CoffeeLab UC

Meer informatie over restaurant CoffeeLab UC

Jouw recensie over het restaurant CoffeeLab UC

astrid V.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2018
Wat een heerlijke sfeer in dit hippe koffiezaakje. Lekkere koffie. Fantastische ‘blondie’. Heel gezellig interieur. Goede muziek. Kortom:TOP!
Lianne B.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2015
Echt een adres waar je komt voor een snelle koffie maar waar je blijft zitten omdat het zo'n fijne sfeer heeft! Enorm gastvrij personeel, heerlijke koffie (met bananenbrood!) en prachtig ingericht. Ben benieuwd naar de tosti's die ze binnenkort gaan serveren.
Annet G.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2015
Gezellig koffietentje bij het station. Het terrasje maakt de hele omgeving levendiger. Ze hebben koffie die in Eindhoven gebrouwen wordt en een paar bijzondere theeen. De inrichting is modern met veel planten en de bediening is casual en persoonlijk. Ze serveren een paar verschillende boterhammen en gebak en ook bier en wijn. Het enige wat ontbreekt is wifi. Verder echt een aanrader.