Cocomo Beachclub

6,7
6,6
RL01 .
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2016
Aangebrande borrito, uitgedroogde friet, pizza met een olieplas en dan ook nog eens heel lang moeten wachten. Dramatisch. Enige oplossing: volledige keukencrew op spoed cursus koken. Prima tent om drankje te drinken maar eten toch echt ergens anders doen
Riavanvugt R.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2016
Gisteren dachten we lekker te kunnen lunchen bij cocomon nou dat viel VIES tegen,ik bestelde een salade met geiten kaas noten en een dressing er zou brood bij zitten,dat mag ook wel voor 14.20 euro !!!Het bord was mega groot ,de salade bestond uit wat groffe bladen sla 3 halve cherry tomaatjes een paar mini stukjes geiten kaas ,en het brood was vergeten !!Toen ik ernaar vroeg bij de ober keek hij ff chagrijnig en ging naar de keuken ,na een half uur nog geen brood ,is ook moeilijk te bereiden he :( toch honger dus t beetje salade maar op ,en toen de ober zich weer liet zien afgerekend en gezegd bedankt voor t brood en armzalige salade ,toen wilde hij het brood wel gaan halen,ik zei ja ik ga droog brood eten!!!!!!Moest wel het volle pond afrekenen .Dus NOOIT meer naar cocomon,
Erik B.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2015
Hier met de kleinkinderen gelunched na een uitgebreide wandeling over de boulevard. Menukaart eenvoudig, maar juist wat je zoekt met kinderen, zoals pannekoeken, poffertjes, die dan ook gekozen werden. Voor de twee volwassenen een broodje eierslade-bieslook en een broodje tonijn. Prijzen zeer acceptabel voor zo'n plekje met uitzicht op de zee voor mensen met kleine wensen. NB bleek de laatste dag van opening, want vanaf de volgende dag dicht voor dit seizoen.
Chrissy7c .
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2015
Goed eten, niet bijzonder maar wel lekker! Bediening was erg snel en vriendelijk. Het uitzicht is echt prachtig! Je kan er lekker zitten om te eten, je kan er heerlijk hangen op een van de hoge lounge banken om te borrelen en je kan er liggen in de zon en rustig wakker worden met een heerlijke mango- passievrucht smoothie(dit hebben we de volgende ochtend gedaan, aanrader!)
Qua snelheid lopen ze aan de boulevard van Scheveningen wel voorop als je het mij vraagt!
Arno V.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2015
Eten werd verkeerd bezorgd serveerster kon er niets aan doen grr een uur moeten wachten op een sateetje!! Service was bar en bar slecht!
Benno Z.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2015
Mooie locatie, maar verder niet speciaal. 5 euro 20 voor een handje vol nacho chips met slappe eigengemaakte guacamole gaat ook een beetje te ver. Volgende keer pakken we de strandtent ernaast wel
Johanna555 .
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2015
Zaterdag lekker geluncht bij Cocomobeachclub! Clubsandwich Vega gekozen, zeker een aanrader! Heerlijke sfeer, personeel is goed op elkaar afgestemd en ik werd zeer vriendelijk bedient.
Jael P.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2015
Altijd als mijn man en ik een dagje naar Scheveningen gaan dan gaan we kokos-ketjap spareribs eten bij Cocomo beachclub. Die vinden wij keer op keer overheerlijk. We nemen altijd hetzelfde en we zijn tot op heden nog nooit teleurgesteld. De service is prima, niets op aan te merken. Fijn dat je er ook met creditcard kan betalen trouwens.
Marchien E.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2014
Cocomo beachclub ziet er erg kleurrijk en vrolijk uit en ligt mooi aan het strand dus wij dachten een goede keuze te maken door daar te gaan eten. Helaas bleek dat een vergissing. We werden enthousiast welkom geheten en de order werd ook snel opgenomen, we kregen direct daarna ons bestek (niet compleet maar dat hadden we toen nog niet opgemerkt) dus tot zover niets aan de hand. Op dat moment hadden we eigenlijk moeten vertrekken..
We kregen eerst de verkeerde drankjes, toen een sapje wat naar ananas smaakte maar volgens de serveerster een smoothie was en zeker geen ananas want dat serveerden ze niet (kaart zei iets anders maar goed..) zonder zelf ook maar naar het glas te kijken. Na een uur vroegen we of ze ons misschien kon vertellen hoe lang we nog op onze burger en slibtongetjes moesten wachten. Ze kon het niet met zekerheid zeggen, zou het de keuken vragen.. Daarna is ze nog meermalen langsgelopen terwijl ze opzichtig onze blik negeerde. Een kwartier later werd eindelijk ons eten gebracht. Niet bepaald bijzonder, een kipnugget op een broodje wordt als burger verkocht en de slibtongetjes waren niet erg romig. Prijskwaliteit verhouding is slecht.
Bij het afrekenen werd niet gevraagd of het had gesmaakt, er waren geen excuses voor de 75 minuten!! die we moesten wachten maar fooi werd wel verwacht?!?! Tip aan de eigenaar: stuur je personeel naar een cursus klantvriendelijkheid en vervang een aantal van die lieftallige serveersters door keukenpersoneel! Advies: mijden!!
Schroor .
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2014
Tijdens ons bezoek aan scheveningen op een mooie dag naar het leuk uitziende cocomo beach club gegaan voor het avond eten.

