Colijn

Noorddammerlaan 42 1187 AD Amstelveen Nederland Kaart
31-208228651

Over het restaurant Colijn

Bij Boer Colijn in Amstelveen ga je eten als je zin hebt in lekker comfort food. De ambiance is sfeervol en gezellig, het eten is smaakvol en de bediening gastvrij. Boer Colijn is zorgeloos genieten van lekker eten en drinken.

Als je geluk hebt en het is mooi weer, kan je hier lekker buiten op het terras van het laatste zonnetje genieten.

Het restaurant zit onder één dak met het chiquere Burgemeester Colijn. De naam van beide restaurants komt van oud-burgemeester Arie Colijn. Eerst boer, later Burgervader die Amstelveen op de kaart heeft gezet, en die veel voor de gemeente heeft betekend. Arie Colijn was eerlijk, eenvoudig, recht door zee en voor iedereen toegankelijk. Dat is Boer Colijn ook: heerlijke dagverse gerechten tegen een redelijke prijs.

Benieuwd naar restaurant Boer Colijn in Amstelveen? Reserveer eenvoudig online, snel en direct bevestigd.

Meer informatie over restaurant Colijn

- Lunch 11.00 - 17.00

Jouw recensie over het restaurant Colijn

Jasper D.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2019
Moest wat lang wachten op de bediening. Ze verontschuldige zich uit eigen initiatief wel voor het late opnemen van de bestelling. Lekker gegeten.
lelievre .
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2019
voor ons het ideale restaurant in Amstelveen .Fijne bediening en prima kwaliteit Hoop dat men de kwaliteit weet te handhaven.
Dinerdeal S.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2019
Heb lekker gegeten. De keuze op de kaart is niet heel spannend, dat kan wel wat beter. Traditionele gerechten eigenlijk wel jammer want daardoor is er niet veel onderscheid met restaurant(s) in de buurt zoals Silversant en de Maanen. Aanbod is hier ook saté en biefstuk, varkenshaas enz. De inrichting en sfeer is wel top. Het geluidsniveau is hinderlijk. Akoestiek kan misschien eens onder de aandacht genomen worden. De bediening is vriendelijke en correct..
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2019
Samen met vrienden heerlijk gegeten. Mooie entourage, fijne bediening, komen er graag.
Zowel voor kinderen als volwassenen is er voldoende keuze op de kaart.
Danny
Gerda S.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2019
Ik was hier met een gezelschap van 20 personen. De dame die bediende was zeer alert. Wist precies wie wat besteld had en zorgde ervoor dat er geen lege glazen op tafel stonden.
Elma S.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2019
Lekker gegeten, prima wijntje. Goede service
Vincent V.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2019
colijn is een mooi ingericht restaurant. de merlot was wat vlak, maar de tempranillo is uitstekend. bereiding van de gerechten is over het algemeen goed, maar niet bijzonder en zeker niet uitstekend. mijn vlees was zelfs verbrand.. Met het melden hiervan werd niets gedaan (terugkoppeling vind ik in de regel eigenlijk wel het minste, al is het een simpel sorry). overall ok/goed gegeten maar gezien de prijsstelling (ca 120-130 eu / twee couverts) maakt colijn het niet waar. Bij ca 100 eu op de eindrekening zou eea prima passen bij het niveau van het eten. Jammer, want de ambiance is zoals gezegd prima..
Tjerk B.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2019
Sfeervol ingerichte zaak, met veel capaciteit. Merk je niet omdat er meerdere zalen zijn. Vriendelijke en professionele bediening. Onze eerste keer hier. Smakelijke voorgerechten bij het proeverij menu. Hoofdmenu proeverij van vlees en vis. Te lang doorgegaard helaas. Prijs/kwaliteit vonden we niet helemaal in verhouding van dit menu.
A.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2019
Heel sfeervol restaurant. Mooi ingericht. Mooi uitzicht vanaf de achterste zaal. Heel vriendelijk personeel en mooie plek voor nieuwjaarslunch.
Borislav N.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2019
de kwaliteit was goed
TESS K.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2019
Prijs/kwaliteit verhouding was niet ok.
B.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2018
Een gezellig restaurant. Vriendelijke ontvangst en fijne sfeer. Ben enthousiast, dit gaat ons makkelijke-avond-restaurant worden. Dichtbij huis, jammer dat ik het niet eerder ontdekt heb.
Hallo,

Bedankt voor de positieve recensie. We zijn erg blij om te lezen dat het allemaal naar wens is geweest. Tot snel!
Rob J.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2018
Omdat het een speciaal kerstmenu betrof, is mijn beoordeling niet representatief. Als ik de kerstmenu’s vergelijk met andere restaurants uit voorgaande jaren was de prijs/kwaliteit erg matig. Maar de sfeer was prima, dat is ook belangrijk.
Mirjam G.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2018
Het was een perfecte avond. Eten goed. Bediening geweldig. We hadden een wijnarrangement genomen. 1 Opmerking. Toen we aan onze tafel plaatsnamen werd er gevraagd of we een glas prosecco wilde. Het verbaasde ons dat deze later op de rekening stond. Er is was ons niet verteld dat wij deze extra moesten betalen.
Elma S.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2018
Vooral de kreeftsoep was voortreffelijk. De bediening was vriendelijk maar het was te druk voor maar 2 serveersters.
Hallo Elma,

Bedankt voor de recensie. We zijn blij om te horen dat het eten zo heeft gesmaakt. Wat betreft de bediening; hier zullen we meer aandacht aan besteden in het vervolg.
Eric G.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2018
Met redelijk grote groep voor mijn verjaardag gegeten. Service was goed en persoonlijk met op einde aandacht voor verjaardag. Erg gezellig en lekker
Hallo Eric,

Bedankt voor de recensie! We zijn blij om te horen dat het vieren van de verjaardag bij Colijn een succes was. Hopelijk tot snel!
Carolien V.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2018
Heel sfeervol en gezellig en zeer lekker gegeten.
Hallo Carolien,

Bedankt voor je positieve recensie! Hopelijk zien we je snel terug!
Janine Z.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2018
Lekker gegeten, gezellige inrichting, vriendelijke medewerkers. Aanrader!
Hi Janine,

Bedankt voor de recensie! Wij doen er alles aan om onze gasten een gezellige en smaakvolle avond te bezorgen.
Yvonne V.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2018
Heerlijk gegeten en fijne bediening
Dag Yvonne,

Leuk om te lezen dat u een goede ervaring heeft gehad bij Restaurant Colijn. Hopelijk zien we u snel terug!
Stephan J.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2018
Tweede keer dat we naar Colijn gingen. Wederom zeer geslaagd ! Hele warme inrichting en zeer attente en vrolijke bediening. Eten topkwaliteit!
Dag Stephan,

Hartelijk bedankt voor de positieve recensie! Dit horen wij graag. Hopelijk zien we je snel terug!