Club Zand

Meer informatie over restaurant Club Zand

Jouw recensie over het restaurant Club Zand

Marieke G.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2017
We waren vorige week maandag bij Club Zand. Het was er erg druk, veel mensen stonden in de rij om er te kunnen eten. De rij werd zo snel mogelijk opgelost, de sfeer was goed. We kregen een plek met zicht op de zee en bestelden onze drankjes. Die kwamen direct. We bestelden ook het eten maar daar moesten we best even opwachten. met zich op de zee was dit helemaal niet erg. Op een gegeven moment kwam de ober en vertelde ons dat er iets mis was gegaan bij het doorvoeren van de bestelling dus waren ze nu bezig om zo snel mogelijk de gewenste bestelling te maken. Daarom duurde het zo lang. Wij vonden het geen punt maar voor we iets konden zeggen zei hij dat alles van de rekening gehaald zou worden. We waren stomverbaasd. Wat een attente reactie en wat een fijne verassing voor ons. We hebben niet lang daarna heerlijk en kosteloos zitten smullen van de alsnog snel geleverde maaltijd. Club Zand, heel erg fijn en klantvriendelijk en nogmaals bedankt!
Dinnerbabe ..
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2017
Club Zand heeft een ruimte voor lezingen, workshops enzovoort. Zodanig bij de Club beland. Hoewel zo'n beetje voor de ramen een bbq gaande was, stoorde dat niet. Daarna met achten gegeten van een beperkt (vis/vlees) keuze menu. Het voorgerecht met geitekaas vond ik een beetje te romig, één van mijn tafelgenoten ook, een andere vond het lekker. De vis erna was lekker. Qua service, met name een jongen en dame achter de bar leuk en gezellig. Tijdens het eten werd er niet heel goed opgelet of je misschien nog wat wilde. Wijn bleef lang uit enzovoort. Maar al met al, absoluut een positieve ervaring.
Jiska B.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2017
Dit was voorlopig de laatste keer dat we hier kwamen eten. Voornaamste reden is dat club Zand patent heeft op gastheren die je het gevoel geven dat je allesbehalve welkom bent. Opgeschoten jongens aan de deur met een enorm air en dito maniertjes. Als het eten dan nog goed was... maar dat was dit en vorige keer ook niks. We aten met onze dochters vier verschillende pizza's (11 tot 15 euro). Allemaal klein, en met koude ingrediënten uit een potje erop. Voor de nacho's die we daarvoor aten (7,50) gold hetzelfde: slap, nat, koud, smakeloze kaas. Om het af te maken vraagt de bediening (overigens een aardig meisje) je om de haverklap of je nog wat wilt drinken. Je zit geen moment echt rustig en je krijgt het gevoel dat je doorlopend geld op moet brengen.
Hoe dan ook: club Zand blijft mensen trekken omdat de club als enige op strand Castricum met zijn tijd is meegegaan. De ibiza-look is hartstikke populair en, het moet gezegd, de tent is knus en goed opgezet. Ook bieden ze ander eten dan de andere strandtenten en dat is een pre. Dat trok ons altijd nog, maar deze zoveelste onplezierige ervaring maakt dat we club Zand voorlopig mijden. Er zijn genoeg andere strandtenten.
Ted86 W.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Het was de perfecte avond: we zaten op een comfortabele bank in het kasgedeelte (wat heel sfeervol is) met uitzicht op een onstuimige zee met daarboven nog de zon. Ondanks dat het best druk was, konden we elkaar goed verstaan en gewoon een gesprek voeren zonder te hoeven schreeuwen. Bediening was vriendelijk en service gericht en het eten viel ook niet tegen. Zand heeft zeker geen typisch 'strandtentenmenu' en het was nog moeilijk om een keuze te maken. Uiteindelijk hebben we het visplateau (geloof dat het zo heette) voor 2 besteld waar mosselen, gamba's, zeebaarsfilet en tonijn op lag met daarbij heerlijk gekruide frietjes. Erg lekker, de voorgerechtjes waren trouwens ook snel op. We komen zeker terug.
Esther K.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
vanmiddag heerlijke tapagerechten gegeten met een heerlijk Rioja. kipkluifjes, gehaktballetjes, wraps, saté, .....Kortom een plank vol met heerlijke dingen.
De bediening was uiterst vriendelijk en gastvrij.
De inrichting is knus en gezellig.
Suzanne V.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
In de zomervakantie meerdere malen bij club Zand gegeten. Qua 'look&feel' de mooiste tent op Castricum. Eten is oké voor na een dag strand en de meisjes in de bediening doen hun best. Waar het mis gaat is bij de 'doorbitch'. Voordat je naar binnen kan moet je langs iemand (de eigenaar, bleek later) die je verteld of er plek is of niet. Indien geen plek kun je voor het restaurant blijven wachten. Dit is toch totaal niet meer van deze tijd en daar zijn toch hele goede alternatieven voor te bedenken? Ik kan een strandtent aanraden in Zandvoort waar dat heel netjes is geregeld. Als strandtent wil je toch geen rijen mensen voor de deur hebben staan? Daarbij is de ontvangt ook uiterst onvriendelijk en krijg je een heel onwelkom gevoel. Wanneer je besluit om even te wachten op een tafel klinkt er een hoop gezucht en gesteun. Als strandgast (keurig betaald voor een strandbedje, ijsjes gegeten, geluncht bij club Zand) mag je ook geen gebruik maken van het toilet binnen. Wij hebben er vooral smakelijk om gelachen daar wij vakantie hadden maar eigenlijk is het heel triest. Bij gebrek aan beter komen ze hier mee weg, lijkt het. Op een andere plek waren ze allang aan hun eigen succes ten onder gegaan.
Silvia .
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2016
Leuke sfeervolle tent aan het strand van Castricum. De panini tosti was ok, hoewel wat prijzig. Maar waar je vooral voor komt is om even weg te dromen naar verre oorden. En dat lukt prima in het prachtige laidback decor met hout, schapenvellen, dekentjes en hangstoelen.
lske .
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2016
Bijzondere vruchtensap mix, eenvoudige panini met tamelijk droge geitenkaas. Bediening joeg ons op door om te 10 minuten te vragen of we nog 'iets te drinken wilden'. We voelden ons weggekeken als ondernemende 50+ in dit überhippe decor, waar de eigenaar ons vertelde ook nog een zeer restrictief anti-kind beleid te voeren (citaat: in het weekend zijn we dan gewoon 'vol'). Dat is zijn goed recht als ondernemer, maar als ik netjes betaal op een doordeweekse kalme dag voor een lunch, zou ik me ook wel welkom willen voelen. Tenslotte zorgen we voor zijn omzet in de kalmere wintermaanden...Prachtige tent, aardig eten, maar (te) jong of oud? Dan niet zo welkom.
M E.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2015
Schitterende locatie om van alle voordelen van het strand te genieten! Uitgebreide lunch en diner mogelijkheden met onder andere wisselende vlees en vis gerechten gebasseerd op het seizoen en heerlijke tapas en verse steenoven pizza's

