Coco Pazzo

Plein 20 3991 DL Houten Nederland Kaart

Over het restaurant Coco Pazzo

Venetiaanse culinaire taferelen

Buiten ligt het gezellige dorpsplein van Houten, binnen spelen zich Venetiaanse taferelen af. In een open keuken die je het volle zicht op de verrichtingen van koks geeft, zien bijzondere Italiaanse gerechten het levenslicht. De attente bediening geeft je een welkom gevoel, je voelt je echt de gast. Laat je adviseren in een passend glas wijn en je avond kan niet meer stuk.

Meer informatie over restaurant Coco Pazzo

Zondag Gesloten

• Af te huren , Catering , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Koos G.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2017
Heerlijk gegeten, voldeed aan onze verwachtingen, zeker voor herhaling vatbaar. Alleen de Irish koffie viel tegen ook qua prijs, op de rekening zowel whisky als koffie in rekening gebracht.
Rien B.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Prima restaurant, klantvriendelijk en met een verrassend mooie kaart.
Fam D.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
We werden hartelijk ontvangen. Met de AH restaurantactie: heerlijk gegeten.
Presentatie van het menu: op de schaal werden de hoofdingrediënten gepresenteerd. Heel origineel !
We komen zeker terug.
tomroefs .
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Vriendelijke ontvangst. Het AH arrangement: niets op aan te merken, goed van kwaliteit, geen super grote porties maar voor ons precies goed. Lekkere witte wijn, maar voor een huiswijn wel wat prijzig maar niet buitensporig.
De amuse, die we niet hadden besteld, stond wel op de rekening maar ook dat vonden we niet zo'n probleem.
We hebben gewoon lekker en gezellig gegeten.
Allard B.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Ik heb op 21 December met een paar zakenvrienden heerlijk gegeten bij Robert in Coco Pazzo. Robert had voor ons bij die gelegenheid een mooi menu samengesteld en heeft dat vergezeld laten gaan van zijn nieuweste aanwinsten op wijngebied. De ambiance in Coco Pazzo leent zich uistekend om met een paar disgenoten te tafelen en tegelijkertijd met elkaar te spreken. De bediening was verder attent en de prijs die voor het gebodene betaald moest worden kan alleszins redelijk genoemd worden.
Arno B.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Prima gegeten maar helaas slaan ze af en toe de plank mis.
Ontvangst was redelijk. De kaart dmv plank met ingrediënten vond ik leuk. Alleen jammer dat je direct je keuze moet maken. Je hebt geen tijd om even na te denken. We hadden gereserveerd met de AH actie en dat was een driegangen keuzemenu. Toch werd ons bijna tussen neus en lippen door een tussengerecht verkocht. Als we het niet gevraagd hadden dan hadden we dat pas opgemerkt bij het afrekenen. Echt jammer, dat beïnvloedt zo je avond! Snap best dat je aan de AH actiebezoekers wat meer over wil houden maar dat gaat makkelijker als je het mensen naar hun zin maakt. Ik bestelde een glas wijn en kreeg blijkbaar de huiswijn. Prima wijn dus geen probleem mee, toch had ik graag de kaart gezien of overleg gehad over welke wijn er werd geschonken. Na ons voorgerechtje vonden ze het blijkbaar nodig om de vaatwasser aan te zetten. Deze kwam boven de muzak uit. De wildzwijn in het hoofdgerecht was heerlijk! Kaasplank toe, lekker maar niet bijzonder. Cappucino was niks mis mee. Met een gemengd gevoel vertrokken. Als ik het naar mijn zin heb dan neem ik graag een portje bij de kaasplank en drink ik tijdens mijn eten nog een extra glas wijn. Eigenlijk heb je het tussengerecht wel nodig om echt gevuld te zijn. Gemiste kansen maar ik hoop dat het restaurant er zijn voordeel mee doet. Het restaurant heeft absoluut potentie!
