Coens Pannenkoekenhuus

Keijenborgseweg 27 7021 LW Zelhem Nederland Kaart

Over restaurant Coens Pannenkoekenhuus

Pannenkoeken van de hoogste kwaliteit

Coens Pannenkoekenhuus werkt alleen met verse en ambachtelijk producten. Pannenkoeken worden in de pan gebakken, Daarnaast beschikken wij over een mooie plate service kaart. Ruime speeltuin en speelweide aanwezig en prachtige terrassen. Vermaak voor jong en oud.

Meer informatie over restaurant Coens Pannenkoekenhuus

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zaterdag 14:00 - 21.00
Zondag 14:00 - 20.00

• Af te huren , Catering , Terras
Gea T.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Mijn hoofdgerecht (pannenkoek) was goed warm en erg lekker, maar van mijn man waren de frieten wat slap en de spareribs lauw/warm. Kan natuurlijk incidenteel zijn. Voor ouders met jonge kinderen erg leuk en geschikt, maar ook eigenlijk voor iedereen.
Marielouise B.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Eten was goed. Spareribs waren alleen te ver door. Voor de rest hebben we daar gezellig gegeten en gedronken. Bediening was ook goed.
TinyR .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Erg jammer dat Coens bistro overgegaan is in Coens pannenkoekenhuis! Plate service nog steeds mogelijk maar in verhouding erg duur! Zoete pannenkoek verrukkelijk maar de hartige pannenkoek met kaas smaakte naar kaneel!
Tjitske Wytske D.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Nieuw concept, pannenkoeken eten bij Coens bistro. Vooraf een champignonsoep erg smakelijk, daarna een Mexicaanse pannenkoek met tacosaus heerlijk! Afsluiting met een karamel sorbet.
Kortom een aanrader! We komen zeker nog eens terug.
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
hallo het was een gezellig en leuk restaurant alleen het zout en peper ontbraken op de tafels,ik vind dat je dat op de tafels moet hebben staan.
Mensen die iets meer zout of peper op het gerecht willen kunnen dat er niet over heen strooien.
Ook voor de mensen met een minder budget een goed betaalbaar restaurant.
Tjitske Wytske D.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Nieuw concept is zeer geslaagd bij Coens bistro! Heerlijke gegeten, vooraf een smakelijke champignonsoep, daarna een Mexicaanse pannenkoek van lekkere echte molenaarsmeel en met heerlijke ingrediënten. Als afsluiting een caramel sorbet. Wij waren erg verrast en tevreden. We komen zeker nog weer eens terug.
Yuppie27 .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Coen was net overgegaan van Bostro naar Pannekoekrestaurant, had hij het maar niet gedaan! De pannekoeken waren te groot voor de borden, de smaak was saai en flauw. De ingrediënten waren niet herkennen. Als Coen weer bistro wordt willen we het wel weer eens prberen.
Ger Z.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Een prettige ontvangst met direct de melding dat het geen a la carte eten was van de ah. Dit wisten wij al maar toch prettig dat de eigenaar dit aangaf. Het eten was prima. Een ruime keuze uit gerechten waarbij inderdaad bleek dat ze overgegaan waren van bistro naar pannenkoekenhuis. Maar er. Waren ook nog bistro gerechten waar je uit kon kiezen. De bediening was goed. We hebben het erg naar ons zin gehad. Jammer dat we hier niet uit de buurt komen en vaker kunnen gaan.
Robert V.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Bedroevend. Buffelmozarella is geen buffel, meerdere dingen blijken op ruim na de bestelling. We hebben mensen aan tafel die glutenvrij eten en ze hebben geen idee, werkelijk. Op de kaart staat aangegeven dat carpaccio glutenvrij is. Na de bestelling komen ze melden dat het misschien niet glutenvrij is en adviseren de carpaccio zonder MELK of PIJNBOOMPITTEN te laten serveren. Ze hebben geen idee. De frites kunnen niet glutenvrij. Iemand komt vertellen dat het echt niet kan . We bestellen dus gebakken aardappeltjes die vervolgens nooit komen. Na een tijd gaan we vragen waar die blijven en die blijken er helemaal niet te zijn - helemaal op. Nu komt er vervolgens iemand die vertelt dat de frites glutenvrij zijn. Enfin, ik vind de serie aan missers echt heel slecht. Het eten viel bij ons gezelschap maar matig in de smaak met uitzondering van de toetjes. Die waren zeker lekker.
Bert F.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Veschrikkelijk!! Afgelopen weekend hier wezen eten maar ik raad u aan om hier goed over na te denken. Hadden gereserveerd voor vier personen maar tafel was gedekt voor twee personen volgens de medewerkster was het niet duidelijk hoe laat we zouden komen terwijl in de online reservewring toch echt de tijd stond. we hadden iemand aan tafel zitten die geen gluten mocht (ze ind het altijd vervelend om dit te moeten zeggen) ze had de soep, dit kon wel volgens de medewerkster, maar toe deze geserveerd werd kwam deze medewerkster terug om te zeggen dat misschien deze soep niet glutenvrij was!!! Of ze iets anders wou kiezen??!! Voorgerechten grof opgemaakt, soep was waterig en de champignons HEEEEEl vet, op het bord lag gewoon een plas met vet. Hoofgerecht was ook niks bijzonders, saus komt uit een pakje, we hadden extra friet en aardapples besteld maar deze zijn nooit aangekomen. Op de vraag waar deze bleven kregen we het antwoord dat het erg druk was in de keuken....... Toetjes besteld en snel weggegaan. Als jullie niet weten hoe jullie met een dieet om moeten gaan verdiep jedaar dan eens in zou jullie een hoop goed doen!!!!!!! Staat nb op de kaart over allergie informatie
