Coffee and Crumbs

Kan beter

Jouw recensie over het restaurant Coffee and Crumbs

Hans V.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Slecht. Jammer. Vieze grond. Lege strip aspirine onder de tafel, etc. Haar in de scones. Vieze bank voor de deur, hetgeen je vanuit binnen ook nog blijft zien.
Niene T.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Via vakantieveilingen een bon voor een high tea gekocht en hier gebruikt. Bij binnenkomst zagen we al dat het restaurant er niet heel fris uitzag en hoorden we dat de muziek om de 5 minuten een minuut uitviel. Na een tijdje wachten kregen we vieze glazen (waar nog resten lipstick op zaten) en werd ons 1 grote pot thee en een keuze uit maar 4 smaken thee aangeboden. Vervolgend kregen we een plastic etagiere met ondefinieerbare zoete hapjes, wat slappe sandwiches en 2 scones (die dan weer wel lekker waren). Veel te weinig voor ons tweeen. Al met al was dit de laatste keer dat we hier kwamen.
Thijs B.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
Via de Hema Lunchkaart zijn we terecht gekomen bij deze lunchroom. We kwamen voor een High Tea en hebben bij het telefonisch reserveren aangegeven dat we allebei geen vlees, maar wel vis aten. Bij binnenkomst hebben we dit nog een keer vermeld. Eenmaal aan tafel viel op dat de tafel vies was. We mochten een thee uitkiezen maar er was echter niet veel keuze en het werd in een grote pot geserveerd. Wij hadden het fijner gevonden als we heet water en een selectie theezakjes hadden gekregen zodat we ieder een eigen thee konden drinken. De glazen waren niet goed afgewassen waardoor er nog viezigheid ÉN sop in het glas zat. Toen ik dit vermeldde werd er zonder verontschuldiging of excuus een nieuw glas op tafel gezet, de oude glazen werden niet meegenomen. Toen het eten aankwam bleek er vlees tussen te zitten terwijl wij twee keer hadden aangegeven dit niet te eten. Het viel op dat er een man alles alles in zijn eentje deed, hij moest de gerechten en de drankjes maken en daarnaast ook alle gasten verzorgen.
Thijs B.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
Vandaag heb ik met mijn vriendin de High Tea gedaan. Bij het reserveren gaf ik aan dat wij vegetarisch eten, aan de telefoon werd gevraagd of ik dat nog een keer bij binnenkomst wilde melden. We kwamen aan in een drukke en ongezellig ogende zaak waar 1 man de keuken, het restaurant en de thuisbezorgd bestellingen moest maken en brengen. Toen we na even wachten werden geholpen gaven we aan dat we de High Tea gereserveerd hadden en dat we vegetarisch eten. De man gaf ons 5 opties voor een smaak thee. Allemaal niet heel bijzonder; Earl Grey, Cirtoen, Fruit, Rooibos of Groene thee. De glazen waren vies en niet goed afgespoeld waardoor de thee naar zeep smaakte, toen we dit meldde kregen we nieuwe glazen maar geen verontschuldiging. Het eten kwam op een plastic tray en een aantal sandwiches waren belegd met vlees. Kortom; wij gaan nooit meer terug!
Koos V.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2017
Zaterdag heerlijk gegeten bij Coffee & Crumbs! We hadden een lekkere High Tea met verse producten. De muziek stond lekker aan dat gaf gelijk een ontspannen sfeer. De zaak werd gerunt door 2 jonge jongens die het echt keurig deden. Ze waren netjes gekleed en erg vriendelijk! Nog gezellig een praatje gemaakt, daar houd ik van! Ook waren de producten erg goed. Alleen is er wel plaats voor verbetering met betrekking tot de inrichting van de zaak. De locatie is overgens prachtig. Ik kom hier zeker ook nog een keer terug!
Amy J.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2017
Wat troosteloos zeg.
We kwamen er voor een high tea met prosecco en jus. Ten eerste moest je het theezakje eerst uitkiezen, dus je krijgt een hele pot dezelfde thee ipv heet water waar je zelf een smaakje uit kan kiezen. Daarnaast was de keuze niet bepaald reuze. Groen, bosvruchten of Engelse thee in de aanbieding, want ja 'de thee was bijna op'. Wel gek dat je daar niet op bent voorbereid met nog 4 andere tafels die komen high tea-en.
De hapjes waren best lekker, maar zeker niet bijzonder.
De bediening (en keukenpersoneel) bestond uit 2 jongens van studentenleeftijd. Kwam erg onprofessioneel over. Zeker omdat je in de rommelige keuken kon kijken.