Larissa M.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Heerlijk gegeten bij Coco Pazzo! Absoluut een aanrader en zeker de moeite waard om terug te komen. Gekozen voor een viergangenmenu met de Albert Heijn actie. Vooraf heerlijke zalm en als tussengerecht risotto met kabeljauw. Het hoofd- en nagerecht was ook echt heerlijk!
R V.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Het duurde iets te lang voordat ons het menu werd verteld, circa 40 minuten. De keuze was beperkt maar het eten werd mooi opgediend en was heel lekker. Ook de rode huiswijn was prima. De bediening was goed. Wij komen hier zeker nog een keer terug.
Angela B.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2016
Van te voren had ik aangegeven dat ik lactose-, gluten- en suikervrij wilde eten en hier werd prima rekening mee gehouden. Eindelijk eens lekker uit zonder te hoeven stressen over de ingrediënten!
De gerechten zagen er prachtig uit en de smaak was fantastisch. De bediening was persoonlijk en attent, kortom een echte aanrader!
Marjan D.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
Was (té) lang geleden dat we in dit heerlijke restaurant gegeten hadden! En het was nog aangenamer dan ik mij herinnerde! Prettige sfeer, gastvrije gastheer die bijzonder veel van wijn weet, onze smaak kent en daar de heerlijkste wijnen voor schenkt bij prachtig opgemaakte gerechten die telkens weer een avontuur zijn!
Altijd verrassend wat je gaat eten omdat het voorstel aan tafel gedaan wordt en natuurlijk naar je voorkeur kan worden aangepast.
Het mooie is dat je altijd weer iets bijzonders eet, waarbij de porties prettig van formaat zijn zodat je door de vele fijne smaken weet dat je goed gegeten hebt, zonder rollend van tafel te komen. Iets dat ik heel fijn vind omdat ik liever bijzonder (en) lekker eet dan heel veel. Al zijn hier telkens weer gerechten waar ik geen genoeg van kan krijgen! Wij gaan er zeker snel weer eten.
Hooi17 .
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
Boven verwachting lekker gegeten met bedrijfs kerstdiner op 22 december jl. Gezellige ongedwongen sfeer en lekkere gerechten. Hoofdgerecht werd eerst aan tafel getoond, gaf een ambachtelijk gevoel. Vriendelijke gastvrije ontvangst en prima wijn. Leuke avond gehad zonder veel wachten etc. Zeker een aanrader!
Lesley V.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2016
Wat een mooie beleving van uit eten gaan.
We werden keurig ontvangen en mochten een tafeltje aan het raam uitkiezen.
Bij het aperitief werd gevraagd of we brood enzo wilden,nou dat wilden we wel,heerlijke huisgedroogde Coppa met bietenspread verse Pesto ,Foccacia en Zuurdesem met grote olijven tuurlijk vindt je dat op je rekening terug, €3,75 per persoon maar
wat een welkom.

