Club Vers

• Af te huren , Airconditioning , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Club Vers

AlitadeR .
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2018
Prettige zaak, leuk ingericht. Hele lekkere salades. Leuke bediening. Studenten van waarschijnlijk de Haagse Hogeschool. Nabij parkeren is wel een probleem.
Lisanne V.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2018
Een aantal weken geleden gereserveerd met de AH actie. Hiernaar uitgekeken en ineens kreeg ik vandaag in het restaurant nadat ik gier zelf naar vroeg tehoren dat deze actie niet meer geldt.. Hier werd ik niet van op de hoogte gesteld via de mail of direct bij binnenkomst..

Daarnaast bestelde ik een sauvignon blanc en kreeg ik een chardonnay omdat die op was.. Prima, maar vraag eerst of ik een chardonnay wil. Verder lekker gegeten.
Denise L.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2018
Vorig weekend kregen we bij aankomst te horen dat het management had besloten om niet meer met de ah-actie mee te doen. Zeer jammer als je op de dag zelf nog een smsje krijgt met een herinnering. Na dit bericht besloten we toch plaats te nemen. Het duurde ongeveer 15min voordat we geholpen werden om ons eerste drankje te bestellen. Daarna hebben we nog eens 20min gewacht op onze drankjes. Het was vrij druk in het restaurant en om ons heen werden er ook vragen gesteld over hoelang het eten nog duurde. Op basis hiervan hebben we na onze drankjes maar afgerekend. Misschien dat het een andere keer een betere ervaring is als het minder druk is.
Robert B.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2018
Leuke zaak in een upcoming neighbourhood. Ze zijn goed bezig met deze wijk. Moet ook wel, met de Haagse Hogeschool op een steenworp afstand moet de gemeente wel investeren in de omliggende wijken. Aan de compleet vernieuwde Stationsweg ligt deze zaak. Van alle zaken is dit wel de enige waar je alcohol kunt nuttigen. De andere zaken zijn ook erg leuk, maar toch, als je van een lekker koud biertje houdt... Mijn favoriet hier is yoghurt met ijs. Teleurgesteld was ik wel toen deze een keer op was en er geen alternatieven waren...
Liselore D.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2018
Heel leuk, gezonde gerechten met allerlei vegan/glutenvrij/suikervrij opties. Zag er allemaal heel mooi uit en vooral heel vers! Lekker sapjes, lichte ruimte, kortom heerlijk voor een lichte lunch!
Jolanda N.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2018
Een leuke kaart met heerlijke gerechten.
Wesselien T.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2018
een geweldig leuke kaart met originele gerechten. de bediening was erg vriendelijk. Een heerlijk stuk taart na. we komen zeker terug.
Monicavanderheijden .
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2018
Heerlijk ontbeten op het terras. Vriendelijke jonge studenten helpen je accuraat en snel. Fruit met granola en yoghurt is een aanrader! Koffie was prima. Jus d'orange ook.
Martine G.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
Zonnige dag & heerlijke lunch op het terras❤️
Catherine B.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2018
Eten was lekker, leuke atmosfeer en goed ontvangst ook na last-minute reservering ondanks dat het best wel druk was.
Een aanrader voor een lekkere lunch.
Maya S.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
Erg lekker gegeten. Het eten werd mooi gepresenteerd was goed van smaak en lekker vers. Alleen jammer dat we iedere keer lang op het personeel moesten wachten om te bestellen.
Anne Merel S.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
Erg lekker eten, vriendelijk personeel en gezellige sfeer, maar de keuken is niet opgewassen tegen drukte (wij waren er op een zaterdag, voor lunch). De keuken is volgens mij maar klein, waardoor het bereiden van gerechten lang duurt en moeilijk parallel plaats kan vinden. Suggestie voor het restaurant: vertel bij het opnemen van de bestelling hoe lang het ongeveer zal duren, en kijk naar mogelijkheden om de wachttijd te verzachten. Wellicht een broodplankje (dat eenvoudig achter de bar klaargemaakt kan worden door niet-keuken personeel!) om de ergste honger te stillen?
PZwiers .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2018
Heerlijk ontbijtje - kokosyoghurt met fruit - met verse jus d'orange en goede koffie. En last but not least, erg vriendelijk geholpen door een prachtige dame uit Soedan.
Tim K.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2018
Heerlijk gegeten, drie gangen met uitstekende service. We waren iets te laat, maar onze tafel was nog gewoon vrij. We kregen snel onze drankjes en vervolgens een heerlijke borrelplank! Bij het hoofdgerecht waren wij vergeten door te geven dat er iemand een glutenallergie had, waardoor we voor diegene een nieuw hoofdgerecht moesten bestellen. Onze fout, maar het stond niet op de rekening, heel netjes! En de koffie was trouwens ook erg goed, wij komen terug!
Kitty W.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Niet alledaags in ieder geval..MAAR eerlijk en heerlijk..goed concept. Geweldig leuke bediening die met de juiste regelmaat en een grote glimlach aan je tafel verschijnen... top!!
Julia T.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2018
Heerlijk eten voor een mooie prijs, zeer vriendelijke bediening, mooi interieur, een echte aanrader!
Hayat E.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2018
Helaas waa een groot gedeelte van de kaart niet meer te bestellen. Geen nachos, geen empenadas, geen brood met dipjes, geen bloemkoolpizza. En dat waren nou net de gerechten die wij wilden uitproberen Het was 18.30 uur dus niet heel laat. Verder ook niet druk in de zaak dus best teleurstellend.
Yet F.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2018
Originele gerechten, erg goed eten, leuk geserveerd. Bediening vriendelijk (wel vaak lang op drankjes wachten).
Cheffin heeft klant-communicatie-training nodig ..... Onvriendelijk over met zn 5 gebruik maken van AH-actie
Esther S.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2018
Het eten is zeer goed maar alles duurt veel te lang. Dit ligt niet aan het personeel, die doen hun uiterste best om alles draaiende te houden. Er staan gewoon te weinig mensen ingepland met hun zogenaamde ‘functies’. Ik hoop dat de eigenaren van deze enorm leuke tent inzien (na tig slechte recensies op deze pagina) dat het ook anders kan. Het kan niet de bedoeling zijn dat de dame achter de bar de wijn die ik besteld heb niet ‘mag’ uit serveren omdat dat niet haar functie is.... waardoor de dame die wel in de serveer functie zit, mijn wijn vervolgens 20 min na bestellen komt brengen. Succes, wij zullen ondanks het heerlijke eten helaas niet meer bij jullie aanschuiven. En dit ligt niet aan de vriendelijkheid van het personeel maar aan de attitude van de eigenaren die er naar mijn idee zelf niet eens aanwezig waren. Misschien de ‘functie’ bedrijfsleider introduceren?
Evelien S.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2018
Gezellig, lekker en origineel!