CoffeeCulture

Meer informatie over restaurant CoffeeCulture

• Af te huren , Catering , Huisdieren welkom , Terras , Wi-Fi
Edzo S.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2014
Perfecte locatie, buiten in de zon heerlijk genieten van de lekkerste (wereld, biologische) single origin, single estate coffee van Boot koffie uit Baarn. In 2013 onder meer gekozen tot de beste horeca koffie van Nederland! Professioneel gezet en geserveerd (met water uiteraard) door vriendelijke, enthousiaste en ervaren koffie mensen. Bijzondere coffees, thee en speciale wensen geen probleem. Heerlijke coffee bonen of gemalen Boot koffie varianten meenemen, prima! Zelfde prijs als in de Boot koffie winkel in Baarn. Coffee and more, Coffee Culture! Edzo (Naarden)
Nicole V.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2013
Coffee Culture is een leuk koffie tentje. Geen pretenties, gewoon leuk! Zij serveren hier de lekkerste koffie maar hebben ook allerlei andere dranken. Ook allemaal verschillende soorten ice tea's etc. De tosti's , wraps en appeltaart zijn zeer smakelijk. Ik kom hier dagelijks mijn koffie halen en word altijd vriendelijk geholpen. Vaak sta ik versteld van hoe ongeduldig andere mensen zijn. Het tentje zit altijd bomvol en er heerst altijd een gezellige sfeer. Soms moet je daar even op wachten maar je ziet duidelijk dat de mensen die er werken hardstikke druk zijn en hun best doen om iedereen snel te helpen. Coffee Culture is een aanwinst voor de Vesting waar ik ook graag met vriendinnen afspreek om even gezellig koffie te drinken.
Clairekw .
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2013
Leuke koffiebar in het bruisende Naarden Vesting. Ik kom er regelmatig voor een lekkere koffie en zo nu en dan ook voor de lunch. Mijn ervaring is dat ik altijd vriendelijk en vlot wordt geholpen door leuke jongens en meiden van de bediening. En zodra de zon schijnt is het goed vertoeven op het terras aan de marktstraat.
Ray12 .
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2013
Wat een verrassend leuk en gezellig koffiehuis. Heel leuk ingericht. De koffie was buitengewoon smakelijk en het broodje kipfilet was zalig. Iemand in ons gezelschap had een Ice Coffee die ook heel erg goed was volgens hem.
Jammer dat ik zo ver weg woon anders was dit een favoriet van mij geworden.
M O.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2013
Vandaag voor de derde keer (ik geef niet zo snel op als iets op een goede locatie gelegen is waar ik vaak in de buurt ben) bij dit koffietentje in het mooie Naarden-Vesting geweest.
De eerste keer dat ik hier kwam wilde ik mijn bestelling wijzigen (ik zag dat het nog niet gemaakt was) maar dat kon niet meer omdat volgens de ene bediende de andere er al mee bezig was (ik hoorde die ander dat inderdaad zeggen tegen de ene, maar mijn ogen zagen dat het niet zo was en ik zag haar er NA mijn vraag pas mee beginnen...).
De tweede keer zaten we binnen en was het ongeveer hetzelfde niveau wat bediening betreft. Verder waren er binnen opvallend veel vliegen aanwezig, wat behoorlijk hinderlijk is als je ongestoord een lekker kopje koffie wil drinken en een croissantje wil eten.
Vandaag, mijn derde poging om dit koffietentje een kans te geven, liep ook weer uit op een teleurstelling. Hoewel er dit maal in elk geval twee vriendelijke meisjes in de bediening waren, moet ik toch helaas een negatief eindoordeel. Er is op zich een fijn terrasje voor de deur, maar daar houdt het dan wel mee op. De melk waarmee mijn koffie verkeerd vandaag werd gemaakt was om het zacht uit te drukken niet meer vers, waardoor het bakkie een naar bijsmaakje had. Hoewel ik het niet heb hoeven afrekenen, vind ik dat dit toch echt een flinke misser is juist voor een tentje waar het allemaal om de koffie draait. Verder w-e-m-e-l-d-e het binnen weer van de vliegen, iets wat bij mijn vorige bezoek een hele tijd geleden al zo was dus blijkbaar niet incidenteel. Helaas, dit was dan toch echt de laatste keer en mijn eerdere voordeel van de twijfel is omgeslagen in een definitieve dikke vette NEE. Niet aan te raden.
Aimée V.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2013
De ervaringen hierboven herken ik niet, jammer om te horen.
Coffee Culture is mijn vaste koffie stek, ik kom er zeker een keer per maand, vaak met de kids. De koffie is heerlijk en de taartjes ook, al zijn die wel vaak uiterkocht. Het is altijd gezellig druk en ik vind het personeel juist heel aardig, ook voor de kinderen.
Liz E.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2012
Onaardige bediening. Lang wachten om geholpen te worden. En heel erg duur. Munt thee 3.50 euro!
Maar ik kom vooral niet nooit meer terug vanwege de onaardige bediening. Ze zijn wel consequent hierin (meerder keren over de afgelopen 6 mnd geprobeerd)
Ze hebben wel wifi!