Ben hier ook meerdere malen op een georganiseerd feest en privé feesten geweest en elke keer was alles perfect geregeld ook al zat het weer niet altijd mee. De eigenaren denken erg mee met hun gasten.

Aanrader voor iedereen van jonge stellen tot families met kleine kinderen.

Reken er wel op dat als je hier bent tijdens de schaarse zomer dagen in ons land dat het hier enorm druk is en dat dit soms ten koste gaat van de tijd die de bediening en de keuken aan u persoonlijk kan besteden.
Proever223 .
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2015
Zeer relaxte Strandtent! Bediening top! Eten is fantastisch, kom al vaker in dit paviljoen! Uitgebreide menukaart! Met heerlijke zelf gemaakte pizza's
Adri K.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2015
De inrichting is leuk, de bediening aardig. Het eten ronduit slecht. Koude pannenkoekjes, matige gerechtjes! De hamburger was rauw, koud en smaakloos (en vergeten) en dat voor €18,50! De rode wijn leek wel slootwater en schuimde. Voor ons was het de eerste en tevens de laatste keer! Een illusie en €120,00 armer!
Daan V.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2014
Ik heb samen met mijn vriendin meerdere malen geluncht en gedineert bij Club Zand. De kwaliteit van de bediening varieert enorm, omdat het vooral studenten zijn, maar het decor en (uiteraard) het strand en de zee maakt heel veel goed.

Persoonlijk vind ik dat de menukaart weinig variatie kent, maar is de kwaliteit van de lunches erg goed. De tapas XXL dish is lekker, maar niet bijzonder, wat enigszins te verwachten valt van een 'strandtent'. Dat gezegd hebbende, zal ik voor de sfeer zeker terug komen bij Club Zand.
Asklof .
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2014
De club ziet er erg fris en beachy uit en er hangt een goede sfeer als je binnen loopt. We werden erg snel geholpen door een vriendelijke jongen die ons de hele tijd door zeer goed te hulp was. Verder veel jonge meisjes die sporadisch je glazen op komen halen. Toen we de kaart te zien kregen vond ik het er zeer veelbelovend uitzien maar toen het er eenmal was leek al het eten van de tafel op elkaar: vlees/vis + friet + sla'tje.
Het eten was niet veel bijzonders en was dan ook veels te prijzig. 19,50 voor een stukje gewoon vlees met wat patatjes?!
Gelukkig wel veel keuze tussen verschillende bieren en de kleine gerechtjes waren erg lekker.

