Coffee Company Utrecht

31-0204282248

Meer informatie over restaurant Coffee Company Utrecht

ITim .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
Heerlijk in de zon gezeten op één van de mooiste en oudste plekken van Utrecht. Ik bestelde een tosti geitenkaas/portobello en die was erg smakelijk! Fijn adresje :)
FransjeB .
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2015
Een comfortabele en gezellige plek om hier iets te gaan drinken! Je hebt keuze uit natuurlijk koffie maar ook uit non-koffie drankjes zoals warme chocolade melk. Dus je zusje/broertje/kind etc. hier mee te nemen kan ook heel makkelijk! Je kan hier gezellig zitten met een vriendin om bij te praten of gewoon lekker warm met je vriend of vriendin! De service is erg beleefd en vriendelijk en dat geeft gelijk een fijne sfeer. Het decor geeft je een warm thuis gevoel. Al met al een zeer leuke plek om te zitten en wat drinken.
Jaspervink .
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2015
Een gezellige tent om even je koffie te halen. De koffie smaakt top en er is veel keuze om uit te kiezen. Personeel is vriendelijk en de muziek geeft het een fijne sfeer!
Bart_utrecht .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2013
Ik kom erg vaak bij deze Coffee Company, en hoewel ze me ondertussen herkennen en sommige zelfs mijn naam onthouden is het niet uitermate hartelijk. Verder is de koffie prima en de ruimte ook prima. Soms is het er opeens erg erg druk en dan moet je toch wel erg lang wachten! Over het algmeen ben ik prima tevreden over deze Coffee Company!