Bij binnenkomst was er geen muziek, en zeker ook geen sfeer. De tafeltjes waren allemaal vies en er hing een onsmakelijke lucht.
Nee, niet aan te bevelen dit restaurant. Oja, en die prosecco en jus hebben we niet gezien.
Maureen B.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
We werden aan twee kleine tafeltjes gezet wat met zijn tweeen voor een high tea voldoende is . De thee werd geserveerd althans een pot werd op tafel gezet en wij zaten te wachten op de thee. Later kwamen we erachter dat de thee al gezet was en dat we geen keus hadden hierin. De hapjes werden geserveerd op een plastic etagere en de bordjes waren eveneens van plastic. Op tafel stond een schaaltje met suiker die er niet vanmorgen was neergezet gezien de koffiesporen aan het randje. Het werd steeds drukker en werd er bij ons een tafeltje weggehaald . De tafel die we nog over hielden was veels te klein voor alles wat er op stond. Er werd bij andere tafels gevraagd om de etagere's en theepotten omdat deze op waren.
Wij moesten erg lachen om dit klungelige gedoe. Maar voor ons nooit meer .
Tim S.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
We zijn hier heen geweest voor een high tea. Bij binnenkomst gelijk geen goede indruk. Het ziet er rommelig uit. Toen we zaten schrokken we van de viezigheid op de vloer maar ook de tafels, stoelen en servies/bestek (precies zoals andere mensen al omschrijven) zijn vies. De muren zitten vol met gaten en zien er ook vies uit. Dan moet deze plek het hebben van de service en het eten zou je denken maar dit was ook niet goed. De sandwiches waren droog en teveel beleg erop. De zoete hapjes waren gewoon niet lekker en niet vers. De service is beroerd. Tafels worden niet schoongemaakt. Maar ook moesten we lang wachten. De groep na ons (die ook een high tea hadden) werd eerder bediend. Wij moesten een half uur wachten en toen alles werd neergezet werd er niks bij verteld. Ik kan niks positiefs verzinnen over deze plek.
jolandaw70 .
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
High tea gedaan. Smoezelig geheel. Buiten niet schoon, ruiten vies en binnen ook niet schoon (tafels vol/ vies afval op grond). Konden kiezen uit twee niet schoon gemaakte tafels, vlekken zaten er royaal op. Geen keuze aan theesoort, zakje zonder labeltje zat al in de pot. Glazen vettig en smoezelig. High tea zelf was niet zoals je een high tea verwacht. Ook niet goed verzorgd. Viel erg tegen.
JohnnyBravo .
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
High Tea gedaan. Viel ontzettend tegen, droog en niet vers. Daarbij vies restaurant, zowel bestek als bord en glazen waren waren vies eigenaar zag er ook smoelig uit. Eens maar nooit meer!!
Somebody W.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2016
Zondag een vriendin getrakteerd op een lunch bij Coffee & Crumbs.
We liepen er toevallig langs en omdat het er uitnodigend uitzag door die grote openslaande ramen en het terrasje in de zon. Het was niet al te -maar wel heel erg gezellig - druk !!
Ondanks een kleine menu, was de aanbod dusdanig gevarieerd en lekker dat een keuze maken toch moeilijk bleek te zijn.
Uiteindelijk lekker geluncht en langer gebleven dan verwacht.
De eigenaar stond in de zaak en gaf aan dat hij ook broodjes en high teas op bestelling leverde. Toevallig geeft mijn vriendin volgend weekend een feestje - dus die bestelling gaat er aankomen.
Kortom: leuk, persoonlijk en verrassend !
Ben D.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2016
Op 8 augustus heb ik mijn Hema Lekkere Lunch bon gebruikt, waarde 31 euro. Volgens de bediener konden we alleen een twee salade gerechten krijgen en nog een thee, koffie of suderans. Wij kozen voor de suderans en koffie, het viel ons vies tegen dat de suderans in een heel klein kopje zat, ook vonden we de salade totaal geen smaak hebben, overgrote deel bestond uit rucola salade, klein beetje mozzarella, tomaat en komkommer, en heel wat peper en zout, we hebben het geen eens opgegeten, omdat het totaal niet smaakte. Prijs kwaliteit verhouding is ver te zoeken, en verder is de mobilair oud en aan vervanging toe, ook is er geen kinderzitje, een kindje viel en de bediener kon haar geen eens troosten. Ook vond ik het niet hygiënisch. We hadden goede ervaringen met de kaart bij andere restaurants, daar zou deze eigenaar van kunnen leren.
