Coffee & Cacao

Meer informatie over restaurant Coffee & Cacao

Kan beter
S. Mul-Paap ,.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2017
Vaak voorbijgelopen en vandaag maar eens naar binnen. Het interieur is op eerste gezicht heel aardig: er staan bloemen op sommige tafels en er branden ook waxinelichtjes. Bij tweede inzicht staan de kleine
tweepersoonstafeltjes wel erg dicht op elkaar. Gekozen voor een Koffie Coconut (E 3,95) en een Chocolade Truffeltaart (E 3,30). De koffie wordt gepresenteerd in een hoog drinkglas en smaakte o.k. Om nu te zeggen dat het iets bijzonders is: helemaal niet. Het gebak komt echter uit de ijskast en wordt veel te koud gepresenteerd. Alle smaak gaat hierdoor verloren. Er wordt bovendien een ultra-klein kindervorkje bijgeleverd, zodat het opeten een ware kunst wordt. Ook wordt er geen servetje bijgeleverd, noch op het tafeltje aanwezig. De bediening is vriendelijk doch zonder enkele interesse. Het bezoek was daarom eenmalig.
demih92 .
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2015
Heerlijke high tea gehad! Bestond uit 4 gangen en vooraf mochten we kiezen uit drie soorten thee. Eerst kregen we zelfgemaakte slagroomtruffels. Daarna kwam de hartige gang, was erg lekker allemaal! (O.a. een soepje, gevulde komkommer met krabsalade en een zalmsandwich). Vervolgens kwam de zoete gang, met o.a. heerlijke scones en warme brownies. Als laatst kregen we een chocoladefondue met fruit, marshmallows en lange vingers. We hebben echt genoten. De bediening was erg vriendelijk en legde bij elke gang uit wat er op het bord lag. Kortom: we komen hier zeker nog eens terug, echt een aanrader!
VanZweers .
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2014
Ik bezoek dit leuke zaakje met enige regelmaat. Zowel de lunch als de zoete versnaperingen zijn altijd van uitstekende kwaliteit. Lekkere plakken vers vloerbrood met riant beleg. Mijn favoriet blijft toch wel de "Speeltoren"; een broodje warme geitenkaas met appel en nog meer lekkers. Ook varieren de sandwiches per seizoen en is er altijd een heerlijke seizoenssoep. Aan de kinderen wordt ook gedacht; een grote speelgoedkast en heerlijke poffertjes. De bediening is vlot, vriendelijk en behulpzaam. C&C heeft mij in die ruim 5 jaar dat ze nu bestaan nog nooit teleurgesteld!!
Anne Marie .
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2014
Ambiance is prima, mooi oud pand,klein terrasje in een autovrije straat. Bediening was vrij traag.
Eten was ronduit karig. De op de kaart beloofde broodjes bleken 2 simpele sneden brood met summier beleg. En dat voor bijna €7. Munt-thee bevatte niet genoeg munt om er enige smaak aan te geven. IJsthee glas was nog niet voor 1/3 gevuld. Kortom, een plek waar wij niet snel terug zullen komen.
Dahlia76 .
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2014
We komen hier graag. De kaart is heerlijk, veel keuze in allerlei lekkere broodjes, vooral de lekkernijen niet te vergeten en prima geprijsd!
Knus, fris en gezellig ingericht en het personeel altijd op en top vriendelijk!
Complimenten voor dit gezellige lunchcafe!

Absoluut een aanrader
Lennard H.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2013
Super voor ontbijt, lunch of gewoon tussendoor een 'aangeklede' koffie! Midden in het gezellige centrum van Monnickendam.
s0njaa .
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2012
Ik kom hier regelmatig. De (huisgemaakte) taarten, bonbons en ander lekkernijen zijn heerlijk! Bovendien is Coffee & Cacao leuk ingericht en gezellig. De lunches zijn ook super, en hebben een goede prijs!
evelinekoning .
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2012
Vanmiddag wezen lunchen in dit gezellige restaurantje. Gekozen voor een broodje met gebakken kip en een tomatensoep. Soep was heerlijk en broodje was ook heel lekker. Bediening vond ik matig en ook wat onder bemand (hele zaak zat vol en was maar 1 ober), maar voor de rest niets dan lof