Coco Bango

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag t/m Zondag 17:00 - 23:00

Vitter .
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2015
Coco bango is een van de oudste Perzische keukens in Nederland die zich al 20 jaar weet staand te houden, waarvoor mijn respect en bewondering voor deze familie.
Wij hebben voor de verandering hier Khorest (traditioneel Perzisch stoofschotel) besteld. Omdat Iran heel groot is en ieder streek eigen lokale specerijen en kruiden toevoegt, vind ik erg lastig om te zeggen dat het niet lekker was. Het was anders gekruid.
TinusAjax .
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2015
Ik ken niet goed de Iraanse keuken maar het was oke.....niet meer dan dat.
Kebap gegeten op een lange spies en een paar bijgerechten.
De rijst vond ik het lekkerst.
Wel aan de prijs voor wat je krijgt.
Het interieur mag wat beter.
Niet echt spraakzaam de bediening.
Machteld L.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2015
Heerlijk gegeten, dit weekend bij Coco Bango. In 2014 was ik voor het eerst in Iran en ik kan concluderen dat het eten echt authentiek is. Heerlijke rijst. Ik nam in Iran altijd de Kebab Kubideh. Hier ook en deze was heerlijk! Niet droog, zoals hieronder werd gezegd, maar heerlijk mals. We hadden alle voorgerechten los besteld: smullen!
De service was prima.
Sara1234 .
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2014
Kashke bademjoen en Nan is erg lekker. De voorgerechten en rijst iets te zoutig. Rijst is anders dan je het thuis zou maken. De rijst die zij gebruiken is zien er bol uit. Vlees is lekker.
Wij waren met z'n vieren en 1 kind en hadden 2 keer Coco bango mix besteld. Zij serveerden alle voorgerechten op 1 schaal dus ik merkte op of het mogelijk was om de hoofdgerecht op 2 schalen neer te zetten zodat iedereen op z'n gemak erbij kon. Dat kon niet want zij hadden van de bestelling van 2 maal mix voor 2 personen, 1 mix gemaakt voor 4 personen zodat er 1 stuk barg erbij zou zitten (niks mis mee) en daardoor kon het niet op 2 schalen. De eigenaresse merkte op dat als wij dichter op elkaar zouden zitten we er best bij konden en dat we biet zo kieskeurig moesten zijn. Ik zei nee want mij dochter kan er dan ook niet bij. Kan de keuken gewoon niet het vlees verdelen over 2 schalen. Nee het kon echt niet. Dus ik zei dan maar het originele bestelling van 2 keer mix 2 persoons op 2 schalen. Nee dat zou zonde zijn want dan missen we het barg... Uiteindelijk komt iemand van de keuken okeee voor deze keer doen we het wel... De eigenaresse ging vanaf dat moment ons echt vies aankijken en mijn avond en verjaardag was niet meer te genieten. Ze zijn niet in staat gasten voorop te stellen en ze een leuke avond te bezorgen. Bij de entre vroeg de bedieningsmeisje waar wilt u zitten en ik zei ohh ik ben hier nog niet eerder geweest en zij had zoiets van ohhhh NEE?? Hmmmm zo van this is The place to be, en je bent er niet eerder geweest haha
Jan L.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2014
Wij komen al jaren bij Coco Bango eten. Wij kennen de Perzische keuken en ervaren elke keer weer dat Coco Bango deze met grote kwaliteit bereid. In vergelijking met de andere Perzische restaurants die wij bezoeken is Coco Bango zeer stabiel in de kwaliteit. Goed vlees, lekkere rijst bereid op de Perzische wijze. Vriendelijk personeel.
Het enige verbeterpuntje voor Coco Bango is het iets rustiger uitserveren van de gerechten. Er zit soms weinig tijd tussen de verschillende gangen in. Het komt voor dat we binnen 40 minuten weer buiten staan, omdat er een hoog tempo werd aangehouden. Handig als je haast hebt, maat doorgaans wil je liever rustig eten.
Coco Bango is dus een echte aanrader voor iemand die de Perzische keuken wil gaan proberen. Het is echt zoals je ook in een top restaurant in Iran de gerechten ervaart.
Elke keer als we met een kennis er gaan eten die het restaurant niet kent, gaat deze later ook zelf met vrienden er eten.
Bambii C.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2014
Bediening was ok geen Iraanse gastvrijheid ze was immers niet van Iraanse afkomst. Het eten mirza ghasemi viel me erg tegen te zout naar mijn smaak. Ik heb de baghali polo met majiche genomen en die was wel ok. Rijst viel me erg tegen! Iraanse ambiance was ver te zoeken .. geen gezellige restaurant waar je nog even blijft hangen..al met al viel het niet tegen maar ik kom niet snel weer terug.

