Coco Pazzo

Plein 20 3991 DL Houten Nederland Kaart

Over restaurant Coco Pazzo

Venetiaanse culinaire taferelen

Buiten ligt het gezellige dorpsplein van Houten, binnen spelen zich Venetiaanse taferelen af. In een open keuken die je het volle zicht op de verrichtingen van koks geeft, zien bijzondere Italiaanse gerechten het levenslicht. De attente bediening geeft je een welkom gevoel, je voelt je echt de gast. Laat je adviseren in een passend glas wijn en je avond kan niet meer stuk.

Meer informatie over restaurant Coco Pazzo

Ton D.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Hans R.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
We hebben hier een best wel luxe lunch gehad van drie gangen. Elke gang erg smaakvol, in porties die voor een lunch goed op maat waren. Verrassende mix van verse groenten, kruiden en vlees/vis. Een veganistische variant was geen probleem en naar verluidt ook erg lekker. Heel mooie presentatie en prettige bediening.
Marc P.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
130 euro voor een drie gangen menu met brood vooraf en en 4 wijntjes per persoon, zeer kleine portie's per gerecht het hoofdgerecht was een stukje hertenrug van ongeveer 2 bij 7 cm... bij elkaar drie gerechten ongeveer 400 gram per persoon, het grootste gerecht was het brood vooraf. Het eten was erg lekker maar daarna nog bitterballen gaan eten bij het cafe er tegenover..dat zegt genoeg
Elsje D.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Hebben hier al vaker gegeten, ook met AH-actie, maar deze keer wat teleurstellend; amuse was geitenkaas /ananas en dessert bestond uit kaasplankje of ananas en als je dan geen van beide lust (waarvan 2 onder ons, waren met 6-en...).
Vooraf makreel of vegetarisch (ook met kaas), makreel smakelijk, zacht gegaard, hoofdgerecht vis (snoekbaars) of fazant, aan onze tafel alleen fazant en die was goed en het toetje zoals gezegd ananas of kaas. Begeleidende wijnen prima. Wel kwam er ongevraagd brood met toebehoren op tafel maar stond wel op de rekening. Water wel gratis.... Men kwam vooraf eea laten zien op een grote 'kaas' plank, leuk geste.
CEH .
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2016
Door AH actie was het extra aantrekkelijk om te komen eten. Kwaliteit van het eten en wijn was goed. Ook werd er rekening gehouden met dieetwens van een van de gasten.
Ewth .
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2016
het eten wat we kregen was lekker maar zeer kleine porties . stukje wild met 2 spruitjes en paar wortelen . geen aardappels of patat er bij. hadden nog trek na deze diner en wij zijn toch al geen grote eters . dus geen voedzaam diner plus de dranken zijn zeer duur . wij komen hier niet meer terug .
Martine T.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
heerlijk eten , leuke sfeer en voor de AH actie werd er echt kwalitatief prima een geserveerd.
Vriendelijke bediening
Chapeau
L T.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Zeer kleine porties. Bediening traag. Wijn ontzettend duur. De kwaliteitsverhouding was goed maar kwantiteit ver beneden peil. Zelfs 80 plussers hebben noch trek na een 3 Ganges diner
Jacqueline V.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Toen we kwamen keken ze een beetje verbaast want er was geen plaats meer, terwijl we hadden gereserveerd en zelfs een bericht hadden ontvangen. Na een uur aan de bar te wachten en het voor gerecht te hebben gegeten werden we naar onze tafel gebracht. Een aantal van ons hadden een wijnarregement maar daar moest ik twee keer om vragen omdat het gerecht al geserveerd was. Bij betaling kon er geen sorry vanaf, dus voor ons geen volgende keer meer. Aan het eten heeft het niet gelegen dat is zeer goed!
