Coffee and Crumbs

5,6
Lang
Somebody W.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2016
Zondag een vriendin getrakteerd op een lunch bij Coffee & Crumbs.
We liepen er toevallig langs en omdat het er uitnodigend uitzag door die grote openslaande ramen en het terrasje in de zon. Het was niet al te -maar wel heel erg gezellig - druk !!
Ondanks een kleine menu, was de aanbod dusdanig gevarieerd en lekker dat een keuze maken toch moeilijk bleek te zijn.
Uiteindelijk lekker geluncht en langer gebleven dan verwacht.
De eigenaar stond in de zaak en gaf aan dat hij ook broodjes en high teas op bestelling leverde. Toevallig geeft mijn vriendin volgend weekend een feestje - dus die bestelling gaat er aankomen.
Kortom: leuk, persoonlijk en verrassend !
Ben D.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2016
Op 8 augustus heb ik mijn Hema Lekkere Lunch bon gebruikt, waarde 31 euro. Volgens de bediener konden we alleen een twee salade gerechten krijgen en nog een thee, koffie of suderans. Wij kozen voor de suderans en koffie, het viel ons vies tegen dat de suderans in een heel klein kopje zat, ook vonden we de salade totaal geen smaak hebben, overgrote deel bestond uit rucola salade, klein beetje mozzarella, tomaat en komkommer, en heel wat peper en zout, we hebben het geen eens opgegeten, omdat het totaal niet smaakte. Prijs kwaliteit verhouding is ver te zoeken, en verder is de mobilair oud en aan vervanging toe, ook is er geen kinderzitje, een kindje viel en de bediener kon haar geen eens troosten. Ook vond ik het niet hygiënisch. We hadden goede ervaringen met de kaart bij andere restaurants, daar zou deze eigenaar van kunnen leren.
Somebody W.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2016
Vandaag met een cadeaubon een High Tea genoten. Gewoon heerlijk !!
Zelfs zoveel dat we het met z'n 2-en niet op konden krijgen...
Bij vertrek bood de eigenaar ons een "doggy bag" zodat we het lekkers mee konden nemen...dat wordt een lekker ontbijtje met scones morgen !! ;-)
Eten was vers en lekker en de eigenaar zorgde dat wij prima konden genieten van deze zonnige dag. 1/2 jaar geleden waren we hier ook. Er is veel veranderd in de tent....Nieuwe en leukere stoelen / tafels en er ligt een nieuwe vloer in....Leuke en gezellige tent. We komen zeker terug...maar dan met de ouders ook .... ;-)
Thanks !
Joyce V.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
Bij coffee and crumbs een high tea gedaan. We waren hier al eens eerder geweest en toen wij hij erg goed bevallen. Deze keer viel het tegen. Tafeltje stond buiten, en wiebelde enorm. Geen keuze in het soort thee. De high tea bestond uit verse scones met abrikozenjam en clothed cream. Deze waren warm en erg lekker. Er waren 4 soorten sandwiches. De sandwitch met tonijnsalade en brie met pesto waren lekker. Sanwich met kaas ham, komkommer en een grote lading mosterd De mosterd was een beetje te veel naar mijn smaak. De kaas op mijn sandwich was niet naar onze wens, de eigenaar hierop aangesproken, toen hebben wij nieuwe gekregen. De eigenaar ging elke keer weg op zijn brommertje om bestelling weg te brengen en liet de klanten alleen achter. Erg bijzonder. Wij zouden deze plek niet meer als geweldige high tea bestempelen, erg jammer.
Laulau1 .
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
Wij hadden een Momento bon gekregen (ter waarde van 22 euro) en kozen Coffee & Crumbs uit om deze in te wisselen. We mochten dus iets drinken en zouden daar 'de specialiteiten van de chef' bij krijgen. We namen een thee en een koffie. Na een paar minuten werd er een bakje naturelchips en 2 stukjes quiche op tafel gezet. Wij vonden de quiche heel vies (ondanks dat wij makkelijke eters zijn) maargoed, dat kan gebeuren. Maar wij vonden het vooral heel karig en totaal niet 22 euro waard.. Aangezien een bakje naturelchips iets van 50 cent kost en koffie en thee ook niet duur is. Toen wij vroegen of dit alles was wat we met deze bon kregen zei ze dat ze even ging overleggen, maar dit bleek dus alles te zijn. Omdat we de quiche niet lekker vonden en er maar 1 hap van gegeten hadden, kregen we een stuk cheesecake, dus daar waren wij blij mee en dit vonden wij netjes!! Maar al met al was het echt een aanfluiting en ook geen gezellige tent (heel kaal). Ik heb nog nooit in een restaurant geklaagd of ergens een slechte recensie geschreven, maar dit was echt heel karig. Jammer! Het had erg leuk kunnen zijn.
Sweet123 .
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2016
Vandaag gegeten bij Coffee and Crumbs met een lunch kaart, we kwamen aan en het zag er verschrikkelijk onverzorgt en in slechte staat uit.. We kregen de lunch kaart en mochten alleen uit een paar broodjes kiezen en een kop thee en een smoothie, dit vonden we belachelijk omdat we een bon hadden van 31 euro. Na overleg met de baas mochten we toch uit meer broodjes kiezen en kregen we een kopje soep en een stuk taart. De soep was lekker maar daarna kwamen de broodjes die we gewoon niet lekker vonden, ze waren smaakloos.. Na dit verteld te hebben keken ze raar op want normaal vind niemand het vies zeiden ze, uitgelegd dat iedereen een andere smaak heeft.. Ze waren heel geïrriteerd dat we aangaven dat we het niet lekker vonden, we hoorde ze in de keuken over ons roddelen wat echt niet kan! Zeer teleurgesteld.. daarna kregen we een groot stuk taart die wel lekker was maar hoorde we weer dat ze het over ons hadden in de keuken in een slechte zin.. We hebben de kaart gegeven en zijn weggelopen.. We zijn nog nooit zo slecht behandelt.
AsKo .
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2016
Vandaag de Bongo bon voor een "zoete zonde" gebruikt. Oftewel een chocolade-fondue voor 2 personen. Dit was een waar feestje. Met zowel fruit als zoetwaar om erin te dopen. We mochten eindeloos chocolade, fruit e.d. en ook te drinken bij bestellen.

