Coffee Club

• Huisdieren welkom

Jouw recensie over het restaurant Coffee Club

Piet D.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2018
Afgelopen donderdag hier voor het eerst gegeten. De Coffee Club is niet meer en deze zaak heet nu Villa Lago.
Het was rustig qua gasten ook de personeelsbezetting was hier kennelijk op afgestemd.

De volgende zaken vielen mij op:
- je kan alleen betalen met PIN of contact, geen creditcard ?
- de (nieuwe) naam staat (nog) niet op de rekening vermeld ?
- de oude naam staat nog op de dessert kaart ?

- wanneer je stokbrood met smeersels besteld, krijg je geen stokbrood maar een warme broodbol die je zelf moet aansnijden. Doordat deze te warm is gaat dat lastig;
- deze broodbol wordt waarschijnlijk aldaar zelf afgebakken, dus moet je even geduld hebben. Helaas wordt dat niet aangegeven of verteld;
- de smaak van het eten is prima, kwaliteit is redelijk;
- de kleine portie roerbakgroenten op mijn bord zijn veel te slap en de aardappelpartjes met schil (die hier tussen zitten) zijn geen groenten;
- de salade is prima, alleen mis ik hierin de tomaten;
- porties zijn voldoende;
- de gerechten en drankjes zijn redelijk geprijsd;
Piet J.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Prima restaurant op een leuke locatie aan het water. Lekker eten tegen een betaalbare prijs en geen kleine porties.
Ook het feit dat een hond welkom is is fijn.
Marc S.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Zondag avond.
Zeer rustig. Grote gedeelte voor de rokers. Zeer gunstige prijzen.
Goede locatie voor een zakelijke bespreking.
Janny V.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2017
Hele leuke locatie.

Vriendelijke en servicegericht personeel.
En perfect en overheerlijk eten. Tegen een zeer redelijke prijs.
n F.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Lekker gegeten bij deze locatie. Met lekker weer super toefen op het terras waar je dan ook heerlijk aan de vijver zit. De service was prima. Wij komen vast nog wel is langs
Henk H.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2016
Ontbijten in een leuk restaurant aan de vijver in Leidschendam. Het ontbijt was meer dan voldoende en lekker. Was niet erg druk en er werd heringericht. Is storend en gaat ten koste van de sfeer. Vooral op de vroege ochtend. Maar al met al een prima en leuke locatie om te ontbijten.
Silvia V.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2015
Wij hebben hier een prima high tea gehad, scones met heerlijke kersenjam, brownies, muffins en andere zoetigheden. Ook lekkere hartige hapjes, zoals quiche, wraps en sandwiches. Alles echt versgebakken en meer dan voldoende. Thee zelf is wat sober, beperkte keus aan Pickwickzakjes die je zelf in je glas moet hangen. Aardige bediening en sfeervolle ruimte aan het water.
IOVJ ..
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2015
Lekker geluncht met iced cappuccino en de kipsaté. De kipsaté was goed klaargemaakt, lekker sappig en mals. De bediening was snel en vriendelijk, de porties groot genoeg voor een hele maaltijd en de locatie aan de vijver is mooi en heerlijk zonnig. Ik kom er graag terug.
Marije V.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2015
Restaurant ligt leuk aan een vijver en ziet er prima uit. Bediening is op zich wel vriendelijk maar je kunt ook overdrijven met te vriendelijk zijn (zodat het wat fake lijkt).
Kijkt u eens mevrouw voor u een heeeeeeeeeeeerlijke salade en voor u meneer een heeeerlijke etc.
Eten was echter niet ok. Smakeloos (het een te gaar of nog weer eens opgewarmd, het ander juist nog niet gaar). Smaak was ook niet goed. Ik zou hier niet weer heen gaan.
Bleum08 .
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2015
Wij komen regelmatig om te lunchen. Normaal vriendelijke en vlotte bediening, goede prijs/kwaliteit verhouding, maar wat ons vandaag overkwam is echt ongelijkflijk en de laatste keer dat we er geweest zijn.

