Colijn

- Lunch 11.00 - 17.00

• Af te huren , Airconditioning , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Wilma S.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2016
Lekker gegeten, leuke ambiance, snelle en attente bediening die ook voor een lolletje in waren.
Kortom het was een supergezellige avond!!!!
Peter D.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Met een groep gegeten bij Colijn. Zo vriendelijk als het personeel aan het begin van de avond was, zo onvriendelijk ze werden naarmate de avond vorderde. Achteraf recensies gelezen. M.i. erg hoge cijfers. Uiensoep met 6 à 8 hele peperkorrels en laurierblad. Hamburger erg rood van binnen en zwart van buiten. Friet en salade waren in orde.
Wachttijd op voorgerecht na bestelling was zo'n 45 minuten, zo ook de tijd tussen voor en hoofdgerecht.
Blijkbaar vond het personeel het tijd worden dat we opstapten, het was 23 uur, we kregen nl ongevraagd de rekening gepresenteerd. Dan kon de kas worden opgemaakt.
Ondertussen stond personeel hun wijn te drinken achter de bar. Geen gezicht als er nog klanten aanwezig zijn! We werden nog net niet weggekeken maar of we wel wilden aangegeven of we jassen hadden in de garderobe. Sigarettenrook kwam ons op een geven moment tegemoet, personeel stond letterlijk en figuurlijk stoom af te blazen, hoewel deze avond niet overvol lHet etentje was geslaagd doordat we het met de groep gezellig hadden. Helaas niet door de kwaliteit van getoeter en de bediening. We hadden een beetje pech met onze buren, een gezelschap net jonge kinderen. Kinderen worden nu eenmaal moe en willen niet meer zoveel naarmate het later wordt. Gevolg, een krijsend en huilend kind dat naar bed wilde.
Wij komen niet meer terug!
Evelien S.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Restaurant Colijn bestaat uit twee verschillende gedeeltes met ieder een eigen menukaart. We zaten in het eetcafé gedeelte. De bediening was joviaal, maar ook enigszins chaotisch. De opstelling van de tafels en stoelen is niet overal even handig waardoor de obers slechts zeer beperkte ruimte hebben om achter je langs te lopen. Tip is om op te schrijven wat de onderdelen zijn van de mixed grill. Een groot stuk spareribs en verder slechts 80 gram vlees verdeeld over 4 soorten is niet precies wat we hadden verwacht. En als toetje, ijs voor volwassenen toevoegen zou ook niet verkeerd zijn.
Niek1932 .
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2016
Wat een verrassing: een middenklasse restaurant waar het goed toeven is. We hebben hier met smaak gegeten van netjes geserveerde gerechten. De bediening was keurig in orde. Vanaf de ontvangst tot de rekening was er niets op aan te merken. Een aanrader dus. Anderen hebben dat kennelijk ook ontdekt want het was aardig vol. De service leed daar niet onder. Omdat men altijd kritisch moet blijven twee opmerkingen: zorg dat er leidingwater op tafel staat en maak de porties wat kleiner zodat er (nog) meer aandacht aan verfijning kan worden besteed. Samenvattend: aanbevolen.
Ine-H .
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2016
Prima gegeten, een herhaling waard.
Vistrio was een verrassing met de oosterse touch.
Zeebaars was heerlijk gaar en zeker niet te droog.
Het kaasplankje ( - je past eigenlijk niet bij de royale omvang) met de 10 jaar oude port een lekkere afsluiting.
Bediening was vriendelijk en vlot.
WahKet .
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2016
Vriendelijke en professionele bediening. We zaten op een ontzettend leuke plek in de open serre. We bestelden beide Picanha (Braziliaans rundvlees) met friet en salade. De friet was perfect en vers. Het vlees lekker mals, maar lag in een plas bloed en had duidelijk niet lang genoeg gerust. De salade was klein, maar lekker en vers.
Car88 .
