Coffeelicious

Wijnstraat 182 3311 BZ Dordrecht Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Coffeelicious

Dinsdag t/m Vrijdag 09:00 - 17:30
Zaterdag en Zondag 10:00 - 17:00

Jouw recensie over het restaurant Coffeelicious

Wilma J.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2017
Super gezellige locatie. Met mooi weer kan je in de gezellige buiten zitten. Heerlijke pannenkoeken, lekkere taarten en ook de lunchgerechten zijn top!
Ellen G.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Wat een teleurstelling. Na veel lovende berichten, zijn we hier gisteren wat gaan eten/drinken. De latte macchiato karamel, bevatte nauwelijks karamel en was lauw. Zo ook de cappuccino. De freakshake zag er absoluut niet uit als op de foto's en was waterig van smaak. Er zaten geen spekjes en/of snoepjes op. Bovendien was de slagroom niet vers maar uit een spuitbus. De koffie was al bijna op toen we vroegen waar de cheescake bleef. Die was men vergeten. De smaak was goed maar de cheesecake was lauw ipv gekoeld en hierdoor veel de zacht. Deze stond op de toonbank onder een stolp. Toen kwamen de american pancakes. Bruin van buiten en binnen. Kwam door de kaneel zeiden ze. Erg droog en smaakte niet als american pancakes. Bij het afrekenen werd gevraagd of alles naar wens was. De pancakes stonden op de bon voor €9,50 ipv €8,95. We hebben dit gemeld en aangegeven wat we van de pancakes vonden. Hun reactie: "Zo maken wij ze." Gezegd dat we ze niet lekker vonden. Droog. Hun reactie: "Tsja, helaas." Voor ons dus geen coffeelicious meer. Enige pluspunt: het fruit was supervers.
Peter B.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2017
Kom hier regelmatig met mijn man en altijd naar tevredenheid. De koffie is er bijzonder goed en elke keer ben ik weer verbaasd hoe ze uit die kleine keuken zulke lekkere gerechten kunnen toveren. De Morning glory kan ik ook echt aanbevelen. Echt genieten en een lekker begin van je dag
Astrid V.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Vandaag met mijn man hier geluncht. Het was erg druk, maar de medewerkster vroeg ons nog even te wachten. Een minuut later stelde ze voor een kopje koffie van het huis buiten te drinken. Dat hebben we gedaan. Vijf minuten later kwam ze ons halen en kregen we een tafeltje. De buiten genuttigde cappuccino was heerlijk, met een romige schuimlaag.
Binnen bestelden we een Dordts biertje en verse jus, een broodje Brie, bacon en home made chili jam €7,95 en een open broodje Geitenkaas, parmaham, vijgen en balsamico dressing €8,50. Als toetje een een witte chocolade/ cranberry taart. Alles was even lekker en vers. Ook de bediening was zeer vriendelijk en namen ondanks de drukte voor iedere klant tijd.
Eén tip misschien: een grotere zaak starten ;-)
Fijnproever2412 .
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2016
Vandaag bij de nieuwe vestiging van Coffeelicious in Rotterdam geweest, wat een fantastische koffie! De bediening is super en de mannelijke barista haalde zelfs de krant voor me toen ik vroeg of ze die wellicht ergens hadden.
Anne G.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2016
Naast goede koffie ook lekkere taarten en broodjes. De high tea is een aanrader, je wordt verwend met de lekkerste hapjes door chefkok Joan die iedere keer weer met verrassende nieuwe creaties komt. Alles wordt vers bereid en dat proef je!
Frans G.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2016
Coffeelicious is een heel leuk zaakje op de eerste verdieping van het Hof van Nederland. Er wordt een heerlijk kopje koffie geserveerd. Prima kwaliteit. We kregen er ook nog een
lekker chocoladetaartje bij. De bediening was erg vriendelijk en zeer attent.
Edwin R.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2016
Dit is één van mijn favoriete lunch locaties. De cappuccino is buitengewoon lekker, de taarten zijn fantastisch, rijk van smaak en met zorg. Het enthousiasme straalt van de eigenaar en medewerkers af die niet alleen willen bedienen maar een stukje passie uitstralen voor hun werk, het eten en de 'zaak'. Leuk. De nieuwe locatie in de stadstuin in de Hof in Dordrecht is erg prettig met een bijna romantische tuin midden in het centrum.
SasP .
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2016
Hele fijne zaak, vriendelijk personeel. Alles wat ik in meedere bezoeken op heb was heerlijk. Zo heb ik een keer een high tea op en echt alles was lekker. Ook aan te raden als ze de broodjes nog op de kaart hebben staan is die met zalm en avocado en de andere met kip en mango. Het is inderdaad wat aan de kleine kant maar dat is ook de kracht. Het zit altijd stampvol en dat zegt ook wat over de uitmunttende kwaliteit! Ik ben geen Dordtenaar meer maar als ik in Dordrecht ben ga ik er altijd langs!
Salomé S.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2015
Heerlijke koffie en lekkere broodjes. Wij gaan heel graag naar dit kleine zaakje.

De bediening is ook erg vriendelijk.