Mechli I.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Weer teleurstellend. Nadrukkelijk, plomp en doorzichtig wordt er alles aan gedaan het menu van de chef op te dringen. De kaart wordt zelfs niet gebracht, alleen na twee keer vragen. Aan het begin wordt gevraagd of we brood op tafel willen en vervolgens wordt een duur pallet van hapjes neergezet. We houden er (weer) een onplezierig gevoel aan over. Dit was de derde keer in een paar jaar dat we hier hebben gegeten en iedere keer is het hetzelfde. Het is dus "beleid". Jammer. We komen hier niet meer terug. Het eten was wel goed (hoewel erg priegelig). Het glas Barolo wijn waarop ik me had verheugd was wrang en niet goed.
Ilse H.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2016
Heerlijke gerechtjes, mooi om te zien. Kleine porties, wij hadden 4 gangen en een startplankje met ham brood en lekkers. Dan heb je wel genoeg. Prima wijnkeuze erbij!
SamanthaW .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
De prijs kwaliteit verhouding klopte niet. De opmaak beloofde veel maar helaas bleven de smaken weg. De bediening was ook niet wat je verwacht bij een restaurant met deze hoge prijzen. Je verwacht kwaliteit en aandacht. Zeker de opmerkingen als "het gaat wel heel makkelijk vanavond" en wijn drinken achter de bar zijn not done .
TTSM .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
We moesten lang wachten voordat het menu werd gebracht. De bediening was ongeïnspireerd. Het eten is verder goed. Wijn erg aan de prijs.
Mieke S.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2016
Het aanbieden van t menu was origineel en verrassend. de aankleding van de gerechten op de respectievelijke birden creatief en bijna kunstzinnig. we voelden ons decadent.
Marieke S.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2016
Het is lekker eten, met mooie bordjes om te zien. Ook houden ze goed rekening met dieetwensen. Toch ga ik nu voor de tweede keer met een nare smaak weg, het is echt te duur voor wat je krijgt. De prijs/kwaliteitverhouding is volledig zoek. En dan heb ik het over wijn en eten. Bediening is wel netjes en attent en de sfeer is ook goed. Voor mij even niet meer helaas...
Sandy41 .
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Met de Ah bon geweest (39,50 voor twee personen). Op de pagina van Ah was er een keuzemenu maar bij aankomst kregen wij een schaal voorgeschoteld met voorbeelden van het voor-tussen-hoofdgerecht. De hoeveelheid van de gerechten was weinig maar na alle gerechten gegeten te hebben toch een voldaan gevoel. Ik ben zelf geen grote eter dus een man zou er te weinig aan hebben. De gerechten waren wel heel mooi om te zien. Als je niet een al te dure avond wil hebben, bedenk dan wel dat de aangeboden extra's heel duur zijn. Ik zou niet terug gaan als ik de volle pond zou moeten betalen.
Suzanne Z.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2016
Met de AH-actie hier gegeten. Prima eten. Wat ik jammer vind, is dat er aangeboden wordt om brood op tafel te zetten bij aanvang, als we net zitten ('Zal ik wat brood op tafel zetten?'), wat later op de rekening terug te vinden is. Idem het aanbod voor een tussengerecht (dat hadden we wel door). Wees daar gewoon transparant en eerlijk in en vermeld wat zoiets dan (extra) kost. Want ondanks die AH-actie gaat het dan best hard met de euro's.
Loes K.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2016
Wij maakten gebruik van de AH-restaurant-actie en aten een prima drie-gangen-menu. Heerlijke prosciutto met vijg, gevolgd door een mooi stuk kalfssukade, nagerecht met amandel-cake. Mooie fles rosé erbij, die vreemd genoeg al open was toen hij op tafel werd gezet. Over de bediening waren wij niet zo tevreden: de één was nogal ongeïnteresseerd, de ander totaal onervaren (kon hij niet helpen, maar niet verstandig om hem in te zetten), nummer drie was te geforceerd.
Pjenster .
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2016
Smaak explosies!!! Ondanks het feit dat mijn gerechten lactose vrij waren was het niet zoals bij veel restaurants " de kunst van het weglaten" . Voor herhaling vatbaar!