Coco Pazzo

Plein 20 3991 DL Houten Nederland Kaart

Over het restaurant Coco Pazzo

Venetiaanse culinaire taferelen

Buiten ligt het gezellige dorpsplein van Houten, binnen spelen zich Venetiaanse taferelen af. In een open keuken die je het volle zicht op de verrichtingen van koks geeft, zien bijzondere Italiaanse gerechten het levenslicht. De attente bediening geeft je een welkom gevoel, je voelt je echt de gast. Laat je adviseren in een passend glas wijn en je avond kan niet meer stuk.

Meer informatie over restaurant Coco Pazzo

Marij S.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Prettige sfeervolle ambiance!!
Ontspannen sfeer!
Heerlijk 3 gangen menu goede kwaliteit met goede wijn!
Locatie om zeker n volgende x weer naar toe te gaan.
Joke S.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2017
Bediening was vriendelijk, maar het duurde ontzettend lang voor wij ons voor-hoofd en nagerecht kregen. Het hoofdgerecht, de rib was erg vol met pezen, hier iets van gezegd en het werd keurig opgelost. Het eten is goed van smaak, maar er kan echt iets verbeterd worden in het doorgeven van de gerechten, zeker daar er maar weinig tafels bezet waren,
Anneke E.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Heerlijk gegeten, culinair en smaakvol
lindatulner .
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Na een paar terug, aangenaam verrast, vitello tonnato origineel, tomatenrisotto in combinatie met pecorinoschuim heerlijk, hoofdgerecht rijk aan smaak met verschillend garnituur.
Petra J.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Zalig gegeten, begrijp de negatieve recensies niet
Mijn gerechten werden goed aangepast omdat ik lactose intolerant ben. In dit restaurant is het niet de kunst van het weglaten, maar wordt er iets toegevoegd.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
We hebben met AH restaurant actie hier gegeten. Het eten was heerlijk; kleine gerechten met heel veel smaak. Bediening erg goed. Je moet wel voor alles (water, brood etc) betalen. Zou graag nog een keer terugkeren
Miranda M.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Vriendelijk personeel, mooi driegangenmenu met als afsluiting heerlijk kaasplankje met parmesan en pecorino met truffelhoning. Fijne sfeer.
Robin L.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
- gegeten met AH actie, dus 3 gangen voor omgerekend €17,50 PP. Voor deze prijs een uitstekende maaltijd. Wij zijn zeer frequente restaurantbezoekers daarom toch wat opmerkingen.
- Na ontvangst weinig aandacht, net iets te weinig personeel tijdens een drukke avond. Bediening en keuken lijken er niet echt zinnig te hebben. Bediening is vriendelijk, maar voelt niet gemeend of warm.
- Porties bij het 3-gangen menu zijn echt te klein. Passen beter bij 5 gsngen menu.
- Eten is smaakvol, maar geen enkel gerecht is 'goed', teveel vet aan vlees, niet gare groente, een te harde gepocheerde peer. Jammer want basis is zeker goed.
- Rekening was niet in orde. Echter snel en zonder problemen opgelost.
- Samenvattend, restaurant met potentie, zorg voor terug vinden van de passie voor het vak en wees zorgvuldig met de gerechten die je de keuken uit stuurt.
Yvonne V.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Heerlijk gegeten.................de porties waren erg klein, hadden bij thuiskomst nog trek..............................
j. V.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
wij hebben dingen gekregen waar we niet om hebben gevraagd en waar we wel voor moesten betalen. we hebben ook aan gegeven dat er 1 persoon in de rolstoel zit, binnen komen ging moeilijk. pas toen we weg gingen werd er vertelt dat ze een oprijplaatje hebben. we vonden het jammer dat ze dat al niet eerder hadden neer gelegd.
Baukje V.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2017
Helaas troffen we een hele stille avond. Wij waren de enige gasten. Ook voor de keukenbrigade is dat niet leuk maar je kunt er ook iets van maken. Omdat wij een 4-gangen menu wilden met voorkeur voor hoofdgerecht van het aanbiedingsmenu vroegen wij advies. Hoewel de chef op 10 meter afstand in de keuken stond nam hij niet de moeite naar ons toe te komen. Ook werd de vermenging van twee menu's direct afgestraft op de rekening. Veel enthousiasme van de chef was er niet want direct na het hoofdgerecht was hij verdwenen. De koffie werd ook super basic gepresenteerd zonder iets er bij. Dit gaf het gevoel dat het tijd was dat we maar moesten gaan. Jammer, een gemiste kans van de chef om zijn kennis en passie te laten zien. Als het zo stil is, loop eens naar je gasten toe, maak een praatje of vertel iets over je gerechten.
W J.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2017
Prima diner, alleen erg weinig ! Leek wel "nouvelle cuisine".
Het is nu de 2e keer dat het erg lang wachten is op het hoofdgerecht, ongeveer een uur.
[lijkt wel op weinig interesse].
Voor ons: dat zijn wij niet gewend; en dat is de laatste keer met AH menu.
Johan G.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Heerlijk gegeten met het AH-arrangement. Bediening, eten, restaurant helemaal OK. We hadden een lekkere fles wijn bij het eten besteld, we kwamen niet om zo goedkoop mogelijk lekker uit eten te gaan, maar om lekker te eten. Jammer dat "Robert" , die ons overigens prima verzorgde, er anders over dacht. Op de rekening een paar euro teveel voor het eten + een voorgerecht in rekening gebracht dat we niet hadden besteld. Voor mij geen reden om er punt van te maken: geen fooi, dan staan we weer gelijk. Maar helaas we gaan er ook niet meer terug ondanks het goede eten én dat lijkt me een schot in eigen voet van het restaurant. Jammer.
Willeke D.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
Heerlijk menu via de AH-restaurantactie! Fijne gerechten. mooi opgemaakt. vriendelijke bediening. Enige minpuntje: de koffie tot besluit was erg kaal...
Fons D.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
Goede lokatie in het centrum van Houten. Binnenkomst goede ontvangst . Sfeervolle inrichting. Met zorg aandacht besteed aan het menu. Bijpassende Italiaanse wijn goed. Een aanrader.
Jan Thomas C.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Heerlijk eten en mooi wijn arrangement
cobo2007 .
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Een heel leuk dagprogramma werd gisteren afgesloten met een voortreffelijk viergangen menu vergezeld van de daarbij passende drankjes (op de juiste temperaturen). De persoonlijke aandacht van de crew is meer dan opvallend en geeft een zeer gastvrij en welkom gevoel. We hebben volop genoten van alle aanwezige ingrediënten en sfeer. Het is een aanrader. Het koers zetten naar dit restaurant is het beslist meer dan waard.
raymonde H.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
genoten van een voortreffelijk 4 gangen menu en wijnarrangement. Perfecte combinatie. Fijne, rustige sfeer. Wij komen zeker terug hier, echte aanrader!
Marijke A.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
Het eten was ok maar zeker niet spectaculair. Voordat we de kaart ontvingen kwam de eigenaar met een schaal met specials waaronder schol met truffel en cantharellen. Toen het gerecht werd uitgeserveerd, bleek het tongschar te zijn en de truffel ontbrak. Maar 2 desserts (kaas en rood fruit) vinden we ook wat karig. Binnen nogal sleetse inrichting.
leeuiteten L.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Heerlijk gegeten, maar personeel niet heel vriendelijk. Toen we om 23uur nog met onze groep over bleven werden we zo'n beetje weg gekeken en werd er uitgebreid in de keuken gepoetst.