Coffeelovers Dominicanen

Donderdag 09:00 - 21:00
Vrijdag en Zaterdag 09:00 - 18:00

Anne V.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2015
Heerlijke Mestreegse Blanche Dael koffie op de mooiste overdekte plek die er in Maastricht te vinden is! Probeer ook de cheesecakes, hiervan staan de recepten online!
Mila D.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2015
Ze schenken er de allerlekkerst koffie in Maastricht, van koffiebranderij Blanche Dael en ook mijn favoriete thee 'de droum vaan Mestreech'. En heerlijke cheescakes! En dat allemaal op zo'n mooie plek in de kerk.
Carla D.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2014
Een oude kerk hartje stad is omgetoverd in boekenwinkel en lunchroom. Ziet er super uit!! Boekenwinkel maar ook de lunchroom met leuke zitjes en kunst aan de muur Maar dan... Er blijkt alleen een buffet te zijn waar je moet bestellen om iets te eten of drinken te verkrijgen. Daar heb ik sowieso al een hekel aan, maar hier wordt alles vers bereid, wat op zich een pre is, en dus het duurt en het duurt maar. Je komt koud binnen (het is december en 2 graden) en je wilt lekker even zitten, een warme koffie en een broodje, maar eerst even 20 minuten in de rij staan tot je daaraan kan beginnen. Is absoluut niet leuk. Zet meer mensen achter dat buffet of meer prefabricage en doe alleen de dranken en en serveer de broodjes apart uit. Genoeg geklaagd: de koffie is er heerlijk en de broodjes idem dito : een lauwwarme bol gevuld met pittige kip (heel royaal) of met tonijn met kaas (aparte, smakelijke combinatie). Samenvattend; Goed zaakje, maar ga niet in het spitsuur. Toen wij om 14.15 weggingen stond er niemand meer in de rij.