Over het restaurant Colijn

Bij Boer Colijn in Amstelveen ga je eten als je zin hebt in lekker comfort food. De ambiance is sfeervol en gezellig, het eten is smaakvol en de bediening gastvrij. Boer Colijn is zorgeloos genieten van lekker eten en drinken.

Als je geluk hebt en het is mooi weer, kan je hier lekker buiten op het terras van het laatste zonnetje genieten.

Het restaurant zit onder één dak met het chiquere Burgemeester Colijn. De naam van beide restaurants komt van oud-burgemeester Arie Colijn. Eerst boer, later Burgervader die Amstelveen op de kaart heeft gezet, en die veel voor de gemeente heeft betekend. Arie Colijn was eerlijk, eenvoudig, recht door zee en voor iedereen toegankelijk. Dat is Boer Colijn ook: heerlijke dagverse gerechten tegen een redelijke prijs.

Benieuwd naar restaurant Boer Colijn in Amstelveen? Reserveer eenvoudig online, snel en direct bevestigd.

Meer informatie over restaurant Colijn

- Lunch 11.00 - 17.00

Jouw recensie over het restaurant Colijn

Christine R.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2018
Heel plezierig en gastvrij restaurant waar we regelmatig gaan eten. Gevarieerde kaart, regelmatig andere gerechten ook. Hoewel het niet echt een familierestaurant is worden kinderen toch zeer gastvrij ontvangen, met kleine cadeautjes, extra aandacht en leuke (en lekkere) gerechtjes.
Annelies S.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2018
het was koud en winderig buiten, binnen was het niet veel beter....bij het raam althans. We mochten op verzoek op een andere plek zitten, maar het bleef koud in het restaurant. Geen muziek, weinig sfeer. Verhouding prijs-kwaliteit van de gerechten kan beter. Bijvoorbeeld bij de vitello tonnato: erg erg erg veel veldsla, en opmerkelijk weinig (3 kleine plakjes) kalfsfricandeau. Bediening reageerde niet op onze opmerking hierover. Bij het weggaan viel het op degene die de hele avond bij de garderobe stond ons niet even hielp bij het opzoeken van onze jassen....het zijn misschien kleine aanmerkingen, maar het maakt net het verschil...
Sven V.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2018
leuke locatie, snelle bediening, konden vlot inspelen op mijn vraag voor een vlugge lunch. Ik ga vanaf nu hier vaker heen
Niels B.
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2018
Gezellig en ontvangen met cava op Nieuwjaarsdag. Mooie zaak met goede kaart en prima bediening!.................................
Gerard . V.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
We reden vanavond toevallig langs en dachten impulsief om hier een hapje te gaan eten. We hebben er drie uur doorgebracht en hebben heerlijk gegeten en gedronken. Het café was sfeervol versierd en bediening was zeer attent. De ober had toevallig opgevangen dat er een jarige bij was en regelde een leuke verrassing bij het toetje. Helemaal top. We hebben er weer één bij in de favorieten lijst. Zeker voor herhaling vatbaar.
lelievre .
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
Met familie gegeten.Was zeer plezierig niet opdringerig, ongedwongen sfeer.
De akoestiek in de achterste zaal is erg rumoerig
Komen zeker terug
Yuri Y.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Met kerst bij Colijn geweest. Het restaurant was schitterend versierd in kerstsferen. Zeer gezellige ambiance en het eten was heerlijk. Wel redelijk prijzig bleek achteraf, maar desondanks wel een top avond gehad.
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2017
Voorgerecht en hoofdgerecht besteld.
Tijdens voorgerecht gehoord dat hoofdgerecht,slibtong,niet leverbaar was.
Vreemd want wij waren een van de eerste gasten,erg nalatig .
Wij hadden anders een ander. Menu samengesteld.
De rest van de avond is goed verlopen.
Melding gedaan , personeel wist van niets,volgende keer 3 x nadenken en vragen wat wel leverbaar is om een teleurstelling te voorkomen.
Rogier S.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2017
Gister heerlijke hertenbiefstuk gegeten. Attente bediening. Gezellige plek. En groot! Verwacht je niet van buiten af. Kan me niet vinden in de sporadische slechte recensies. Ik vond 't top.
Fred V.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2017
Restaurant ziet er mooi uit maar het eten is gewoonweg slecht te noemen het was lauw niet goed doorgebakken
Ook de bediening is onder de maat je moet zelf van alles vragen.
Dit moest een verjaardagsfeest worden maar werd een grote teleurstelling. Wij komen hier nooit meer.
Annelies T.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Voor dr 2de keer ons familie diner gehouden met 40 man!
Heerlijk gegeten in buffetvorm.
Huiswijn is prima.
Zeker een aanrader voor groepen!
Tot volgend jaar????
marcel B.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2017
Alles was uitstekend. T.o.v. vorige uitbater (Maal3) grote verbetering. Wij Komen zeker nog even keer terug Eten uitstekend , wachttijden Keurig.kortom seer hoed bevallen.
Julien D.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Erg leuk restaurant, een goede "ontdekking"! :-)
Marita L.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2017
Het was weer heerlijk eten, goede verzorging en gezellig! Tot de volgende keer! Tip: kom met meer vegetarische gerechten, dat is de toekomst!
Bert B.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2017
Wederom uitstekend Diner met oud-collega's. Goede sfeer (al was het i.v.m. de drukte wat rumoerig), prettige en attente en vlotte bediening. Tussen voor- en hoofdgerecht werd ons gevraagd of we wellicht nog even rustig aan wilden doen. Een mix van voor- en hoofdgerechten, door ons allen aan tafel als zeer goed beoordeeld.

Wat discussie kan je hebben over de inhoud van de wijnglazen indien je per glas besteld. Het zijn grote wijnglazen die voor het oog met iets meer dan een bodem worden gevuld. Volgens de bediening zou dit echt gelijk staan aan een goed gevuld normaal wijnglas. Daar hadden we met z'n allen toch wat serieuze twijfels over! Dat belet ons verder niet regelmatig bij Colijn terug te komen.
Ingrid A.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2017
Waren met een gezelschap van 15 mensen. Bediening is jong en goed. Eten uitstekend en tegelijkertijd uitgeserveerd. Fijne ambiance.
Nellie R.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
Een gezellig restaurant met vriendelijke en correcte bediening.
Genoten van onze gerechten.
De kreeftensoep is zeker een aanrader.
oene D.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
heerlijk gegeten kom zeker terug
Theo V.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Goed gegeten en zeergoede bediening top avond
Bas V.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Prima gegeten, kwaliteit van de gerechten was zeer goed, maar niet heel bijzonder, wel zeer attente bediening, met oog en aandacht voor de gast, ga zo door!