Het enig minpunt is dat het erg klein is en vaak vol. Logisch bij zo'n goede lunchroom.
Tineke K.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2015
We hebben geluncht. Wij kregen een matige wijn. Kleine glazen voor rode wijn ( met aanslag van de vaatwasser.). Sandwich met zalm en scrumbeld egg en kruiden kaas. We moesten erg lang wachten zeker een half uur. Het was wel lekker maar het brood was moeilijk te snijden met de botte messen. Ik snap wel toen ik de keuken zag ,die erg klein is, waarom we zo lang moesten wachten. Er is te weinig ruimte om iets voor 3 personen of meer klaar te maken. De muziek was ook niet erg Engels de inrichting wel. Misschien eens in Engeland thee of koffie gaan drinken om
ideeën op te doen om de sfeer te verhogen v an je zaak.
Florianne D.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2015
Cappuccino zoals hij hoort te zijn! Met een heerlijke laag room. En de taart.... verrukkelijk!!! Bodem met caramelfudge en een dikke laag melkchocolade, zo lust ik er nog wel tien! :-) Het is er wel klein maar gezellig ingericht.
cvgl .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2015
Een super leuke lunchroom! Zodra je binnenstapt word je ontzettend vriendelijk ontvangen. Een uitgebreid assortiment van overheerlijke, Engels geïnspireerde lekkernijen, koffie waarvan de uitslag, nr. 1 van Nederland, ook niet anders dan logisch is en een uiterst originele lunchkaart waar voor ieder wat wils terug te vinden is. Kortom een absolute aanrader!
S4 .
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2015
Na een dagje shoppen in dordrecht, heb ik mams kennis laten maken met mijn favoriete lunchroom Coffeelicious! Ze was verkocht en vond het jammer dat ze niet in Dordrecht woont om elke dag langs te komen. We hebben genoten van de perfecte cappuccino met een heerlijk stuk carrot- en coffeelicous taart erbij. Het is heel verleidelijk om langs de toonbank te blijven lopen om al het lekkers te zien. De bediening nodigt je maar al te graag uit om een kijkje te nemen. Er hangt een gezellige sfeer, goede service met een glimlach en altijd perfect. Niets op aan te merken.
Mijn favoriete lunchroom en sinds kort ook die van mams.
MirtheM .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2015
Omdat iedereen die wij kenden ermee wegliep, zijn ook wij met hoge verwachtingen naar Coffeelicious gegaan. En dat viel een beetje tegen.

De taarten waaruit we konden kiezen vonden wij allemaal op elkaar lijken (allemaal cakeachtig) en de twee die we uitkozen waren ongelooflijk zoet. Zo zoet dat wij het niet meer lekker vonden. Wellicht gewoon pech gehad, misschien is er normaal gesproken meer variatie.

Qua inrichting vond ik het allemaal 'net niet'. Je ziet wel eens succesvol 'eclectisch' ingerichte pandjes, maar ik vond dit niet gelukt. Niet storend, maar ik was ook niet onder de indruk.

De koffie zou geweldig zijn, maar ik heb mijn vriend niet op de tafel zien dansen van enthousiasme.

Wij snappen de hype dus niet zo, maar misschien hebben we ontzettend ongelijk :)
Margriet B.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2015
Super leuk zaakje om een uitgebreid koffie te drinken en of te lunchen Er is voldoende keuze uit de huisgemaakte taarten en koeken en de broodjes en sandwiches.
We genoten van de appeltaart en de witte chocolade, carmel cranberry koek. Die laatste was voor mij te zoet; mijn tafelgenoot vond het heerlijk! De tosti voor de kinderen was een succes; lekker brood! Een aanrader als je een dagje Dord doet!
Freezy .
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2015
Op een van de leukste plaatsen van het centrum van Dordt ligt deze koffie / lunchroom.
We komen hier al een aardig tijdje vanwege de sfeer, de prijswinnende koffie, de zelfgemaakte taarten en mijn favoriete sandwich. Het betreft hier heerlijk brood met ruccola, avocado, garnaaltjes, mandarijnen en cocktailsaus.
Nu eet ik deze al bijna een jaar wat geen straf is, maar iets meer diversiteit in broodjes/sandwiches voor de lunch zou mijn enige kleine opmerking zijn ter verbetering.
Jeroen U.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2015
Heerlijk geluncht in dit sympathieke kleine restaurantje. De koffie is heerlijk met mooie vormpjes in de melk, leuke baristakunsten!
De broodjes waren heerlijk en rijk en mooi belegd.
De bediening is prima evenals de brocante inrichting. De sfeer is daardoor prima!
Cees P.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2015
Wat kunnen we vertellen over Coffeelicious. Het ligt in het centrum van Dordrecht. Trots dat ze waren, Fiona en Mark, dat ze de top100 van Misset hadden gewonnen met hun onnavolgbare cappucino. En een aantal weken later werden ze in de koffietest van het Algemeen Dagblad 4e. Ze verdienen het! De koffie is echt heerlijk, de ontbijt- en lunchkaart niet echt uitgebreid. Maar wat er op staat is stuk voor stuk erg lekker. En maak daar maar eens een keuze uit. Een aanrader, we komen er regelmatig in het weekend.
prikipisa .
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2014
Gister met man en zoontje een bezoekje gebracht aan coffeelicious. Bij binnenkomst begon het al goed, een allervriendelijkst ontvangst, waarna we naar een knus tafeltje gebracht werden. We kozen voor verse sapjes, scones en twee panini's. Overheerlijk huisgemaakte humus op de geitenkaas, en mijn zoontje heeft gesmuld van de smeuige scones. Voor toe cappucino en twee taartjes. Wat een verwennerij, kortom een topervaring! Zelfs tijdens de drukte van de kerstmarkt zijn wij goed verwend! Onze verwachtingen zijn overtroffen!