Coco Pazzo

Plein 20 3991 DL Houten Nederland Kaart

Over het restaurant Coco Pazzo

Venetiaanse culinaire taferelen

Buiten ligt het gezellige dorpsplein van Houten, binnen spelen zich Venetiaanse taferelen af. In een open keuken die je het volle zicht op de verrichtingen van koks geeft, zien bijzondere Italiaanse gerechten het levenslicht. De attente bediening geeft je een welkom gevoel, je voelt je echt de gast. Laat je adviseren in een passend glas wijn en je avond kan niet meer stuk.

Meer informatie over restaurant Coco Pazzo

• Amex , MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Catering , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Marijke A.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
Het eten was ok maar zeker niet spectaculair. Voordat we de kaart ontvingen kwam de eigenaar met een schaal met specials waaronder schol met truffel en cantharellen. Toen het gerecht werd uitgeserveerd, bleek het tongschar te zijn en de truffel ontbrak. Maar 2 desserts (kaas en rood fruit) vinden we ook wat karig. Binnen nogal sleetse inrichting.
leeuiteten L.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Heerlijk gegeten, maar personeel niet heel vriendelijk. Toen we om 23uur nog met onze groep over bleven werden we zo'n beetje weg gekeken en werd er uitgebreid in de keuken gepoetst.
Saskia G.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
De wachttijd was zeer lang, de bediening niet gastvrij. Op de vraag voor kraanwater werd aangegeven dat dit betaald moest worden. Toen we aangaven dit te willen, werd gezegd dat het water alleen maar lauw uit de kraan kwam. Zelfs voor een kaal broodje moest extra betaald worden. Advies aan het restaurant: als je eigenlijk niet mee wil doen met deze actie, laat dat dan niet weten via de behandeling van de gasten.
A en K P.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Wij zijn wezen eten met de AH restaurant actie. De bediening is vriendelijk, de gastheer ook (volgens mij ook de eigenaar). Echter moesten wij aan het einde heel lang wachten op onze rekening (terwijl het niet heel druk was), meer dan een half uur. Toen we echter de rekening ontvingen was er twee keer een amuse aangeslagen. Deze hadden wij inderdaad gekregen maar nooit besteld (dus verwacht je dat deze van het huis is). Toen wij de gastheer hier bij betaling op attendeerden werd er een beetje verbaast gevraagd of het eraf gehaald moest worden i.p.v. excuses (dit wekte bij ons de indruk dat dit 'met opzet' was aangeslagen). Dan betreffende het eten. De smaak van het eten is erg goed. De hoeveelheid eten echter niet. We hadden een drie gangendiner en zaten niet echt vol hierna. Teveel is niet goed, weggooien is zonde, maar dit was te weinig. Een juiste verhouding is wanneer je los van de hoeveelheid gangen aan het einde lekker vol zit. Kortom de smaak van het eten was goed en de bediening opzich vriendelijk. Maar door het relatief weinige eten (we waren erg blij dat we met de AH actie waren gegaan en dus het tweede diner gratis was), het lange wachten en de aangeslagen amuse op de rekening was de ervaring niet helemaal top.
EllySchipper .
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Afgelopen zaterdag hebben mijn man en ik gedineerd bij Coco Pazzo. Na een warm welkom van de eigenaar kregen wij een tafel voor twee aangeboden, direct voor de open keuken. Wat een mooie plek om te zien hoe de chef-kok met zijn collega vol passie de gerechten voor hun gasten bereiden. Wij hebben vanaf amuse tot en met dessert genoten van een overheerlijk en goed opgebouwd 5-gangendiner. Coco Pazzo is absoluut een aanrader voor een heerlijk avondje uit en wij zullen zeker vaker een bezoek brengen.
Sabine V.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
heerlijk gegeten met ah bon...alleen 2 dingen we hadden gekozen voor een tussengerecht en daar werd 27,50 voor 2 personen voor gerekend terwijl een 3 gangenmenu 37,00 euro is...die verhouding snap ik niet helemaal...dus wees gewaarschuwd....verder goed gegeten alleen prijsverhouding voor de hoeveelheid en de moeilijkheid van het gerechten vond ik niet kloppen...
Luc F.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2017
Lachwekkend....

Bij binnenkomst bleek dat onze reservering voor de lunch niet was doorgekomen. Kan natuurlijk gebeuren. In plaats van ons alvast een tafeltje met drankje aan te bieden (restaurant was leeg) moest eerst aan de kok gevraagd worden of we gebruik konden maken van het AH menu. We voelden ons niet echt welkom.

Eenmaal aan tafel kregen we uitleg over het menu, met een vast voor- en nagerecht. Geen keuze uit 2 voor- en hoofdgerechten, waarmee wel geadverteerd wordt. Na enig aandringen en hulp van "onze iphone" was de medewerker eindelijk overtuigd dat er meerdere keuzes waren.....

Amuse, geen sensatie.

Gerechten zeer lauw, en de omvang van de portie van het hoofdgerecht was lachwekkend. Zelfs mijn echtgenote, op zich geen grote eter, verliet het restaurant met een niet gevulde maag.

En last but not least.... het was ijskoud in het restaurant. De verwarming werd op ons verzoek nog wel aangezet,....zo'n restaurant warmt maar heel langzaam op. Dus na het nagerecht geen koffie meer, maar lekker thuis opwarmen.

