Cobra Café

• : Parkeerplaats

• Airconditioning , Catering , Huisdieren welkom , Terras
N-clemens .
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2016
Mooie locatie en lekker geluncht. Bediening was vlot en gastvrij. De prijzen zijn wel wat hoog, maar dat kun je verwachten op zo'n mooie en toeristische locatie.
Kom er zeker nog een keer terug!
Oriza .
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2015
Wij hebben oude kaas met vijgen jam gegeten en poffertjes. Het was heerlijk.
Personeel was super snel, we kregen voldoende aandacht en ze waren vrolijk.
Bedankt! Jullie maakte ons dag zonniger bij dit weer!
R V.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2015
In de zondag drukte hier op het terras gezeten met mijn dis genoot.
Alles kwam ondanks de hoeveelheid gasten binnen 5 minuten erg snel hier kunnen ze nog wat van leren op de pleinen dichtbij. Een aanrader voor een borrel of snelle hap.
Theater P.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2014
In tijden niet zo'n lekkere appeltaart gegeten! Krakend vers, op kamertemperatuur en een flinke punt. Ook de koffie was uitmuntend. Vlotte en vriendelijke bediening.
Je zit wel tussen de toeristen en het is lawaaiïg, maar ach, voor eventjes...
Erik J.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2014
Bij het restaurant in het Rijks stond een eindeloos lange rij, dus mevrouw Schlemmer en ik togen met onze rollator-moeders in de richting van het Stedelijk tot we op het Cobra-café stuitten. Na wat zoeken vonden we een ingang en een tafeltje voor vier dicht bij een van de twee ingangen. Dat leverde het enige ongemak op: elke keer de deur open was weer een hap koude lucht op de oude rug van onze moeders.
We werden vlot en vriendelijk geholpen, de koffie was OK, evenals de spekpannenkoek, het bruine brood met kroketten en de Flammkuche met gerookte zalm (een aanrader!).
Vangroningen .
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2014
Voor ons bezoek aan het Rijksmuseum even koffie met appelgebak en een tosti genomen op het terras. We waren op de fiets vanuit de Zaanstreek naar Amsterdam gekomen. Ik had mijn bidon op tafel gezet waar ik overigens niet uit dronk en die ook vrijwel leeg was. Komt er een meisje uit de bediening naar me toe die mij vraagt namens de bedrijfsleider of ik de bidon van tafel wil halen. Ik heb haar vriendelijk verteld dat als haar bedrijfsleider dit wil hij dat even zelf moet komen toelichten en niet zijn personeel erop af sturen. Ik vond het een heel onaangename ervaring. Ik kan me heel goed voorstellen dat men op het terras niet wil dat er meegebrachte consumpties genuttigd worden, maar dat was helemaal niet het geval. Eerste en laatste keer dus.
Melvin K.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2014
top locatie , leuk vlot personeel en overheerlijke broodje beenham verscheen ook al snel op tafel... was zeer tevreden en kom zeker keertje terug!
Marc V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2013
Met mijn vader naar het Rijksmuseum en lunchen in de buurt. Cobra is een typische touristenhotspot en dat doet altijd het ergste vrezen. Niettemin waren wij tevreden. Het eten was naar wens en de plek heerlijk. Het is geen 'tourist trap' maar verwacht ook geen intieme setting. De prijzen passen bij de plek en het feit dat het een tourist hot spot is. Prima voor de lunch!
Petervl57 .
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2013
We hebben hier gelunched na een leuk bezoek aan het nieuwe rijksmuseum. We hadden een mooi beschut schaduwplekje op het beschutte terras direct naast het restaurant. De tafeltjes staan wel erg dicht op elkaar, dus verwacht niet veel privacy voor je tafeltje. Mijn echtgenote had een waldkornbroodje met geitenkaas, noten en honing. Eindelijk eens een broodje wat rijkelijk met noten is belegd. Prima!. Ik had gewoon twee erg goede kroketten met landbrood. Ook de wijn was oké. Bediening was prettig en alert, maar de wachttijd was wel iets te lang (we hadden geen haast, maar toch...).
Serena B.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2013
Mooie locatie tegenover het Rijksmuseum. We namen wat te drinken met wat bitterballen en dat was prima. De service was echter slecht. We hebben wel 20 minuten gezeten tot er een ober kwam om onze bestelling op te nemen. Daarvoor zagen ze ons wel zitten, maar kwam er niemand maar ons tafeltje. De drankjes en bitterballen werden na lang wachten zonder commentaar op onze tafel gezet. Met de rekening waren ze er wel snel bij, maar ook geen enkel 'dankuwel' na het afrekenen. Geen idee waarom het personeel zo chagereinig was, wij bleven steeds vriendelijk. Misschien hadden ze een bijzonder drukke dag, maar professioneel is het niet. Zonde van de prachtige locatie!
Katrine .
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2013
Na bezoek aan Rijksmuseum hier gaan lunchen met mijn kinderen omdat er op folder Rijks stond dat je met je toegangskaart 15% korting kreeg.
De bloemkoolsoep smaakte aardig, ook goede koffie en buiten zit je heerlijk met speeltuin voor neus. Zolang alles probleemloos verliep was bediening vriendelijk.
Helaas bleek bij afrekenen dat de korting niet meer geldt. Dit werd nergens vermeld. Slecht geregeld. Manager reageerde erg onbeleefd en vond dat ik, in tegenstelling tot alle andere gasten, moeilijk deed. Stom!