Coco Pazzo

Plein 20 3991 DL Houten Nederland Kaart

Over restaurant Coco Pazzo

Venetiaanse culinaire taferelen

Buiten ligt het gezellige dorpsplein van Houten, binnen spelen zich Venetiaanse taferelen af. In een open keuken die je het volle zicht op de verrichtingen van koks geeft, zien bijzondere Italiaanse gerechten het levenslicht. De attente bediening geeft je een welkom gevoel, je voelt je echt de gast. Laat je adviseren in een passend glas wijn en je avond kan niet meer stuk.

Meer informatie over restaurant Coco Pazzo

• Datum van je bezoek: 29 sep. 2016
- Recensie wordt momenteel bewerkt -
Loes K. Meesterproever (23 recensies) 8 /10
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2016
Wij maakten gebruik van de AH-restaurant-actie en aten een prima drie-gangen-menu. Heerlijke prosciutto met vijg, gevolgd door een mooi stuk kalfssukade, nagerecht met amandel-cake. Mooie fles rosé erbij, die vreemd genoeg al open was toen hij op tafel werd gezet. Over de bediening waren wij niet zo tevreden: de één was nogal ongeïnteresseerd, de ander totaal onervaren (kon hij niet helpen, maar niet verstandig om hem in te zetten), nummer drie was te geforceerd.
Pjenster . Fijnproever (2 recensies) 9,5 /10
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2016
Smaak explosies!!! Ondanks het feit dat mijn gerechten lactose vrij waren was het niet zoals bij veel restaurants " de kunst van het weglaten" . Voor herhaling vatbaar!
Bertvantoor2 . Proever (1 recensie) 8,8 /10
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
De gerechten waren mooi in balans. De Porties prima en laten daardoor ruimte over om echt te kunnen proeven. Het wijnarrangement was mooi bijpassend en goed gekozen. Verrassend was de koude rode dessertwijn uit Puglia die bij het kaasplankje geserveerd werd. Het interieur is goed onderhouden en sfeervol. Een upgrade kan natuurlijk nooit geen kwaad. Maar zal met de lengte en beperkte breedte van het pand een uitdaging zijn.
Tinoverwoerd . Proever (1 recensie) 8 /10
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Gezellig restaurant met prima servies en tafellinnen. Uitgebreide (prijzige) wijnkaart !!
Heerlijk voorgerecht en smaakvol hoofdgerecht.
Het dessert was iets te vroeg klaargezet. Wellicht was de drukte daar debet aan.
Professionele bediening en acceptabele prijs. Aanrader!!
P.lettinga . Proever (1 recensie) 9 /10
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
Wederom heerlijk gegeten. De specialiteit van de dag was weer verassend en paste uitstekend bij elkaar en bevatte een aantal seizoenscomponenten.
N.groenveld . Proever (1 recensie) 8,5 /10
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
Eten was heerlijk, bediening was goed. Iets later op de avond (zo rond het hoofdgerecht) werd een nieuwe medewerker ingezet die nog niet echt ingewerkt was (geen uitleg over hetgeen op je bord lag, niet weten welke wijn je schenkt).
Mrc7 . Proever (1 recensie) 6,8 /10
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
Het eten is lekker maar veel te duur en niet heel bijzonder. Zo had het kaasplankje 3 dezelfde stukje gewone kaas. Ondanks AH actie ruim 100 euro kwijt voor 2'personen.
Proever89009877 . Expertproever (7 recensies) 9 /10
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2016
Gister hier met ze 3e voor het eerst gegeten. Vriendelijke jonge gastheer die deze avond alleen in de bediening stond, hier was echter niks van te merken want hij had ondanks dat, alle tijd en aandacht voor je. Heerlijke gerechten die met aandacht bereidt zijn. Borden zijn mooi opgemaakt en alles was vol van smaak. Mooie bijpassende wijnen werden er geschonken. We hebben echt heerlijk gegeten en komen zeker nog een keer terug.
Gieneke H. Fijnproever (2 recensies) 8 /10
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2016
We hebben heerlijk buiten kunnen zitten en hebben genoten van ons AH diner. De prosciutto was voortreffelijk, de bereidingen erbij pasten er goed bij.De kalfssucade was niet helemaal mijn smaak maar was begeleid door heerlijke smaken van biet en polenta.
Het nagerecht was eveneens verfijnd van smaak en heerlijk , de keuze voor het kaas nagercht werd eveneens zeer gewaardeerd.
Samen met een goede fles rosato hebben we een heerlijk diner genoten,.

