Coffee Bru

Zaterdag en Zondag 09:00 - 18:00

• Huisdieren welkom
Martijn C.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2016
Prima koffiebarretje al is de thee misschien wel beter dan de espresso om eerlijk te zijn. Broodjes en dergelijke ook prima maar niet goedkoop.
Josefien_Wouda .
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2015
Weet eigenlijk niet of ik een lovende recensie moet schrijven voor Coffee Bru, om te voorkomen dat het wordt overspoeld. Het is nu vaak al gezellig druk. Maar ik ontkom er niet aan om het ontzettend aardig personeel in het zonnetje te zetten. Coffee Bru biedt precies wat ik altijd zo waardeer in pubs in Groot-Brittannië en Ierland: gasten variëren van laagopgeleid tot hoogopgeleid, van baby tot hoogbejaard, van oude buurtbewoner tot yup/hipster en tussendoor loopt ook nog wel eens een verdwaalde hond. Het maakt Coffee Bru tot een heerlijke loungeplek met zalige koffie, yoghurt en broodjes.
Asklof .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2014
Ontzettend lekker ontbeten hier! Goede porties van bijzonder lekkere bijzondere broodjes. Ook de scone met jam en cream was zeer ok. Mooie plek en leuke bediening, prijzen zijn ook goed te doen. Jammer alleen dat de thee niet met een apart theezakje komt, de thee was iets te sterk, maar ik hoorde dat de koffie superieur was!
Bru!
Marni .
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2014
Dit is gewoon echt een hele leuke tent. Vriendelijk personeel, geen moeilijk gedoe, hele lekkere koffie en superlekkere bananencake. De croissants zijn ook gewoon goed. Binnen vind ik het soms wat benauwd, dus ik zit liever buiten. Gelukkig hebben ze een topterras!
Cynthia G.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2014
Ontzettend leuk koffietentje! Kom hier regelmatig omdat het cosy is, aardige bediening en geweldig lekkere cafe latte die met liefde wordt gemaakt. Daar word je blij van!
Dirk B.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2013
De lekkerste koffie van Amsterdam. Fantastisch van smaak. Espresso zoals die moet zijn, cafe latte alsof je in Italie bent. Rij er voor om. Dan hoef je nog niet eens een van de heerlijkheden aan eten te nemen.
Linda D.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2013
Lekkere verse koffie, heerlijke taart, vriendelijke bediening en een fijne plek om even te zitten met een vriendin. Kortom een zaak waar je graag terug wil komen.
Selma H.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2012
Wat een geweldig nieuw koffietentje in hartje Oost.
Twee jonge stellen als eigenaars deden op reis inspiratie op voor dit tentje. Het ziet er heel hip en gezellig uit en de zaak kent leuke hoekjes om te zitten. Gezellig om met een vriendin bij te kletsen, maar ook een prima plek om alleen een tijdschrift te lezen (ze hebben een goede collectie). Kindvriendelijk is het ook nog eens. Ga zo door!
Bergo .
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2012
Wat een fantastische plek! Heerlijke koffie, broodjes en zoete dingen en ontzettend leuke en vriendelijke bediening! Ik ga hier af en toe "thuis" werken, ze hebben gratis wifi en hele fijne muziek. Enige wat vervelend is dat er veel kleine kinderen komen die de fijne muziek verstoren ;)
NadineRijksen .
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2012
Te gekke plek voor (h)eerlijk eten & drinken. Pure smaken, goede producten. Eindelijk een ouderwetse (bio) boterham met oude kaas en mosterd. Je kunt er theebloemen nuttigen/kopen, maar ook op jouzelf afgestemde ouderwetse filterkoffie.

Je dient zelf bij de "toonbank" (met overigens de heerlijkste zoete taartjes en koeken) te bestellen.
De bediening is zeer vriendelijk, en wil oprechte feedback ontvangen.
Het decor is geweldig. Vooruitstrevend, met gebruik van oude en nieuwe spullen. Je voelt je er echt thuis en welkom. Kortom, heerlijk om je vrije uurtjes met of zonder gezelschap door te brengen.