Goed voor een strand borrel lounge, maar een echt diner niet aan te raden.
Yvonne B.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2014
Pluspunten:
- Leuke omgeving
- Aardige (maar vergeetachtige) bediening

Minpunten:
- Serveren geen kraanwater
- Geen vegetarisch borrelplankje mogelijk

Het eten was zo zo, het sliptongetje was net aan, de maaltijdsalade was niet heel bijzonder: gamba's en sla maar weinig andere ingredienten.

marc B.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2014
Wat een heerlijke sfeer, goeie bediening en lekker eten! de muziek was ook echt onze smaak, kortom we hebben lekker gezeten en lekker gelounged.
Toen ik naar de WC liep zag ik een soort van 'zaal' achterin, deze diende achteraf voor feesten en partijen. op de website van clubzand ben ik eens gaan kijken wat de mogelijkheden waren. in de zomer word mijn man 50 jaar en dit zouden wij graag bij club zand gaan vieren!

Nogmaals, wij komen zeker terug bij club zand!

Groetjes,

Esther
Walter777 .
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2014
Samen met vrienden afgelopen vrijdag onbeperkt pizza/tapas gegeten. Gelukkig was er nog een tafel vrij voor ons. We hebben heerlijk getafeld. We werden goed verzorgd. Zeker een aanrader!
B. B.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2014
Vorige week was het mooi weer dus dachten we een strandwandeling te maken afsluitend met een diner OP het strand. Eerder nog niet bij Club Zand te zijn geweest, dachten we daar verandering in te brengen. Binnen was het warm en gezellige sfeer. Eten was verbazend lekker, een hertenbiefstukje en sateetje. Wij komen graag terug!
milouu6 .
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2014
Via via hoorde ik van de Pizza tapas avond bij Club Zand op vrijdagavond. Samen met vriendinnen besloten we een avond gezellig heen te gaan. Bij binnenkomst kwamen we direct terecht in een leuke, knusse en gezellige sfeer. De haard brandde en het personeel was spontaan en bovendien erg vriendelijk. We gingen zitten op de loungebanken bij de openhaard. Ondanks de grote drukte is de bediening vlot en gaan de bestellingen snel. de pizza en tapas waren heerlijk goed vullend! er was live muziek van een singer songwriter en dit maakte de sfeer echt top. het is een knusse avond en een bijzondere locatie!! zeker een aanrader!
Ldegraaf .
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2013
Een strandtent zoals het nog hoort te zijn, relaxte zaak met een geweldige sfeer. Geen stijve boel maar juist lounge banken, zitzakken, openhaard en hangmatten waar je met je voetjes in het zand kan zitten. Ben hier nu paar x geweest voor zowel een drankje, hapje en een keer voor een bruiloft. Alle keren was het boven verwachting.
Prima gegeten met tapas vooraf, verse pizza voor de kids, mijn vrouw een salade en ik een heerlijke rib-eye steak.
Bediening is vriendelijk en, zoals de strandtent, relaxed.

Bruiloft waar een bevriend stel trouwde op het strand, waarna er gebarbecued werd op een speciaal geserveerd terras voor de bruiloft met afsluitend een knallend feest tot in de late uurtjes!(Volgende ochtend knalde het nog na in mijn hoofd ;).

Al met al een geweldige plek om te komen, ik kijk ernaar uit om van de zomer weer regelmatig de stadsdrukte te ontsnappen en te relaxen met een wijntje en een ondergaande zon...
mikboel .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2013
Na goede ervaringen bij de andere strandtenten in Castricum aan Zee gingen wij deze eigenzinnige wood look tent (geen Woodstock) maar eens proberen. Niet echt druk dus een tafel hadden we zo gevonden. De bediening is niet vlot met opnemen. Hier ontbreekt kaart op tafel en even schoonmaken. We bestellen een beachburger XL (rijkelijk belegd, 18,50) en een zalmfilet met bladspinazie, cremesaus en ipv spaghetti graag frites ( 19,00). Geen probleem. Na half uur komt het: bord met stukje zalm wat frites en drie slablaadjes met nog wat frut...Zo! De beachburger zit onder een taai broodje en de frites zit in een zak. Aangezien er geen bediening meer te vinden vraag ik binnen waar de bladspinazie en cremesaus is, want dit ziet er toch wel heel pauper uit voor 19 euro! Okee, na 5 minuten komt het alsnog. Dan blijkt de zalmfilet nog wat rauw te zijn ( te snelle kok...) en de frites veel te hard ( restje opnieuw gefrituurd?). Conclusie: mooie tent, maar eten is er niet okee. Voor zoveel geld mag je echt meer verwachten.