Colori

Dinsdag t/m Zondag vanaf 12:00

• Af te huren , Catering , Per boot te bereiken , Terras , Wi-Fi
Sjors01 .
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2016
17 september 2016, Colori is modern ingericht erg fijne stoelen wat erg belangrijk is ivm lang tafelen. We waren met zijn viertjes heerlijk wezen eten. Eerst buiten later binnen ivm frisse avond.
We hadden gekozen voor een menuutje en een wijn arrangement.

Van het huis
Brood met olie, zout, boter.

Het voorgerecht visje gericht waar van twee bereidingen van de visfilet. Zeer smaakvol en mooi opgemaakt.

Soep van geroosterde paprika's met Gamba's, geserveerd in gloeidhete kom., de soep was heerlijk daar had ik er wel twee van willen hebben, zo lekker.

Hoofdgerecht.
Klafsbiefstuk mooi medium gebakken en toch mooi warm van binnen. met aardappel / bietjespuree. frisse salade, huisgemaakte frietjes. ( ipv frietje graag een keuze bv pasta, Rogge, kamut of heerlijk Bulger) en dat laatste is snel en smaakvol graan product. Voor de verandering.

Nagerecht;

Mooi opgemaakt toetje wat tevens zeer smaakvol was. Het was een succes vol avondje. Wij komen zeker weereens lekker proeven als ik geen zin heb om te koken, zo kan ik weereens inspiratie opdoen. Tot snel.
Chiel123 .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2016
Colori in Grave, NB
Het is immer een genoegen om door mijn lieftallige zus en haar man te worden uitgenodigd ergens te gaan eten. In dit geval ter gelegenheid van de verjaardag van mijn lief. Het werd Colori, een moderne en met smaak ingerichte zaak in Grave gelegen aan de Maas.
Gelukkig was het mooi weer en konden we zonder te reserveren buiten plaatsnemen op het terras. Binnen was alles vol geboekt, een goede zaak en een aanduiding voor kwaliteit. We begonnen met een broodje van bakker Leurs ook uit Grave. Deze bakker maakt speciale broodvormen die je tegenwoordig niet meer tegenkomt. Vlechtbroodjes en andere kunstig gevormde lekkernijen. De broodjes die geserveerd werden zagen eruit als korenaren. Daarbij werd kruidenboter, mooie olijfolie, grof zout en pittig gekruide mayonaise geserveerd. Mijn zus en vrouw kozen voor de Spagettinnitaart, gevuld met aubergine, buffelmozzarella, Taleggiosaus en gepofte black cherry tomaatjes. Als garnituur een schijfje goed gegaarde venkel, groene asperges, bleekselderij en wortel. Mijn zwager koos voor de Runder rendang, kokos bismati, Chili kroepoek en de door het huis zelfgemaakte “Harry’s sambal”. Deze sambal was voor de Hollandse tong wellicht te scherp, de meer geasfalteerde tong kon hem wel hebben. Mijn eigen keuze viel op de Bistecca Colori met rode wijn en balsamicosaus. Een voortreffelijk gebakken haasbiefstukje. Goed aangemaakte sla, met o.a radijsjes en op zuur gezette komkommer en knapperige koolsla en krokant gebakken eigen gemaakte frietjes. Dit alles gecomplimenteerd met de bijpassende wijnen.
Als dessert werd gekozen voor aardbeien met cuarento y tres ijs met banketbakkersroom. De anderen kozen voor de Coloriaanse koffie met whisky of Limocello en panna cotta. Tevreden en voldaan keerden wij huiswaarts. Jammer dat je maar 1 keer per jaar jarig bent.

Nicky K.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2016
Met het hele gezin buiten aan het water gegeten. Een top avond.
Persoonlijke wensen die meegenomen worden in de vaste gerechten. De biefstuk met rode wijnsaus en/of eendenlever blijft toch favoriet, zo smakelijk. Het weer, een lekker wijntje en het dessert met allerlei lekkers om te proeven maakte deze avond helemaal af.
Bedankt!
Janine V.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2016
Heerlijk gegeten na een saunabezoek bij oase. Dit restaurant is 300 meter verderop. We hadden een driegangenmenu, verrassing van de chef. Aanrader! Fantastisch rekening gehouden met mijn lactose intolerantie en smaakvol eten, lekkere combinaties (zoals zwijn met zwarte bonensaus). Fijne service, correct en vriendelijk. Goede suggestie voor wijn ook. Kortom, wij zijn er tevreden en raden dit restaurant van harte aan!
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2016
Heerlijk voorgerecht vitello arancia zeer aan te bevelen. Een goede prijs kwaliteitverhouding voor het eten.
Als aanbeveling zou ik ze willen vragen altijd een wijnarrangementje aan te bieden tegen een vaste prijs.
Ingeborg H.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2015
We hebben genoten van het 5 gangen wildmenu in een stijlvol restaurant met goed meubilair, plezierig personeel, mooie verse en smaakvolle gerechten, goede wijn voor een zachte prijs.
We komen graag een keer terug????
Johanna54 .
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2015
Wat een geweldige locatie, terras aan de oever van de Maas, prachtig uitzicht over de rivier en het verkeer erop. Naar believen een plaatsje onder de bomen of in de zon.

