Coffee Company Amsterdam (Middenweg)

Middenweg 32 1097 BP Amsterdam Nederland Kaart
31-204282248

Meer informatie over restaurant Coffee Company Amsterdam (Middenweg)

Maandag t/m Vrijdag 08:00 - 18:00
Zaterdag en Zondag 09:00 - 18:00

Lang

Jouw recensie over het restaurant Coffee Company Amsterdam (Middenweg)

RobbertS .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Het was zondagmiddag, vlak voor de lunch dus prime time. Koffie met wat erbij gedaan. Het was redelijk druk maar om de een of andere reden vond 1 van de 2 serveersters het tijd om - op tafel vlak naast mensen die op een laptop zaten en koffie dronken - nieuwe stoelen in elkaar te schroeven. Het ging niet erg makkelijk, maar was vervelend/gevaarlijk en maakte veel (extra) lawaai.
Op een gegeven moment stonden er 5 mensen in de rij te wachten - maar klussen ging voor.
Hopelijk staan de stoelen er nu. Volgende keer gaan we meteen door naar een andere locatie.
Runa H.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2013
De koffie was prima, en bij een zelfbedieningscafé is over de service niet zo heel veel te zeggen. De bestelling werd prompt doorgegeven en gemaakt.
Ik had met iemand afgesproken om bij te kletsen, en erg prettig was dat we, hoewel we er toch zeker anderhalf uur hebben gezeten op één kop koffie, geen moment werden gestoord of de indruk kregen dat ze ons weg wilden hebben. Ook de aanwezigheid van een aantal kranten geeft het gevoel dat je hier geen haast hoeft te maken.
Chrislansing .
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2012
De bambino met muffin was heel erg goed en zeker aan te raden. Service was wel oké maar niet heel erg goed ofzo. en ja… het decor… saai maar degelijk