Coffee and Bites

- High Tea 11:00 - 18:00
- Brunch 11:00 - 15:00
- High Tea 11:00 - 17:00
- Brunch 11:00 - 15:00

• Af te huren , Catering , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Valet parking , Wi-Fi
6,8
6,6
Bobbelboom .
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
Vreselijke droge zalm salade met keiharde avocado. Geen brood erbij.
We hebben er wat van gezegd. Bij vertrek nog eens gememoreerd. "Ik hebbhet doorgegeven. De kok heeft zeker niet opgelet" Dat was t.
Nooit weer!
Saar29 .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2016
Restaurant sfeervol ingericht. Bediening had naar mijn idee een iets te vlotte babbel.
Bestelling van twee drankjes en twee gebakjes liet erg lang op zich wachten. Uiteindelijk kwamen een drankje plus een taartje op tafel en duurde het zeker nog 10 minuten tot de rest werd neergezet. De grootste afknapper voor mij was een spa rood geserveerd in een wijnglas en zonder flesje .
Appeltaart flauw van smaak. Kortom, daar ga ik niet meer zo snel terug.
Mjammie M.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2016
Ik betwijfel of ik ooit nog eens terug kom. Zaak ziet er van binnen leuk uit, menukaart ook.
Echter kwaliteit viel in de praktijk tegen; totaal niets onderscheidends. Kwalitatief voldoende, maar niet meer dan dat. Vervelender echter is het lange wachten; als ik langer dan 40 minuten op een (koud) belegd broodje moet wachten, terwijl er maar 6 personen in het restaurant zitten, duurt me dat veel te lang. Je merkt dat bediening onervaren is, maar wel vriendelijk.
Sophie H.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2015
Op zondag even een bakje koffie bij dit ontzettend huiselijk en schattig ingerichte tentje. Tosti was lekker en de koffie erg smaakvol. Een aanrader!
Rainbow2 .
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2015
Een gastvrije ontvangst in een niet alledaags ingerichte eetgelegenheid. Zalige broodjes en uitstekende bediening. Ben hier nu al meerdere keren tot volle tevredenheid te gast geweest.
Janneke D.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2015
Vandaag hier geweest voor de lunch. Gezellig ingericht en lekker eten. Weer is wat anders. Het broodje köfte is een aanrader. De kaart heeft een Turks tintje!
Paul D.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2015
Goed eten, niet te duur en lekker, maar het bedienend personeel moet nog een hoop leren. Het heeft niet in de gaten wie wanneer binnenkomt. Schrijft bestelling niet goed op etc. Kunnen een volle toko niet aan. Gevolg heel lang wachten totdat iemand langs je tafel komt of 3x zwaaien. Daarna kwam het broodje eerder dan het drinken. Andere klanten liepen boos weg. Maar gelukkig smaakte het eten goed.
BusinessLunchSeeker .
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2015
The Lunch mix is een aanrader! Wij begonnen met een overheerlijk huisgemaakte Linzensoep, volgens de eigenaar door zijn moeder gemaakt en dat konden we proeven. Broodje hete kip is tussen de broodjes echt een aanrader.

Wij zochten een lunchlocatie met goed eten geen drukte en stijlvolle uitstraling! Conclusie; geslaagd!

Eduard S.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2014
Leuke ontdekking, dit gezellige eethuisje/lunchroom in Amersfoort. Uitgebreide kaart, goed eten, mooie en verzorgde inrichting, vriendelijke bediening. De Kumpir, gevulde aardappel is een maaltijd op zich en was prima. Enige vreemde is de combinatie van exotische ingrediënten met bijvoorbeeld huzarensalade. Maar alle ingrediënten waren smakelijk en combineerden goed. Wij komen hier zeker weer eens terug.
Sevil G.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2014
Het menu is geweldig, het eten was erg lekker en ga zeker nog een keer. Erg bedankt voor de gastvrije ontvangst, het word zeker mijn aanrader voor iedereen.. :)