Colijn

Noorddammerlaan 42 1187 AD Amstelveen Nederland Kaart
31-208228651

Over het restaurant Colijn

Bij Boer Colijn in Amstelveen ga je eten als je zin hebt in lekker comfort food. De ambiance is sfeervol en gezellig, het eten is smaakvol en de bediening gastvrij. Boer Colijn is zorgeloos genieten van lekker eten en drinken.

Als je geluk hebt en het is mooi weer, kan je hier lekker buiten op het terras van het laatste zonnetje genieten.

Het restaurant zit onder één dak met het chiquere Burgemeester Colijn. De naam van beide restaurants komt van oud-burgemeester Arie Colijn. Eerst boer, later Burgervader die Amstelveen op de kaart heeft gezet, en die veel voor de gemeente heeft betekend. Arie Colijn was eerlijk, eenvoudig, recht door zee en voor iedereen toegankelijk. Dat is Boer Colijn ook: heerlijke dagverse gerechten tegen een redelijke prijs.

Benieuwd naar restaurant Boer Colijn in Amstelveen? Reserveer eenvoudig online, snel en direct bevestigd.

Meer informatie over restaurant Colijn

- Lunch 11.00 - 17.00

Jouw recensie over het restaurant Colijn

Sylvia V.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
Wat hebben we hier heerlijk gegeten. Genoeg keuze, vriendelijke bediening en een prachtige sfeer. Als we in de buurt zijn komen we hier zeker terug.
Anneke M.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2018
Een fantastisch restaurant met heerlijk eten. Vooral de proeverij is een aanrader, dan kun je van verschillende gerechten een beetje proeven, maar alles was even lekker.
Olivier V.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Zeer leuke avond. Super goed ontvangst door de gastheer, die verstaat zijn vak! Proeverij menu genomen. Eerste gang was minder verrassend en iets weinig smaak aan de zalmtartaar. Hoofdmenu was heerlijk, maar de ware verrassing (positief!) kwam in het dessert met bijpassende mousserende dessert wijn! Heerlijke deserties! Komen absoluut terug!
Melano W.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Heerlijk gegeten bij Colijn. I.v.m. een voorstelling moesten we binnen anderhalf uur en na drie gangen weer buiten staan. Dat was voor de keuken geen probleem!
Laura Z.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Lekker eten, ruime keus, warme sfeervolle inrichting en vriendelijk personeel. Fijne plek om informeel met familie/vrienden een hapje te eten.
Karin D.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2018
Goed eten en goede service!
Li B.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2018
Gezellig en heerlijk eten!
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2018
Zeer vriendelijke gezellige enthousiaste bediening met goede kwaliteit eten. Complimenten aan de koks
Komen zeer zeker terug.
D.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2018
Gezellige ambiance met vriendelijk personeel! Het eten was erg lekker en gebaseerd op verse producten. Zeker een aanrader!
Vivian V.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2018
Heerlijke lunch bij Colijn. Zeer vriendelijk personeel. Broodje met rivierkreeft en avocado was erg lekker.
Vroomans H.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2018
Prima gegeten. Prachtige dorade. Vooraf vis trio. Precies goed. Heerlijke smaak maar niet te veel.
Sate ook uitstekend. Kortom, prima gerechten en prima wijntje.
Was erg druk en dus erg rumoerig. Met 6 man aan tafel was het moeilijk om elkaar te verstaan in een normale conversatie toon.
D.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2018
Als het hoofdgerecht de revue is gepasseerd laat de nazorg, koffie, thee, iets anders, op zich wachten en moet je zelf naar de balie lopen om iets te kunnen bestellen. Als personeel moet je altijd je gasten in de gaten houden tot het vertrek aan toe. Verder vind ik het een super formule die ons vaak doet terugkomen.
R. De Veld
M.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2018
Aardige bediening. De kaart kan iets spannender. De kwaliteit van het opgediende is goed, maar kan nog beter. De sfeer is goed en het is een leuke plek om te eten. Parkeren is gratis. Reserveren makkelijk via de website.
Brigitte B.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2018
Lekker eten, gezellige ambiance, tafels niet te krap op elkaar, vriendelijke en vlekkeloze bediening, prima prijzen. Kortom helemaal goed.
Mirjam K.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Gezellige atmosfeer, prima kaart! En bediening is top!! Wat willen we meer.... !?! We komen zeker terug!
Anita R.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2018
goede kwaliteit en vriendelijke bediening
Patricque G.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2018
Ze pretenderen een luxe restaurant te zijn,maar dat lukt ze alleen inde uitstraling. Het geld en de energie die ze besteden aan de inrichting gaat ten koste van het eten. De zogenaamde niuewe kaart is dood saai met fantasielose gerechten er op. Met name twee pasta gerechten die drie keer voorkomen een keer als voor tweede als hoofd en derde als vegetarisch. Dit is gewoon luiheid ten top! De room saus van de pasta was blok betoon, en dan zit voor 20 cent aan shi-take paddenstoelen op en een miniscul snoefel troeffel. En dan nog een gedroogde tomaat van 0.5 cent. Er zat veel te veel zout.
We komen niet meer terug
Bo B.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Zoals altijd hebben we lekker gegeten in dit gezellige restaurant.
Sandra D.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
Heerlijk gegeten , hele
vriendelijke bediening . Een echte aanrader
Mirjam G.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2018
Wij hebben een gezellige avond gehad. We vierde mijn 65e verjaardag. De tafel was leuk versiert met 65 dingetjes.
De bediening is geweldig het eten voortreffelijk. Er wordt ook goed naar ons geluisterd. Wij wilde tussen he voor en hoofdgerecht en iets langere pauze en dit was geen probleem. Wij komen graag weer terug.