Coco Pazzo

Plein 20 3991 DL Houten Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Over het restaurant Coco Pazzo

Venetiaanse culinaire taferelen

Buiten ligt het gezellige dorpsplein van Houten, binnen spelen zich Venetiaanse taferelen af. In een open keuken die je het volle zicht op de verrichtingen van koks geeft, zien bijzondere Italiaanse gerechten het levenslicht. De attente bediening geeft je een welkom gevoel, je voelt je echt de gast. Laat je adviseren in een passend glas wijn en je avond kan niet meer stuk.

Meer informatie over restaurant Coco Pazzo

Zondag Gesloten

Jouw recensie over het restaurant Coco Pazzo

Eduard V.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2018
Lekker gegeten, mooi opgemaakte borden, geen keuzestress. Menu met 2 keuzes waar ok van afgeweken kan worden
H. V.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2018
Heerlijk eten op culinair niveau met een mooie ruime wijnkaart. Vriendelijke hartelijke ontvangst en goede deskundige adviezen over de gerechten met bijpassende wijnen. Wijn per glas niet goedkoop..dat zou ook wel wat minder kunnen!!!
Debbie D.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
We hadden gereserveerd met de ah actie en waren er vanuit gegaan uit 3 verschillende voor- en hoofdgerechten te mogen kiezen, zoals vermeld op de website. De zeer vriendelijke en behulpzame ober kwam ons de keuze vertellen, dat waren er helaas maar 2 en ook heel wat anders dan op het menu op deze website staat. Het eten wat we kregen was gelukkig wel lekker. Alleen wel een groot minpunt dat een van onze tafelgenoten in verwachting is en toch rood vlees geserveerd kreeg, na een keer terug te sturen naar de keuken kreeg ze vervolgens nieuw vlees wat wederom niet doorbakken was. Beetje jammer als de rest al klaar is met eten en jij moet nog een keer je eten terug sturen. Om die reden dan ook niet nog een keer gedaan. Keuze uit 2 toetjes was ook beperkt. Daarna 5 thee besteld, waarop vervolgens bleek dat we met zn 5en 1 zakje rooibosthee moesten delen. De ober heeft de situatie nog enigszins geprobeerd te verzachten door de thee niet op de rekening zetten. Dat vonden we dan wel weer netjes.
Corry K.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Als ons wordt gevraagd of wij brood willen verwacht je hier niet een rekening voor te krijgen van €15,--. Dat daar dan ham bij zit dient vooraf gemeld te worden door de gastheer/-vrouw. Dit vonden mijn tafelgenoten en ik misleidend. Dit constateerden wij echter pas na verlaten van het restaurant. Wij hadden het idee dat de ham een amuse was; het waren tenslotte 4 plakjes. Dus Coco Pazzo, beter communiceren met de klant en geef ze voortaan een menukaart zodat de klant weet wat hij gaat betalen.
Stefan S.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Hier kun je een michelinster diner eten voor een acceptabele prijs
Jenny J.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2018
We hebben heel erg lekker gegeten, we zijn vriendelijk geholpen, kortom we hebben van alles genoten. :)
Joyce H.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2018
Heerlijk gegeten. In eerste instantie leek de keus klein, maar dat viel achteraf erg mee. Deden hun best om het ons naar de zin te maken. En dat is gelukt. Een fijne avond gehad.
Marcel V.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2018
Erg lekker gegeten
Jeanie R.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Wij waren hier met de AH restaurantactie. Er was geen kaart, je kon kiezen uit twee voorgerechten, twee hoofdgerechten (vis of vlees) en zoet of kaas na. Het eten was lekker, maar niet bijzonder, thuis doe ik het beter. Vervelend was dat je ongevraagd brood en een schaaltje ham kreeg (wij dachten als amuse) maar op de rekening stond daarvoor wel €7,50. Ook werd een AH menu opgenoemd inclusief een extra gang die je dus apart moest betalen. Dat werd er pas na lang doorvragen bijgezegd. Ook moest er nog een extra bedrag van €2,50 betaald worden voor keukenkosten of zoiets.
