Coens Pannenkoekenhuus

Keijenborgseweg 27 7021 LW Zelhem Nederland Kaart

Over het restaurant Coens Pannenkoekenhuus

Pannenkoeken van de hoogste kwaliteit

Coens Pannenkoekenhuus werkt alleen met verse en ambachtelijk producten. Pannenkoeken worden in de pan gebakken, Daarnaast beschikken wij over een mooie plate service kaart. Ruime speeltuin en speelweide aanwezig en prachtige terrassen. Vermaak voor jong en oud.

Meer informatie over restaurant Coens Pannenkoekenhuus

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zaterdag 14:00 - 21.00
Zondag 14:00 - 20.00

• Af te huren , Catering , Terras
Karen S.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2017
Gisteren hier gegeten met een een kennismakings-/ kortingsbon en dat is goed bevallen.
Bij binnenkomst was er een vriendelijk en gastvrij ontvangst. Omdat het erg rustig was mochten we zelf een tafeltje uitkiezen dus dat werd er eentje gezellig bij het raam. De ambiance is gezellig en gemoedelijk. Het is, op de drempel/ dubbele deur bij de ingang (al bieden ze daar op eigen initiatief bij aan om te assisteren), goed begaanbaar voor een rolstoeler. Klein minpuntje was dat ik als rolstoeler wat lastig onder de tafel kom.

Als voorafje kozen wij beide voor soep. Zowel mijn mosterdsoep, als de champignon soep van mijn man, werd geserveerd in een weckpotje (een leuk en verassend detail) met 2 sneetje stokbrood. De soep was romig/ gebonden en erg goed van smaak. Wat betreft de pannenkoeken is er een ruimschoots de keuze. Verder kon je aan de pannenkoeken zien, en proeven, dat ze ambachtelijk gebakken zijn (nog zo’n detail/pluspunt). Ze waren ook goed gevuld, zeker bij mijn pannenkoek met gerookte zalm en spinazie met roomkaas waren de ingrediënten ruimschoots aanwezig. Kleine tip: beleg de pannenkoek ermee ipv. dat je de ingrediënten er los bij serveert, het oog wil tenslotte ook wat als de pannenkoek uitgeserveerd wordt.

De service was prima; vlot, alert en attent. De prijs-kwaliteit vonden wij ook goed.

Al met al wel een pannenkoeken restaurant om nog een terug te komen (omdat er ruimschoots met kinderen rekening wordt gehouden qua speelgelegenheid is het ook prima geschikt voor een familie uitje/gezinnen)
Sanne W.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Heerlijk gegeten (pannenkoek van de maand gehad) echt een aanrader met kersen, room en speculaaskruimels.