Somebody W.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2016
Vandaag met een cadeaubon een High Tea genoten. Gewoon heerlijk !!
Zelfs zoveel dat we het met z'n 2-en niet op konden krijgen...
Bij vertrek bood de eigenaar ons een "doggy bag" zodat we het lekkers mee konden nemen...dat wordt een lekker ontbijtje met scones morgen !! ;-)
Eten was vers en lekker en de eigenaar zorgde dat wij prima konden genieten van deze zonnige dag. 1/2 jaar geleden waren we hier ook. Er is veel veranderd in de tent....Nieuwe en leukere stoelen / tafels en er ligt een nieuwe vloer in....Leuke en gezellige tent. We komen zeker terug...maar dan met de ouders ook .... ;-)
Thanks !
Joyce V.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
Bij coffee and crumbs een high tea gedaan. We waren hier al eens eerder geweest en toen wij hij erg goed bevallen. Deze keer viel het tegen. Tafeltje stond buiten, en wiebelde enorm. Geen keuze in het soort thee. De high tea bestond uit verse scones met abrikozenjam en clothed cream. Deze waren warm en erg lekker. Er waren 4 soorten sandwiches. De sandwitch met tonijnsalade en brie met pesto waren lekker. Sanwich met kaas ham, komkommer en een grote lading mosterd De mosterd was een beetje te veel naar mijn smaak. De kaas op mijn sandwich was niet naar onze wens, de eigenaar hierop aangesproken, toen hebben wij nieuwe gekregen. De eigenaar ging elke keer weg op zijn brommertje om bestelling weg te brengen en liet de klanten alleen achter. Erg bijzonder. Wij zouden deze plek niet meer als geweldige high tea bestempelen, erg jammer.
laulau1 .
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
Wij hadden een Momento bon gekregen (ter waarde van 22 euro) en kozen Coffee & Crumbs uit om deze in te wisselen. We mochten dus iets drinken en zouden daar 'de specialiteiten van de chef' bij krijgen. We namen een thee en een koffie. Na een paar minuten werd er een bakje naturelchips en 2 stukjes quiche op tafel gezet. Wij vonden de quiche heel vies (ondanks dat wij makkelijke eters zijn) maargoed, dat kan gebeuren. Maar wij vonden het vooral heel karig en totaal niet 22 euro waard.. Aangezien een bakje naturelchips iets van 50 cent kost en koffie en thee ook niet duur is. Toen wij vroegen of dit alles was wat we met deze bon kregen zei ze dat ze even ging overleggen, maar dit bleek dus alles te zijn. Omdat we de quiche niet lekker vonden en er maar 1 hap van gegeten hadden, kregen we een stuk cheesecake, dus daar waren wij blij mee en dit vonden wij netjes!! Maar al met al was het echt een aanfluiting en ook geen gezellige tent (heel kaal). Ik heb nog nooit in een restaurant geklaagd of ergens een slechte recensie geschreven, maar dit was echt heel karig. Jammer! Het had erg leuk kunnen zijn.
Sweet123 .
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2016
Vandaag gegeten bij Coffee and Crumbs met een lunch kaart, we kwamen aan en het zag er verschrikkelijk onverzorgt en in slechte staat uit.. We kregen de lunch kaart en mochten alleen uit een paar broodjes kiezen en een kop thee en een smoothie, dit vonden we belachelijk omdat we een bon hadden van 31 euro. Na overleg met de baas mochten we toch uit meer broodjes kiezen en kregen we een kopje soep en een stuk taart. De soep was lekker maar daarna kwamen de broodjes die we gewoon niet lekker vonden, ze waren smaakloos.. Na dit verteld te hebben keken ze raar op want normaal vind niemand het vies zeiden ze, uitgelegd dat iedereen een andere smaak heeft.. Ze waren heel geïrriteerd dat we aangaven dat we het niet lekker vonden, we hoorde ze in de keuken over ons roddelen wat echt niet kan! Zeer teleurgesteld.. daarna kregen we een groot stuk taart die wel lekker was maar hoorde we weer dat ze het over ons hadden in de keuken in een slechte zin.. We hebben de kaart gegeven en zijn weggelopen.. We zijn nog nooit zo slecht behandelt.
AsKo .
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2016
Vandaag de Bongo bon voor een "zoete zonde" gebruikt. Oftewel een chocolade-fondue voor 2 personen. Dit was een waar feestje. Met zowel fruit als zoetwaar om erin te dopen. We mochten eindeloos chocolade, fruit e.d. en ook te drinken bij bestellen.