Odilevds .
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2014
Ik vond dit restaurant online door naar restaurants in de buurt te zoeken en io was verrast! Van buitenaf ziet het er niet zo speciaal uit, maar ze serveren hier echt heerlijke gerechten en de bediening is heel vriendelijk. De hoofdgerechten zijn niet zo duur en vrij simpel dus het is leuk om er bijgrechten bij te bestellen zodat je een gevarieerde maaltijd hebt. Ik kan de nan met knoflook yoghurt saus aanraden, heeeerlijk! Mijn gestoofde lam was ook erg smakelijk, het vlees smelt op je tong. Ik zou er zo weer heen gaan. Enige minpunt is dat de aankleding van het restaurant en de achtergrondmuziek niet erg traditioneel aanvoelde, op een paar perzische kussens na.
Solmaz F.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2014
mijn favoriete gerecht bij deze restaurant is Bagalipolo met Mahiche. het is iraans rijst met specerijen en heerlijk stukje vlees, het vlees smelt gewoon in je mond.
zo heerlijk. echt nummer een in den haag.
ik vind de kubide (dat is de lamsvlees aan de spies wel ietjes minder lekker, het is niet meer zo sappig als ze het vroeger maakten.
ik hoop dat, dat in de toekomst ook lekker gaat smaken.
Nick M.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2013
Eerste maal hier gegeten en meteen ook de laatste keer. De bediening was matig en niet echt vriendelijk.zeker niet wat je verwacht in een perzisch restaurant.
De noon va panir sabzi leek op het schoteltje gegooid & de mirza gasmie& mast moesir was zeker niet buitengewoon. Verder was er geen keuze betreft vegetarische gerechten en de saffranrijst was véél te ZOUT. Als je daar dan een melding van maakte kreeg je van de dienster te horen dat het niet zo was en dat de andere mensen hun rijst toch eten. Op zen minst verwacht je dan toch dat de eigenaar even polshoogte komt nemen maar meer dan een blik in het passeren kan je enkel verwachten. Van perzische gastvrijheid kan je hier dus niet praten. Verre van alles. Enkel de inrichting is perzisch. Al de rest is a big fake.
Mitra en Nick uit België.
Sanne V.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2013
Erg goed gegeten hier. Omdat we allebei nog niet bekend waren met de Perzische keuken, hebben we het Coco Bango menu gekozen, wat een combinatie was van allerlei voor- en hoofdgerechtjes. Hoewel ik niet precies wist wat alles was, vond ik vooral de voorgerechtjes (soort Perzisch brood met allerlei dingetjes om erop te smeren) erg lekker. We zijn allebei grote eters, maar na het hoofdgerecht konden we wel een bodem voelen! Nagerechten waren ook erg lekker, zowel het schaafijs als het Perzische ijs zijn aan te raden.

Bediening was in orde. Af en toe was het wat lastig om de aandacht te trekken, maar in de regel was de bediening snel en vriendelijk.
Yvonne J.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2013
Aan de buitenkant kun je niet direct zien dat het om een perzisch restaurant gaat, er staat 'traditioneel restaurant' op. We zijn al eens bij het surinaamse restaurant op de andere hoek geweest, en dit restaurant was ons nog nooit opgevallen.
We hadden het brood met geitenkaas, walnoten en peterselie en 1 van de 2 aubergine gerechten (met ui, munt, zure room). Als hoofdgerecht iets dat op de kaart stond als traditioneel (maar er stond niet bij wat het was). Het bleek een soort gepottenbakt potje te zijn met vlees en groenten erin en soep. Je kreeg er ook een stamper bij om e.e.a. te stampen. Er hoorde ook een soort yoghurt drank bij en later nog thee. Dit was een heel verrassend en lekker item op de menukaart.
We vonden alle gerechten lekker maar hebben weinig vergelijk (Alleen met Sarba in Tilburg).
In ieder geval hadden we bij onze gerechten verse munt en peterselie, granaatappelpitjes, walnoot etc dus dat zat wel goed. Van de gehaktspies/lamsrug combi was de gehakt spies de lekkerste. Goed gekruid. De lamsrug was wat vlak van smaak.
Naast het restaurant zit ook een perzische winkel, die hoort erbij.
Naddy F.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2013
het eten is super lekker! Echt een aanrader als je van Perzische keuken houdt! De lamskoteletten (ghafghazi) is echt een aanrader!
Gerard W.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2012
Erg goed gegeten vooral de groene rijst is een aanrader.
Coco bongo menu biedt alles en je houdt nog over voor een goed gevulde doggy bag.
Erg vriendelijke bediening, prima prijs kwaliteit
Ms85 .
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2012
Ongeveer een jaar geleden heb ik hier gegeten. De lekkerste chelo kebab als je het mij vraagt!! Het eten vond ik heel erg indrukwekkend. Service was ook goed, we hebben twee keer van plaats mogen verwisselen. Het decor is voor een Iraans restaurant ook prima, precies wat je van een Iraans restaurant verwacht.