Coffee Plaza

Maandag t/m Vrijdag 08:00 - 18:00
Zaterdag en Zondag 09:00 - 18:00

Adam188 .
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2015
Mooie hoek zaak broodjes : vega was lekker , tonijn op ciabatta ook goed een lekker smoothie en goed koffie , verder hulpzaam bediening kom zeker terug
Moz .
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2015
Mooie hoek, broodjeszaak. Vega was lekker, tonijn op ciabatta ook goed en een lekkere smoothie en goede koffie. Verder hulpzame bediening, kom zeker terug!
Otman B.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2015
Lekker koffie ,goed op temperatuur ,broodje vega heerlijk,vers producten en goed service, wij konden nog genieten van mooie weer buiten op terras
Taxi Amsterdam T.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2015
Super lekkere koffie en broodjes en vriendelijk personeel bij coffee plaZa Westerpark heerlijk terras. Vandaag klein opstootje klant werd verzocht geen eigen meegebrachte croissantjes te nuttigen en terecht goed opgelost meiden!
Aart I.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2015
Weinig bijzondere kaart, niet zo vriendelijke bediening en saaie broodjes. Broodje van de maand erg zuur door overmatig mosterdgebruik en tosti was niet bijzonder. Erg lang moeten wachten op broodjes door fout van de bediening (kan gebeuren), maar geen verontschuldiging oid.
Susanna F.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2015
Inderdaad heerlijke broodjes, had degene met omelet maar die met kip is ook een ontzettende aanrader. Dat de kaart al heel lang onveranderd is vind ik geen probleem, zolang de kwaliteit zo hoog blijft. De koffie is erg goed. Ik vind het personeel vriendelijk. Je kunt ook beneden zitten, maar dat vind ik door het ontbreken van ramen toch wat donker.
Sophie D.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2014
Heerlijk terras om een koffietje, een lunch of een ontbijtje te nuttigen. Wel eerst even binnen afrekenen, maar ze komen je bestelling naar de tafel brengen. Gezellig buurt en leuke mensen.
Sandra C.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2014
Wat een leuk tentje is dit toch. Lekker terras in de zon, binnen knus bij de haard, vriendelijke mensen in de bediening en bovendien SUPER lekkere broodjes, sapjes en koffie. Mijn topper is de tonijn ciabatta. Vast adresje voor mijn weekends
Filianne F.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2013
Wat hebben ze toch lekkere broodjes hier, die ene met tonijn, die ene met ei en parmesan. Yummie. En ook de koffie is goed. Soms helaas teveel kinderwagens en een paar mensen van de bediening vind ik niet gastvrij maar dat maken de heerlijke broodjes weer goed!
Ap12 .
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2012
lunchen met vrienden broodje vega ,en eentje omelet waren goede en lekker met een vers sap en vet arm yoghurt mooie lees tafel met wi fi verbinding leuk sfeer
Reinout M.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2012
Was hier al eerder geweest maar had toen alleen iets gedronken. Overigens zeer lekkere cappuccino! Ik ging nu voor een sandwich omelet. Wat mij opviel is dat hier echt de hele dag door verschrikkelijk veel broodjes worden gekocht om daar op te eten of mee te nemen. Ik begrijp ook waarom want dit broodje was echt heel lekker van smaak en ook nog eens kwalitatief zeer goed. De service was ok maar het was misschien te druk voor extra aandacht!
Camilo S.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2012
Prima sfeer en heerlijke koffie gedronken, de flat white die ik bestelde stond niet op de kaart maar was geen probleem om te maken, dat heb je jammer genoeg niet altijd in amsterdam,+puntje dus. ook heerlijk sapje al kan daar natuurlijk weinig mis mee gaan, de tosti smaakte ook prima, jammer van de mayo die we erbij kregen, dat voegt naar mijn smaak echt niets toe, enige wat jammer was dat de bediening erg lang de vuile kopjes en bordjes op tafel lieten staan, zal wel door de drukte komen.