Over het restaurant Cnossen Leekstermeer

Een onvergetelijk uitzicht

Heb je je vermaakt bij het Leekstermeer of heb je genoten van het mooie natuurgebied de Onlanden? Dan ligt een bezoek aan dit gezellige familierestaurant voor de hand. Kinderen zullen zich hier prima vermaken in de speelhoek en eten zonder mopperen een gerecht van de kinderkaart. Als volwassene vergeet je bijna te eten. Het uitzicht vanaf het (dak)terras of vanuit dit sfeervolle restaurant is namelijk fantastisch, het Leekstermeer en de skyline van Groningen gevangen in één panorama.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Cnossen Leekstermeer

Jouw recensie over het restaurant Cnossen Leekstermeer

Johan S.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Wij hebben voor het eerst hier gegeten. Het eten was heel goed en een vlotte en zeer vriendelijke bediening. Ook zag het restaurant er heel netjes uit.
Sharon L.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2018
We hebben ons 12,5 jarig huwelijk hier gevierd met familie en vrienden, we hebben een geweldige dag gehad, het eten was heerlijk en de bediening top. Het is een prachtige locatie voor allerlei gelegenheden.
Chris C.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
We komen hier al 35 jaar, hebben de modernisering meegemaakt, zijn onverminderd zeer gesteld op deze plek, deze mensen, deze sfeer, dit restaurant. Alles goed. Lokatie, bediening, kaart, wijnen, prijzen. Het is een plek voor gezinnen, dus reuring genoeg, maar ook de stilte van prachtige natuur. Ideale uitvalsbasis voor wandelen, fietsen varen, of bezoek aan de stad die je ziet liggen.
Gerlien B.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2018
leuke middag gehad met een familie, koffie / thee met gebak en twee uurtjes gevaren, uitstekend accommodatie voor een uitje.
Anneke J.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Prachtige plek. Erg vriendelijke bediening met goede uitleg. De mosselen waren lekker , zacht van smaak en meer dan genoeg.
Johan K.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2018
Perfecte locatie! Goed restaurant. Het weer werkte ook mee!
Tako F.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2018
Deze restaurant was niet op de hoogte van de Iens restaurant kaarten van de albertheijn actie. DIT WAS HEEEL SLECHT
Thea W.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2018
Je kunt hier heerlijk lunchen. Wij hadden prachtig weer en konden lekker op het terras uitkijken over het Leekstermeer. Wij komen hier zeker weer terug!
Nies S.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2018
Heerlijk gegeten, goede prettige service
Wouter K.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
We hebben hier een feest gegeven met 85 man en het het was echt perfect geregeld. Geweldige locatie, echt heel erg lekker eten, hier hebben we veel complimenten van onze gasten over gekregen. 's Middag voor iedereen dit dat wilde zeilboten en fluisterboten gereserveerd , daarna een borrel op een terras. Personeel is vriendelijk en we hebben alles prima in overleg voorbereid. De inrichting een beetje gepimpt voor het feest. Alle vrienden uit het westen konden op de camping in tent , chalet, glamping blijven logeren. Niets dan lof.
Greet M.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2018
Dit restaurant en deze plek ken ik al sinds mijn jeugd. Ik heb er goede zwem-, vaar- en schaatsherinneringen. Ik word sowieso blij van deze plek. Je komt er van in een vakantiestemming. En dan smaakt alles al gauw. Dus dit restaurant heeft een voorsprong natuurlijk!
Dit is een plek waar ik graag heen ga om te geniet van het uitzicht en de zon. Met een glaasje wijn, heerlijke wijnen, en een borrelhapje. Lekker hoor!
Of tussen de middag voor een broodje en een kopje koffie. De kaart is niet groot, maar ik heb ze alle geprobeerd en ze zijn allemaal goed!
Ik heb er 's avonds nog nooit gegeten helaas.
Het personeel is vriendelijk en competent. De inrichting is mooi en past bij de omgeving. Het terras is top. Je kunt er zelfs zitten en tegelijkertijd je kinderen in de gaten houden terwijl zij op het strandje zitten te spelen! Top plek!
Ria C.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2018
Gezellige informele sfeer, vriendelijke en attente bediening. De gerechten die wij hadden besteld waren van zeer goede kwaliteit en prima bereid (o.a. Tournedos en risotto, papadum met zalm). De kok weet ons steeds weer te verrassen.
Wil S.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2018
Cnossen is een veelzijdig bedrijf met een groep jongelui als bedienend personeel die heel erg hun best doen om het je naar de zin te maken. Men is zeer flexibel om het aanbod naar jouw wensen aan te passen. Op zomerse (zon)dagen is het er erg druk, maar op rustiger momenten kun je er genieten van de schitterende ambiance en de uitstekende keuken.
Meneer K.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2018
We zijn met 6 personen en een baby. Zaten heerlijk buiten op het terras en toen de drankjes werden opgenomen hadden we aangegeven dat we eerst wat wouden drinken voor we de bestelling doorgeven, maar nog geen 5 min later kwam er al een ober die ons vroeg of we er al uit waren. Het voor gerecht kwam zeer snel en was op zich wel redelijk miste nog wel wat smaakt maar dat lossen zout en peper wel op. Toen ze het voorgerecht afkwamen halen hadden we aangegeven dat we omdat het zo snel kwam even te wachten met het hoofdgerecht, maar nog geen 10 min later zonder het aan te geven kwamen ze al met het hoofdgerecht. Het personeel was het vergeten door te geven aan de keuken. De tournedos zijn zeker aan te raden en waren zeer lekker en mals klaar gemaakt. Overal een gezellige en leuke locatie en het eten is goed. Het personeel zou wat beter naar de klant moeten luisteren en goede communicatie tussen ober en keuken is een verbeter puntje.
Ans H.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2018
Weer prima gegeten hier, vooral voorgerecht met gegaard lamsvlees was uitstekend. Verder vriendelijke bediening en je zit lekker ruim.
Marijke M.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2018
Wij hebben met onze bewoners op een heerlijk terras gezeten , lekker gegeten tegen een zeer redelijke prijs
Zeer vriendelijke bediening
Prijs kwaliteit was uitstekend
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Gewoon goed... op een unieke locatie....
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2018
Een nieuwe kaart bij een nieuw seizoen!! Fantastische bediening en een adembenemende zicht over het water naar de skyline van Groningen... ik zeg een AANRADER!
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2018
Naar binnen gewaaid door de noord oostenwind kwamen we de vertrouwde ruimte in... keurig gedekte tafel! Het eten was lekker... goed verzorgd en een prima bedoening... kan niet wachten tot het mooie eeer.. wat een hot spot qua uitzicht!!
Cecile D.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2017
Begrijpelijk " safe" gekozen menu's voldoen ruimschoots aan de hoeveelheid. Niveau kan/ mag hoger naar fijnproever niveau. Het is een prachtige locatie! Uniek! Vriendelijk personeel.( weggelaten de start periode van jong / onzeker personeel) hoewel leeftijd wat jong is en investering in professionaliteit meer zou kunnen betekenen, blijft de setting ronduit plezierig!