heel goed. De bediening is attent, maar op de achtergrond, wij hebben weer een heel fijne avond gehad!
Hayley J.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2013
Het eten bij Colori is altijd goed, maakt niet uit wat je besteld, het is gewoon lekker! Mijn favoriete gerecht is Puur Zee, absoluut een aanrader als je van vis en schelpdieren houd. Decor is gezellig, strak maar niet ongezellig strak. Bediening is alle keren dat ik ben geweest ook goed geweest, vriendelijke mensen. In de zomer is het terras ook erg fijn vertoeven met uitzicht over de Maas.
Jan Jelle S.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2012
Leuke kaart, gevariëerde gerechten. Niet superuitgebreid maar voor ons keuze genoeg. Verschillende huiswijnen, dus ook keuze in wijn per glas, dat vinden wij altijd prettig. Grote porties, maar de groente, enz. moet je apart bij bestellen. Daarmee zijn ze aardig prijzig. De kwaliteit van het eten is uitstekend: goed klaargemaakt, goed op smaak.
De bediening is vriendelijk maar niet zo alert, met name als het drukker begint te worden. Ons verzoek om klein bestek voor de kinderen viel ergens tussen wal en schip en het was ook lastig om tussentijds de aandacht te trekken van het personeel. De bediening is wel weer alert op het afruimen na een gang en de wachttijd tussen de gangen is goed.
Voor het eten zouden we hier zeker terug gaan, maar de bediening verdient nog wat aandacht.