Coco Pazzo

Plein 20 3991 DL Houten Nederland Kaart

Over het restaurant Coco Pazzo

Venetiaanse culinaire taferelen

Buiten ligt het gezellige dorpsplein van Houten, binnen spelen zich Venetiaanse taferelen af. In een open keuken die je het volle zicht op de verrichtingen van koks geeft, zien bijzondere Italiaanse gerechten het levenslicht. De attente bediening geeft je een welkom gevoel, je voelt je echt de gast. Laat je adviseren in een passend glas wijn en je avond kan niet meer stuk.

Meer informatie over restaurant Coco Pazzo

Zondag Gesloten

Jouw recensie over het restaurant Coco Pazzo

RSchuurman .
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2018
Vreemde ervaring: er wordt geen kaart getoond, er wordt niet gezegd wat het menu is, er wordt ongevraagd brood met wat vleeswaren op tafel gezet die vervolgens op de rekening staan. Alsof ik iets vooraf besteld zou hebben wordt er een voorgerecht geserveerd, voor het hoofdgerecht wordt er een stuk vlees gepresenteerd: "dit gaat u dus eten"..... bizarre ervaring..........ongeinteresseerd meisje komt vervolgens met de rekening terwijl eigenaar (?) achter in de zaak wijn zit te drinken en vraagt bij het pinapparaat "hoeveel mag ik intoetsen?" Zeer aparte ervaring: de eerste en de laatste keer!
Ulrich P.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Wij waren met 4 personen en namen een 4 gangen diner. De ontvangst was vriendelijk en tot en met het hoofdgerecht ging het naar wens ondanks dat men aan slechts degene die wijn dronk te drinken vroeg. De rest van ons gezelschap moest elke keer zelf vragen om drank in te schenken. Op het dessert hebben we ruim 1 uur moeten wachten en kwam pas 20 minuten nadat we 2x om gevraagd hebben. Of we nog koffie of thee willen, werd helemaal niet gevraagd. Het eten was prima, maar de service was slecht, erg teleurstellend. Ook de gasten naast ons hadden dezelfde ervaring.
Ninian V.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Uitstekend gegeten, goede wijnen. De open keuken werkt sfeer verhogend, echter het schoonmaken en schrobben van de vloer niet. Is makkelijk te verkomen door een privacy scherm of de tafel indeling aanpassen. De gasten die tussen half acht en half negen starten niet voor de keuken een tafel geven.
eugenecaron .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
We zijn al verschillende keren in dit restaurant geweest. Het eten is er prima maar het is ook niet goedkoop. Ook de wijnen zijn behoorlijk aan de prijs. Waar je ook alert op moet zijn is dat er nogal wat dingen worden aangeboden die later op de rekening staan, terwijl je denkt dat ze erbij horen zoals vaak gebeurt in een restaurant. Voorbeelden zijn: een welkomstdrankje, iets bij het brood en iets bij de koffie.
robert K.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
kwaliteit van eten, service en deskundigheid altijd weer een verademing
mooie gerechten en charmante vriendelijke bediening
keuken betrokken en kwaliteit
Jos M.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
De wachttijd zette ik op "redelijk" maar ik wil liever het woord perfect invullen. De gebakken snoekbaars was uitstekend, evenals de hertensukade. Zeer smaakvol. We hebben genoten!
Remco S.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2017
Wat een heerlijke gerechten kan de kok en zijn team maken. Ook de wijnen zijn van zeer hoog niveau. Al met al een topper!
Joke B.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Wat een heerlijk restaurant is dit toch! Fijne ambiance, thuis-komen-gevoel en top-gerechten!!
De wijnen zijn veelal onbekend voor ons, maar altijd een fijne verrassing.
Cees S.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Bediening kan beter! Als je er voor het eerst komt is de kaart niet duidelijk, dit wordt niet uitgelegd.
Rauw vlees aan tafel laten zien vindt ik ook niet nodig, daar je dit vlees ook niet op je bord krijgt.
Obed B.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
Een belevenis gelijkwaardig aan een Michelin ster restaurant
Heerlijk, eerlijk en uitstekende service.
Wijnen inclusief prosecco waren een heerlijke aanvulling bij het eten!
Marianne D.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Constante prima kwaliteit; altijd een mooi dagmenu met goede producten die eerst aan tafel gepresenteerd worden. Wij gaan steeds opnieuw met plezier naar dit restaurant. Deze keer verrast met fazant als hoofdgerecht. Goed verzorgde garnituren en mooie wijnen.
L H.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
We kwamen binnen en de jassen van mij en man werden opgehangen en van 2 vrienden die af en toe roken hebben ze bij hun gehouden. Ze kregen gelijk te horen dat ze niet voor de deur mochten roken. En terwijl er een mevrouw voor het het pand zat te roken werd daar niets van gezegd.

