Colijn

Noorddammerlaan 42 1187 AD Amstelveen Nederland Kaart
31-208228651

Meer informatie over restaurant Colijn

- Lunch 11.00 - 17.00

Jouw recensie over het restaurant Colijn

Bas V.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Prima gegeten, kwaliteit van de gerechten was zeer goed, maar niet heel bijzonder, wel zeer attente bediening, met oog en aandacht voor de gast, ga zo door!
Irene V.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
we hebben heerlijk gegeten, de bediening was vriendelijk. Top restaurant!
temarvelde .
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Heerlijk gegeten! Originele gerechten. Zeer goede bediening!
Papieren placemat vind ik jammer, aangezien de kwaliteit, sfeer, een mooie sjieke menukaart, de professionele bediening, en de prijs die aan de hoge kant is, past een mooier stukje tafellinnen. Of laat in ieder geval het papier weg.
Annemarie V.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2017
Lekker gegeten. Er werd met dieetwensen goed rekening gehouden. Fijne bediening in een gezellige ambiantie.
Marius H.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2017
Heerlijk gegeten in een zeer ontspannen en prettige sfeer. We vierden hier samen de verjaardag van mijn partner en in verband daarmee werd zijn nagerecht vlammend en door het zingende personeel opgediend.
Herman B.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2017
De Bediening is hier en daar nog erg onervaren, dus vraagt wat begeleiding. Goede ervaren krachten zouden het geheel goed doen.
pwjose .
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
Heel lekker gegeten, lekkere wijn, gezellige sfeer, leuke bediening en betaalbaar. Makkelijk gratis parkeren. Kortom; een aanrader!
Ingrid V.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
Super vriendelijke bediening, heerlijk eten en gezellige locatie. Prima en uitgebreide kaart met genoeg keus. Voor ieder wat wils.
Nicola S.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Colijn is een mooi ingericht restaurant waar ik al een paar keer 's avonds naar tevredenheid had gegeten. Nu voor de lunch met drie personen. De bediening was zeer vlot, moest tot twee keer zeggen dat we nog niet iets gekozen hadden. Terwijl we op onze gerechten wachtten vroeg ik of we alvast wat brood konden bestellen. Nee dit was overdag niet mogelijk, alleen in de avond. Vreemd. Even later kwam het eten, een van ons had kroket besteld en daarbij werd STOKBROOD geserveerd. Vreemd. Eten was redelijk, maar niet zoals ik daar gewend was. Vette saus bij garnalen, te overheersende saus bij de clubsandwich. Heb de helft laten staan. Prijs redelijk. Qua bediening ging alles vlot, maar de (wat oudere) mevrouw gilde iedere keer als ze iets op onze tafel zette, "zoooooo, lekker!!!!", om vervolgens keihard mee te zingen met de muziek. Is dit iets wat Colijn wil bieden?
Bert B.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Op Valentijnsdag uitstekend gegeten bij Colijn. Een gezellige ambiance, verrassende kaart, vriendelijke prijzen en prettige bediening. Vóóraf de Pappadum Tonijn (Indiaas krokant pannekoekje met tonijncarpaccio met wasabimayonaise). Een overheerlijk voorgerecht al is het wat veel, daar zou je bijv. met de lunch al genoeg aan hebben. Vervolgens o.a. de Boneless Chicken, eveneens verrassend en smakelijk. Prima winkel om vaker ongecompliceerd smakelijk te eten!
Wilma S.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2016
Lekker gegeten, leuke ambiance, snelle en attente bediening die ook voor een lolletje in waren.
Kortom het was een supergezellige avond!!!!
Peter D.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Met een groep gegeten bij Colijn. Zo vriendelijk als het personeel aan het begin van de avond was, zo onvriendelijk ze werden naarmate de avond vorderde. Achteraf recensies gelezen. M.i. erg hoge cijfers. Uiensoep met 6 à 8 hele peperkorrels en laurierblad. Hamburger erg rood van binnen en zwart van buiten. Friet en salade waren in orde.
Wachttijd op voorgerecht na bestelling was zo'n 45 minuten, zo ook de tijd tussen voor en hoofdgerecht.
Blijkbaar vond het personeel het tijd worden dat we opstapten, het was 23 uur, we kregen nl ongevraagd de rekening gepresenteerd. Dan kon de kas worden opgemaakt.