Het terras is erg lekker in het zonnetje en mooi uitzicht. We werden geholpen Door een jonge (naar onze mening onervaren) mannelijke ober.

Als voorgerecht hebben we gekozen voor nachos.. wat neerkwam op koude dorito chips met koude dipsaus. Dit viel ons al wat tegen. Als hoofdgerecht gekozen voor dé cocomo beach burger met crispybacon salade en patat. Na de eerste paar happen merkte ik dat er geen bacon op de bekende huis burger zat. Dit was een tegenvaller en heb ik gemeld bij personeel.. Hij zou dit doorgeven aan de keuken maar verder niets aan gedaan.

De patat was slof en smaakloos. Toen wij ook hier melding van maakten kregen we te horen dat dit vaker gebeurde ... maar dat de ober hier niets aan kon doen. We hebben echt geprobeerd om ons beklag te doen om dat wij het eten echt niet lekker was en wel de volledige rekening va ruim 50 Euro moesten voldoen. Met een slecht en boos gevoel het restaurant verlaten.
Ronnie-boy .
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2014
Geweldige barbeque met groep gehad hier. Goed en smakelijk eten en goede service. Leuke relaxte sfeer, lekker weer erbij, het echte strandgevoel.
Jaysanx .
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2013
Mijn vriendin en ik zijn hier ondertussen meerdere malen geweest, en voor een goede reden! Het restaurant is altijd knus en gezellig, de service is goed en het eten is prima. Wij hebben in totaal van alle keren dat wij geweest zijn een pizza, de grote burger en een pasta carbonara gegeten. De pasta carbonara was een tegenvaller moet ik heel eerlijk zeggen; spek te groot gesneden, helemaal niet romig, erg droog dus en algehele smaak viel tegen. De rest van het eten was heerlijk! Ook de nacho's met guacemole zijn altijd weer genieten. Mijn vriendin heeft alle chai latte's geprobeerd en vond ze allemaal lekker, indian spice is haar favoriet. Zelf bestel ik altijd een Weizener en ook dat is altijd in orde. Al in al een prima restaurant, snap eerlijk gezegd niet zo goed waarom het restaurant zo slecht beoordeeld word hier op deze website.
Angélique W.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2013
Wat een meevaller was deze strandtent. De burito, de burger en zelfs slibtongetjes waren echt goed en smakelijk, andere kok in de keuken ? De poffertjes waren goed, beetje weinig voor € 5,50 maar ok. Cola was niet te drinken, was op basis van een siroop en veel te zoen. Bediening op zijn minst erg onvriendelijk en de bediening achter de bar onbeschoft !! Vertelde dat alle strandtenten siroop verkochten en we moesten niet zeuren. Echt heel erg jammer ! Dus terugkomen ?? Ja voor het eten maar absoluut nee voor de bediening.
Paulis .
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2013
Duur en verschrikkelijk slecht eten. Vegetarische lasagna en spareribs besteld, allebei echt niet goed. Personeel passief en totaal niet behulpzaam. Eens en nooit meer.
Arends .
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2013
