Coconuts

Stadhuisplein 19 3012 AR Rotterdam Nederland Kaart

Over het restaurant Coconuts

Tropische gezelligheid

Om in de zomersferen te komen ben je bij Coconuts helemaal aan het juiste adres. Trek je Hawaï slinger uit de kast en kom dineren in het centrum van Rotterdam. Een gevarieerde kaart zonder poespas. Geen ingewikkelde namen en je krijgt wat je vraagt voor een acceptabele prijs. De service is erg prettig dus kom snel langs voor wat tropische gezelligheid!

Meer informatie over restaurant Coconuts

Sharon H.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Ties S.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Een aanrader. Vriendelijk en klantgericht personeel. Goede keuken.
Timo V.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2016
Ik besloot samen met mijn vriendin en een paar vrienden naar Coconuts te gaan. Het is daar erg gezzelig en er is veel keus. Zo heb ik voor mij en mijn vrienden een stokbrood met aioli genomen als lekker hapje. Daarna hebben ik en mijn vriendin een BBQ Ribs bestelt dat zijn heerlijke spareribs met friet, mijn vrienden namen Wokschotel Kip piri piri ook dat zag er erg lekker uit, meer reden om terug te komen dus. Het personeel was erg vriendelijk en gaf ons ook een menu met veel soorten drankjes wij namen allemaal een lekkere pina colada. Ook was het personeel erg snel. Ik raad dit restaurant aan iedereen aan als ze een keer met een paar vrienden lekker willen eten.