Irene B.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Heel gezellig restaurant ,prima sfeer en goed eten.De wachttijden tussen de gangen hadden iets korter gekund .
En jammer dat de toilet boven is ,zeker voor mijn man die invalide is
A D.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2018
De service viel tegen, er bleek alleen keuze uit 2 hoofdgerechten, lange wachttijden tussen de gerechten door (terwijl er slechts 5 tafels bezet waren) en als topper bleek na afloop dat ons teveel in rekening was gebracht (zonder daarvoor sorry te zeggen). Het eten daarentegen was uitstekend
Jan L.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
Het was een heerlijk avondje uit met lekkere gerechten en vriendelijke bediening
Marie V.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2018
Vlak van smaak, het verraste je nergens
Martin V.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2018
Gereserveerd met AH kortingsbon. Werden aan een tafel zonder tafellinnen gezet, terwijl alle andere tafels dat wel hadden. De dame die ons kwam vertellen wat het menu te bieden had was erg slecht te verstaan, een menu op papier was er niet. Er was alleen kabeljouw als hoofdgast, ik vroeg of er geen vleesgerecht was, nee,, dat was er niet voor het AH menu. De kok kwam langs en ik vroeg hem hoe het mogelijk is dat er geen keus was tussen vlees en vis. Hij zei dat het slechts een advies was dat we hadden gekregen, ik vertelde dat er duidelijk gezegd was dat er alleen vis was. Al met al een slechte ervaring, we gaan er nooit meer heen!
Laurensz Z.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
Lekkere gerechten, mooi opgemaakt. Wel wat karige porties, zelfs met een extra tussengerecht hadden we niet echt genoeg gegeten. Prettige ambiance. Bediening vriendelijk maar onervaren. Prijzen erg schimmig (geen kaart) en daardoor ondanks AH bon duur. Iens site zegt bij AH actie a la carte. OP hun eigen site staat ook een a la carte menu. Er blijkt toch een apart AH menu. De Iens site laat wel (buiten de AH actie dus kennelijk algemeen) een menu zien voor 38 euro (op hun eigen site menu 35), maar het AH menu is heel anders en kost 40, dus duurder dan je vanuit de site zou verwachten. Extra tussengerecht (prijs wordt niet genoemd als je daar niet om vraagt) is 10 euro pp en 2e is niet gratis! Broodje met wat prosciutto en vijg vooraf is 7,50 (w=veel voor zo'n klein beetje). Drankprijzen ook volstrekt onbekend, maar glas huiswijn bleek 7,50. Wijnarrangement voor 23 euro is ook duur voor 3 niet al te royale glaasjes. (Mineraalwater ook aan de dure kant, maar wel vergelijkbaar met veel andere restaurants.)
Henk D.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2018
Vroeger vaker hier gegeten. Was toen erg lekker. Nu viel het echt tegen. Restaurant vrijwel leeg en dus niet gezellig. De gerechten niet slecht maar niet bijzonder. Jammer dat het zo achteruitgegaan is.
Frits V.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
verhouding prijs /kwaliteit is groot. duur zijn de supplementen vooraf: broodje, flesje water en de chocolaadjes bij de koffie. verder heerlijk gegeten
Sonja M.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
Het eten was heerlijk, maar niet teveel. Grotere eters zullen niet voldaan weggaan.
Er was ook geen keuze mogelijk, er was slechts 1 menu.
Henk S.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
Prima gegeten en van een hoog niveau , tafels op een prettige afstand van elkaar . Gekozen voor het 3 gangenmenu met wijn arrangement . Het enige minpuntje is dat de glazen wel heeeel zuinig worden ingeschonken terwijl je wel een normale prijs betaald .
Yvonne D.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Jammer dat er maar uit 2 heel specifieke gerechten gekozen kon worden.
Het brood dat wordt neergezet is behoorlijk aan de prijs.