Coco Sushi & Noodles

Maandag
Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Vrijdag
Zaterdag en Zondag 16:00 - 21:30

• Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Toegankelijk voor rolstoelen
6,7
Maarten V.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2015
Als je graag sushi eet maar de all-you-can-eat formule beu bent, is Coco de plaats om te bezoeken. De sushi is beduidend beter van kwaliteit dan dat deze formules serveren, wat mij betreft de hoogste kwaliteit sushi die je in Eindhoven kunt krijgen. Daarnaast is er volop keuze in andere gerechten, die niet heel verrassend zijn maar wel degelijk en smaakvol bereid. Het restaurant zou wel een opknapbeurt mogen gebruiken, zowel de buitenkant als de binnenkant nodigt niet heel erg uit. De bediening was correct en het eten werd vlot geserveerd.
Kukelpapa .
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2015
Eenvoudig restaurant met vriendelijke bediening. Heerlijk eten! Voor 40 euro heb je met z'n tweeën meer dan voldoende gegeten. Belangrijkste vinden wij goede kwaliteit eten en dat vind je hier. Wij hadden pasteitjes, heerlijk knapperig en niet van die bleke dingen die je bij de allyoucaneat restaurants krijgt. Ossenhaasspiesjes met gebakken knoflook, om je vingers bij op te eten zo lekker. Kipspiesjes ook heerlijk mals. Zoals het eigenlijk hoort. De rijst vonden wij een beetje zoetig maar dat is misschien een kwestie van smaak. Hebben we niet opgegeten.
Entourage kan beter. Ik zat naast een ventilatorkacheltje die op de vensterbank stond, op 8 sushiplankjes en twee bordjes (behoorlijk wankel.. laten ze alsjeblieft geen controle van de brandweer krijgen)
Versiering vastgeniet tegen het hout en de tafels een beetje plakkerig. Maar nogmaals : als je uit eten gaat ga je voor het eten en dat was verrukkelijk. Liever goed eten in een matig ingericht restaurant dan andersom. Toch?
Mekkie .
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2015
We komen hier al jaren en ook vaak. Ontzettend lekker, traditioneel Japans eten en zeer fijne service in een gezellig restaurantje wat niet erg opvalt. Geen All –You-Can -Eat –formule en dat merk je ook echt aan de kwaliteit van het eten. Deze kwaliteit wordt ook constant geleverd door de vaste Japanse chef kok die in het restaurant het eten bereid. Een topzaak op de kleine berg, waar we nog vaak blijven komen. Wat hebben we deze keer gegeten: sashimi (super verse vis waaronder tonijn, zalm, geelstaart zeebaars en Japanse paling), zeewiersalade, Sukiyaki (traditioneel Japans gerecht: aanrader!) en Yasai (dikke noodles met verse groenten) en Japanse ossenhaassaté. Heerlijk! We moeten snel weer terug voor een andere topper: Usuyaki (gevulde beefrolletjes).
Tip: een gedeelte van de kaart kun je ook afhalen…bijvoorbeeld sushi (wat wij ook vaak doen).
Kiki H.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2013
Eenvoudig, maar eerlijk klein echt Japans restaurantje. Ga hier niet heen als je veel voor weinig wilt, maar zoek je kwaliteit, dan zit je goed. Verse vis, echt goede sushirijst, goede tempura, of je nu los besteld of een menu neemt. Er zitten altijd wel wat mensen en er wordt veel afgehaald.
Mic B.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2013
Coco uit. Altijd feest.
Deze maal: Usuyaki (gebakken rundercarpacciorolletjes met knapperige, fijngesneden salade en knisperende rijst), Misoshinu (volsmakende, niet zo zoute misosoep), Yakimeshi (fijne, droge, gebakken rijst), Saba Sashimi (sashimi van makreel), Sapporobier (een commerciële, maar genuanceerde pils/lager) en Aisukurimu ziki (ijs met gekke smaken).
Jwv .
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2013
Maken waar wat er op de website van Coco staat. Heerlijke gegeten van de chef's specials. Jet ziet dat ze het met liefde en zorg bereiden Prijs is aan de hoge kant en dat mag want de kwaliteit is top. Wat mij betreft de beste sushi van Eindhoven, dus tot ziens.
Mic B.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2012
Coco begint een favoriet te worden. Onooglijk zaakje aan een invalsweg naar het toch al niet denderende centrum van deze provincieplaats. Telkens bestel ik wat anders. Telkens is het beter dan goed!
Deze maal misosoep, yakimeshi (gebakken rijst), yakigyu (saté van ossenhaas) en hamachi sashimi (rauwe, dungesneden plakjes geelstaart makreel). Geen van deze gerechten haalde het bij de special: de 'Ganzenlever Gunkan Maki'. Het cilindertje kleefrijst met nori eromheen en vers gebraden brokken ganzenlever rond de draaicirkel. Verbluffend.
Geert W.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2012
Lekker gegeten, zeker voor een onbeperkt eten menu van 2,5 uur. We hebben heel rustig zitten eten en hadden tijd genoeg. Goede en snelle bediening ondanks de wat onhandige bestelbriefjes