De lunch genoten hier en het was erg lekker, heerlijk bereidde gamba's op een salade met verrukkelijk brood en aioli. Ook de huiswijn, een rosé, was goed, chapeau voor Colori.
Hans B.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2015
3 gangen soep menu voor 25 euro. Vooraf kreeftensoep en als hoofdgerecht zomerree, perfecte portie met 3 stukken vlees. Super bereid en perfecte smaak. Helemaal top. Een aanrader voor een heel mooie prijs.
Maurits Borghouts En Yessy C.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2015
het eten is zeer smaakvol en de prijs kwaliteit is zeer goed. de bediening is vakkundig, kortom een absolute aanrader om eens hier te gaan eten
HDroppert .
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2015
Colori is een leuk restaurant in het pittoreske stadje Grave. We waren hier voor een diner. We namen het verrassingsmenu beginnend met een lekkere carpaccio van tonijn, gevolgd door een zeer groot bord met biefstuk en daarbij medierrane groente en frites. Het dessert was ook prima.
De service was wat koeltjes vond ik, maar wel correct.
Fleurig .
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2015
Heerlijk gegeten bij Colori.

Vooraf heerlijk vlechtbrood, voorgerecht vissoep, lekker gevuld en een flinke portie!! Hoofdgerecht de Puur C en die is echt goddelijk, wat hebben we weer lekker gegeten, tot de volgende keer!
Richard S.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2014
Vooraf lekker vers gebakken vlechtbrood met een pesto mayonaise, olijfolie en zout.

Hoofdgerecht kabeljauw omwikkeld met spek, heerlijke tomaten-aardappelpuree en frites in een puntzak (heel 2008, maar mijn schoonzus vond het een geweldige innovatie, dat kennen ze niet in Friesland). Onze andere disgenoot had botermalse sucadelapjes met spitskool en frites (ook weer in die spannende puntzak ;-) ). Allemaal zeer smakelijk bereid en mooi opgemaakt geserveerd.

Koffie met Frangelico maakte het geheel lekker af.

De entourage is erg leuk. De open barkast levert niet alleen veel ruimte op, maar staat erg gezellig. Wijn wordt netjes aan tafel ingeschonken.

De bediening is netjes en voorkomend.

De rekening van €92 voor 3 personen was ook niet verkeerd. Al met al een plek om zeker een keer terug te komen.
Lyt .
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2014
Het eten is hier echt prima. De kaart is bescheiden, zeker voor niet vleeseters, maar er staan gelukkig altijd goede gerechten bij. Wel even opletten, omdat er geen bijgerechten bij de hoofdmaaltijd zitten en je dus alles extra moet bestellen. Helaas is de bediening hier soms een ramp, met name als het drukker is. We kregen met moeite iemand aan tafel om te kunnen bestellen, er leek geen coördinatie te zijn tussen de drie verschillende mensen die bestellingen kwamen brengen of opnemen. En dat is jammer, want nu moet je echt je best doen om je niet te ergeren. En daar wil je eigenlijk niet mee bezig zijn tijdens een avondje uit eten.
Franzz .
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2014
Jammer dat er op dit platform ook mensen recensies schrijven, die wel zo verdraait zijn, dat ik er even iets op wil zeggen!
Op deze drukke Pinksterdag zat ik met m'n partner ook op het Colori terras.
In eerste instantie te genieten van het heerlijke voorgerecht en een flesje Franse rosé .
Ook ons hoofdgerecht duurde begrijpelijk wat langer dan normaal, prima want we zaten gezellig.
Daar dachten onze tijdelijk "buren" anders over; het vriendelijke meisje van de bediening uitlachen, vertellen hoe het vroeger in haar horecatijd allemaal beter was, gewoon te gênant om aan te horen.
Na een voortreffelijk gebakken boerderij eend met asperges en begeleidende Italiaanse Montejo en wat gepruttel van de "buren" bestelden we nog 2 Colori koffie desserts.
Mijn echtgenoot met Franse koffie, waar je dan natuurlijk een meerprijs voor betaald, en voor mij de huisgemaakte tiramisu.
Weer heerlijk genoten, tot de volgende keer!
(Hopelijk met leukere buren)
Marjanne2952 .
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2014
Het eten was goed de bediening was uitermate slecht. En langzaam
Wij hadden een broodmandje bestelt en het stond er net en het hoofdgerecht kwam al we zaten wat beduusd te kijken zo snel het leek de overtoom wel, ik had net de zeetong aan gesneden toen het vlees gerecht van mijn man werd weggehaald want het eten was voor een andere tafel bestemd of ik maar iets langzamer wilde eten want zijn vlees gerecht werd even snel klaar gemaakt, wat ons werd medegedeeld door de verantwoordelijke van deze avondbediening , en vertelde ook nog even,de meisjes luisteren ook niet voor welke tafel het is,wel met verontschuldiging voor het gebeurde , bij het dessert werd mij gevraagt of ik thee of koffie wilde ik wilde thee en vroeg om verse munt thee, wat ik ook kreeg alleen moest ik meer betalen zag ik later op de rekening, wat ik niet begreep want dat stond niet aangegeven bij het nagerecht, dus dat vroeg ik aan het meisje wat
Kwam afrekenen, het antwoord was ik denk omdat het verse munt is, ik vertelde het meisje dat zeg je niet, ze zou het gaan vragen, het gaat niet om het geld maar wel dat je weet waar je extra voor moet betalen.
Zij zou het gaan vragen ik wees naar het geld in het schaaltje het was 92,00 euro en wij gaven 100,00 euro dach je nog dat je geld retour kreeg NEE omdat ik had gewezen naar het schaaltje dat houd daar in dat de rest voor de bediening is, voor een bediening die zo slecht is dat je nog geen 0,50 euro cent fooi geef, fooi verdien je om dat je het de gast naar de zin maakt in samenwerking met de keuken, wij hebben 4 verschillende meisjes aan de tafel gehad de een had nog meer zin om te werken dan de ander voor de keuken was het waard geweest maar niet voor de bediening.

