Collina

7,1
6,3
Tomjustus .
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2016
Zondagavond pizza besteld bij Collina, waardeloos. Bijna nat deeg waardoor de (schaarse) toppings er direct afvielen bij het nemen van een hap. Ik begrijp niet hoe je een pizza zo kunt verprutsen.
Henk T.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2016
Gegeten met een bon van Ticketveiling. Bij binnenkomst mochten we een tafeltje uitzoeken, omdat er verder niemand aanwezig was. Het meisje van de bediening wist zelf niet waar uit gekozen mocht worden. Pizza of Pasta dus, geen Carne. Na ons eerste drankje heeft ze alleen maar oog gehad voor haar I-phone. De Pasta Marinara was goed, de Pizza was smakelijk, maar de bodem lekker dun, zodat het allemaal vrij soppig was. Het interieur was onaf, overal losse draden, niet weggewerkt. Om over het toilet maar niet te spreken. Wat een vieze bedoening. Nee, hier zijn we eenmaal geweest, maar niet weer.
Mary B.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2016
Wat een leuk en gezellig zaakje, geen bombarie aan design, vriendelijk personeel heerlijk eten en betaalbaar. Koffie van zeer goede kealiteit en nagerecht/tiramisu om je vingers bij af te likken. Wat een fijne mensen die daar werken/koken en de jongens van de bezorging, is net of je aan tafel schuift bij de familie.

Zeker ook heus wel een minpuntje als je de toilet bezoekt, zou opgeknapt kunnen worden maar om nu hierover te gaan muggesiften NEE DUS.

Vera S.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2016
Pizza en salade waren lekker! Jammer dat er weinig aandacht aan hygiene wordt besteed! Damestoilet niet schoon! Open vuilnisbakje niet geleegd en Verder ook niet schoon. Herentoilet geen licht! Verder waren de ramen vies en zag het er niet schoon uit! De muziek stond erg hard! Bediening was wel vriendelijk de menukaart was niet te lezen omdat de lampen bijna allemaal kapot waren! Jammer dat er aan dat soort dingen geen aandacht besteed wordt!
DiemerII .
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2015

Omdat ik niet echt van koken hou en soms door onvoorziene omstandigheden plotseling krap bij kas zit, nodig ik wel eens met zo'n retro hippe Social Deal actie een vriendin uit om ergens lekker in een restaurant te gaan eten; vaak is het daar ook warmer dan bij mij thuis.

In restaurant Collina was het afgelopen zaterdag inderdaad aangenaam. Niet dat het aanwezige volk en de dampende gerechten op tafel de ramen deden beslaan, nee, wij waren die avond de enige op zaal.

Maar warm was het wel. De pizza bezorgdienst deed goede zaken. In de keuken draaide de oven overuren en een gehelmde man liep af en aan. Waar was de bediening?

Wij vroegen ons daarom af: 'Waarom doet Collina nu die Social Deal? Wil Collina echt een echt restaurant worden? Ze kunnen toch beter gewoon een prima bezorg pizzeria blijven?

Ter zake.
Om met de 5 voor het decor te beginnen, het zij zo. In het buitenland zijn dat altijd net die tentjes waar je op vakantie zo lekker hebt gegeten.

Service 6.
Een jonge meid (of waren het er twee?) bediende ons met een charme die mijn hart sneller deed kloppen. Geen ROC type die vroeg hoe het smaakte nog voor wij een hap hadden genomen. Integendeel, zij liet ons zijn wie wij waren en haar mocht ik laten zien hoe je een fles wijn kan openen met zo'n ding met van die beentjes die wijd gaan als je de schroef in de kurk draait.
Die fles wijn alsmede de 2 glazen had ik trouwens zelf al met toestemming vanachter de bar gegrist, het was echt even toppie druk in de keuken.

Pizza 7.
Ik kreeg echt de indruk dat ze voor ons samen de pizza net iets lekkerder hadden gemaakt.

Conclusie.
Collina is geen restaurant voor gewone mensen maar wij hebben er plezierig gegeten. En het toetje was van de zaak.
Piet D.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2015
Voor de tweede keer pizza hier besteld, snelle service, word vriendelijk te woord gestaan door mevrouw aan de telefoon, de koerier was de knoflooksaus vergeten maar dit weer opgelost door evt een tegoedbon of zsm de knoflooksaus als nog af te leveren! Hier bestellen we vaker! De pizza's onderscheiden zich trouwens van de andere pizzarias op thuisbezorgd.nl op een positieve manier
EmmaNicole .
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2015
Laatst hier gegeten met de actie van social deal. Het restaurant opent om 18:00 en wij waren er vlak na opening omdat we om 18:00 hadden gereserveerd. Eenmaal binnen waren ze verbaasd van de reservering, die ik toch echt had gemaakt. Bovendien leek het restaurant nog gesloten; er stonden nog tafeltjes en een scooter binnen die naar buiten moesten. Heel erg slecht ontvangst. Ook vergat de serveerster een drankje oo te nemen. Vervolgens na tien minuten kwam eindelijk een beetje sfeer. Het eten was lekker, maar we zijn de hele tijd de enige gasten geweest. Niet erg gezellig en de bediening was niet goed.
Ralph O.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2015
Voor 5 euro met een social deal hier prima pizza gegeten met een heerlijk Italiaans biertje erbij. Wellicht niet de beste pizza in Amsterdam maar beter dan op een zondagmiddag zelf koken of diepvriespizza.
DebbyLion .
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2012
Eet hier at een paar jaar, en kan niet anders zeggen dan dat het me altijd erg goed smaakt service is goed alleen de prijzen zijn aan de hoge kant