De eigenaar had onthouden en genoteerd dat ik al eerder gepoogd had een reservering te maken; door een stroomstoring moest hij destijds helaas sluiten en nam hij niet op. Had me destijds al keurig teruggebeld en notitie gemaakt dat hij het, als ik langs kwam, goed wilde maken.

Alleen de uitgebreide chocoladefondue voldeed daar al aan, maar hij gaf ons als extraatje ook nog een heerlijk drankje naar keuze ( we namen een perensmoothie)

Een mooie besteding van de Bongo bon - veel waar voor onze bon.

Hartelijk dank!
Stephanutrecht .
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2016
We hebben met een Hema lunchbon hier geluncht. Lekkere broodjes (ATM en BLT), heerlijke tomatensoep en een smoothie gekregen. Bediening was erg vriendelijk en wij waren zeer tevreden over de lunch. Aanrader!
Mark V.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2016
Via een Hema-cadeaubon luxe lunch gegeten bij Coffee and Crumbs aan de Reigerstraat in Utrecht. Lunch was zeer uitgebreid met een heerlijke zelfgemaakte tomatensoep (grote kom!) vooraf. Ook de verse smoothie is om je vingers bij af te likken!

We hadden een BLT (bacon, sla, tomaat) en een ATM (Avocado, mozzarella en tomaat) besteld. Prima broodjes, alles is vers bereidt, en precies goede afmeting. Je zit goed vol, zonder dat je tegen de laatste hap zit aan te hikken.

De kaart is niet heel uitgebreid, maar voor ieder wat wils. Beter tien broodjes op de kaart van topkwaliteit, dan 30 die minder zijn van smaak. Hier is er in ieder geval over nagedacht.

De eigenaar stond ons keurig te woord toen we binnenkwamen, was vriendelijk en kwam zo nu en dan vragen of alles naar wens was. Je merkte dat hij het belangrijk vindt dat zijn klanten niets te klagen hebben.

De zaak zelf is niet heel strak ingericht, maar daardoor is de sfeer losjes met een fijn loungemuziekje op de achtergrond. Wij houden niet van luxe obers in driedelig pak met een hoed op dus voor ons prima. Er is een kinderhoek met veel speelgoed en de wc's zijn schoon en fris.

Wat ons betreft een nieuw ontdekt geheim van Utrecht. Snap niets van de negatieve reacties die ik lees. Betaalbaar, bijzondere sfeer en echt een voortreffelijke lunch. Hier komen we nog eens terug (zijn benieuwd naar de high-tea!)

