Clubkoffie

Maandag t/m zondag 08:00 - 17:00
- Ontbijt 08:00 - 17:00
- Brunch vanaf 10:00

Erg gunstig

Jouw recensie over het restaurant Clubkoffie

gerdine H.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Heel leuk personeel en goed eten, ik ga zeker vaker
Nico-Jan D.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2016
Met deze naam verwacht je een goede clubsandwich, en dat word waargemaakt. Voldoende keuze op deze overzichtelijke kaart. New York club was prima, en ook leuk dat je alle broodjes als salade kunt bestellen. Dat werkt voor de ene combi echter beter dan voor de andere. Vond de pompoen van de Amsterdam club te papperig voor een salade. Fijne aanvulling voor het nog steeds beetje kale Krugerplein.
Christina M.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2016
Heerlijke clubs, lekkere gezonde sapjes en vriendelijke bediening, echt een aanwinst voor de buurt! Er staan weinig broodjes op de kaart, maar nog vind ik het vreselijk moeilijk kiezen. Lievelings zijn pulled pork met pittige pompoen en de makreel wakame. Maar de pastrami is ook heerlijk. Zelfs de veganistische vond ik voor herhaling vatbaar. Heb nu al weer zin in de volgende keer!