Coccinella

Veldweg 22 9449 PW Nooitgedacht Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Coccinella

• Af te huren , Airconditioning , Lift aanwezig , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Marloes B.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2015
Dit is de derde keer dat ik met familie bij Coccinella ben gaan eten tijdens een verblijf in het Hof van Saksen en jammergenoeg vinden wij de kwaliteit toch steeds een beetje minder worden. Het lijkt wel alsof er steeds meer geld verdiend moet worden en dat komt de gastvrijheid en kwaliteit niet ten goede. Er was 1 heel aardige meneer in de bediening, maar de rest van de medewerkers was vooral stijf en niet toegankelijk. Jammer, want het interieur is wel heel eigentijds en straalt juist dat warme thuisgevoel uit, met een zweempje luxe. Het eten is gewoon goed, maar niet beter dan in andere restaurants van soortgelijk kaliber. Prima dus. Jammer, want ik had er ook dit keer weer heel erg naar uitgekeken om bij Coccinella te mogen eten. Een tip: zet het verrassingsmenu met aperitiefje en afsluitend kopje koffie of thee weer terug op de menukaart. Of ga eens werken met een 3- of 4-gangen keuzemenu. Dat was in juni 2013 (de datum van mijn laatste recensie) een van de dingen die het juist een feestje maakte.
EvanH .
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2015
We hebben prima gegeten lekkere gerechten.
Bediening was goed, redelijk attent maar in vergelijk met de andere restaurants op het park was dit iets minder.
Niet dat ze onaardig waren maar omdat de andere collega's opvallend attent en correct waren viel dit op.

