Coco Pazzo

Plein 20 3991 DL Houten Nederland Kaart

Over het restaurant Coco Pazzo

Venetiaanse culinaire taferelen

Buiten ligt het gezellige dorpsplein van Houten, binnen spelen zich Venetiaanse taferelen af. In een open keuken die je het volle zicht op de verrichtingen van koks geeft, zien bijzondere Italiaanse gerechten het levenslicht. De attente bediening geeft je een welkom gevoel, je voelt je echt de gast. Laat je adviseren in een passend glas wijn en je avond kan niet meer stuk.

Meer informatie over restaurant Coco Pazzo

Zondag Gesloten

Jouw recensie over het restaurant Coco Pazzo

Marianne D.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Constante prima kwaliteit; altijd een mooi dagmenu met goede producten die eerst aan tafel gepresenteerd worden. Wij gaan steeds opnieuw met plezier naar dit restaurant. Deze keer verrast met fazant als hoofdgerecht. Goed verzorgde garnituren en mooie wijnen.
L H.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
We kwamen binnen en de jassen van mij en man werden opgehangen en van 2 vrienden die af en toe roken hebben ze bij hun gehouden. Ze kregen gelijk te horen dat ze niet voor de deur mochten roken. En terwijl er een mevrouw voor het het pand zat te roken werd daar niets van gezegd.

Het eten was op zich prima. Alleen liet de bediening te wensen over. Één van ons had een cola, die leek volledig dood, geen bubbel te vinden. Na een vraag hierover was de "oplossing" van de bediening om daar maandag maar eens met de importeur over te bellen..... kort daarna kwam ze toch terug met een nieuw glas en flesje, prima. Maar misschien verstandiger om dat direct voortaan te doen. Ook verder tijdens de maaltijd nog mogen vragen of we een drankje mochten nuttigen. Over het eten verder geen klachten, maar de prijs/kwaliteitsverhouding is meer naar prijs doorgeschoten.