Ik wilde de hamburger met gebakken ei en friet, mijn wens was: zonder broodje bij de hamburger en geen sla op het bord. Ik vroeg of het ook mogelijk was om twee hamburgers met ei te bestellen. Tjonge de serveerster haakte af was te moeilijk voor haar ze haalde haar collega, ook die werd erg chagerijnig, hoezo wilde ik dat, het was druk en ze moest heel veel intypen in haar apparaatje en er werd me duidelijk gemaakt dat ik extra moest betalen voor de tweede hamburger, uiteraard zei ik dat snap ik, nou ja uiteindelijk kwam het eten, frites en twee hamburgers met gebakken ei, maar ja hoor toch sla met dressing op mijn bord, er maar niets van gezegd, want "ze hadden het al zo moeilijk". Nadat we uit gegeten waren besloten mijn man en ik dat we dit keer geen tip zouden geven want we werden behoorlijk onheus behandeld. Ja en toen gingen we betalen wat denk je wat, de "normale" schotel die besteld (dus friet, hamvurger en sla) kost 6,75, tot onze stommeverbazing rekenede ze 5,50 voorde xtr hamburger. Wat een oplichters, we hebben betaald maar ze zien ons noiit meer terug. Het ga je goed Coffee Club tot nooit meer
Suzie Q.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2014
Onlangs heb ik gelunched met een vriendin (ieder met een klein kind) bij The Coffee Club. Sinds mijn laatste bezoek (alweer een paar jaar geleden) is de inrichting was gewijzigd. Ziet er wel gezellig uit, met een grote bank in het midden van de zaak. Het was best rumoerig, wat met kleine kinderen wel handig is maar voor een goed gesprek minder prettig.
Bediening is vlot, de bestelde broodjes stonden in een sneltreinvaart op tafel. De kaart is wat onduidelijk over het type brood/broodjes. Ik was het ook vergeten na te vragen, waardoor mijn zalm en kruidenboter op een witte baguette geserveerd werd. Smaak was prima, ik ben alleen niet zo'n witbrood-fan.
Al met al een aardige ervaring. Geen culinaire uitspattingen maar ook geen miskleunen, gewoon oké. Ik kom hier nog wel eens terug.
Natascha V.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2014
Vaste plek om op zondag ochtend (na een nachtje stappen) hier een lekker groot broodje te eten. Mijn favoriet is de Honey Mustard Ham maar de Farmer's Daughter is ook erg lekker. Voor de stevige trek is zo'n broodje perfect. Het is alleen niet zo gezellig ingericht, en een beetje raar dat de goedkope melk zo in het zicht staat.
Tineke S.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2014
Hier kan je beter high tea nemen dan eten...verwacht geen culinaire hoogstandjes.
De huiswijn was niet te drinken echt een hele slechte ,heb het glas laten staan.
Ambiance is geweldig en naar ik aanneem de zoetigheden ook.
Elke S.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2014
Deze tent ziet er gewoon gezellig uit en heeft een lekker terras aan het water. Als het waait heb je wel last van de fonteinen. Ik heb hier een high tea gedaan en dit was zeker een van de betere! Je proeft dat alles zelfgemaakt is in plaats van ingekocht en domweg geserveerd. De hoeveelheid is zeker ook ruimschoots genoeg en de bediening is oplettend genoeg om bijtijds slagroom en jam bij te vullen. Ik, als echte zoetekauw, miste wel een cupcakes, maar de zoetigheid die er wel was (cake, brownie, chocolade) was ook voldoende. Zeker een aanrader!
Lucienne D.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2014
Goed adresje voor een lunch. Terras aan het water.
Ruime keus en vriendelijk geprijsd. Interieur kan misschien wat opgefleurd worden, al jaren hetzelfde.
Faemke Z.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2014
