Coffee Room

Meer informatie over restaurant Coffee Room

• Af te huren
Boris B.
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2016
Koffie en thee gedronken. Kwam erop neer dat de jongen van de bar met een kop heet water naar boven liep. Geen thee erbij. Toen ik ernaar vroeg: ja, dat moet je beneden halen. Dat had mijn collega moeten zeggen bij de bestelling. Nou vraag ik je? Daarna liep het pinapparaat vast 'oh ja, dat gebeurt de hele tijd, sorry hoor'. Koffie is goed, maar de bediening is wel erg tevreden met zichzelf.
Jeannette T.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2016
Geweldig! Vooral Daphne doet het te gek goed!!! En heerlijk eten, ik word stamgast, komt allen! Het is er ook heel gezellig en buiten zitten is zeer comfortabel met een altijd levendig uitzicht.
Pallas23 .
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2015
Knus koffie/ontbijt/lunchtentje op levendige plek. Bestellen aan de bar vind ik nooit zo prettig, maar de bestelling wordt wel gebracht. Uitstekende koffie en smoothies en supervriendelijke, laid back sfeer. Echt zo´n plek waar je gemakkelijk uren blijft hangen.
Molukserecepten .
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2015
Vandaag naar het gezellige Coffee Room geweest. Het decor is er heerlijk gezellig en zeer huiselijk. Twee verdiepingen, boven huiskamer, beneden standaard coffee room. De bediening was zeer klantvriendelijk, en zeer geïnteresseerd, zeer goede service. Zij werken hard aan de kwaliteit van de producten. Het is de moeite waard om weer terug te komen om te beoordelen of de kwaliteit behouden is en of verbeterd.
Yvonne Z.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2015
Vandaag hier een broodje gegeten en een cappucino gedronken. Ik was erg benieuwd naar de koffie omdat ik hier iedere dag langs fiets en altijd het bord met "best coffee in town" buiten zie staan! Ik dacht dat ik gemakkelijk een plekje zou vinden om lekker te lunchen aangezien het al 15:00 was geweest... Helaas! Het zat bomvol. Uiteindelijk een plekje aan de grote tafel kunnen vinden. Ik snap dat ze mensen niet kunnen wegsturen, maar toch erg jammer dat je veel mensen ziet komen en direct weer gaan wegens ruimte gebrek, terwijl de helft van de mensen achter hun laptop zit zonder iets te nuttigen.. Maar goed.
Ik had een broodje humus besteld met aubergine omdat die combi me erg lekker leek en een cappucino. De cappucino kwam eerst en was binnen no time op, erg lekker inderdaad!!! Toen kwam het broodje... Met avocado ipv aubergine, omdat de aubergine blijkbaar op was. Ik zei hier niet heel blij mee te zijn, omdat ik het broodje had gekozen omdat ik zin had in aubergine :) Prima als deze dan op blijkt te zijn, maar zeg dat dan even. De serveerster reageerde hier een beetje lomp op!! Toen mijn lege bordje vervolgens werd opgehaald door een andere serveerster, vroeg ze of ik het lekker vond. Ik zei hierop dat het broodje echt heeeel erg lekker was (want dat was hij!! Hele lekkere bijzondere humus en heerlijk brood!) maar dat ik het jammer vond dat er niet even gezegd was dat de aubergine op was. Deze serveerster reageerde heel aardig en bood me een drankje van het huis aan. Top! Dat maakt het allemaal dan weer goed. Klant blijft koning ;-) Decor is verder prima, boven lekker knus maar ook wel een beetje hutje mutje en beneden verder niet heel bijzonder, gewoon prima. Ik kom hier zeker terug!
Katja21 .
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2014
Deze tent dankt zijn populariteit aan de inzet van de eigenaar en de vertrouwelijke sfeer die er hangt. Toen Coffee Room pas net o,pen was merkte je duidelijk dat er nog erg gezocht werd naar een eigen identiteit. De vormgeving van de kaart, de prijzen, het eten en de drankjes veranderde keer op keer. Inmiddels lijkt Coffee Room zich te hebben gevestigd, is de kwaliteit van de koffie stabiel en is het er eigenlijk altijd druk! Het kaascroissantje en de verse groente/fruit shake zijn mijn favoriet. Goed gedaan jongens!
Martin K.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2013
Zoekend naar een "snelle" lunch kwam ik hier terecht. Ontzettend lekker broodje ei genuttigd. I know, niet het moeilijkste broodje maar het biologische brood waar hiermee wordt gewerkt is zo overheerlijk!

Veder nog goeie espresso ook! Kortom goeie plek in West voor een lunch en tevens met mooi weer een plek om buiten te zitten.
Patricial- .
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2013
Vandaag koffie gedronken en een broodje gegeten. Menukaart zag er goed uit, verse biologische producten. Dat beloofd wat dachten wij. Broodjes aan de prijzige kant 6/7 euro, dus mag je wat verwachten. Totdat wij onze broodjes voorgeschoteld kregen. Een stukje brood afgesneden van een soort van grote 'ciabatta'.. matig belegd en super klein. Viel ons erg tegen, had echt beter verwacht voor dat geld. Gingen onvoldaan weg.. Zeker niet voor herhaling vatbar!
Kittylaemers .
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2013
Ik liep er toevallig naar binnen. De zaak is licht en prettig ingericht; boven is er een soort lounge-hoekje.
De bediening heel vriendelijk en to the point.
De koffie was uitstekend en het broodje overheerlijk: soort boerenbrood met zalm, guacemole, sla en een dressing met ik meen mierikswortel. Heel goed! Lof!
Marijke V.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2013
Wat een genot was dat, warme chocolademelk gemaakt met echte cacao en echte slagroom! Het broodje humus met aubergine en knoflook was ook overheerlijk. Vers en eenvoudig, oh zo lekker! De mensen van de bediening waren zeer attent!
De taarten zagen er ook zeer smulbaar uit! Het was niet mijn laatste bezoek!