Ik snap dan ook weinig van de kritische recensies.
Andrea.schepman . Proever (1 recensie) 7,5 /10
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
We zijn afgelopen zaterdag met de AH actie bon wezen eten. Het was mooi weer dus buiten op het terras gezeten, later op de avond onweer en stortbuien, buiten blijven onder de parasol was geen probleem. Bediening was erg vriendelijk. De 3 gangen menu was heerlijk! je kon kiezen tussen vlees of vis, karaf water kon je ook bestellen. Kortom een heerlijk avond gehad, een echte aanrader!
Janine V. Fijnproever (4 recensies) 8 /10
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Met het warme weer was het fijn buiten te kunnen zitten aan het Dorpsplein. Bediening was vlot en vriendelijk. Heerlijk gegeten! Brood, olijf, tapenade vooraf met een lekker glaasje Prosecco. Tonijn en zeebaars als voorgerecht. Mooie smaken met een Zuid Afrikaanse Chardonnay erbij. Zeeduivel met tomatenrisotto als hoofd met een Weissburgunder erbij. Heel lekker! Na een citroentaartje met een Moscato spumante. Heerlijk. We hebben een heerlijke avond gehad, heel goed gegeten, lekkere wijnen erbij, prima bediening! We komen zeker terug.
Carla W. Expertproever (5 recensies) 8 /10
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Werden gastvrij ontvangen. Eigenaar kwam ons het beoogde menu per schaal vooraf tonen.
Het was een menu van de ah restaurantactie van € 39,50, waarbij dus een menu gratis was. De onaangename verrassing kwam daarna en dat betrof de rekening. Twee glazen huiswijn voor € 11,-. vond ik al aan de hoge kant. De twee amuses die we niet besteld hadden stonden ook op de rekening (€ 7,50) We vroegen bijpassende wijnen. Ieder twee glazen bij het hoofdgerecht. Ik vind het niet erg veel te betalen voor een glas wijn, maar wel als ik de stellige indruk krijg dat ik 'gesneden' wordt. Twee glazen rosé à € 13,-. en twee glazen rode wijn à 17,50 vind ik buiten proportie. Wanneer de restaurateur het aangekondigd had, dan had ik gewoon de huiswijn genomen. Al met al hebben we € 41,50 voor zes glazen wijn betaald. Ik vind dit werkelijk ongehoord. Voorts dronken wij nog vier koffie en een fles mineraalwater plus een Cointreau. De rekening bedroeg € 110,60. Dit zijn we bij de restaurantactie nog nooit kwijt geweest!
Ik zal Coco Pazzo dan ook aan niemand aanbevelen. Integendeel. Ondanks de goede kwaliteit van het gebodene.
L.nafzger . Proever (1 recensie) 7,3 /10
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Prijs was aan de hoge kant, zonder dat er iets werd verteld over een klein extra drankje en tussenhapje, ben je nog meer kwijt met AH bon dan zonder in een vergelijkbaar restaurant!
Vroede . Meesterproever (12 recensies) 7,3 /10
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2016
Bediening is erg vriendelijk, het eten is goed, maar niet niet bijzonder. Wij misten de Italiaanse invloed. De wijnen zijn erg duur.
Pauline.hanekamp . Proever (1 recensie) 8 /10
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2016
Heerlijk buiten gegeten. Allemaal lekkere hapjes. De porties zijn wat kleiner dan normaal, maar alles bij elkaar was dat precies goed; normaal zou ik niet zo snel voor een 3 gangen menu kiezen. Heerlijke avond! Top gegeten!
V.deruiter . Proever (1 recensie) 7,5 /10
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2016
Heerlijke gerechten, zeer smaakvol en esthetisch verantwoord gepresenteerd. Alleen te kleine porties en geen bijgerechten zodat je niet verzadigd vertrekt. Brood en amuses worden wel fors in rekening gebracht, de eindrekening is daardoor in verhouding te fors! Prima wijnen.
Hlm1 . Proever (1 recensie) 7,5 /10
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2016
Wij hebben genoten van de AH-aanbieding. Het eten was bijzonder en apart; veel verschillende smaken. Het volume was wat minder. Ook de hoeveelheid groente was wat mager. Maar het geheel was wel een leuke ervaring.
Susan P. Meesterproever (10 recensies) 6,8 /10
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2016
Een wat geminimaliseerde menukaart, desalniettemin smaakvolle gerechten, net opgeleide bediening wat stijfjes hier en daar. Het stijlvolle in alle opzichten mist dit restaurant neigt eerder naar saai dan wel 'net niet', geldt overigens ook voor de gasten.
Totaal geen sfeer en aan het akoestische mag ipv over de top geprijsde schilderijen aan iets anders gedacht worden.
Margaux H. Proever (1 recensie) 5,8 /10
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2016
Het eten was heerlijk, op het voorgerecht met inktvis na. De inktvistentakel smaakte echt naar niks (daar kan je echt wat lekkers van maken) en er lag echt heel weinig op het bord. Het hoofdgerecht was heerlijk, maar het dessert was wederom erg summier.
We werden 50% van de tijd bediend door de eigenaar, maar afstandelijk en ongeïnteresseerd. We vroegen of een bepaald gerecht een onderdeel van een rund was. Dit werd bevestigd. het bleek varkensvlees te zijn. En ook de andere mannelijke medewerker dreunde alles netjes op, maar er werd ook door hem geen contact gemaakt.
Het ergste van alles vond ik dat de eigenaar bij het pinapparaat vroeg wat hij ervan mocht maken.......... De brutaliteit ten top! Mij zien ze dus echt nooit meer terug. Jammer als dit een momentopname was, want ik zal het niemand adviseren. Ben dan ook erg verbaasd over de 8,1 voor service. Of zou dit komen omdat we met de IENS Albert Heijnactie daar waren en dus niet voor vol werden aangezien??? Jammer!