Bij de koffie hadden ze helemaal geen koffiemelk ? Wat ons zeer bevreemd heeft. Elke zaak heeft toch koffiemelk.
Ik heb het hier 2x beter gehad en dit was voor mij de laatste keer hier te hebben gegeten.
Robert D.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
uitstekende keuken, geen gewone doorsnee Italiaan; zeer vriendelijke service, goede wijnen.
Arthur S.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Het was blijkbaar heel druk, want de ontvangst was heel rommelig.
We vroegen op een bepaalde spumante, maar die kende men niet. We kregen prosecco.
Later op de wijnkaart stond wel degelijk de gevraagde spumante op de kaart.
Bij het brood kregen we een vlees hapje. Voor de niet vlees eters was er geen alternatief (behalve een pesto)voorzien.
We bestelden een 5 gangen menu met wijnarrangement.
Het duurde heel land voor de er een amuse geserveerd werd. Deze was redelijk, maar niet bijzonder.
De eerste gang duurde ook redelijk lang. De bijbehorende wijn was heerlijk, het gerecht goed.
De uitleg bij het gerecht was minimaal, bij de wijn goed.
De bediening was "ongeïnteresseerd".
De volgende gerechten waren goed, maar niet meer dan dat. De wijnen bleven heel goed.
Bij de kaas gang kregen we drie grote stukken kaas. Meer soorten in kleinere porties zijn te prefereren.
Naarmate het minder druk werd, werd de bediening iets beter.
Conclusie: De wijnen waren beer dan de gerechten. Jammer.
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Fijne goede verzorgde avond gehad. Fijn ontvangen, prima bedingen en heerlijk gegeten. Goed wijnadvies. Goede ruimte tussen de tafels, zodat je geen hinder van elkaars gesprek hebt.
Frank D.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Prima! Kennelijk moet ik dit verheel even volschrijven, anders kan ik het niet inzenden. Dat is wel jammer. Kost tijd en leidt nergens toe. Bij de meeste recensies hoef ik ook niet minimaal 120 tekens in te voeren.Lijkt me iets om aan te passen.
Hanna P.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Zoals altijd heerlijk gegeten.Blijft ons favoriete restaurant
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Wederom een lekker menu waarbij ook een heerlijk tussengerecht met patrijs en eendenlever. Nog nooit teleurgesteld in de maaltijd!
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
In een restaurant waar alles vers bereid wordt weet je dat je wat langer moet wachten, en bij Coco Pazzo is dat dus zo. Maar dat is helemaal niet erg want je bent met goede vrienden of familie en heb je dus ook de tijd om bij te praten in een sober, maar zeer ruim opgezet restaurant met vrijwel alleen maar ronde tafels staan waardoor er veel ruimte ontstaat. Opstaan en de stoel naar achter schuivend kom je de buren niet tegen en dat is wel zo prettig. Storen ze jou ook niet als zij moeten opstaan.
harry S.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Goed eten en goede bediening. Altijd leuk een avondje bij Robert en zijn brigade door te brengen. We komen hier graag...
Marij S.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Prettige sfeervolle ambiance!!
Ontspannen sfeer!
Heerlijk 3 gangen menu goede kwaliteit met goede wijn!
Locatie om zeker n volgende x weer naar toe te gaan.
Joke S.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2017
Bediening was vriendelijk, maar het duurde ontzettend lang voor wij ons voor-hoofd en nagerecht kregen. Het hoofdgerecht, de rib was erg vol met pezen, hier iets van gezegd en het werd keurig opgelost. Het eten is goed van smaak, maar er kan echt iets verbeterd worden in het doorgeven van de gerechten, zeker daar er maar weinig tafels bezet waren,
Anneke E.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Heerlijk gegeten, culinair en smaakvol
lindatulner .
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Na een paar terug, aangenaam verrast, vitello tonnato origineel, tomatenrisotto in combinatie met pecorinoschuim heerlijk, hoofdgerecht rijk aan smaak met verschillend garnituur.
Petra J.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Zalig gegeten, begrijp de negatieve recensies niet
Mijn gerechten werden goed aangepast omdat ik lactose intolerant ben. In dit restaurant is het niet de kunst van het weglaten, maar wordt er iets toegevoegd.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
We hebben met AH restaurant actie hier gegeten. Het eten was heerlijk; kleine gerechten met heel veel smaak. Bediening erg goed. Je moet wel voor alles (water, brood etc) betalen. Zou graag nog een keer terugkeren
Miranda M.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Vriendelijk personeel, mooi driegangenmenu met als afsluiting heerlijk kaasplankje met parmesan en pecorino met truffelhoning. Fijne sfeer.
Robin L.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
- gegeten met AH actie, dus 3 gangen voor omgerekend €17,50 PP. Voor deze prijs een uitstekende maaltijd. Wij zijn zeer frequente restaurantbezoekers daarom toch wat opmerkingen.
- Na ontvangst weinig aandacht, net iets te weinig personeel tijdens een drukke avond. Bediening en keuken lijken er niet echt zinnig te hebben. Bediening is vriendelijk, maar voelt niet gemeend of warm.
- Porties bij het 3-gangen menu zijn echt te klein. Passen beter bij 5 gsngen menu.
- Eten is smaakvol, maar geen enkel gerecht is 'goed', teveel vet aan vlees, niet gare groente, een te harde gepocheerde peer. Jammer want basis is zeker goed.
- Rekening was niet in orde. Echter snel en zonder problemen opgelost.
- Samenvattend, restaurant met potentie, zorg voor terug vinden van de passie voor het vak en wees zorgvuldig met de gerechten die je de keuken uit stuurt.
Yvonne V.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Heerlijk gegeten.................de porties waren erg klein, hadden bij thuiskomst nog trek..............................
j. V.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
wij hebben dingen gekregen waar we niet om hebben gevraagd en waar we wel voor moesten betalen. we hebben ook aan gegeven dat er 1 persoon in de rolstoel zit, binnen komen ging moeilijk. pas toen we weg gingen werd er vertelt dat ze een oprijplaatje hebben. we vonden het jammer dat ze dat al niet eerder hadden neer gelegd.