Colins

Ginnekenweg 24 4818 JE Breda Nederland Kaart

Over het restaurant Colins

Dit bar- en grillrestaurant weet precies hoe ze hun gasten kunnen plezieren: ongedwongen lunchen, borrelen, dineren, vergaderen, dansen, muziek luisteren, kletsen en de beste koffie drinken. Dat allemaal en dan niet standaard! Beetje anders, beetje trendy maar wel héél erg gezellig en lekker! Probeer hier de lekkerste cocktails en perfect gegrild vlees en kip. Kun je niet kiezen? “Have it all’, de lijfspreuk van dit restaurant!

Meer informatie over restaurant Colins

Donderdag 12.00- 1.00
Vrijdag 12.00- 1.00
Zaterdag 12.00- 1.00
Zondag 12.00- 23.00

Jouw recensie over het restaurant Colins

Michiel H.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2018
Eten was prima. Personeel is leuk en doet z'n best maar heeft niet al te veel kennis van de kaart.
Zaak is leuk ingericht.
Met vier personen is het niet ideaal om in een halve circel te zitten, de buitenste zitten dan ver van elkaar.
Indy B.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2018
Lekker eten, leuk ingericht, maar bijna alle gasten waren erg bekakt.
Yvon K.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Goed en smaakvol eten, gezellige ambiance.
Twan S.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Leuk restaurant met een gemoedelijke sfeer en heerlijke burger en hot dogs. Gezellige avond met vriendin gehad! .............
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Jammer dat we aan een hoge tafel moesten zitten, zat niet erg comfortabel en miste een verhoging of stang onder tafel om je voeten op te zetten. Ben zelf best klein en dan is het niet gemakkelijk om op de kruk te komen. Plekje in de hoek waar wij zaten was erg krap en het tochtte door de deur achter ons. Het eten was erg lekker daar hebben we zeker van genoten.
Dorine S.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2018
Het antwoord op de vraag “waar zullen we eten?” Wordt steeds gemakkelijker :-)
Simge B.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2018
Zeer enthousiaste, mooie zaak en interieur, ruime keuzes en vriendelijk personeel! Het eten was heerlijk! Voor herhaling vatbaar.
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2018
We waren op nieuwjaarsdag en het was daarom erg rustig. Na een vriendelijk ontvangst hebben we genoten van de ambiance, de originele menukaart en het heerlijke eten. De thaise soep, gegrilde kip en vooral het dessert met suikerbrood vonden wij voortreffelijk! De bediening was niet super snel, maar vlot genoeg. Het leek ons er op dat commentaar uit eerdere recensies ter harte is/wordt genomen. Prima avond gehad, waarvoor dank!
Edwin I.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
Heerlijk gegeten, het zag er ook allemaal goed verzorgd uit. Leuke en vlotte bediening, prima ambiance! Zeker voor herhaling vatbaar! Wij gaan zeker terug!
Angelique P.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2017
Prima ambiance en prijs kwaliteit uitstekend !
Sandra J.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
2de kerstdag heerlijk gegeten, geen kerstmenu, maar heerlijk gegeten en een prettig sfeertje.
marian M.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2017
lang gewacht op het hoofdgerecht, ze waren ons vergeten. had er 20.15 moeten zijn, werd 21.15. als goedmaker kregen we een gratis biertje aangeboden en excuses voor voor het ongemak.
Tommy M.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2017
Gezellig eetcafé met een relaxed sfeer en een vriendelijke bediening.
Het eten voldoet aan de juiste voorwaarde.
Leuk geserveerd en alles goed warm.
Ook de wijn was er heel erg goed
Laura V.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2017
Heerlijk gegeten bij Colins! Gastvrij personeel, mooie tent, goede en ruime kaart. Een zaak vol passie. Wij komen zeker terug!
Ruben J.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2017
Heerlijk gegeten bij Collins. Ik kan de Wings platter erg aanraden en de skirt steak was ook om m'n vingers bij af te likken. Helemaal top!
Ming Yin H.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2017
Onder meer vanwege de goede recensies zijn we met een groep van 8 hiernaartoe gegaan.
De locatie is prima, goed bereikbaar in een winkelstraat en de inrichting is modern en mooi.
Ik had de kaart vooraf al bekeken en zag dat er simpele toegankelijke gerechten geserveerd werden. Heerlijk eten als het op de juiste manier klaargemaakt wordt.
Kortom, locatie prima, inrichting mooi, kaart veelbelovend; helaas liet de service te wensen over. De kaart werd niet gebracht, drankjes werden niet opgenomen, bij lege glazen werd niet gevraagd of de glazen bijgevuld mochten worden. Bediening was niet onvriendelijk, maar er was geen service. Je moest erom vragen in plaats dat je bediend wordt. Dan het eten, de saté was oké. Pittig, terwijl dat niet op de kaart was aangegeven, maar dat valt te vergeven. Spareribs, wat ik als hoofdgerecht nam was zeer matig. Het was van het niveau kant-en-klaar van de supermarkt. Patat was als bijgerecht genomen moest worden was van het niveau diepvries uit een groothandel. Samenvattend, jammer, want dit is een gemiste kans. Met meer aandacht voor de service en met name het eten zou dit een toprestaurant zijn. Nu is het een luxe snackbar.
Sander D.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Colins straalde voor binnenkomst al klasse uit, een hip ingericht restaurant. In het restaurant staat een energiek team, daar tussen loopt een man die echt passie heeft voor het vak.

De borden werden mooi gepresenteerd en het eten was meer dan naar wens!
De tafel van Anita D.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2017
Heerlijk gegeten. Komen zeker terug. Muziek was wel erg hard. Zou iets zachter mogen. Personeel doet hun best maar we vroegen ons af of het personeel het naar hun zin heeft. Een aantal straalt dat niet uit nl. Bediende van onze tafel was wel erg vriendelijk. Bediening kan nog wel iets leren met uitserveren gerechten.
Frank D.
wij zijn bijzonder gastvrij ontvangen en naar een tafel gebracht met een welkomstbordje met onze naam er op .
Heel leuk. De bediening was zeer attent en kwam geregeld met belangstelling vragen of er nog iets gewenst was.
.was goed. De muziek een beetje aan de harde kant maar goed te overstemmen. Beslist voor herhaling vatbaar. Leuke avond gehad bij Collins
Imke H.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2017
We hebben een prima avond gehad met vriendelijke bediening en heerlijk eten. Goede sfeer. Enige nadeel, de hoge stoelen waar we op zaten. op een gegeven moment krijg je hier pijn in je benen van.
Matty V.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2017
Mooi zaak, vriendelijke bediening. Eten was lekker maar voor wat je krijgt erg aan de prijs. Borrel bij de koffie was klein slokje maar goed geprijsd. Was leuk voor een keer maar ga er niet terug.