Anne-Be D.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2014
Vanavond weer eens heerlijk gegeten bij Colori. Wat een luxe, zo'n goed restaurant in Grave. Vanaf de vers gebakken broodjes aan het begin tot en met het toetje, het was weer geweldig. Zo'n goede smaken, alles kraakvers en een plaatje op het bord, kortom hier weten ze nog wat koken is! Ook de wijnkaart, hoewel niet zo groot, is mooi, ook wijnen uit de nieuwere wijnlanden zijn vertegenwoordigd en smaken heel goed. De bediening is attent, maar op de achtergrond, wij hebben weer een heel fijne avond gehad!
HDroppert .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2013
We waren met prachtig weer bij Colori en hebben op het terras gegeten aan de Maas. We hadden heerlijke varkensbiefjes met kaas en het Colori koffieservies na. Het eten was heerlijk, goed verzorgd en voldoende. De entourage heel leuk. De prijs zeer redelijk. Een aanrader.
Hayley J.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2013
Het eten bij Colori is altijd goed, maakt niet uit wat je besteld, het is gewoon lekker! Mijn favoriete gerecht is Puur Zee, absoluut een aanrader als je van vis en schelpdieren houd. Decor is gezellig, strak maar niet ongezellig strak. Bediening is alle keren dat ik ben geweest ook goed geweest, vriendelijke mensen. In de zomer is het terras ook erg fijn vertoeven met uitzicht over de Maas.
Vrouweveldzicht .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2012
Wij waren hier vanmiddag, na een wandelingetje door het centrum van Grave waren wij wel toe aan iets hartigs tussen de middag. Mijn man had een sandwich met kip en spekjes tussen supervers en knapperig brood, helemaal goed. Dochter en ik gingen voor de 'Snaai', brood met tapenade voor twee personen. Wist niet goed vantevoren wat de hoeveelheid zou zijn, maar het was een enorme plank met twee soorten brood, mais en donker, met weer knapperige korst, tapenade, tonijnsalade, een enorme bak met saus waar ik niet aan gekomen ben, en een bakje chips dat ik niet kon plaatsen maar mijn dochter blij maakte. Helemaal goed wanneer je wilt..snaaien!
Jan Jelle S.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2012
Leuke kaart, gevariëerde gerechten. Niet superuitgebreid maar voor ons keuze genoeg. Verschillende huiswijnen, dus ook keuze in wijn per glas, dat vinden wij altijd prettig. Grote porties, maar de groente, enz. moet je apart bij bestellen. Daarmee zijn ze aardig prijzig. De kwaliteit van het eten is uitstekend: goed klaargemaakt, goed op smaak.
De bediening is vriendelijk maar niet zo alert, met name als het drukker begint te worden. Ons verzoek om klein bestek voor de kinderen viel ergens tussen wal en schip en het was ook lastig om tussentijds de aandacht te trekken van het personeel. De bediening is wel weer alert op het afruimen na een gang en de wachttijd tussen de gangen is goed.
Voor het eten zouden we hier zeker terug gaan, maar de bediening verdient nog wat aandacht.