Jorine M.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2016
Heerlijk gegeten. De ontvangst en service was fantastisch!!
Lekkerbek444 .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Nou dat was 1 keer maar nooit meer. Hier ook gegeten met de Ah actie, of het komt omdat het tweede menu grats is of dat ze geen idee hebben wat ze daar aan het doen zijn weet ik niet. Hebben erg lang op het eten moet wachten wat erg karig werd opgediend, spareribs verbrandt, biefstuk te rood had om medium gevraagd. Uiensoep erg waterig. Champignons in bierbeslag was wel lekker maar erg vet!!! Toetje hebben we maar overgeslagen. bediening zou wat vaker aan de tafel mogen komen om te vragen of het smaakt (zou ook omzet verhogend kunnen werken heb zelf maar twee drankjes gehad). Het enige positieve voor mensen met kinderen is de kleurrijke speeltuin. Verder links laten liggen.
Wieneke.bspruitje .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
Het eten was prima en lekker. Ik hou van zalm en de zalmbonbon was dan ook zeer goed. De bediening was goed en vriendelijk. Tussen door kwam met ook vragen of alles naar wens was.
Het terras buiten was leuk, alleen de stoelen iets minder, maar ik kwam dan ook voor het eten.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
We hebben heerlijk gegeten .alles was naar wens geweldig leuke bediening .
kun je zelfs mee lachen !!!!.
is een aanrader om eens heen te gaan ,
Eten was heerlijk op smaak .goed bereid met aandacht ,naar wens
rekening gehouden met dieet .
W.koningsbrugge .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Door de AH Restaurant actie dit restaurant op deze leuke locatie gevonden. Heerlijk gegeten, zeer vriendelijk personeel, mooie omgeving. Een aanrader dus!
Tjade .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
Tja... wat moet ik zeggen? Tafeltjes buiten niet schoon, terras niet even aangeveegd, bestek in een papieren zakje met een papieren servet, saus uit een pakje.. De bediening was heel vriendelijk, vooral de mevrouw met de korte blonde haren deed het super! Wel zou ik wat meer kijken bij de gasten, tussen de gerechten door zag je heel lang niemand. De ambiance die het restaurant op deze site uitstraalt is het zeker niet! Achter de bistro zit een camping, wat natuurlijk prima is, maar ik verwachtte niet dat de kinderen met hun fietsjes over het terras zouden komen en dat dit wat meer gescheiden zou zijn. De carpaccio is te dik voor een goede carpaccio en er zit een soort van ketjap-achtige saus over... De biefstuk was niet goed gebakken, de tweede keer wel en dit werd overigens super opgepakt door de bediening. We hebben ons maar niet gewaagd aan een toetje.
Gerard T.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Na de laatste kritische recensies waren we met gemengde gevoelens naar de bistro gefietst. We hadden via de AH-actie gereserveerd. We werden vriendelijk ontvangen. Kregen al snel ons drinken en de menukaart. Even later kregen we zonder het besteld te hebben heerlijk verse stokbrood met een kruidensmeersel van het huis. Een goed begin. Al snel hadden we ons voorgerecht. Prima uiensoep verrassend geserveerd in een weckpotje met daarbij wat sneetjes bruin stokbrood en een heerlijk smeerseltje met een lichte mosterdsmaak. Het hoofdgerecht was ribeye. Opgediend met schaaltjes patat, gebakken aardappeltjes, warme broccoli en een heel fijn gesneden salade. Het was echt smullen.
Als nagerecht crème brulle met tonkabonen. Tonka ken ik nog als speelgoed maar niet als eetbaar. De kok kwam ons uitleg geven. Het werd opgediend met een bolletje passievrucht ijs en slagroom en was om je vingers bij af te likken. De ander had bastogneparfait. Dat was machtig maar ook niet te versmaden. Kortom het eten was voortreffelijk, de bediening goed en attent en de prijzen zijn reëel, ook zonder de korting. Na afloop refereerde ik aan de slechte recensies. Ze gaven eerlijk aan dat ze wat minder dagen hadden gekend. Wij hebben daar in ieder geval niets van gemerkt.
Borculo .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Zondagavond met partner naar Coens bistro geweest met AH actie. Geen speciaal AH menu, kunt gewoon a la carte bestellen en de duurste gerechten betaal je. Mooi systeem. Voor en hoofdgerecht ruime porties (champignons in bierbeslag en kogelbiefstuk met saus naar keuze), en ruime bijgerechten. Wij hoefde geen nagerecht en hebben koffie genomen. Het was heerlijk, biefstuk prima bereid zoals we wilden. Prijzen zijn zeer redelijk. Vrolijk en vriendelijk personeel. kind vriendelijk restaurant in mooie omgeving. Kunt er ook buiten zitten. Komen zeker een keer terug.
Erna L.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Het eten was prima, hooguit de opmaak/garnering van de gerechten wat grof.
Mooi ingericht restaurant. De toiletten zijn aan een opknapbeurt toe.
Prettige en vriendelijke bediening.
Hanneke1122 .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Een leuke avond gehad bij Coen's Bistro! De kinderen heerlijk in de speeltuin, en wij lekker borrelen aan tafel. Leuke bediening die, ook al waren ze druk, de tijd voor je namen. We kregen een stokbroodje van het huis en de kinderen mochten een kadootje uitzoeken, leuk!
Zeker een aanrader en helemaal met kleine kinderen is dit een top locatie!