Coelenhage

Meer informatie over restaurant Coelenhage

Lang
Rob S.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2016
Wat een mooi avondje had moeten worden, werd een teleurstelling doordat de keuken niet was geequipeerd om grote groepen mensen te bedienen. Maar ja, dan zou het management daar ook rekening mee kunnen houden en extra capaciteit inzetten. Uiteindelijk ligt de nadruk van Coelenhage op het uitbaten van een zalencomplex. We hebben meer dan 2 uur moeten wachten en onze klachten werden aanvankelijk nauwelijks serieus genomen. "De keuken is druk met de een feest!". Maar moet daarom ons feestje worden bedorven?
Uiteindelijk om de rekeing gevraagd, teneinden het probleem bij het restaurant te leggen. De uiterst behulpzame serveerster vroeg om haar nog 10 mjinuten te geven en natuurlijk weiger je zo'n verzoek niet. Daarna bleken alle couverts ongeveer binnen deze tijd gebracht te worden en konden we eindelijk aan onze hoofdgerechten beginnen.
Gelukkig iss ons humeur hierdoor niet verpest en is de avond gezellig gebleven. Maar ik denk niet dat wij Coelenhage onze eerste keuze wordt voor dineetjes en zo dacht iedereen aan tafel er over. Dat waren 10 mensen. Erger was dat achter ons ook een tafel van ongeveer 10 personen zat, die dezelfde klacht hadden als wij. Een explotant die er in slaagt om 20 mensen ontevreden naar huis te laten gaan, moet zich achter de oren krabben.
Gelukkig was niet alles slecht. De serveerster heeft werkelijk alles in het werk gesteld om de avond onvergetelijk te maken en heeft veel pijn weg gemasseerd. Haar aanbod om de kinderen met de Coelenhage-linousine naar huis te brengen, heeft uiteindelijk een positiegf gevoel achtergelaten. Maar het goede gevoel geldt voor deze klantgerichte serveerster en neit voor het management van de mooiste zaak van Wezep.
Rob S.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2016
Keuken en bediening zijn niet geequi-peers om drukte aan te kunnen. Gebruiken valse excuses die eigenlijk richting management harden gemoeten. Twee tafels met 10 couverts zijn ontevreden vertrokken. Jammer van een bedrijf. Met zoveel potentie
Jorrit K.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2016
Prima eten bij Coelenhage in Wezep. De hoofdgerechten zijn redelijk aan de prijs, maar je krijgt er dan ook veel voor terug. Zelf de rib-eye genomen, mijn wens om dit medium rare te serveren werd perfect opgevolgd. Mijn vrouw had de lamsrack, ook deze was heerlijk mals en uitstekend bereid. Wel vonden wij beiden het gerecht een fractie te zout. De garnering (apart geserveerd) is wel heel erg veel; salade, gekookte groenten, patat, aardappeljes en op het bord nog aardappel uit de oven. Eigenlijk niet nodig en zonde zoveel terug te geven; een keuze in garnering is misschien handiger. Wel erg goed op smaak allemaal. Tot slot, een aanpassing in het kindermenu naar onze wens was geen enkel probleem. Uitstekende service.
Avesant .
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2015
Uitgebreid restaurant met diverse zalen. Lekkere zachte stoelen echter de tafels zijn te hoog tov de stoelen. Tafel armoedig en weinig compleet.
Het eten was goed, de bediening prima en het was niet al te druk.
Wij hadden drie gangen menu's en toen wij alles bij elkaar optelden waren wij met het menu ca 3-5 euro duurder (dus ca 10-15 %) uit dan als wij alles apart hadden besteld.
Bij een menu krijg je aanzienlijk minder vlees ca 40% dan als je a la carte bestelt.
De prijzen zijn niet kinderachtig.
Harold V.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2014
Kom er regelmatig, afgelopen jaren enorm verbeterd. Complimenten aan de bediening ook: gastvrij, attent en houdt perfect rekening met de allergie wensen van mijn zoon. Echt top!
Gerben N.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2014
Via de mail en twee korte bezoeken een diner voor 65 personen georganiseerd bij Coelenhage.
Vooraf is er veel mogelijk maar op de dag zelf gaan ze erg gemakkelijk om met de afgesproken wensen. Zo stond het buffet niet aan beide kanten van de zaal, maar aan één kant en kon er ook maar van één kant langsgelopen worden. Dat vertraagde enorm. Hier hebben we over geklaagd, maar hielp niks. De bediening heeft gedurende de avond steken laten vallen. Datgene wat we gegeten hebben was lekker maar niet bijzonder.
Minpunt is dat het een zalencomplex is waar ook bruiloften worden georganiseerd. Deze feestgangers zie je verder niet maar we hebben wel mee kunnen 'genieten' van de muziek.
Ook na diverse vragen van onze groep konden ze niks aan de overlast doen: 'die mensen willen ook een fijne avond'. Wat ons betreft was het eten prima, maar door de bediening en overlast geen aanrader.