Ze hadden t veel drukker dan verwacht en daarom moesten we iets langer wachten maar dat was totaal geen punt.
Danny K.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Het eten en de bediening was super niks op aan te merken einde sfeer van restaurant was ook heel sweervol mochten zelf een plaats zoeken waar we wouden zitten gewoon goed en gezellig resturaunt
Janneke O.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Wij hadden gereserveerd, toen wij aankwamen moest de bediening eerst zoeken naar een tafeltje. De tafeltjes stonden erg dicht op elkaar, waardoor wij de mensen achter ons moesten vragen of hun tafel iets verschoven kon worden, anders konden wij niet eens aan de tafel zitten. Vervolgens behoorlijk lang moeten wachten totdat iemand ons uitleg kwam geven over de AH actie en de drankjes kwam opnemen. Toen de drankjes gebracht werden liep de bediening meteen weer weg, zonder onze bestelling op te nemen, waardoor wij weer erg lang moesten wachten. Het voorgerecht was op zich prima, de kruidenboter was keihard en daardoor niet goed smeerbaar en in de aioli zat iets te veel knoflook. Het hoofdgerecht was echt slecht. We hadden een schnitzel met champignonsaus (waarvoor we achteraf opeens bij moesten bestellen), de champignonsaus was lauw en leek uit een pakje te komen en was een beetje aan het stollen. Bij de friet zou frietsaus zitten, dit zat er niet bij en moesten we erbij vragen wat weer erg lang duurde. Ook bij de spareribs zou knoflooksaus of wiskeysaus zitten, dit zat er ook niet bij. De rauwkost waren een paar blaadjes sla. Als nagerecht kregen we de caramel special. Tijdens het serveren werd gezegd dat het vanille ijs op was en dat het caramel ijs was geworden, erg vreemd dat dit van te voren niet overlegd wordt. Over het nagerecht zaten caramel blokjes, deze waren keihard alsof ze of te oud waren of uit de diepvries kwamen.
Toen wij wilden afrekenen moest er eerst gezocht worden naar het pinautomaat, na een tijdje zoeken bleek deze kapot te zijn. Wij hadden geen contant geld mee en ze gingen een andere oplossing zoeken. Na ruim een kwartier wachten kwam er eindelijk iemand met een bankrekening nummer, of wij het geld daarnaar over wilden maken. Bleek er opeens een cijfer te missen bij het nummer, moesten we weer wachten omdat er naar de eigenaar gebeld moest worden. Ik gaf aan dat we inmiddels erg lang aan het wachten waren, daar kreeg ik niet eens een reactie op alleen wat gemompel. Toen wij uiteindelijk betaald hadden, kregen wij niet eens een excuus voor dat wij inmiddels minimaal 20 minuten daar hebben staan wachten.
Ik raad het echt niemand aan om hier te gaan eten. Zonde van het geld.
maantjemaan .
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Lekker gegeten met de AH actie, goede ontvangst. prima bediening en gezellige sfeer. Ga zeker nog een keer terug, je kan voor een pannenkoek kiezen, maar ook uit de plate service bestellen.
Annie V.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Vriendelijk personeel, ruime keuze gerechten en wordt leuk opgediend.. Pannenkoek was zeer warm, heerlijk. Voor herhaling vatbaar
harms2 .
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Sfeer als van een gezelllig volle huiskamer. Geluidsniveau is prima, geen hinder van andere gasten. Voldoende ruime zitplekken. Erg gezellig en uitstekende gerechten. Voldoende keuze op de kaart. Vriendelijke bediening.
Jeannette V.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Spareribs waren goed van kwaliteit, schnitzel vond ik niet bijzonder maar de pannenkoek met brie was erg lekker. Goede kwaliteit prijs verhouding en gezellige bediening.
Gea T.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Mijn hoofdgerecht (pannenkoek) was goed warm en erg lekker, maar van mijn man waren de frieten wat slap en de spareribs lauw/warm. Kan natuurlijk incidenteel zijn. Voor ouders met jonge kinderen erg leuk en geschikt, maar ook eigenlijk voor iedereen.
Marielouise B.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Eten was goed. Spareribs waren alleen te ver door. Voor de rest hebben we daar gezellig gegeten en gedronken. Bediening was ook goed.
TinyR .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Erg jammer dat Coens bistro overgegaan is in Coens pannenkoekenhuis! Plate service nog steeds mogelijk maar in verhouding erg duur! Zoete pannenkoek verrukkelijk maar de hartige pannenkoek met kaas smaakte naar kaneel!
Tjitske Wytske D.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Nieuw concept, pannenkoeken eten bij Coens bistro. Vooraf een champignonsoep erg smakelijk, daarna een Mexicaanse pannenkoek met tacosaus heerlijk! Afsluiting met een karamel sorbet.
Kortom een aanrader! We komen zeker nog eens terug.
