Coffeelovers plein 1992

Maandag t/m Vrijdag 08:00 - 18:00
Zaterdag en Zondag 09:00 - 19:00

Hugo H.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2016
Hartstikke mooie lokatie en heerlijke koffie. Alleen verwacht niet bij de tonijn salade te krijgen wat er op de foto op de kaart staat. op de kaart staat een tonijn stuk van 4 bij 8. Op het bord is het 2 bij 3. Reactie van bediening is dat het zelfde gewicht was. Gevalletje misleiding. Pas dan liever de foto aan!
PhilipRousseau .
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2016
Met z'n tweetjes naar Coffeelovers. Prima ontbijt bestaande uit verse barra met knapperige bacon en mooi vormgegeven omelet. De cappuccino en sweet mocha zien er fraai uit en smaken nog beter. Daarbij vriendelijke en toegewijde bediening. De dag kan al niet meer stuk.