Coens Pannenkoekenhuus

Keijenborgseweg 27 7021 LW Zelhem Nederland Kaart

Over het restaurant Coens Pannenkoekenhuus

Pannenkoeken van de hoogste kwaliteit

Coens Pannenkoekenhuus werkt alleen met verse en ambachtelijk producten. Pannenkoeken worden in de pan gebakken, Daarnaast beschikken wij over een mooie plate service kaart. Ruime speeltuin en speelweide aanwezig en prachtige terrassen. Vermaak voor jong en oud.

Meer informatie over restaurant Coens Pannenkoekenhuus

bikkelvriend .
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Vriendelijke, enthousiaste ontvangst.
Vriendelijke bediening.
Soep, pannenkoeken en sorbet waren heerlijk.
Gezellig restaurant.
Barthelomeus .
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Lekkere mosterd soep gegeten, gevolgd door reusachtige" Egyptische "
Pannenkoek en lekker toetje.
Vriendelijke bediening en water en wat lekkers voor de hond.
Nu nog wat meer keuze voor de wijn en het is helemaal super!
Rinus B.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
De smaak van onze pannenkoeken was goed. De buitenrand was licht gebakken , maar het binnenste was meer gekookt dan gebakken. Verder prima van sfeer, bediening en ambiance.
Carel D.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2017
We hebben lekker gegeten en en ieder was tevreden. Bediening was goed en een probleempje werdt moeiteloos opgelost. We zullen het iedereen aanraden.
Martin N.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
Het is eten is lekker en van een goede kwaliteit. Vooral de pannenkoeken zijn uitstekend van smaak en goed gebakken. Het vanille ijs is een beetje waterig. De bediening is vlot en vriendelijk. Kleine kinderen kunnen zich hier uitstekend vermaken. Kortom een toppertje.
eddy_marijke .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Prima restaurant, echter jammer dat niet bekend was dat de hoofdmaaltijd uit een pannenkoek moest bestaan. Aangezien de bistro sinds een jaar een pannenkoekenhuis is geworden.
Lekkerbek444 .
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2017
Na een eerdere slechte ervaring zijn wij weer gaan eten hier (iedereen heeft recht op een tweede kans). Maar helaas weer een teleurstelling. Waar het de vorige keer fout ging was het nu weer raak. Soep erg flauw van smaak en waterig. Brood dat erbij geserveerd werd was droog. De pannenkoek van mijn vrouw was aangebrandt en de ingredienten waren niet als zodanig te herkennen. Na onze opmerking hierover ging het meisje terug naar de keuken en kwam terug met de mededeling dat de pannenkoek zo moest zijn!!!!! maw niet zeuren!!! Dit was echt de laatste keer dat wij hier geweest zijn.
Remco V.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Gezellig familie restaurant, heerlijke doesburgse mosterdsoep, wel heel lang moeten wachten op onze pannekoeken, die zeer machtig waren, maar wel goed van smaak, en tot slot dame blanche toe.
Met de Albert Heijn diner kaart krijg je alle tweede gerechten gratis.
lomekoj .
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Wát een geweldig leuk restaurant, en het personeel is bijzonder vriendelijk en gastvrij.
Het eten was helemaal fantastisch. Echt super lekker en voldoende keuze.
Zeker de moeite waard om nog eens naar toe te gaan.
Beppy B.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
Het was gezellig en hartelijk en lekker, alleen duurde het wat lang, lastig omdat we weg moesten, hadden we ook even aan moeten geven. De keus was mager ivm mijn dieet, maar gelukkig zat er iets bij! Naar verhouding veel varkensvlees, jammer, in Putten zijn we meer variaties gewend.
maantjemaan .
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2017
Met de actie van AH, heerlijk gegeten. Was ruim voldoende en de prijs prima. Keurige nette bediening en zeer vriendelijk en spontaan. Kom zeker weer een keer hier terug.
Kees J.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Prima eetgelegenheid, vooral als je van veel wilt eten. Prijskwaliteit is zeer goed.
Als voorgerecht brood met kruidenboter en knoflooksaus. Hierbij kreeg ik 2 goedgevulde schaaltjes met boter en saus en genoeg brood voor 2 personen.
anjadeboer1971 .
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2017
Het was lekker,we hebben daar heerlijke pannenkoeken op.Er was vriendelijk personeel aanwezig.
En buiten was er nog een leuke speeltuin voor de kinderen.
Karen S.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2017
Gisteren hier gegeten met een een kennismakings-/ kortingsbon en dat is goed bevallen.
Bij binnenkomst was er een vriendelijk en gastvrij ontvangst. Omdat het erg rustig was mochten we zelf een tafeltje uitkiezen dus dat werd er eentje gezellig bij het raam. De ambiance is gezellig en gemoedelijk. Het is, op de drempel/ dubbele deur bij de ingang (al bieden ze daar op eigen initiatief bij aan om te assisteren), goed begaanbaar voor een rolstoeler. Klein minpuntje was dat ik als rolstoeler wat lastig onder de tafel kom.

