Coco Café

Erg voordelig
Erg rustig
Avm22 .
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
Ik ben al verschillende keren hier geweest en had nu voor mijn verjaardag van mijn allerbeste vriendinnetje een lunch cadeau gekregen. Nou dan weet ik wel waar ik naartoe ga :)
De ontvangst is altijd zo hartelijk en gezellig, de tafels worden met aandacht en oog voor detail "opgemaakt" met placemats en zelfs een onderlegger voor je glas, heel simpel van wit papier maar zo smaakvol. Het bestek is van goudmetaal, de glazen zijn prachtig om over de wijnen nog maar te zwijgen. Ik had een rosé, heerlijk! Mijn vriendin een witte Spaanse wijn, verrukkelijk!
En dan het eten, we hadden een vers afgebakken stokbroodje (daar kun je makkelijk met 2 van eten) met heerlijk huisgemaakte tonijnsalade, dan nog vers afgebakken brood met Graved Lax en roerei. We hebben alles gedeeld en dan worden er ook met het grootste gemak wat extra bordjes neergezet. Ook wat glazen water is geen probleem.
We hadden ons erg verheugd op de heerlijke appeltaart met verse slagroom en de superlekkere koffie als toetje. We hebben geloof ik bijna drie uur zitten kletsen dus inmiddels was er wel weer wat plek :)
Ook dit was allemaal weer heerlijk. De appeltaart komt van De Lange uit Amstelveen, ook mijn favoriet.
Al hun producten halen ze bij de beste leveranciers, op de kaart staat allemaal precies waar het vandaan komt.

Ik kan niet anders zeggen dan dat COCO Café op dit moment mijn favoriete lunchplek is. Eindelijk iets gevonden voor een normale prijs, TOPkwaliteit en op een manier zoals ik zelf ook zou doen, lieve dames, ga zo door!
RuudenEllis .
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2015
Coco in Amstelveen is voor ons een begrip! Het sfeervolle lunchcafé zit in de prachtige woonwinkel Co van der Horst en dan krijg je al gauw het idee van de uitwijkplek tijdens het (woon)winkelen om even snel een koffietje en/of een broodje te nuttigen. Dat kan natuurlijk, maar eigenlijk is de kwaliteit zó hoog, dat wij er (helemaal los van het winkelen) speciaal naar toe gaan voor een heerlijke lunch van eigen makelij. Het is er bijzonder sfeervol; enerzijds door de ambiance maar vooral ook door de creatieve, lieve en inspirerende meiden Margreet en Arianne (die afgezien van het lunchcafé ook de kunstgalerie Kunst + Co uitbaten) en Beate (zelf kunstenaar, die hen bijstaat in de keuken). Na altijd weer een geweldig gezellige middag, met heerlijke, zelfbereide gerechten en voortreffelijke wijntjes, keren wij dan weer helemaal voldaan huiswaarts. Iedereen die eens zin heeft in 'eens iets anders' raden wij aan om eens bij Coco Café langs te gaan. Een echte aanrader!
Mikel_Fielder F.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2014
Heerlijk in relaxte sfeer gegeten. De bediening was hartstikke vriendelijk. De broodjes zijn niet heel bijzonder, maar toch erg lekker. Aanrader voor iedereen die even willen chillen in de middag.
Remco S.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2014
Coco Cafe is een oase van rust en genieten. Zo n plek waar je liever geen recensie over plaats om het voor jezelf te houden, maar dan zou je de vriendelijke dames tekort doen. De broodjes, dranken, de lunch en het decor alles is en wordt met zorg, rust en liefde genaakt. Ga vooral eens lekker proberen !