Ondertussen stond personeel hun wijn te drinken achter de bar. Geen gezicht als er nog klanten aanwezig zijn! We werden nog net niet weggekeken maar of we wel wilden aangegeven of we jassen hadden in de garderobe. Sigarettenrook kwam ons op een geven moment tegemoet, personeel stond letterlijk en figuurlijk stoom af te blazen, hoewel deze avond niet overvol lHet etentje was geslaagd doordat we het met de groep gezellig hadden. Helaas niet door de kwaliteit van getoeter en de bediening. We hadden een beetje pech met onze buren, een gezelschap net jonge kinderen. Kinderen worden nu eenmaal moe en willen niet meer zoveel naarmate het later wordt. Gevolg, een krijsend en huilend kind dat naar bed wilde.
Wij komen niet meer terug!
Evelien S.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Restaurant Colijn bestaat uit twee verschillende gedeeltes met ieder een eigen menukaart. We zaten in het eetcafé gedeelte. De bediening was joviaal, maar ook enigszins chaotisch. De opstelling van de tafels en stoelen is niet overal even handig waardoor de obers slechts zeer beperkte ruimte hebben om achter je langs te lopen. Tip is om op te schrijven wat de onderdelen zijn van de mixed grill. Een groot stuk spareribs en verder slechts 80 gram vlees verdeeld over 4 soorten is niet precies wat we hadden verwacht. En als toetje, ijs voor volwassenen toevoegen zou ook niet verkeerd zijn.
niek1932 .
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2016
Wat een verrassing: een middenklasse restaurant waar het goed toeven is. We hebben hier met smaak gegeten van netjes geserveerde gerechten. De bediening was keurig in orde. Vanaf de ontvangst tot de rekening was er niets op aan te merken. Een aanrader dus. Anderen hebben dat kennelijk ook ontdekt want het was aardig vol. De service leed daar niet onder. Omdat men altijd kritisch moet blijven twee opmerkingen: zorg dat er leidingwater op tafel staat en maak de porties wat kleiner zodat er (nog) meer aandacht aan verfijning kan worden besteed. Samenvattend: aanbevolen.
Ine-H .
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2016
Prima gegeten, een herhaling waard.
Vistrio was een verrassing met de oosterse touch.
Zeebaars was heerlijk gaar en zeker niet te droog.
Het kaasplankje ( - je past eigenlijk niet bij de royale omvang) met de 10 jaar oude port een lekkere afsluiting.
Bediening was vriendelijk en vlot.
Waheeda K.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2016
Vriendelijke en professionele bediening. We zaten op een ontzettend leuke plek in de open serre. We bestelden beide Picanha (Braziliaans rundvlees) met friet en salade. De friet was perfect en vers. Het vlees lekker mals, maar lag in een plas bloed en had duidelijk niet lang genoeg gerust. De salade was klein, maar lekker en vers.
Car88 .
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2016
Het restaurant bestaat als het ware uit twee delen. Aan de linkerkant zit het "eetcafe" achtige boer Colijn en aan je rechterhand zit het wat chiquere restaurant Colijn. Het restaurant is rolstoelvriendelijk. Wij hebben aan de linkerkant bij boer Colijn gegeten. De bediening was zeer vriendelijk en de drankjes en maaltijden werden ook vlot geserveerd. Vooraf kregen wij van het huis turks brood met smeerseltjes en spaanse worst. Als hoofdgerecht nam ik zelf de mixed grill ( je moet wel een grote eter zijn, want het is een uitdaging) erg lekker! Vooral de ossenhaas en de spareribs! Mijn tafelgenoten namen de gamba's en de sliptong. Beide waren ook erg te spreken over de maaltijd. Als nagerecht heb ik de wentelteefjes van suikerbrood met kaneelijs gehad, deze was ook erg lekker en mijn tafelgenoot nam de cheesecake, deze werd ook binnen mum van tijd genuttigd! Het is een fijn restaurant met een vlotte bediening, zeker leuk om hier een keer te gaan eten!
Wendy V.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2016
Slakken en carpaccio waren goed, niet heel bijzonder. Kipsaté was heerlijk, zacht vlees en lekkere saus. De wentelteefjes van suikerbrood zijn echt een aanrader!
Serveerster was vrolijk en gezellig, terras heerlijk op een warme avond. We komen nog een keer terug!
Frank K.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2016
Laatste keer gegeten in het pand toen het nog ' Maal 3' heette.
Een hele mooie transformatie heeft het decor doorgemaakt, een mooie entree en goede gastheer.
Wij aten in het ' eetcafe' gedeelte van het restaurant, ' Boer Colijn'.

Goede sfeer, vriendelijk personeel en eten meer dan goed. Mooie porties, je zult hier het restaurant niet met honger verlaten! We komen hier graag weer!
Heleen J.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2016
Super geluncht op het terras, personeel alleraardigst en kregen nog een roos mee vanwege Moederdag ! Ga zeker ook een keer in de avond