Colijn

Noorddammerlaan 42 1187 AD Amstelveen Nederland Kaart
31-208228651

Over het restaurant Colijn

Bij Boer Colijn in Amstelveen ga je eten als je zin hebt in lekker comfort food. De ambiance is sfeervol en gezellig, het eten is smaakvol en de bediening gastvrij. Boer Colijn is zorgeloos genieten van lekker eten en drinken.

Als je geluk hebt en het is mooi weer, kan je hier lekker buiten op het terras van het laatste zonnetje genieten.

Het restaurant zit onder één dak met het chiquere Burgemeester Colijn. De naam van beide restaurants komt van oud-burgemeester Arie Colijn. Eerst boer, later Burgervader die Amstelveen op de kaart heeft gezet, en die veel voor de gemeente heeft betekend. Arie Colijn was eerlijk, eenvoudig, recht door zee en voor iedereen toegankelijk. Dat is Boer Colijn ook: heerlijke dagverse gerechten tegen een redelijke prijs.

Benieuwd naar restaurant Boer Colijn in Amstelveen? Reserveer eenvoudig online, snel en direct bevestigd.

Meer informatie over restaurant Colijn

- Lunch 11.00 - 17.00

Jouw recensie over het restaurant Colijn

Birthe H.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2018
We hebben hier met een groep van 8 personen gegeten. Vriendelijk personeel, maar wat meer aandacht voor de tafel zou fijn zijn (best lang moeten wachten op menukaart, opnemen van drankjes en menukeuze, afrekenen, wel water neerzetten maar geen glas erbij voor iemand die wat later kwam). Het eten is kwalitatief goed, maar de opmaak van de borden bracht me terug naar de jaren '80. De salade die erbij geserveerd wordt is niet meer dan een paar blaadjes groen op je bord, naast een hoop champignons (bij de verder heerlijke USA steak), een gepofte aardappel en een paar stukjes groente (paprika, gele courgette). Het is gewoon een gezellig restaurant om de hoek.
Nellie R.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2018
Voor de tweede keer in dit restaurant gegeten,eten was weer fantastisch en de bediening ook.Aardig personeel!
Op het terras gezeten,omdat het mooi weer was.
We gaan zeker weer terug!
Ineke.gerlach G.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Met vrienden bij Colijn gegeten, vind de prijzen te hoog voor de kwaliteit dat je krijgt!
Voor die prijs moet het een stuk beter zijn!
Dat is jammer,maar we hebben wel een gezellige avond gehad!
Tania P.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Very nice place
Mitchel P.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2018
Eten was top. Restaurant ziet er erg netjes en mooi uit. Bediening wel wat minder. Reageerde traag en wachte erg lang met borden ophalen na het eten. Ook toen het minder druk werd duurde alles wat langer. Jammer maar prima restaurant.
Maaike V.
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2018
Mooie ruimte met voldoende (gratis) parkeergelegenheid voor de deur. Na een welkome ontvangst kregen we een mooie ronde tafel (fijn voor een gezelschap met zijn zessen). Heerlijk vers brood met lekkere smeersel werd op tafel gezet. Vervolgens nam een deel van de tafel een voorgerecht, die er stuk voor stuk prachtig uitzagen. Na een prima wachttijd tussen voor-en hoofdgerecht werden de ruimte porties geserveerd. Jammer van de salade en de overheerlijke frietjes maar het vlees was zo lekker dat wij nauwelijks ruimte meer overhadden voor deze lekkere bijgerechten. Nadien nog een nagerecht genoten en ook al deze gerechten waren stuk voor stuk erg lekker.
Sylvia B.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2018
Vanavond heerlijk gegeten bij Colijn. Sfeervolle inrichting. Goede prijs/kwaliteit verhouding.
Hebben het menu genomen en de 3 gerechten waren erg smaakvol en ruim voldoende. Wordt ook goede wijn geschonken. Zeker een aanrader.
Edwin V.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Wel erg luidruchtig
FONS B.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2018
prima gegeten in gezellige ambiance. bediening is vriendelijk en attent. voorgerecht was heerlijk. Dit keer hamburger deluxe gegeten. Prima burger. Afwisselende kaart.
Bart S.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
We hebben wederom lekker gegeten in Colijn. Heerlijke bisque vooraf, smakelijke kalfsentrecote als hoofdgerecht. Prima wijnen erbij. Bediening was vriendelijk en attent.
Chantal D.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Heerlijke avond uit eten geweest. Goed eten, fijne bediening en mooi restaurant
SR M.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2018
Heerlijk gegeten.
Vriendelijke sfeer.Ziet er erg verzorgd uit. restaurant is pas verbouwd.
Redelijke prijzen.
Doordeweekse dag niet veel gasten.
echt een aanrader voor een avondje uit eventueel met vrienden.
Boudewijn K.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Reserveren bij Colijn is geen garantie voor een tafel: mijn naam bleek al doorgestreept te zijn en de tafel vergeven. Geen excuses of verklaring, maar na 20 minuten eindelijk een tafel. Eten was redelijk, tot het dessert. Vanuit de keuken trok een enorme chloor lucht het restaurant in terwijl er nog > 20 gasten waren. De serveerster melde bij mijn opmerking dat ik een chloor lucht tijdens het eten niet echt kan waarderen, dat de keuken nu eenmaal om 22:00 dicht gaat. Volgens hun eigen site kun je tot 21:45 een tafel reserveren, dus dat is wat vreemd, en gewoonweg onbeschoft om terwijl mensen zitten te eten een enorme chloor stank het restaurant in te jagen. Wij komen hier niet meer terug.
lelievre .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2018
Kom hier regelmatig(loopafstand) ga altijd met een zeer tevreden gevoel weg.Blij met dit restaurant in Amstelveen Prima keuken
FONS B.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2018
Heerlijk gegeten. Leuke attente bediening
L.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2018
Een tafel aan het raam gevraagd/gereserveerd en gekregen. Heerlijk gegeten en gedronken in een fijne omgeving. De vriendelijke jongeman die ons hielp nog een groot compliment gegeven vanwege het gevoel van persoonlijke aandacht die hij ons gaf. Een kanjer!! Wat wil een mens meer. Colijn we komen zeker terug!!
Christine R.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2018
Heel plezierig en gastvrij restaurant waar we regelmatig gaan eten. Gevarieerde kaart, regelmatig andere gerechten ook. Hoewel het niet echt een familierestaurant is worden kinderen toch zeer gastvrij ontvangen, met kleine cadeautjes, extra aandacht en leuke (en lekkere) gerechtjes.
Annelies S.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2018
het was koud en winderig buiten, binnen was het niet veel beter....bij het raam althans. We mochten op verzoek op een andere plek zitten, maar het bleef koud in het restaurant. Geen muziek, weinig sfeer. Verhouding prijs-kwaliteit van de gerechten kan beter. Bijvoorbeeld bij de vitello tonnato: erg erg erg veel veldsla, en opmerkelijk weinig (3 kleine plakjes) kalfsfricandeau. Bediening reageerde niet op onze opmerking hierover. Bij het weggaan viel het op degene die de hele avond bij de garderobe stond ons niet even hielp bij het opzoeken van onze jassen....het zijn misschien kleine aanmerkingen, maar het maakt net het verschil...
Sven V.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2018
leuke locatie, snelle bediening, konden vlot inspelen op mijn vraag voor een vlugge lunch. Ik ga vanaf nu hier vaker heen
Niels B.
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2018
Gezellig en ontvangen met cava op Nieuwjaarsdag. Mooie zaak met goede kaart en prima bediening!.................................