Coffee & Tasty

Zaterdag 10:00 - 17:00
Zondag Gesloten
Marieke P.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2016
Erg gastvrij en de beste koffie van Assen en omstreken! Ook kun je er zeker terecht voor een heerlijke lunch of high tea met huisgemaakte verse producten uit eigen keuken...
Anskepans .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2016
Super leuk tentje!
Xplodr .
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2016
Een leuke, warme huiskamersfeer. De inrichting is knus en het pand heeft een bovenverdieping waar je lekker kan zitten. Veel mooie plekjes, zoals bij het raam boven, een cosy hoekje voor privacy maar ook ideaal voor zakenmensen. Wij hebben er een heerlijk, rijkelijk belegd olijfbroodje gehad (broodje was ook nog warm) met mozarella, tomaat, basilicum en rucola. De cappuccino was ook heerlijk! Vaak wordt er te luchtig geschuimd, maar dit was heerlijke schuim. Personeel bijzonder vriendelijk en erg gastvrij. Bij afloop kon ik ook nog de koffie die ik gehad had kopen in de bijbehorende winkel. Erg genoten!
Sietske H.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2016
Ver weg de beste koffie van de stad! Heerlijke gebakjes en voor lunch ook zeker een aanrader! Service altijd behulpzaam.
Sandra M.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2015
Coffee & Tasty had een service die ik niet vaak mee maak. Heel vriendelijk, hond was welkom en kreeg direct water, en er werd gewoon erg goed meegedacht. Niets op aan te merken! Het zag er ook allemaal goed uit en qua eten heb ik zelf alleen de millionairs shortbread gehad. Deze was iets anders dan ik me vanuit Engeland herinnerde, maar niet minder lekker. Andere broodjes zagen er gewoon oké uit. Goede prijs/kwaliteit verhouding.