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2016
Het restaurant bestaat als het ware uit twee delen. Aan de linkerkant zit het "eetcafe" achtige boer Colijn en aan je rechterhand zit het wat chiquere restaurant Colijn. Het restaurant is rolstoelvriendelijk. Wij hebben aan de linkerkant bij boer Colijn gegeten. De bediening was zeer vriendelijk en de drankjes en maaltijden werden ook vlot geserveerd. Vooraf kregen wij van het huis turks brood met smeerseltjes en spaanse worst. Als hoofdgerecht nam ik zelf de mixed grill ( je moet wel een grote eter zijn, want het is een uitdaging) erg lekker! Vooral de ossenhaas en de spareribs! Mijn tafelgenoten namen de gamba's en de sliptong. Beide waren ook erg te spreken over de maaltijd. Als nagerecht heb ik de wentelteefjes van suikerbrood met kaneelijs gehad, deze was ook erg lekker en mijn tafelgenoot nam de cheesecake, deze werd ook binnen mum van tijd genuttigd! Het is een fijn restaurant met een vlotte bediening, zeker leuk om hier een keer te gaan eten!
Wendy V.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2016
Slakken en carpaccio waren goed, niet heel bijzonder. Kipsaté was heerlijk, zacht vlees en lekkere saus. De wentelteefjes van suikerbrood zijn echt een aanrader!
Serveerster was vrolijk en gezellig, terras heerlijk op een warme avond. We komen nog een keer terug!
Frank_aalsmeer .
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2016
Laatste keer gegeten in het pand toen het nog ' Maal 3' heette.
Een hele mooie transformatie heeft het decor doorgemaakt, een mooie entree en goede gastheer.
Wij aten in het ' eetcafe' gedeelte van het restaurant, ' Boer Colijn'.

Goede sfeer, vriendelijk personeel en eten meer dan goed. Mooie porties, je zult hier het restaurant niet met honger verlaten! We komen hier graag weer!
Heleen J.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2016
Super geluncht op het terras, personeel alleraardigst en kregen nog een roos mee vanwege Moederdag ! Ga zeker ook een keer in de avond
Ron K.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2016
Koningdag, een speciale dag voor met het hele gezin uit te gaan eten. Daarop handig ingespeeld door het restaurant. 4 gerechten voor slechts 15 euro. Voor kinderen was er geen uitzondering, wij moesten daarvoor het (normale) bedrag betalen 9.95 euro. In verhouding tot het hoofdgerecht, totaal qua prijs uit zijn verband . Het eten was goed bereid, muziek stond jammer genoeg keihard.
De serves was matig tot zeer slecht, lang wachten tot de serveersters hun wijntje achter de bar op hadden, en dan waren wij aan de beurt. Goede serves is voor ons zeer belangrijk, en hebben geen behoefde, dat het personeel tijdens hun werk, ook aan de alcohol zitten. terug komen is dan ook geen optie voor ons.
Monteverdi .
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2016
Heerlijke charcuterie gegeten, ik werd volledig verrast door de variëteit. Daarna een botermalse tournedos, precies saignant gebakken, heerlijk. Het kaasplanken was de perfecte afsluiter. De bediening was vriendelijk. Het decor van het restaurant met open haard gaf een vriendelijke ambiance. Al met al een aanrader, ik zal hier zeker nog een keer naar toe gaan
Theo S.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2016
Vanavond 9 april 2016 voor de tweede keer gegeten met uitzicht op het bos. Deze keer was een stuk minder dan de eerste keer. Personeel bediende ook de andere restaurants waardoor de onderbezetting wel erg duidelijk in beeld kwam. Het voorgerecht kwam pas na 50 minuten op tafel! Bediening amaturistisch, waarschijnlijk studenten van de hotelschool. De Tarte tatin Caprese droop van de olie. Wentelteefjes waren op. Afruimen werd gedeeltelijk voltooid, koffie kwam op tafel terwijl de dessertplateaus nog op tafel stonden. Restanten van dessert (aardbei en braam) welke op tafel waren gekomen werden niet opgeruimd. Zelf naar midden van de tafel geschoven. Wijnkaart kwam laat (volgens bediening vergeten). Muntthee werd tijdens dessert besteld en pas geserveerd bij de koffie. Vijf personen voor €230,00 niet in verhouding. Jammer meer wij komen dus niet meer terug!!