Op de rekening stond de verkeerde prijs voor het menu (avondkaart ipv lunch). Het gaat niet om het bedrag, maar om het principe. Toen we de medewerker hierop wezen, hebben we onze iphone er maar niet weer bijgehaald;)

Wij geven eigenlijk nooit negatieve recensies, maar dit was echt ver onder de maat. Zelfs voor de prijs van een AH menu. Snel betaald en voor de rest van ons leven vergeten. Gemiste kans, Coco Pazzo. Veel pretentie, weinig kwaliteit/gastvrijheid.
Marjan R.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Een heerlijke avond gehad.
We hebben fantastisch gegeten en de bediening.was erg vriendelijk en professioneel.
We komen graag weer terug!
iwekking .
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2017
Goede sfeer eten was erg goed , bediening
attent , wachttijd op eten is precies goed, prijs is aan de hogere kant maar
past wel bij de ingrediënten zoals vis en wijn
Lindsay W.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2017
Super mooie gerechten en heerlijk op smaak. Heerlijk rustig avondje, zonder dat je het gevoel krijgt dat er haast bij zit. Veel verschillende keuzes uit wijn. Bediening was vriendelijk en attent! Prijs-kwaliteitverhouding is goed. Zeker een aanrader!
roelpeeters2001 .
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2017
Matige avond. Eten was oke, maar niet spectaculair. Sommige smaaksenstaties erg goed, andere vielen erg tegen. Prijs-kwalitit niet in balans. Een simpel glas prosecco kost 7,50 en valt qua smaak erg tegen. Espresso oke, maar prijs bijna 4 euro! Bediening komt overeen met die van een eetcafe, wat mijns inziens niet past bij dit restaurant gezien de hoge prijs. Drankjes worden zo uit de hand geserveerd zonder die blad, weinig hartelijkheid en niet attent. Had er meer van verwacht, niet voor herhaling vatbaar.
Stefan O.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2017
Erg prijzig! Biertje kost €4,50 en de grootte van de gerechten viel ons tegen. Verfijnd is mooi, maar na drie gangen zou je geen trek meer moeten hebben. Verder wel vriendelijke mensen, maar helaas geen aanrader.
Eric L.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Mooi locatie echter vrij sfeerloos doordat er slechts 3 vd 15 tafels bezet waren. In mijn beleving een tent die exclusief probeert te zijn en daardoor zichzelf uit de (lokale) markt prijst. Eten was okay, maar ook weer te complex bereidt. Als je een ravioli besteld krijg je een schuimpje en een ditje en datje. Ik houd persoonlijk meer van puur eten. Anders ga ik wel naar een sterrentent.
Koos G.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2017
Heerlijk gegeten, voldeed aan onze verwachtingen, zeker voor herhaling vatbaar. Alleen de Irish koffie viel tegen ook qua prijs, op de rekening zowel whisky als koffie in rekening gebracht.
Rien B.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Prima restaurant, klantvriendelijk en met een verrassend mooie kaart.
Fam D.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
We werden hartelijk ontvangen. Met de AH restaurantactie: heerlijk gegeten.
Presentatie van het menu: op de schaal werden de hoofdingrediënten gepresenteerd. Heel origineel !
We komen zeker terug.
tomroefs .
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Vriendelijke ontvangst. Het AH arrangement: niets op aan te merken, goed van kwaliteit, geen super grote porties maar voor ons precies goed. Lekkere witte wijn, maar voor een huiswijn wel wat prijzig maar niet buitensporig.
De amuse, die we niet hadden besteld, stond wel op de rekening maar ook dat vonden we niet zo'n probleem.
We hebben gewoon lekker en gezellig gegeten.
Allard B.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Ik heb op 21 December met een paar zakenvrienden heerlijk gegeten bij Robert in Coco Pazzo. Robert had voor ons bij die gelegenheid een mooi menu samengesteld en heeft dat vergezeld laten gaan van zijn nieuweste aanwinsten op wijngebied. De ambiance in Coco Pazzo leent zich uistekend om met een paar disgenoten te tafelen en tegelijkertijd met elkaar te spreken. De bediening was verder attent en de prijs die voor het gebodene betaald moest worden kan alleszins redelijk genoemd worden.
Arno B.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Prima gegeten maar helaas slaan ze af en toe de plank mis.
Ontvangst was redelijk. De kaart dmv plank met ingrediënten vond ik leuk. Alleen jammer dat je direct je keuze moet maken. Je hebt geen tijd om even na te denken. We hadden gereserveerd met de AH actie en dat was een driegangen keuzemenu. Toch werd ons bijna tussen neus en lippen door een tussengerecht verkocht. Als we het niet gevraagd hadden dan hadden we dat pas opgemerkt bij het afrekenen. Echt jammer, dat beïnvloedt zo je avond! Snap best dat je aan de AH actiebezoekers wat meer over wil houden maar dat gaat makkelijker als je het mensen naar hun zin maakt. Ik bestelde een glas wijn en kreeg blijkbaar de huiswijn. Prima wijn dus geen probleem mee, toch had ik graag de kaart gezien of overleg gehad over welke wijn er werd geschonken. Na ons voorgerechtje vonden ze het blijkbaar nodig om de vaatwasser aan te zetten. Deze kwam boven de muzak uit. De wildzwijn in het hoofdgerecht was heerlijk! Kaasplank toe, lekker maar niet bijzonder. Cappucino was niks mis mee. Met een gemengd gevoel vertrokken. Als ik het naar mijn zin heb dan neem ik graag een portje bij de kaasplank en drink ik tijdens mijn eten nog een extra glas wijn. Eigenlijk heb je het tussengerecht wel nodig om echt gevuld te zijn. Gemiste kansen maar ik hoop dat het restaurant er zijn voordeel mee doet. Het restaurant heeft absoluut potentie!
Larissa M.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Heerlijk gegeten bij Coco Pazzo! Absoluut een aanrader en zeker de moeite waard om terug te komen. Gekozen voor een viergangenmenu met de Albert Heijn actie. Vooraf heerlijke zalm en als tussengerecht risotto met kabeljauw. Het hoofd- en nagerecht was ook echt heerlijk!