Colijn

Noorddammerlaan 42 1187 AD Amstelveen Nederland Kaart
31-208228651

Over het restaurant Colijn

Bij Boer Colijn in Amstelveen ga je eten als je zin hebt in lekker comfort food. De ambiance is sfeervol en gezellig, het eten is smaakvol en de bediening gastvrij. Boer Colijn is zorgeloos genieten van lekker eten en drinken.

Als je geluk hebt en het is mooi weer, kan je hier lekker buiten op het terras van het laatste zonnetje genieten.

Het restaurant zit onder één dak met het chiquere Burgemeester Colijn. De naam van beide restaurants komt van oud-burgemeester Arie Colijn. Eerst boer, later Burgervader die Amstelveen op de kaart heeft gezet, en die veel voor de gemeente heeft betekend. Arie Colijn was eerlijk, eenvoudig, recht door zee en voor iedereen toegankelijk. Dat is Boer Colijn ook: heerlijke dagverse gerechten tegen een redelijke prijs.

Benieuwd naar restaurant Boer Colijn in Amstelveen? Reserveer eenvoudig online, snel en direct bevestigd.

Meer informatie over restaurant Colijn

- Lunch 11.00 - 17.00

Jouw recensie over het restaurant Colijn

Anita R.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2018
goede kwaliteit en vriendelijke bediening
Patricque G.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2018
Ze pretenderen een luxe restaurant te zijn,maar dat lukt ze alleen inde uitstraling. Het geld en de energie die ze besteden aan de inrichting gaat ten koste van het eten. De zogenaamde niuewe kaart is dood saai met fantasielose gerechten er op. Met name twee pasta gerechten die drie keer voorkomen een keer als voor tweede als hoofd en derde als vegetarisch. Dit is gewoon luiheid ten top! De room saus van de pasta was blok betoon, en dan zit voor 20 cent aan shi-take paddenstoelen op en een miniscul snoefel troeffel. En dan nog een gedroogde tomaat van 0.5 cent. Er zat veel te veel zout.
We komen niet meer terug
Bo B.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Zoals altijd hebben we lekker gegeten in dit gezellige restaurant.
Sandra D.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
Heerlijk gegeten , hele
vriendelijke bediening . Een echte aanrader
Mirjam G.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2018
Wij hebben een gezellige avond gehad. We vierde mijn 65e verjaardag. De tafel was leuk versiert met 65 dingetjes.
De bediening is geweldig het eten voortreffelijk. Er wordt ook goed naar ons geluisterd. Wij wilde tussen he voor en hoofdgerecht en iets langere pauze en dit was geen probleem. Wij komen graag weer terug.
Carin S.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2018
Lekker gegeten, korte wachttijd ondanks dat het redelijk druk was.
D.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2018
Op aanraden van vrienden eindelijk in de gelegenheid om te gaan. Wij zijn aangenaam verrast door het geheel, vriendelijke bediening, goede koks en voortreffelijk gegeten. Enige kritische noot voor wat de rode wijn betreft, die mag iets gekoeld geserveerd worden 20+ graden is net te warm.
Yvonne .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2018
Leuk restaurant om met groep vrienden en familie te eten. Ruime keuze aan gerechten. Ruime keuze uit vlees, vis en vegetarische voor- en hoofdgerechten.
Zeer vriendelijk personeel en mooie gezellige zaak. voldoende parkeergelegenheid voor de deur zonder parkeerkosten.
Evelien P.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2018
Goede en nette service. Lekker eten. Mooi restaurant. Veel sfeer.
Patricia U.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2018
Het was fantastisch zoals altijd, leuke, vriendelijke bediening en fantastisch en vooral heerlijk eten tegen een redelijke prijs
Simone K.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2018
Uitstekend vriendelijk personeel
P.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2018
Voorgerechten, weinig onder de € 10,- behalve soep. Ik schrok van de prijzen van de voorgerechten, erg duur geprijsd. Dus voor het goedkoopste recht gegaan uiensoep. Lekker 3 stukjes stokbrood erbij geresaveerd, maar ik kom bepaald te zeggen, zo zeg, dat smaak heerlijk, dit meen ik de volgend keer weer. Ik vond het erg tegen vallen, ook het vierkantje toostje/ kaasje was met geen mogelijkheid iets mee te begingen, totdat hij eindelijk op de bodem lag, nadat de ( uiensoep ) op was. Na veel vingen met mijn lepel opde bodem van de soepkop kreeg ik hem eindelijk door midden, om hem vervolgens te nuttigen. De saté saus bij de kip / varkenshaas vond ik te dik en niet erg smaakvol smaken en ook niet erg smaakvol uit zien. Ook de pittige smaak niet geproeft.
lelievre .
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2018
kom regelmatig bij colijn met veel plezier .fijne bediening en prima kwalitei.bediening is zeer gastvrij .hier voellen wij ons zeer welkom.
Antal D.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2018
Wat een ontzettend hoop ruimte binnen, dat verwacht je niet als je het van de buitenkant ziet. Sfeervol ingericht, service was super vriendelijk en we hebben echt heerlijk gegeten. Ik kom zeker terug
Joel G.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2018
Ondanks het hete weer prima op het terras gezeten en gegeten. Zo konden we ook de nogal rumourige binnen ruimte ontwijken.
Peter E.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Wij hebben ons 50e jarige huwelijk met ons gezin daar gevierd. Personeel was zeer attent. Een fantastisch ontvangst. Wij komen zeker terug.
Birthe H.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2018
We hebben hier met een groep van 8 personen gegeten. Vriendelijk personeel, maar wat meer aandacht voor de tafel zou fijn zijn (best lang moeten wachten op menukaart, opnemen van drankjes en menukeuze, afrekenen, wel water neerzetten maar geen glas erbij voor iemand die wat later kwam). Het eten is kwalitatief goed, maar de opmaak van de borden bracht me terug naar de jaren '80. De salade die erbij geserveerd wordt is niet meer dan een paar blaadjes groen op je bord, naast een hoop champignons (bij de verder heerlijke USA steak), een gepofte aardappel en een paar stukjes groente (paprika, gele courgette). Het is gewoon een gezellig restaurant om de hoek.
Nellie R.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2018
Voor de tweede keer in dit restaurant gegeten,eten was weer fantastisch en de bediening ook.Aardig personeel!
Op het terras gezeten,omdat het mooi weer was.
We gaan zeker weer terug!
Ineke.gerlach G.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Met vrienden bij Colijn gegeten, vind de prijzen te hoog voor de kwaliteit dat je krijgt!
Voor die prijs moet het een stuk beter zijn!
Dat is jammer,maar we hebben wel een gezellige avond gehad!
Tania P.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018