Coffee Plaza

31-204889418

Meer informatie over restaurant Coffee Plaza

Irene B.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2014
Heerlijke, informele locatie. Gezellige inrichting met kranten/ tijdschriften en een welgevulde boekenkast. Gevarieerde en leuke kaart met voor ieder wat wils, vega, vis of vlees. Genoten van de overheerlijke koffie en een "warm" broodje (met zongedroogde tomaatjes en olijven) met ei, pesto, sla en Parmezaan. Uitstekende prijs-kwaliteitverhouding en hulde voor de super vriendelijke en hoffelijke bediening. N.B. decor scoort iets lager vanwege de akoestiek in de ruimte. Jammer wanneer de koffiemachine "pruttelt" je elkaar niet meer kunt verstaan.
AdrianMcNeill .
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2014
De bediening was erg vriendelijk, het terrras in het zonnetje is een prima zondagslocatie! De sfeer is er ontspannen, prima leestafel, je kan er ook met een laptop werken, ideaal.
Heel ontspannen hier een broodje kip, broodje vega, cappuchino en een stukje cake gehad. Het eten is vers en ze hebben een leuke kaart.
Enige nadeel was dat ze 5 soorten brood hebben, maar mijn witte ciabatta toch een bruin pistoletje werd, gemiste kans.
Tevens een gemiste kans dat het stukje cake waar we om vroegen niet even uit het folie werd gehaald, jammer. Waarschijnlijk een nieuwe jongen in de horeca.
Souhailla .
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2013
lekker broodje tonijn warme brood goede gemaakt tonijn met kappertjes , rucola salade, goede macchiato betaald kwam verzorgd aan de lees tafel lekker genieten van je brunch achter je laptop wifi is hier beschikbaar zo zeggen ga erheen

Camilo S.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2012
zo dat is fijn, wat een heerlijke plek, top koffie, leuke vriendelijke bediening, je kan na de bestelling een plekje uitzoeken, dan komen ze keurig de koffie naar je toe brengen, ontspannen sfeer, leuk ingericht, fijne leestafels gratis wifi, top!