I.p.v. een high tea besloten wij de prijs die wij hadden gewonnen om te zetten in een etentje. Het was niet al te druk, terwijl andere restaurants op het rijtje bomvol zaten.
We hebben een erg gezellige avond gehad. Dat kwam niet door de ambiance, want het was koud. Ook de bediening liet enigzins te wensen over.
Het eten was oké. De ossenhaas was prima, maar de ribeye zat vol met zenen.
Nee, een volgende keer toch maar high tea als ik de andere recensies lees.
Ramona H.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2013
Hier geluncht tijdens een shopmiddagje. In de serre gezeten onder de heater, was het goed toeven. Bediening kwam snel en heel vriendelijk. Stokbroodje warme fricandeau was gigantisch portie, kon het ook niet op, in apart bakje zoete satésaus met uitjes. Op bord kleine salade. Heerlijk! Thee slechts 1,50 euro, waar vind je dat nog? Lunch twee personen baquette en 4 drankjes incl fooi 20 euro. Zeer goede prijs/kwaliteit verhouding. Toen het moment kwam van afrekenen hebben wij niemand meer gezien, daarom zelf uitgerekend en geld neergelegd. Wanneer wij in Leidsehage weer gaan winkelen komen wij hier zeker terug om te lunchen.
ilona V.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2013
Geluncht bij de coffeeclub. Waarom wij hier naar toe wilden? Ervaring met de heerlijke smoothies en andere verse yoghurt dranken. Het weer was ons welwillend en wij konden aan een tafeltje in de zon plaats nemen. De bediening kwam snel met de voor ons teleurstellende boodschap dat er niets meer met gezonde smoothies werd gedaan. Ik denk niet dat het vriendelijke meisje mij heeft verstaan, het personeel lijkt mij van grieks, enige jaren geleden, over gegaan te zijn gegaan, in het bolsjewiekse etablissement. Ik ben die middag geen hollands personeelslid tegengekomen of heb iemand gesproken die mij correct kon antwoorden op mijn in hollands gestelde vragen. Wat er gesproken was is " heeft het gesmaakt" op zo'n gekunstelde wijze dat het intriest klonk. Ook werd er een niet correcte rekening voorgeschoteld. Nu het eetnieuws, de baguette was stokbrood geworden, wij hadden de baguette chevre met honing besteld. De maaltijd was veel, op een stokbrood moet veel meer chevre, geraspte kaas en bosui, dus de lunch was gigantisch (ik kreeg het restant keurig in alufolie mee), Een redelijke salade was op het bord geserveerd, gode zij dank zonder de frequente mais die daar vaak aan wordt toegevoegd. De lokatie is perfect aan het water, het personeel is vriendelijk maar niet competent, de prijs\kwaliteit is wel in orde, maar, wat mis ik de gezonde mixen van de heerlijke vruchten en dranken die eerder aangeboden werden.
Jammer, jammer mensen, wij, met zijn allen gaan terug naar af, veel te veel voor een lunch, te vet, te veel honing, te veel gezoete dranken!, willen wij dit nu echt?? Geef ons een gewone baquette, een 50 gram geitenkaas, een vleugje honing, een gezonde yoghurt drank met vers fruit erbij en wij zijn geen 16,00 euro aan geld kwijt maar een veel gezondere aantal calorien rijker.
Linda0203 .
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2013
Ik heb hier een high tea gedaan via groupon. Het eten was hier super goed! Alles was vers bereid. De cake was zelfs nog warm. De high tea begon om 15 uur en ik hoefde 's avonds niet meer te eten, zoveel was er. Ik ga hier zeker nog een paar keer high tea-en!
samengenieten .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2013
De high tea was zeer goed verzorgd. We hebben heerlijk gegeten van al dat lekkers wat werd aangeboden. De bediening was erg vriendelijk.
Voor een uitgebreide high tea is de coffee club een aanrader