Fred H.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2016
Zeer vriendelijke ontvangst. Boer en Burgemeester verschillende entourage. Boer is wat kleiner en "warmer". Burgemeester is ruim en licht. Prachtig zicht op de natuur. Gekozen voor Boer. Sliptongetjes en gamba's. Verse cheese cake toe. Erg lekker. Kom er zeker weer.
Joke .
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2016
Bij binnenkomst was er niemand die ons ontving. Uiteindelijk kwam er een dame waarvan we dachten dat ze gast was naar ons toe. Deze dame is de hele avond niet meer bij gedeelte "boer" geweest. Ons voorgerecht antipasti werd weggehaald terwijl het niet op was. We dachten dat ze dat deden, omdat we het hoofdgerecht kregen, maar dat duurde nog heel lang. Tijdens het hoofdgerecht kwam niemand vragen of het smaakte. Sommige van de patat waren wat rauw. De theedoos werd op tafel gegooid en de cappuccino was lauw. Weinig service, personeel dat met elkaar staat te kletsen aan de bar. Echt heel jammer!!
MxTx .
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2016
Gister gegeten bij Boer Colijn. Heel gastvrij ontvangst en vriendelijke, behulpzame bediening. Er hangt een gezellige sfeer en we hebben heerlijk gegeten! Enig minpunt is dat de lampen bij sommige tafels zo hangen dat het licht fel in het gezicht schijnt. Dus daar zou de eigenaar iets aan kunnen doen (bv. lager laten hangen, of een ander soort kap over de lamp). Verder enkel lof!
Stefano K.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2016
Van diverse mensen in mijn omgeving vernomen dat je uitstekend kunt eten bij Colijn. Vandaag voor de eerste keer met het gezin getafeld bij boer Colijn. En ik moet zeggen het is absoluut voor herhaling vatbaar. Het eten, waaronder de kipsate, heerlijk mals, was meer dan goed, de service zelfs uitstekend en de ambiance prima.
Charlotte55 .
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2016
Voor de tweede keer hier gegeten... My oh my, wat is dit toch een heerlijk fris mooi schoon restaurant met open keuken. Als voorgerecht nam ik de kreeftensoep, deze had wat mij betreft iets heter opgediend mogen worden maar verder was de soep subliem. Hoofdgerecht surf and turf, kreeft met tournedo, vlees top medium-well done gebakken en kreeft ook top. Als wijn de heerlijkste zoete witte wijn ooit gedronken... Als dessert wilde ik graag chocolade ijs. Stond niet op de kaart, werd toch voor gezorgd. Goedkoop is het niet, maar dat weet je van te voren. Ik hoorde van de medewerkster dat voor de zomer er een buiten lounge komt waar je kan blijven hangen met je wijntje..... Ik weet al waar ik deze zomer ga zitten. Restaurant colijn is niet een restaurant voor een snelle hap, meer voor heerlijk lang dineren, kletsen en drinken.... Het is iniedergeval mijn favo in Amstelveen,
Marjo B.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2016
Uiterst vriendelijke ontvangst. We wilden graag een tafel met uitzicht op het bos, en dat kon. Wij hadden een tafeltje met prima verlichting, andere tafels waren nogal donker. Er gingen gasten verzitten om die reden. Het eten was heerlijk (rundercarpaccio, gegrilde groente, piepkuiken, dorade, crème brulée). Het gefrituurde vanille-ijs viel tegen. We dronken een Sauvignon Blanc uit Bergerac, ook goed. De bediening was uitstekend tot na het hoofdgerecht. We wilden even wachten met het dessert en wellicht daardoor verloren we de aandacht van de nog steeds vriendelijke crew. Het eindigde er zelfs mee dat we zelf onze jassen uit de kast moesten zoeken en er was niemand om tot ziens te zeggen. Dat vonden we een beetje teleurstellend einde.
Yvdaan .
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2016
Gisterenavond hebben wij in restaurant Colijn gegeten en het was uitstekend. Het eten is heerlijk en het restaurant ziet er erg gezellig uit. Wij kregen een tafel bij het raam met uitzicht op het bos. Toen het donker werd gingen er lampen tussen de bomen aan. Dat was een sprookjesachtig gezicht. Ik kom hier zeker nog eens terug!