Arie H.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2015
Op het Hof van Saksen is dit de uitblinker. Mooi menu, leuk wijnarrangement keurige bediening, goed ingericht en mooi gelegen met uitzicht op de recreatievijver. De afwerking van de gerechten is keurig, het ziet er prachtig uit en de combinatie klopt ook.
Het is uitzonderlijk een dergelijk niveau te treffen op een recreatie park.
Maar dan het probleem. Wanneer is het open? Bij de reservering werd ons aangegeven dat het pas in de week zelf aangegeven kan worden of het restaurant open is. De eerste keer woensdag ging het goed de tweede dag zaterdag in dezelfde week niet. Dit kreeg ik pas woensdag te horen. De bediening krijgt van mij een 8 maar de organisatie een 3 vandaar de 5.
Danny1986 .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2015
Het eten was kwalitatief zeer hoogwaardig en boven verwachting. De bediening was uitmuntend. Men kwam met regelmaat vragen of alles naar wens was. Tevens nog een drankje van het huis gekregen. Prijs kwaliteit verhouding was prima. De uitstraling en inrichting van het restaurant was erg mooi. Zeer zeker was dit bezoek voor herhaling vatbaar.
Flerkje .
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2014
Werkelijk al het eten en drinken kwam vertraagd en gefaseerd door. Nauwelijks attentie voor de gasten. Obers/serveersters kijken niet op of om, bestellingen worden vergeten, bediening had geen enkel overzicht en werd slecht aangestuurd.
Het eten was lekker. Echter met dit soort prijzen verwacht je een goede tot zeer goede bediening. Deze was echter ergerniswekkend slecht en dat verpest het diner. We vroegen om een passende lepel voor een dessert, ging de ober eerst aan een andere tafel de chateaubriand snijden. We vroegen naar een passende wijn, moest de serveerster overleggen, en kwam vervolgens niet terug. Bestek en ongebruikte wijnglazen werden niet weggehaald. Elke bestelling van drank duurde 15 minuten.
Koffie complet bestaande uit 1 koffie en 3 bonbonnetjes was voor ons ook een lachertje.
Overigens was onze ervaring met de bediening bij het Grand Cafe aan de andere kant dezelfde (verkeerde bestellingen brengen, bevroren bitterballen).
Loes C.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2013
We waren voor een gezellig weekend met 7 familieleden op Hof van Saksen. De zaterdagavond was ingepland om lekker te eten bij Coccinella. Ik was verbaasd en onaangenaam verrast toen bleek bij inchecken op de receptie op de vrijdagmiddag van aankomst door één van ons, dat de reservering die ik ± één maand (1!) van te voren had gemaakt, nergens in de boeken voorkwam…En dat terwijl ik telefonisch alles had doorgesproken want zoals ik had aangegeven, het is een verrassingsetentje i.v.m. de verjaardag van één van ons.
Coccinella is een aardig ogend restaurant, ruim van opzet. Wij kozen voor à la carte en dan is het niet professioneel om pas bij het bestellen van de gerechten, dus pas in latere instantie te horen dat het één van de gerechten niet meer verkrijgbaar is, zoals 2 van ons overkwam. Toch wel een beetje een misser. We konden een behoorlijk alternatief vinden en hadden verder een gezellige avond.
Echter wij zijn van mening dat het restaurant hoge prijzen berekent voor wat het biedt aan kwaliteit van eten en bediening. Zo liep ook de wachttijd tussen de gerechten behoorlijk op. dien Het eten was redelijk maar toch niet echt de hoogvlieger, waar we wel een beetje op gehoopt hadden, mede gezien de prijs en de recensies op deze site van de afgelopen paar maanden.
Mjhad .
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2013
We hebben een geweldige avond gehad in Coccinella. De kok had speciaal voor ons een menu samengesteld. Foie gras als voorgerecht is echt een aanrader. De smaken van de foie gras, kalfsmuis en de krentewegge combineren geweldig. Het lamsboutje als 2e gerecht was supermals en goed op smaak. Het hoofdgerecht was ossenhaas met noedels en roquefort. Geweldig. Daarna volgde een kaasplankje met heerlijke diverse kaasjes, waarbij de lady bleu van de geitenboerderij in Nooitgedacht niet mocht ontbreken. Als afsluiter kregen we rood fruit met sabayon en karnemelkijs( beetje vlak van smaak). Alle gerechten werden begeleid door heerlijke wijnen die er goed bij passen. Bediening is erg kundig. Wij verbleven niet op het resort, maar wonen in de omgeving. Dit restaurant is echt een aanrader( dus niet alleen voor de resortgast).
Marloes B.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2013
Wat een geweldig avondje uit! Tijdens een weekendje Hof van Saksen wilden we graag even lekker uit eten en we besloten voor het 'echte' restaurant te gaan: Coccinella. We kregen de kaart en besloten, op aanraden van de serveerster, voor het menu te gaan. Voor € 49,50 per persoon konden we ieder ons eigen 3-gangendiner samenstellen van de kaart, kregen we als appertitief een glas roséprosecco en kregen we een fles tafelwater.. En wat hebben we genoten. Elk gerecht was met zorg bereid, heerlijk, goed op smaak... en de fles wijn die we erbij besteld hadden was ook heerlijk. Bij het dessert wilden 2 van ons liever koffie met 'extra's' en ik koos het kaasplankje. Daarbij natuurlijk graag een glaasje tawny port. Dat bleek nog niet zo makkelijk te vinden te zijn, maar de dames van de bediening hebben echt hun uiterste best gedaan en mij uiteindelijk met een heerlijk glas port verblijd! Omdat het zo lang duurde, werd dat glas ook nog eens van de rekening afgehaald.

De ambiance is leuk: redelijk moderne inrichting, gezellig kaarsje op tafel, uitzicht over een meertje.. En de gastvrijheid was echt uitmuntend! Jammer dat het zo ver van de randstad is, maar ik kom zeker nog een keer terug, speciaal voor dit restaurant!

Het enig verbeterpuntje dat ik kan bedenken: een eigen website waar de kaart op staat zou ik erg leuk vinden.. dan kun je zien wanneer er nieuwe gerechten op staan (en ik weer een reservering moet gaan maken)!
Mascharip .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2013
We vonden het eten niet goed. Weinig smaak en keus, het viel ons erg tegen. Personeel was aardig, maar het is ver weg van een ster restaurant. Zalm en eendeborst met vreemde saus, niet warm en niet smakelijk