Coffee Company Rotterdam

Eendrachtsplein 2 3012 LA Rotterdam Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Coffee Company Rotterdam

Bartje V.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2013
Dit is een heerlijk koffiehuis waar je gezellig kan drinken. Ze hebben er heerlijke taarten en broodjes. Van binnen ziet het er super gezellig uit en personeel is erg vriendelijk en behulpzaam.
BramvdL .
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2013
Ik kom hier vaak even een koffie halen, het is mijn favoriete koffie bar van de stad. De mensen achter de kassa zijn vriendelijk en relax. En de koffie zelf is heerlijk, ik haal liever hier dan bij starbucks.

Ook is coffee company mooi gelegen en geeft de inrichting een warme sfeer.
Meedjee .
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2013
Koffie verkeerd is top! Vriendelijke bediening en huiselijke inrichting. Lekkerste koffie van de stad! Wel wat aan de prijzige kant...
Chantal V.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2013
Hier een caramel cappucino besteld. 3,10 euro voor een kleine maat koffie is belachelijk. Geen koekje niets erbij voor dat geld. De koffie was goed van kwaliteit maar hier kunnen ze nog wat leukers van maken. Handige locatie om te werken of even te ontspannen met een vriendin. Bediening was direct vrolijk bij binnenkomst dus als positief ervaren.
MarkMark .
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2013
In een leuk oud straatje van Rotterdam gelegen, Gezellige koffiebar met heerlijke koffie's, Thee, Warme cochomel, Koek enz. Top !