Henk M.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2016
Eenvoudig ontbijtje bestaande uit broodjes, croissants en boterhammen. Eitje, jus d'orange, mozzarella, plakjes tomaat en komkommer, beetje boter en likje jam. Erg basic, niet verrassend en niet origineel.
Bediening ongeinteresseerd.
Maar de aankleding is een aanfluiting. Een groezelig hok, vies toilet met een nog viezer fonteintje, los liggende vloerdelen, chaotisch inrichting , bladderende verf, los hangend rooster van de luchtverversing, kortom een troep !
Nooit meer !
Diny S.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2015
Super lekkere high tea gehad. Alles zelfgemaakt en lekker vers.
Veel verschillende sandwiches van heerlijk vers brood,
scones met clotted cream en jam, de quiche en de verschillende
soorten taartjes waaronder de snickertaart smaakten voortreffelijk.
Verschillende soorten thee, prosecco of een heerlijke smoothie
en een vriendelijke bediening.
Zeer zeker aan te raden en wij komen vast een keer terug.
Lida S.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2015
Wij kwamen er met zijn vieren ,
voor een high tea ruime keuze uit diverse theesoorten,
heerlijke warme quiche voortreffelijke sandwiches met divers beleg
warme scones met zelfgemaakte cloted cream en jam prima smootie,
lekkere proseco,kortom het was heerlijk
een echte aanrader
familie Sijs Enkhuizen
Saskia V.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2015
Net een super lekkere High Tea gehad bij Coffee and Crumbs. Alles heerlijk vers en zelfgemaakt. De cheesecake smolt op je tong, overheerlijke scones en zalige sandwiches. Daarbij onbeperkt thee met keuze uit genoeg smaakjes. Echt een aanrader.
Perryk .
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2015
Gelunched met 2 kleine meisjes. Heerlijke toscaanse tomatensoep (flinke portie!) en 2 tosti's, groot glas verse jus en capucinno prima. Geen culinaire hoogstandjes, gewoon lekker met een prima prijs-kwaliteit verhouding. Rustig speelhoekje voor de kids, kinderstoel. Ik kom hier niet voor de hippigheid zoals bij andere tentjes in de Burg. Reigerstraat maar om relaxed een broodje te eten, krantje te lezen aan de grote tafel en de kids zichzelf te laten vermaken. Was de scones vergeten en de eigenaar bood zelfs aan om ze thuis te brengen. Dat maak je qua service op niet veel plekken mee!
Sarah87 .
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2015
Tegen beter weten in zijn mijn vriendinnen en ik langs gegaan voor een high tea.
We hadden de slechte reviews gezien, maar zagen dat er ook een paar positief waren dus we wilden het erop wagen.
Dit bleek een slecht besluit vanaf het moment dat we binnen liepen. Er was nauwelijks opgeruimd, de tafels waren nog vies van de vorige mensen en er was maar één medewerkster.
Wij hadden van te voren gereserveerd maar we mochten geen plaats kiezen omdat het druk zou worden.
Na een half uur wachten kwam ze eindelijk langs en vroeg ik haar of ze altijd alleen stond. Zij vertelde mij dat de eigenaar alleen doordeweeks werkte en in het weekend zij het deed.
Enigszins verbaasd waarom de eigenaar uitgerekend op de drukste dagen niet werkte plaatsen wij onze bestelling.
Hieruit mochten we slechts 1 smaak kiezen voor ons alle vier maar dat we mochten wisselen bij de volgende pot.
Daarna hebben wij een half uur moeten wachten tot dat het eten eraan kwam en dit bleek helaas ook een teleurstelling.
Kleine stukjes brood die er oud uit zagen, stukjes taart die nog half bevroren waren, al met al geen goed eten.
Daarnaast is de prijs zonder een tegoedbon bijna 2 keer zo duur als ergens anders!!!
Wij hebben vervolgens bij de jongedame afgerekend en gezegd dat we hoopten dat ze snel hulp erbij zou krijgen. Ze lachte hierom, maar het was duidelijk te zien dat dit de normale gang van zaken is hier.
Corina V.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2015
Lekker geluncht met cadeaukaart van de hema. Meneer van de bediening was erg vriendelijk en kwam een paar maal vragen of alles naar wens was. Decor en eten eenvoudig maar erg lekker.wij herkennen de hiervoor geschreven recensies niet.