De eigenaar had onthouden en genoteerd dat ik al eerder gepoogd had een reservering te maken; door een stroomstoring moest hij destijds helaas sluiten en nam hij niet op. Had me destijds al keurig teruggebeld en notitie gemaakt dat hij het, als ik langs kwam, goed wilde maken.

Alleen de uitgebreide chocoladefondue voldeed daar al aan, maar hij gaf ons als extraatje ook nog een heerlijk drankje naar keuze ( we namen een perensmoothie)

Een mooie besteding van de Bongo bon - veel waar voor onze bon.

Hartelijk dank!
stephanutrecht .
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2016
We hebben met een Hema lunchbon hier geluncht. Lekkere broodjes (ATM en BLT), heerlijke tomatensoep en een smoothie gekregen. Bediening was erg vriendelijk en wij waren zeer tevreden over de lunch. Aanrader!
Mark V.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2016
Via een Hema-cadeaubon luxe lunch gegeten bij Coffee and Crumbs aan de Reigerstraat in Utrecht. Lunch was zeer uitgebreid met een heerlijke zelfgemaakte tomatensoep (grote kom!) vooraf. Ook de verse smoothie is om je vingers bij af te likken!

We hadden een BLT (bacon, sla, tomaat) en een ATM (Avocado, mozzarella en tomaat) besteld. Prima broodjes, alles is vers bereidt, en precies goede afmeting. Je zit goed vol, zonder dat je tegen de laatste hap zit aan te hikken.

De kaart is niet heel uitgebreid, maar voor ieder wat wils. Beter tien broodjes op de kaart van topkwaliteit, dan 30 die minder zijn van smaak. Hier is er in ieder geval over nagedacht.

De eigenaar stond ons keurig te woord toen we binnenkwamen, was vriendelijk en kwam zo nu en dan vragen of alles naar wens was. Je merkte dat hij het belangrijk vindt dat zijn klanten niets te klagen hebben.

De zaak zelf is niet heel strak ingericht, maar daardoor is de sfeer losjes met een fijn loungemuziekje op de achtergrond. Wij houden niet van luxe obers in driedelig pak met een hoed op dus voor ons prima. Er is een kinderhoek met veel speelgoed en de wc's zijn schoon en fris.

Wat ons betreft een nieuw ontdekt geheim van Utrecht. Snap niets van de negatieve reacties die ik lees. Betaalbaar, bijzondere sfeer en echt een voortreffelijke lunch. Hier komen we nog eens terug (zijn benieuwd naar de high-tea!)

Henk M.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2016
Eenvoudig ontbijtje bestaande uit broodjes, croissants en boterhammen. Eitje, jus d'orange, mozzarella, plakjes tomaat en komkommer, beetje boter en likje jam. Erg basic, niet verrassend en niet origineel.
Bediening ongeinteresseerd.
Maar de aankleding is een aanfluiting. Een groezelig hok, vies toilet met een nog viezer fonteintje, los liggende vloerdelen, chaotisch inrichting , bladderende verf, los hangend rooster van de luchtverversing, kortom een troep !
Nooit meer !