Het eten was op zich prima. Alleen liet de bediening te wensen over. Één van ons had een cola, die leek volledig dood, geen bubbel te vinden. Na een vraag hierover was de "oplossing" van de bediening om daar maandag maar eens met de importeur over te bellen..... kort daarna kwam ze toch terug met een nieuw glas en flesje, prima. Maar misschien verstandiger om dat direct voortaan te doen. Ook verder tijdens de maaltijd nog mogen vragen of we een drankje mochten nuttigen. Over het eten verder geen klachten, maar de prijs/kwaliteitsverhouding is meer naar prijs doorgeschoten.

Bij de koffie hadden ze helemaal geen koffiemelk ? Wat ons zeer bevreemd heeft. Elke zaak heeft toch koffiemelk.
Ik heb het hier 2x beter gehad en dit was voor mij de laatste keer hier te hebben gegeten.
Robert G.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
uitstekende keuken, geen gewone doorsnee Italiaan; zeer vriendelijke service, goede wijnen.
Arthur S.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Het was blijkbaar heel druk, want de ontvangst was heel rommelig.
We vroegen op een bepaalde spumante, maar die kende men niet. We kregen prosecco.
Later op de wijnkaart stond wel degelijk de gevraagde spumante op de kaart.
Bij het brood kregen we een vlees hapje. Voor de niet vlees eters was er geen alternatief (behalve een pesto)voorzien.
We bestelden een 5 gangen menu met wijnarrangement.
Het duurde heel land voor de er een amuse geserveerd werd. Deze was redelijk, maar niet bijzonder.
De eerste gang duurde ook redelijk lang. De bijbehorende wijn was heerlijk, het gerecht goed.
De uitleg bij het gerecht was minimaal, bij de wijn goed.
De bediening was "ongeïnteresseerd".
De volgende gerechten waren goed, maar niet meer dan dat. De wijnen bleven heel goed.
Bij de kaas gang kregen we drie grote stukken kaas. Meer soorten in kleinere porties zijn te prefereren.
Naarmate het minder druk werd, werd de bediening iets beter.
Conclusie: De wijnen waren beer dan de gerechten. Jammer.
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Fijne goede verzorgde avond gehad. Fijn ontvangen, prima bedingen en heerlijk gegeten. Goed wijnadvies. Goede ruimte tussen de tafels, zodat je geen hinder van elkaars gesprek hebt.
Frank D.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Prima! Kennelijk moet ik dit verheel even volschrijven, anders kan ik het niet inzenden. Dat is wel jammer. Kost tijd en leidt nergens toe. Bij de meeste recensies hoef ik ook niet minimaal 120 tekens in te voeren.Lijkt me iets om aan te passen.
Hanna P.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Zoals altijd heerlijk gegeten.Blijft ons favoriete restaurant
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Wederom een lekker menu waarbij ook een heerlijk tussengerecht met patrijs en eendenlever. Nog nooit teleurgesteld in de maaltijd!
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
In een restaurant waar alles vers bereid wordt weet je dat je wat langer moet wachten, en bij Coco Pazzo is dat dus zo. Maar dat is helemaal niet erg want je bent met goede vrienden of familie en heb je dus ook de tijd om bij te praten in een sober, maar zeer ruim opgezet restaurant met vrijwel alleen maar ronde tafels staan waardoor er veel ruimte ontstaat. Opstaan en de stoel naar achter schuivend kom je de buren niet tegen en dat is wel zo prettig. Storen ze jou ook niet als zij moeten opstaan.
harry S.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Goed eten en goede bediening. Altijd leuk een avondje bij Robert en zijn brigade door te brengen. We komen hier graag...