Coco Pazzo

Plein 20 3991 DL Houten Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Over het restaurant Coco Pazzo

Venetiaanse culinaire taferelen

Buiten ligt het gezellige dorpsplein van Houten, binnen spelen zich Venetiaanse taferelen af. In een open keuken die je het volle zicht op de verrichtingen van koks geeft, zien bijzondere Italiaanse gerechten het levenslicht. De attente bediening geeft je een welkom gevoel, je voelt je echt de gast. Laat je adviseren in een passend glas wijn en je avond kan niet meer stuk.

Meer informatie over restaurant Coco Pazzo

Jan L.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
Marie V.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2018
Vlak van smaak, het verraste je nergens
Laurensz Z.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
Lekkere gerechten, mooi opgemaakt. Wel wat karige porties, zelfs met een extra tussengerecht hadden we niet echt genoeg gegeten. Prettige ambiance. Bediening vriendelijk maar onervaren. Prijzen erg schimmig (geen kaart) en daardoor ondanks AH bon duur. Iens site zegt bij AH actie a la carte. OP hun eigen site staat ook een a la carte menu. Er blijkt toch een apart AH menu. De Iens site laat wel (buiten de AH actie dus kennelijk algemeen) een menu zien voor 38 euro (op hun eigen site menu 35), maar het AH menu is heel anders en kost 40, dus duurder dan je vanuit de site zou verwachten. Extra tussengerecht (prijs wordt niet genoemd als je daar niet om vraagt) is 10 euro pp en 2e is niet gratis! Broodje met wat prosciutto en vijg vooraf is 7,50 (w=veel voor zo'n klein beetje). Drankprijzen ook volstrekt onbekend, maar glas huiswijn bleek 7,50. Wijnarrangement voor 23 euro is ook duur voor 3 niet al te royale glaasjes. (Mineraalwater ook aan de dure kant, maar wel vergelijkbaar met veel andere restaurants.)
Henk D.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2018
Vroeger vaker hier gegeten. Was toen erg lekker. Nu viel het echt tegen. Restaurant vrijwel leeg en dus niet gezellig. De gerechten niet slecht maar niet bijzonder. Jammer dat het zo achteruitgegaan is.
Frits V.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
verhouding prijs /kwaliteit is groot. duur zijn de supplementen vooraf: broodje, flesje water en de chocolaadjes bij de koffie. verder heerlijk gegeten
Sonja M.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
Het eten was heerlijk, maar niet teveel. Grotere eters zullen niet voldaan weggaan.
Er was ook geen keuze mogelijk, er was slechts 1 menu.
Henk S.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
Prima gegeten en van een hoog niveau , tafels op een prettige afstand van elkaar . Gekozen voor het 3 gangenmenu met wijn arrangement . Het enige minpuntje is dat de glazen wel heeeel zuinig worden ingeschonken terwijl je wel een normale prijs betaald .
Yvonne D.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Jammer dat er maar uit 2 heel specifieke gerechten gekozen kon worden.
Het brood dat wordt neergezet is behoorlijk aan de prijs.
Jojanneke L.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2018
Top
Wouter G.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2018
Restaurant is gedateerd in onze ogen. Onduidelijke presentatie van de menu’s door eigenaar en na weghalen borden niet de vraag of het gesmaakt had. Toch wat vreemd

Eten zelf prima. Niet slecht en ook niet super.

Inrichting is gedateerd en weinig spraak makend voor ons. In het totaal beeld niet ons restaurant.
Linda V.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
We maakten gebruik van de AH actie. Op IENS werden we lekker gemaakt met chef's favorites, echter kregen wij niets van dat alles. Er was een menu samengesteld voor de AH actie, wel aardig maar erg weinig. Er werd vriendelijk een aperitief aangeboden met Prosecco, de prijzen hiervan waren echt overdreven duur, zo ook de koekjes en chocolaatjes bij de koffie.
De AH actie was voor ons een manier kennis te maken met coco pazzo, het zal helaas bij een eenmalig bezoek blijven. Er zijn gelukkig genoeg andere restaurants in Houten die wel de moeite waard zijn om vaker te dineren.
Rianne M.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
Heerlijk gegeten met de AH restaurantactie. Zeer vriendelijk en gastvrij ontvangen en het menu was heerlijk. We konden niet kiezen er was 1 menu voor ons geselecteerd. Wel keus bij dessert (kaas of zoet dessert) Misschien een uitleg bij de geserveerde wijn zou leuk zijn.
Lion V.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2018
Wij hadden een ah coupon en kregen een vastgesteld menu maar het was uit de kunst ! Ook in de keuken heerste een ontspannen sfeer en je merkte dat de kok een vakman is ! Top !!
Henk N.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2018
Mooie gerechten en duidelijk met zorg samengesteld. Plezier voor het oog maar nog meer voor de mond. Aanrader is om het wijnarrangement te nemen. De gastheer (Robert) doet een geweldige job om je meteen thuis te laten voelen.
Hans F.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2018
Voortreffelijke lunch met zeer goede uitleg over de producten en Italiaanse wijnen.
Henk H.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2018
In het restaurant bleek dat we geen keuze konden maken uit de menu's die op de website staan. Op onze vraag of de AH actie daarvan de oorzaak was werd ontkennend geantwoord. Vanwege de zomertijd was er maar één kok!!!
Indien het antwoord bevestigend was geweest hadden we de AH actie laten vallen en een keuze uit het menu willen maken. Na onze verbazing te hebben geuit was er toch een mogelijkheid om uit meer dan één menu te kiezen. De bediening was overigens erg vriendelijk en welwillend en de kwaliteit van de maaltijd was goed. Maar: wees eerlijk in je berichten over de beschikbaarheid van menu's!
Ton S.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Prima
Tanja V.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2018
Redelijk lekker gegeten met A
H actie, maar prijs / kwaliteit buiten verhouding. Tweede menu gratis maar toch nog ruim 250 euro kwijt voor 4 personen!!! Jamner...... Beetje brood met paar vijgen en rauwe ham maar liefst 15 euro!!. En huiswijn voor 37,50 euro ook erg duur!!
Ingrid V.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2018
Lekker gegeten. Wij waren verlaat even gebeld en voelden ons ondanks verlate tijdstip zeer welkom
Willem O.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018