Sanniez .
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2015
Herkenbare geluiden hieronder te lezen.
Ook de high tea die wij kado hadden gekregen via HEMA Lekker weg was bedroevend; fantasieloze sandwiches, het brood leek oud te zijn en het beleg leek niet vers en bezat wederom niet veel fantasie had.
Bij binnenkomst stonden er vazen met verlepte rozen in vies water (niet van één dag geleden), we kregen een smerig theeglas, ik had het idee dat de thee van supermarktzakjes kwam en het humeur van de meneer die ons bediende was niet bepaald vrolijk...
Kortom, geen aanrader! Ik kom hier niet terug en zal anderen niet adviseren!
KirstenH1 .
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2015
Ook wij zijn via een bon hier terecht gekomen: koffie en taart voor 2 personen via gift 4 you.
Bij binnenkomst voelden we ons al vreemd en niet erg welkom: we hadden per mail gereserveerd en kregen de vraag of we een half uur later wilden komen, maar bij aankomst was het nog vrij leeg en kon ik me niet indenken waarom we pas een half uur later welkom waren.
We kregen geen kaart; het meisje vertelde half uit haar hoofd wat ze aan taarten hadden ' of zal ik de kaart halen' maar daar werd geen aanstalten toe gemaakt. Cheesecake bestelt met aardbeien jam: die kwam zonder jam, verder was het klef alsof het al een aantal dagen oud was.
Peer-mascarponecake was droog en geen peer te bekennen. Bestek was vies en plakkerig. Akoestiek beroerd, het voelde alsof je in een kinderspeeltuin zat.
Koffie was geen cappuccino maar koffie met een scheutje melk.
Echt geen aanrader (en ik ben altijd heel vriendelijk) en zeker na het lezen van al deze recensies, al maanden, vind ik het helemaal een teleurstelling. Leest een eigenaar dit dan niet? Lokatie is namelijk erg leuk, hier is echt iets leuks van te maken!
Marjoleinn91 .
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2015
Via een GiftForYou bon ben ik hier in april samen met mijn vriend geweest. We hadden gekozen voor de chocoladefondue, dat is altijd goed dacht ik! Nou zat ik even fout zeg, wat een aanfluiting is deze tent. Eerst liepen we er al voorbij, omdat het van buiten totaal niet opvallend/aantrekkelijk is. Toen we binnen kwamen, dachten we meteen al 'wat is dit voor tent?' (oude meubels, vies, afbladderende verf, etc) , maar goed wie weet zou het eten heerlijk zijn en het decor is natuurlijk niet het belangrijkste. We hadden gereserveerd dus het was zitten en wachten. Het duurde uiteindelijk veel te lang (ik denk zo'n drie kwartier) voordat de enige medewerkster, een jongedame, eindelijk met de chocoladefondue aankwam. We hadden gereserveerd, dus ze zou het al voorbereid kunnen hebben en ons sneller bedienen (er zaten nog 2 andere stellen, dus zo druk was het ook niet). Toen kwam de volgende teleurstelling: slechts een klein beetje fruit en wat taaie/oude koekjes en spekjes. Enige positieve was dat de chocola zelf wel lekker was. Toen het fruit op was, vroegen we nieuwe en dat was geen probleem, maar het duurde wel weer veel te lang voordat we het kregen en eigenlijk was het weer veel te weinig! Al met al erg spijt dat we hier onze GiftForYou bon aan hebben besteed. Jammer, want het zou echt een leuk tentje kunnen zijn. Mijn vriend heeft nog een kaartje van zijn klusbedrijf achter gelaten als hint om de tent wat te verbouwen en op te fleuren, maar daar is helaas geen gehoor aan gegeven haha. Allemaal erg jammer dus en echt een afrader!
Daniel B.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2015
Een lunchbon gekregen en besloten deze bij Coffee and Crumbs te besteden. Vooraf telefonisch gereserveerd, helaas was de meneer zeer onvriendelijk en kortaf, begint al goed dus. Koffie was 'oke', broodjes zeer saai, niks bijzonders. Service was matig, vriendelijke meisjes, maar zeer onervaren (een tafel werd vergeten, . Decor is ook matig, er wordt geprobeerd een 'huiskamer-setting' te creëren, maar het komt zeer amateuristisch over allemaal. Ik zou adviseren om thuis in je eigen huiskamer te lunchen in plaats van bij Coffee en Crumbs. Zie geen reden om nog terug te keren.