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
hallo het was een gezellig en leuk restaurant alleen het zout en peper ontbraken op de tafels,ik vind dat je dat op de tafels moet hebben staan.
Mensen die iets meer zout of peper op het gerecht willen kunnen dat er niet over heen strooien.
Ook voor de mensen met een minder budget een goed betaalbaar restaurant.
Tjitske Wytske D.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Nieuw concept is zeer geslaagd bij Coens bistro! Heerlijke gegeten, vooraf een smakelijke champignonsoep, daarna een Mexicaanse pannenkoek van lekkere echte molenaarsmeel en met heerlijke ingrediënten. Als afsluiting een caramel sorbet. Wij waren erg verrast en tevreden. We komen zeker nog weer eens terug.
Yuppie27 .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Coen was net overgegaan van Bostro naar Pannekoekrestaurant, had hij het maar niet gedaan! De pannekoeken waren te groot voor de borden, de smaak was saai en flauw. De ingrediënten waren niet herkennen. Als Coen weer bistro wordt willen we het wel weer eens prberen.
Ger Z.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Een prettige ontvangst met direct de melding dat het geen a la carte eten was van de ah. Dit wisten wij al maar toch prettig dat de eigenaar dit aangaf. Het eten was prima. Een ruime keuze uit gerechten waarbij inderdaad bleek dat ze overgegaan waren van bistro naar pannenkoekenhuis. Maar er. Waren ook nog bistro gerechten waar je uit kon kiezen. De bediening was goed. We hebben het erg naar ons zin gehad. Jammer dat we hier niet uit de buurt komen en vaker kunnen gaan.
Robert V.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Bedroevend. Buffelmozarella is geen buffel, meerdere dingen blijken op ruim na de bestelling. We hebben mensen aan tafel die glutenvrij eten en ze hebben geen idee, werkelijk. Op de kaart staat aangegeven dat carpaccio glutenvrij is. Na de bestelling komen ze melden dat het misschien niet glutenvrij is en adviseren de carpaccio zonder MELK of PIJNBOOMPITTEN te laten serveren. Ze hebben geen idee. De frites kunnen niet glutenvrij. Iemand komt vertellen dat het echt niet kan . We bestellen dus gebakken aardappeltjes die vervolgens nooit komen. Na een tijd gaan we vragen waar die blijven en die blijken er helemaal niet te zijn - helemaal op. Nu komt er vervolgens iemand die vertelt dat de frites glutenvrij zijn. Enfin, ik vind de serie aan missers echt heel slecht. Het eten viel bij ons gezelschap maar matig in de smaak met uitzondering van de toetjes. Die waren zeker lekker.
bert F.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Veschrikkelijk!! Afgelopen weekend hier wezen eten maar ik raad u aan om hier goed over na te denken. Hadden gereserveerd voor vier personen maar tafel was gedekt voor twee personen volgens de medewerkster was het niet duidelijk hoe laat we zouden komen terwijl in de online reservewring toch echt de tijd stond. we hadden iemand aan tafel zitten die geen gluten mocht (ze ind het altijd vervelend om dit te moeten zeggen) ze had de soep, dit kon wel volgens de medewerkster, maar toe deze geserveerd werd kwam deze medewerkster terug om te zeggen dat misschien deze soep niet glutenvrij was!!! Of ze iets anders wou kiezen??!! Voorgerechten grof opgemaakt, soep was waterig en de champignons HEEEEEl vet, op het bord lag gewoon een plas met vet. Hoofgerecht was ook niks bijzonders, saus komt uit een pakje, we hadden extra friet en aardapples besteld maar deze zijn nooit aangekomen. Op de vraag waar deze bleven kregen we het antwoord dat het erg druk was in de keuken....... Toetjes besteld en snel weggegaan. Als jullie niet weten hoe jullie met een dieet om moeten gaan verdiep jedaar dan eens in zou jullie een hoop goed doen!!!!!!! Staat nb op de kaart over allergie informatie
Jorine M.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2016
Heerlijk gegeten. De ontvangst en service was fantastisch!!
Lekkerbek444 .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Nou dat was 1 keer maar nooit meer. Hier ook gegeten met de Ah actie, of het komt omdat het tweede menu grats is of dat ze geen idee hebben wat ze daar aan het doen zijn weet ik niet. Hebben erg lang op het eten moet wachten wat erg karig werd opgediend, spareribs verbrandt, biefstuk te rood had om medium gevraagd. Uiensoep erg waterig. Champignons in bierbeslag was wel lekker maar erg vet!!! Toetje hebben we maar overgeslagen. bediening zou wat vaker aan de tafel mogen komen om te vragen of het smaakt (zou ook omzet verhogend kunnen werken heb zelf maar twee drankjes gehad). Het enige positieve voor mensen met kinderen is de kleurrijke speeltuin. Verder links laten liggen.