Als voorafje kozen wij beide voor soep. Zowel mijn mosterdsoep, als de champignon soep van mijn man, werd geserveerd in een weckpotje (een leuk en verassend detail) met 2 sneetje stokbrood. De soep was romig/ gebonden en erg goed van smaak. Wat betreft de pannenkoeken is er een ruimschoots de keuze. Verder kon je aan de pannenkoeken zien, en proeven, dat ze ambachtelijk gebakken zijn (nog zo’n detail/pluspunt). Ze waren ook goed gevuld, zeker bij mijn pannenkoek met gerookte zalm en spinazie met roomkaas waren de ingrediënten ruimschoots aanwezig. Kleine tip: beleg de pannenkoek ermee ipv. dat je de ingrediënten er los bij serveert, het oog wil tenslotte ook wat als de pannenkoek uitgeserveerd wordt.

De service was prima; vlot, alert en attent. De prijs-kwaliteit vonden wij ook goed.

Al met al wel een pannenkoeken restaurant om nog een terug te komen (omdat er ruimschoots met kinderen rekening wordt gehouden qua speelgelegenheid is het ook prima geschikt voor een familie uitje/gezinnen)
Sanne W.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Heerlijk gegeten (pannenkoek van de maand gehad) echt een aanrader met kersen, room en speculaaskruimels.

Ze hadden t veel drukker dan verwacht en daarom moesten we iets langer wachten maar dat was totaal geen punt.
Danny K.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Het eten en de bediening was super niks op aan te merken einde sfeer van restaurant was ook heel sweervol mochten zelf een plaats zoeken waar we wouden zitten gewoon goed en gezellig resturaunt
Janneke O.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Wij hadden gereserveerd, toen wij aankwamen moest de bediening eerst zoeken naar een tafeltje. De tafeltjes stonden erg dicht op elkaar, waardoor wij de mensen achter ons moesten vragen of hun tafel iets verschoven kon worden, anders konden wij niet eens aan de tafel zitten. Vervolgens behoorlijk lang moeten wachten totdat iemand ons uitleg kwam geven over de AH actie en de drankjes kwam opnemen. Toen de drankjes gebracht werden liep de bediening meteen weer weg, zonder onze bestelling op te nemen, waardoor wij weer erg lang moesten wachten. Het voorgerecht was op zich prima, de kruidenboter was keihard en daardoor niet goed smeerbaar en in de aioli zat iets te veel knoflook. Het hoofdgerecht was echt slecht. We hadden een schnitzel met champignonsaus (waarvoor we achteraf opeens bij moesten bestellen), de champignonsaus was lauw en leek uit een pakje te komen en was een beetje aan het stollen. Bij de friet zou frietsaus zitten, dit zat er niet bij en moesten we erbij vragen wat weer erg lang duurde. Ook bij de spareribs zou knoflooksaus of wiskeysaus zitten, dit zat er ook niet bij. De rauwkost waren een paar blaadjes sla. Als nagerecht kregen we de caramel special. Tijdens het serveren werd gezegd dat het vanille ijs op was en dat het caramel ijs was geworden, erg vreemd dat dit van te voren niet overlegd wordt. Over het nagerecht zaten caramel blokjes, deze waren keihard alsof ze of te oud waren of uit de diepvries kwamen.
Toen wij wilden afrekenen moest er eerst gezocht worden naar het pinautomaat, na een tijdje zoeken bleek deze kapot te zijn. Wij hadden geen contant geld mee en ze gingen een andere oplossing zoeken. Na ruim een kwartier wachten kwam er eindelijk iemand met een bankrekening nummer, of wij het geld daarnaar over wilden maken. Bleek er opeens een cijfer te missen bij het nummer, moesten we weer wachten omdat er naar de eigenaar gebeld moest worden. Ik gaf aan dat we inmiddels erg lang aan het wachten waren, daar kreeg ik niet eens een reactie op alleen wat gemompel. Toen wij uiteindelijk betaald hadden, kregen wij niet eens een excuus voor dat wij inmiddels minimaal 20 minuten daar hebben staan wachten.
Ik raad het echt niemand aan om hier te gaan eten. Zonde van het geld.
maantjemaan .
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Lekker gegeten met de AH actie, goede ontvangst. prima bediening en gezellige sfeer. Ga zeker nog een keer terug, je kan voor een pannenkoek kiezen, maar ook uit de plate service bestellen.
Annie V.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Vriendelijk personeel, ruime keuze gerechten en wordt leuk opgediend.. Pannenkoek was zeer warm, heerlijk. Voor herhaling vatbaar