Wij hebben hier gister gegeten, dit hadden we beter niet kunnen doen. Het begon al bij het opnemen van onze bestelling, het personeel was totaal onge?nteresseerd en had ook geen antwoord op onze vraag over ??n van de gerechten. De menukaart suggereert veel, maar het eten maakt niets waar. De zogenaamde 'huisgemaakte' vegetarische lasagne leek zeker niet vers, maar leek eerder een ontdooide diepvries portie en zeer onsmakelijk. Alleen maar zoutig en de groenten nauwelijks terug te herkennen. De spareribs met 'speciale' kokos-ketjap marinade is simpelweg belachelijk overdreven gemarineerd, op het bord lag meer aangebrande kokos en ketjap dan sparerib, waardoor ook dit gerecht niet te doen was. Beiden gerechten zouden worden geserveerd met een 'salade', deze is niet noemenswaardig en in onze ogen niet meer dan garnering. Tevens is de witte huiswijn geen aanrader, dus ook deze hebben we laten staan. Toen wij op een nette manier aangaven dat het eten niet goed was, werd er door de bediening enkel gereageerd met 'AHa'. Je zou toch denken dat ze het op z'n minst 'vervelend' voor je zouden vinden en zouden vragen hoe dat dan zou komen of er iets aan zouden doen? Niets van dat, totaal onbekwaam. Weggegooid geld en misselijkmakend eten. Wij hebben bij verschillende andere strandtenten in Scheveningen prima gegeten, maar Cocomo is echt in alle opzichten ronduit belabberd..
Jamel L.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2013
Eten:

Het eten is het geld absoluut niet waard. Prijs/kwaliteit is bijzonder merkwaardig. Niet slecht hoor, maar veeeel te duur.

Service:

Veel te weinig personeel waardoor er bar weinig aandacht is voor de gasten. Je wordt genegeerd, omdat ze het simpelweg niet kunnen bijbenen. Er lijkt totaal geen structuur in de organisatie te zitten. Wij zagen veel gasten het terras verlaten omdat het te lang duurde voordat ze werden geholpen. Zelfs geen knikje of "ik kom zo bij u". Echt heel slecht. Opbouwende kritiek richting eigenaar werd weggeblaft.

Decor:

Vrolijke uitstraling met veel kleur!
Echte strandtent voor mijn gevoel. Muziek was voor mij niet goed. Hollandse knallers horen voor mij niet bij een zomerse dag op het strand.
Gert-Willem V.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2012
Vanavond met 3 vrienden geborreld en gegeten bij Cocomo, aangetrokken door de fraaie vormgeving. Het bedienend personeel was vriendelijk maar niet erg opmerkzaam. Een aantal biertjes werd dood en een centimeter onder de 0,5l-markering aangeboden, alsof er niets aan de hand was. We bestelden bitterballen: deze waren ontploft en dreven in het vet. De bediening werkt keihard maar kan de drukte niet bijbenen. Een aantal mensen verliet de zaak, zonder dat ze iets hadden kunnen bestellen. De eigenaar/uitbater zou zich dit mogen aantrekken. De prijzen zijn veel te hoog voor wat je er voor krijgt. Blijkbaar is de gedachte: "de toeristen eten hier een keer en dan zien we ze nooit weer". Maar helaas voor hem zijn wij geen toeristen. Er zijn betere strandtenten in dit rijtje!