Cocotte by Hexagone

-50% op de Rekening

-50% op de Rekening

Over het restaurant Cocotte by Hexagone

Licht vintage uit Bretagne

Een licht vintage vibe hier bij deze klassieke crêperie zoals die uit de Franse streek Bretagne. Denk aan galette, gourmet en veel toetjes. Bij Cocotte by Hexagone is de muur van baksteen en gebruiken ze originele voorwerpen zoals de stoelen, kaarsenhouders en servies. Een staaltje klasse in de drukke Amsterdamse Spuistraat!

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Cocotte by Hexagone

Tram 1, Tram 2, Tram 5

Maandag t/m donderdag & zondag 9:00 - 20:00 uur
Vrijdag & zaterdag 9:00 - 21:30 uur

• MasterCard , Pin , Visa
  • Doorlopende service , Engels gesproken , Frans gesproken , Open op zondag , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Cocotte by Hexagone

Pia S.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2017
Hier gegeten met de 50% kortingsactie. De galettes zijn eenvoudig en lekker. Inrichting is gezellig, maar een kaarsje/plantje op tafel zou het nog wel af maken.
Gabi L.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2017
Prima galettes gegeten bij Cocotte, snel en aantrekkelijk uitgeserveerd door de aardige bediening. De inrichting van de krapbemeten ruimte is eclectisch: van aan elkaar gelaste waterpijpen waar de plafondlampen aan hangen tot antiek aandoende houten elementen. de trap naar het toilet is een uitdaging voor mensen die slecht ter been of langer dan 1,60m zijn of hoogtevrees hebben. Je zit erg dicht op elkaar aan wiebelige tafels en harde stoelen. Dus prima voor een snelle lunch.
ineke H.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2017
We hebben hier een heerlijke lunch gehad. Omdat een van ons jarig was wilde we iets heel anders uitproberen. Een gezonde maar ook zeer smakelijke brunch crêpe en een fruit crumble toe. Verrassend. Precies wat we wilde.
Gemma W.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Het restaurant bleek een crêperie te zijn. Onder de naam staat aangegeven “Frans Bistro “ Dat is misleidend..
De pannenkoeken waren goed gevuld en smaakten prima.
Melanie H.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2017
We hadden brunch en we hebben heerlijk gegeten. De kwaliteit en de smaak van de producten is erg goed. De jam, de koffie, de Breton gebak, de kaas, alles heerlijk. Graag nog een keer.
Jerry S.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2017
Gekozen op basis van de rating 9. Deze rating komt niet overeen. Het eten is niet speciaal. Service is minimaal. Spreken geen Nederlands. Inrichting is zeer krap. Een 9 lijkt mij geschreven door het personeel zelf.. vandaar alle Franse recensies. Door de hoge score was onze verwachting misschien te hoog.
Wouter B.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2017
qua ruimte lastige hoekjes, maar snel en goed geholpen door Engelssprekende Fransen, (no problem for me). geen wijn te bestellen alleen fris. En de volkoren-organic-pancake was flauw ( maar op te zouten) en best goed.