Club Vers

• Contant betalen niet mogelijk , MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Airconditioning , Terras , Wi-Fi
Joan P.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2017
Altijd heel erg lekker eten en zalige koffie! Met mooi weer is het al snel druk waardoor het soms wat langer kan duren. Als je je hierop instelt is dit geen probleem. Vanaf het terras kan je namelijk prima mensen kijken die van en naar Den Haag HS gaan. De bediening is over het algemeen erg vriendelijk. Wij genieten vooral van de ontbijt/lunch kaart!
Alfred L.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Gister met de Groupon heerlijk gegeten in een leuke sfeervolle tent met attente bediening en gezellige achtergrond muziek.
Ellen D.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2017
Wij zijn gisteravond met een Groupon naar dit restaurant geweest en we zijn bijzonder tevreden. De zaak doet zijn naam eer aan: alles is hartstikke vers! De lekkerste groentetempura die we ooit gegeten hebben (echt waar!), een meer dan prima vegetarische burger met - origineel en gezond - frietjes van zoete aardappel, en een heerlijke Thaise curry. Er is heel veel geschikt voor vegetariërs, maar je kunt als je dat wilt ook kip, vis of gamba's toevoegen aan bestaande vegagerechten.
Voor de prijzen die ze rekenen, kun je veel beter hier even een 'snelle hap' doen dan bij de Mac of zo! Maar uitgebreider zitten kan hier ook: het is een gezellig ingericht restaurant met een leuke grote bar en een super terras, vlak bij Hollands Spoor. Veel te zien dus! Alleen even iets drinken kan ook, waarbij bijv. ook smoothies en cocktails tot de mogelijkheden behoren. De gin tonic is goed, de wijnen vonden wij matig, hoewel de prijs-kwaliteitverhouding dan wel weer prima is (€ 3,50 per glas). Tot slot de bediening: nog niet volledig gecoördineerd, maar wel heel leuke, slimme meiden, die de ervaring als geheel nog verder opstuwen. Aanrader!
Njonja .
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2017
Omdat mijn dochter vandaag jarig maar we het dit weekend echt vieren wilde ik toch nog iets extra's doen op de dag zelf. Daarom hier gereserveerd voor een High Tea met een Groupon voucher.
De High Tea mag eigenlijk geen High Tea heten. Bij een High Tea verwacht je sandwiches, taart, bonbons en cake.
Helaas niets van dat alles.

We kregen een pot thee en elk een half suikerzakje erbij. Gelukkig kozen we beide een andere theesoort want van alles zat er maar 1 zakje in. Daarbij een glaasje sinaasappelsap. Niks mis mee.

Het begon met yoghurt, je mocht uit de 4 specialiteiten er 1 kiezen van de kaart. Op de kaart stond ook dat je kon kiezen uit verschillende soorten yoghurt als basis. Helaas bij de High Tea mochten we niet kiezen welke yoghurt we wilden, alleen de toppings. Jammer.
Daarna kwam een bord met "lekkernijen". Voor beide 2 getoaste stukjes brood met lang tevoren gemaakte, ja hoe zal ik het noemen, plakjes avocado,, drijvend in de olie en bestrooid met peper en aubergine, ook drijvend in de olie en bestrooid met wat uitgedroogde sla en daaronder puree van zoete aardappel. De avocado had nog wel iets smaak, door de peper maar de aubergine was een vette smakeloze slappe hap. We hebben het meeste beleg dus laten liggen. Daarna een soort van reep geprobeerd, die moesten we delen. Die is na een klein hapje door beiden blijven liggen. Het smaakte naar een hard stuk pindakaas, maar dan nog minder lekker. Pannenkoekjes van boekwijt, Die waren op zich wel lekker, maar helaas koud. daarbij was er iets van jam overheen gegoten én kreeg je er ook nog ahornstroop bij. Beetje dubbelop en smaken die niet samen gaan.
Dan een fruitspies, zou lekker kunnen zijn maar maak er dan iets aparts van. Deze fruitspies bestond uit 2 kleine stukjes appel en een klein stukje banaan. Fruit dat iedereen dagelijks op de fruitschaal heeft liggen, dat voelt niet als verwennerij. Als laatste (meer was er echt niet) een puntje brownie. Die hoort stevig te zijn met een iets natte kern. Deze was helemaal zacht en mierzoet.
Nadat we klaar waren (normaliter doen we over een High Tea 2 a 2,5 uur, nu waren we met een uur weer buiten) kwam iemand vragen of het gesmaakt had. Wij gaven aan dat we het beleg van de toast echt niet lekker vonden en dat het leek alsof het lang van tevoren was klaar gemaakt. Dat werd niet ontkent. Club vers is dus eigenlijk Club niet zo heel vers. de "reep" was iets aparts maar ja, dat maakt het nog niet lekkerder.

Bij het reserveren had ik nog gevraagd om de verjaardag van mijn dochter niet te vergeten. Een felicitatie of een kaarsje was op zijn plaats geweest. Helaas zijn ze aan haar verjaardag helemaal voorbij gegaan. Flinke misser.

Al met al voor ons niet voor herhaling vatbaar. Eten niet goed genoeg van kwaliteit, prijzen behoorlijk en bediening beneden de maat.
AzzurroDiamanti .
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2016
Erg mooie zaak! Heerlijke broodjes/salades/avondkaart/sapjes/yoghurt en de koffie is uitermate lekker!
Al met al een toptent!
Josephine D.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2016
Gezellige schone leuke tent! Heerlijk en vernieuwend eten. Sfeer is goed en het eten is lekker! Aanrader dichtbij het station!