Coffee Plaza DaCosta

• Contant betalen niet mogelijk , Pin
  • Af te huren , Terras , Wi-Fi
Peter S.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2016
Vreemd! Het is hier altijd redelijk druk maar de laatste recensie is van ruim anderhalf jaar geleden en nota bene van mezelf. Na een zeer frustrerende (en voortijdig gestaakte) lunchervaring eerder op de dag ben ik gaan lunchen bij Coffee Plaza DaCosta. Ze hebben natuurlijk voortreffelijke koffie en andere versnaperingen maar bovenal erg lekkere broodjes. Het duurde lang voordat ze klaar waren maar zowel het volkoren broodje met carpaccio en pesto als het broodje met oude kaas en mosterdmayonaise smaakte voortreffelijk.
Peter S.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2014
Vergeet al die andere koffiezaken. Coffee Plaza is the place to be. De inrichting van de zaak wordt gekenmerkt door een grote verscheidenheid aan zitplaatsen. Voor ieder wat wils. Op de kaart staat uiteraard een groot assortiment lekkere koffie maar ook thee en andere drankjes. En voor degene die trek heeft zijn er tosti's, zoetigheden, croissants, en diverse broodjes elk in vijf verschillende broodsoorten (panini's en focaccia) te bestellen. Ik had het meergranenbroodje met carpaccio, pesto, pijnboompitten en Parmezaanse kaas. Het broodje was voortreffelijk en misschien wel het lekkerste dat ik ooit heb gegeten. Het Parool heeft eens hun met tonijnsalade belegde panino met olijf en tomaat uitgeroepen tot lekkerste broodje in Amsterdam. Dat broodje staat voor de volgende keer op mijn verlanglijstje.
Jordi G.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2014
Binnen het almaar uitdijende aanbod van koffie- en lunchgelegenheden in Amsterdam neemt deze Coffee Plaza wat mij betreft een toppositie in.
Uitstekende koffie (altijd een fijn startpunt), comfortabele zitjes, een prima assortiment broodjes en zoetigheden, zeer vriendelijke bediening op een goede locatie. Wifi werkt ook als een zonnetje. Ik kom hier regelmatig op een ochtendje te werken, rustig de krant te lezen of bij te praten.
Scoort hoge punten (binnen het koffiesegment).