We hadden het 3 gangen keuze menu gekozen,ik gaf aan dat ik in verwachting ben,en daar werd keurig rekening mee gehouden,
Ik kreeg dan ook een andere verrassend amuse.
Superlekkere gerechtjes,als kleine schilderijtjes opgemaakt,bijna zonde om op te eten.
Het toetje was mijn favoriet,
Ananas gemarineerd met panne cotta van Cocos met een ijsje van kardemom en vanille met schuimpjes ofzo .
Wat ook fijn was dat de andere tafelgenoten een Bob wijnarrangement konden bestellen, terwijl we allemaal op de fiets waren,
Wauw wat een heerlijke wijnen.
We komen gauw weer terug,echt een aanrader
Lesley V.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2016
Wat een mooie beleving van uit eten gaan.
We werden keurig ontvangen en mochten een tafeltje aan het raam uitkiezen.
wat een welkom.

Ik kreeg dan ook een andere verrassend amuse.
Het toetje was mijn favoriet,
Wauw wat een heerlijke wijnen.
We komen gauw weer terug,echt een aanrader!.
Sabine D.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2016
Nadat ik drie keer had aangegeven lactose intolerant te zijn kreeg ik alsnog een amuse met lactose. Ik bestelde een gerecht en kreeg iets anders waarna werd gezegd dat het gerecht dat ik bestelde er niet was ivm kerst, als ik dat had geweten op moment van bestelling had ik iets anders willen bestellen. Het eten was wel goed maar voor deze bedragen had ik toch zeker wel meer verwacht. Wij gaan hier niet nog eens naartoe.
Maarten V.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Eten was weer zoals altijd heeel erg lekker, simpel maar door dacht Geweldig
Wijnen ook verrasend mooi passend en nieuw
Bediening top Kortom een geweldige avond
AnkeBrandsma .
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
AH restaurantactie. Koele ongeïnteresseerde ontvangst. Geen menukaart, alleen wijnkaart. Er werd ons een dienblad getoond met vis, fazant en mozzarella en diverse groenten, daar zouden ze iets lekkers van bereiden. Lang wachten, half zeven gereserveerd, half tien hadden we pas ons hoofdgerecht. Hardwerkend personeel, maar geen aandacht/oog voor de klant. Gerechten zagen er mooi uit, wel heel veel kleine gerechten op je bord.
Advies: Meer echte aandacht voor de klant, niet alleen in verband met de wijnkaart. Op de wijn wordt de meeste winst gemaakt, laat het niet zo blijken, bij deze zaak lag dat er wel erg dik bovenop.
Minder gerechten op het bord, drie of vier iets grotere porties, dan gaat het ook sneller in de keuken.
Jammer, meer dan honderd Euro uitgegeven, geen goed/prettig gevoel, sfeerloze avond.
Lex V.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Sinds lange tijd weer eens verrassend goed gegeten.
Wat een verschil toch met al die doorsnee trendy restaurants.
Toprestaurant! Heerlijke huiswijn ook.
Dagmar D.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2016
Bediening:
- Netjes de jassen aangenomen bij binnenkomst. Wij zijn onbekend in Houten, dus vroegen hoe het zat met de blauwe parkeerkaart. De bediening wist dit helaas niet direct te zeggen wanneer de blauwe kaart gold.
- Personeel hing bij de keuken en zat hard te praten met enkele gasten. Samen hingen ze rondom de open keuken. Niet professioneel.
- Koks dronken bier, nadat ze klaar waren. Prima, maar doe dat als de gasten weg zijn.
- Bij vertrek werden ons de jassen verstrekt en de deur werd niet open gehouden (bij aankomst wel).
- We kregen het gevoel dat ze ons liever kwijt waren dan rijk.

Eten:
Brood op tafel. Lekker, maar voor € 7,50 is dit echt afzetterij!
Voorgerecht van makreel. Lekker klaargemaakt.
Hoofdgerecht Fazant. Vlees lekker, maar iets aan de droge kant. Verder zaten er spruitjes bij, wat niet ieder lust. Dus een gevaarlijke keuze om dit te serveren voor een AH actie.
Nagerecht was tevens smaakvol.

Drank:
Vooraf werd gevraagd of wij een glaasje prosecco wilden hebben. Het leek een welkomstdrankje, maar per glas waren de kosten € 6,50. Een pittige prijs!
De wijn bij het hoofdgerecht was ca. € 5,50. Dit betrof een huiswijn. De eigenaresse, werkzaam in de bediening, gaf aan dat het een zachte rode wijn is. Zacht!? Het was een krachtige wijn die echt niet passend was bij het vlees.

Als laatste hadden wij kraanwater besteld. Wij hadden niet erge dorst, dus één glas water was prima. Vandaar de keuze voor kraanwater.
Op de nota stond € 1,-. Dit bleek, nadat ik er naar had gevraagd, voor het kraanwater te zijn. Ik gaf aan dat ik hier niet voor ging betalen (uit principe niet). De eigenaresse gaf aan dat ook zij hier de kosten voor hebben en dat ik ook moest betalen voor de service. Ik vond het ronduit belachelijk en gaf aan dat alles prima was, maar die euro ging ik niet betalen. Uiteindelijk zei ze 'ok'.

Een nare bijsmaak...nogmaals voornamelijk door:
- betalen voor kraanwater
- bediening zonder persoonlijk contact en warmte
- stagiaire werkzaam met zeer weinig kennis. Ze weet niet wat ze serveert
- erg dure wijnen
- ontzettend duur brood
- hangend personeel bij de keuken

Wat elk restaurant doet: een pepermuntje (verpakt) bij de nota. Hier kregen wij een slordige nota en verder....niets.

Prijs kwaliteit verhouding slecht.
Geen aanrader!
Ton D.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Heerlijk 3-gangen AH-menu, mooi opgediend. Op aanraden van chef tussengerecht met snoekbaars besteld; erg lekker, maar wel duur (13.75pp), prijs niet vooraf verteld. Ook wijn erg duur, €7 resp. 8,50 voor wit/rood.
Petra V.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Presentatie van eigenaar Robbert bij aanvang avond was uiterst geslaagd! Heerlijk gevogelte gegeten! Bijpassende wijnen waren byzonder smaakvol. En van Samen met vrienden een uiterst geslaagde avond gehad.