Colins

Ginnekenweg 24 4818 JE Breda Nederland Kaart

Over het restaurant Colins

Dit bar- en grillrestaurant weet precies hoe ze hun gasten kunnen plezieren: ongedwongen lunchen, borrelen, dineren, vergaderen, dansen, muziek luisteren, kletsen en de beste koffie drinken. Dat allemaal en dan niet standaard! Beetje anders, beetje trendy maar wel héél erg gezellig en lekker! Probeer hier de lekkerste cocktails en perfect gegrild vlees en kip. Kun je niet kiezen? “Have it all’, de lijfspreuk van dit restaurant!

Meer informatie over restaurant Colins

Donderdag 12.00- 1.00
Vrijdag 12.00- 1.00
Zaterdag 12.00- 1.00
Zondag 12.00- 23.00

Jouw recensie over het restaurant Colins

Richard R.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
leuk interieur , , de 6 persoonstafels bij de open keuken zitten erg gezellig , nadeel is wel dat de chloorlucht vanuit de keuken zo onze tafel opkwam toen de keuken werd schoongemaakt terwijl wij nog ah eten waren
Lodewijk V.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
Heerlijk eten. Perfecte bediening. Super sfeer.
Renee J.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Eten en sfeer waren goed. Service was traag en moesten steeds overal zelf om vragen.
Twan V.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2017
Heerlijk gegeten met de family incl 3 kids. Warm ontvangst door super aardige dames. De sate saus van Colins moeder is een aanrader en je moet de steaks proberen. Dikke aanwinst voor Breda!
marjolein V.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2017
Voor het eerst gegeten. Prettige sfeer, vriendelijke bediening en lekker eten. Halve kip is flinke portie. Op aanraden staf voor smokey bbq gegaan. Erg lekker.
Eva M.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Eerste keer hier gegeten en ik ben enthousiast. Had er goede verhalen over gehoord. Vlak voordat we binnenstapte beveelde iemand op het terras ons zelfs al een gerecht van de kaart aan. Ben voor dat gerecht gegaan.m: de Thaise kip. Goed op smaak en lekker mals. Wel lauw geserveerd. Lekker maar niet enorm bijzonder. Volgende keer ga ik voor de spare-ribs. De zelfgemaakte friet smaakte wel fantastisch. Qua sfeer en geweldige service zeker een reden om nog een keer terug te komen. Prachtig interieur en geweldig vriendelijke bediening. Leuke dranken op de kaart. Tweede bezoek volgt snel.
Jaap M.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2017
Had meer verwacht van het eten, maar inrichting is prachtig en prijzen schappelijk!
Mariëtte N.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2017
Colins is een restaurant waar alles samenkomt: stoere inrichting, warme sfeer, heerlijk eten ( kip een echte aanrader), leuk personeel en dit alles voor een betaalbare prijs! Kortom, een concept wat naar mijn mening door heel Nederland uitgerold moet worden!
Chris R.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Leuke informele zaak met prima keuze mogelijkheden.
Gerard V.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Chagrijnige ober/eigenaar(?). Kon geen (glim)lachje af (wel later bij 4 personen die hij kende el alle aandacht kregen). Vergat het voorgerecht op te dienen; kwam direct met de hoofdgerechten. Daarna nog een bijna een uur moeten wachten voordat een vriendelijke dame op ons verzoek het voorgerechtje bracht en het al eerder bestelde water. Hoofdgerechten duur omdat je alleen vlees besteld en apart frietje en salade moet bestellen. Dat is dan bij elkaar ruim € 25 voor en hoofdgerecht met een steak, die overigens goed van smaak was. Het was er erg warm en dat werd met het vorderen van de avond alleen maar erger; meer klanten klaagden daarover.
Monique L.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Het eten was super, het personeel heel vriendelijk! Het enige minpuntje was dat ondanks het (te) grote aantal bedienend personeel het heel lang duurde voordat alles kwam en dan met name de drank. Wij zitten zelf in de horeca en het was erg warrig geregeld. Het leek alsof iedereen door elkaar liep en niet ingedeeld waardoor het heel rommelig was. Dus als dat op orde is, is het top!
Elma D.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
teveel lawaai. de muziek stond te hard, zeker omdat wij onder de box bij het raam zaten. Na onze klacht ging het iets zachter, maar niet naar onze zin. we hebben het zo gelaten, er werd ook niet naar gevraagd
Juliette B.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2017
We hebben super lekker gegeten. De sate als voorgerecht is echt een aanrader. Mooi restaurant geworden met een leuke sfeer.
Lotte H.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
TOP: Heerlijk gegeten. Vlees was mals en perfect bereid. Sfeer is stoer en gezellig! Er viel een mes, er kwam echt meteen iemand naar onze tafel. Hij zei: volgens mij hoorde ik bestek vallen, kan ik iets nieuws brengen. Complimenten daarvoor!

Tip: Tafel gereserveerd om 20.30, helaas pas om 21.30 aan tafel. (opvang aan de bar was wel gezellig!) Het tempo wb uitserveren mag wat rustiger. We hadden binnen 45 min ons voor en hoofgerecht gehad.

Zeker niet de laatste keer dat we hier gegeten hebben!
Anneli V.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Bij ons bezoek aan Breda zijn wij twee avonden achter elkaar bij Collins wezen eten. Fijne kaart, goede prijs-kwaliteit verhoudig, eigentijdse inrichting en vriendelijke personeel!
Marge P.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2017
Verjaardag gevierd met 7 personen. Alle gerechten kwamen steeds samen op tafel en warm! Heel gezellig, goede sfeer, lekkere muziek.
De jarige kreeg een toetje van het huis en vuurwerk op tafel , super attent. We hebben een hele fijne avond gehad en willen vaker hier eten. Ga zo door!
frans van hoof .
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Kleine porties, grote prijzen. De tonijn moest je bijna zoeken onder het garnituur. Weinig specifieke smaken. Hoewel de zaak grandeur en exclusiviteit wil uitstralen had ik geen moment die beleving. Alledaags, saai en absoluut de hoge verwachtingen niet waarmakend. Voor die prijzen zijn er in Breda meer en betere restaurants beschikbaar.
Meggy D.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2017
Er hing een fijne en gezellige sfeer. Colins is mooi ingericht en er is goed gelet op details. Het eten was heerlijk. Zeker een aanrader!
Daniella J.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Super mooie zaak, prima eten, maar ik mis de ziel, het waar we voor staan....De inrichting zelf straalt net dat beetje upper class uit, simpel, stoer en mooi ingericht, maar met die bombastische house muziek (waar ik overigens wel van houd????) valt de combi van die twee bij mij in het niet. En juist op die locatie had ik net dat beetje meer cashe verwacht. Edoch, het eten is prima (ondanks mijn sateetjes super spicey waren, het eten daardoor zijn smaak verloor en de hitte met melk geblust moest worden. Dit is overigens wel netjes opgelost met de rekening, dank daarvoor nog).
Cor V.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Bediening traag., lang wachten op eten en drinken.
2 vd 3 Biefstuk fout gebakken, rare ipv medium, zoals verzocht.
Commentaar hierop leverde geen excuses op..
Vooarf gereserveerd, gekregen een tafel in uithoek bij tochtgat (kelderdeur) en luide speakerbox.
Personeel ogen niet als horeca"s..
Geen aanrader