Coco Pazzo

Plein 20 3991 DL Houten Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Over het restaurant Coco Pazzo

Venetiaanse culinaire taferelen

Buiten ligt het gezellige dorpsplein van Houten, binnen spelen zich Venetiaanse taferelen af. In een open keuken die je het volle zicht op de verrichtingen van koks geeft, zien bijzondere Italiaanse gerechten het levenslicht. De attente bediening geeft je een welkom gevoel, je voelt je echt de gast. Laat je adviseren in een passend glas wijn en je avond kan niet meer stuk.

Meer informatie over restaurant Coco Pazzo

Hans F.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2018
Henk H.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2018
In het restaurant bleek dat we geen keuze konden maken uit de menu's die op de website staan. Op onze vraag of de AH actie daarvan de oorzaak was werd ontkennend geantwoord. Vanwege de zomertijd was er maar één kok!!!
Indien het antwoord bevestigend was geweest hadden we de AH actie laten vallen en een keuze uit het menu willen maken. Na onze verbazing te hebben geuit was er toch een mogelijkheid om uit meer dan één menu te kiezen. De bediening was overigens erg vriendelijk en welwillend en de kwaliteit van de maaltijd was goed. Maar: wees eerlijk in je berichten over de beschikbaarheid van menu's!
Ton S.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Prima
Tanja V.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2018
Redelijk lekker gegeten met A
H actie, maar prijs / kwaliteit buiten verhouding. Tweede menu gratis maar toch nog ruim 250 euro kwijt voor 4 personen!!! Jamner...... Beetje brood met paar vijgen en rauwe ham maar liefst 15 euro!!. En huiswijn voor 37,50 euro ook erg duur!!
Ingrid V.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2018
Lekker gegeten. Wij waren verlaat even gebeld en voelden ons ondanks verlate tijdstip zeer welkom
Willem O.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Voor herhaling vatbaar.
Frits V.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2018
Met stip een van de beste zoniet het beste restaurant in Houten en omgeving. Dat er met passie wordt gewerkt merk je aan alles. Het eten en de wijnen bij Coco Pazzo zijn op bijzondere wijze op elkaar afgestemd en de uitleg over gerechten en de wijn zijn uigebreid en vol met passie
Een diner bij dit restaurant is een culinaire mini vakantie.
Bij iedere bezoek zijn we weer bijzonder verrast en genieten we met volle teugen
Frits & Marlies
Caroline D.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2018
Vrijdag hier gegeten en zeer verrast door de trage bediening. Bij binnenkomst 1 biertje besteld en vervolgens 1 uur op de kaart zitten wachten. Nadat we een rode wijn hadden besteld kwam de eigenaar met een witte wijn. Hij adviseerde bij ons gerecht deze witte wijn en geen rood (terwijl ik wel om rood had gevraagd). Beetje arrogant vertelde hij mij dat hij de wijnkenner is en wel weet wat lekker is. Oké prima! De wijn was inderdaad lekker en het eten is prima. De bediening was voor de rest van avond langzaam, niet attent en zelfs bij het afrekenen moesten we 20 minuten wachten. Vreemd, want we waren de laatste gasten. De keuken was inmiddels schoon en het personeel vertrokken. Een jonge meid heeft ons laten afrekenen. Prima, maar ze was volgens mij nieuw. Dan laat je toch niet iemand alleen in een restaurant staan?
Alex H.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
Prima eten, fijne bediening. Wel aardig aan de prijs
jeroen V.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2018
Matig eten tegen extreme prijs in een nagenoeg leeg restaurant. Was ooit een uitstekend restaurant maar vergane glorie helaas
john D.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2018
Eten was heerlijk in combinatie met de lekkere wijnen die de chef ons adviseerde. Alleen teleurstellend dat de bediening niks wist te vertellen over de gerechten, het zou mij niks verbazen als zij zelf nog nooit heeft gegeten van het menu. Wederom geslaagde avond en toch een ruime voldoende.
Miriam V.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2018
Al lang op het lijstje en nu met Social Deal daar gegeten. Keurig rekening gehouden met de wens dat we buiten wilden zitten. Kaas en nagerecht hebben we binnen gegeten, omdat het te koud werd. Bediening en eten was in orde. Al moet ik er wel bij zeggen dat de waarde van de voucher eigenlijk onzinnig is. Je betaalt gewoon voor het geen wat op je bord ligt. Voor brood en vleeswaar moet je betalen, maar er werd keurig gevraagd of we dit ook wilden. De gerechten vonden we niet echt Italiaans te noemen, behalve bij het voorgerecht pastrami en later ook bij de gang met de kaas. Bij de gerechten hadden we een bob-arrangement genomen. De wijnen waren heerlijk. Niet goedkoop, maar wel een mooie kwaliteit Italiaanse wijnen.
RSchuurman .
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2018
Vreemde ervaring: er wordt geen kaart getoond, er wordt niet gezegd wat het menu is, er wordt ongevraagd brood met wat vleeswaren op tafel gezet die vervolgens op de rekening staan. Alsof ik iets vooraf besteld zou hebben wordt er een voorgerecht geserveerd, voor het hoofdgerecht wordt er een stuk vlees gepresenteerd: "dit gaat u dus eten"..... bizarre ervaring..........ongeinteresseerd meisje komt vervolgens met de rekening terwijl eigenaar (?) achter in de zaak wijn zit te drinken en vraagt bij het pinapparaat "hoeveel mag ik intoetsen?" Zeer aparte ervaring: de eerste en de laatste keer!
Ulrich P.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Wij waren met 4 personen en namen een 4 gangen diner. De ontvangst was vriendelijk en tot en met het hoofdgerecht ging het naar wens ondanks dat men aan slechts degene die wijn dronk te drinken vroeg. De rest van ons gezelschap moest elke keer zelf vragen om drank in te schenken. Op het dessert hebben we ruim 1 uur moeten wachten en kwam pas 20 minuten nadat we 2x om gevraagd hebben. Of we nog koffie of thee willen, werd helemaal niet gevraagd. Het eten was prima, maar de service was slecht, erg teleurstellend. Ook de gasten naast ons hadden dezelfde ervaring.
Ninian V.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Uitstekend gegeten, goede wijnen. De open keuken werkt sfeer verhogend, echter het schoonmaken en schrobben van de vloer niet. Is makkelijk te verkomen door een privacy scherm of de tafel indeling aanpassen. De gasten die tussen half acht en half negen starten niet voor de keuken een tafel geven.
eugenecaron .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
We zijn al verschillende keren in dit restaurant geweest. Het eten is er prima maar het is ook niet goedkoop. Ook de wijnen zijn behoorlijk aan de prijs. Waar je ook alert op moet zijn is dat er nogal wat dingen worden aangeboden die later op de rekening staan, terwijl je denkt dat ze erbij horen zoals vaak gebeurt in een restaurant. Voorbeelden zijn: een welkomstdrankje, iets bij het brood en iets bij de koffie.
robert K.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
kwaliteit van eten, service en deskundigheid altijd weer een verademing
mooie gerechten en charmante vriendelijke bediening
keuken betrokken en kwaliteit
Jos M.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
De wachttijd zette ik op "redelijk" maar ik wil liever het woord perfect invullen. De gebakken snoekbaars was uitstekend, evenals de hertensukade. Zeer smaakvol. We hebben genoten!
Remco S.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2017
Wat een heerlijke gerechten kan de kok en zijn team maken. Ook de wijnen zijn van zeer hoog niveau. Al met al een topper!