Club Vers

• Af te huren , Airconditioning , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Club Vers

Liselore D.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2018
Heel leuk, gezonde gerechten met allerlei vegan/glutenvrij/suikervrij opties. Zag er allemaal heel mooi uit en vooral heel vers! Lekker sapjes, lichte ruimte, kortom heerlijk voor een lichte lunch!
Jolanda N.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2018
Een leuke kaart met heerlijke gerechten.
Wesselien T.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2018
een geweldig leuke kaart met originele gerechten. de bediening was erg vriendelijk. Een heerlijk stuk taart na. we komen zeker terug.
Monicavanderheijden .
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2018
Heerlijk ontbeten op het terras. Vriendelijke jonge studenten helpen je accuraat en snel. Fruit met granola en yoghurt is een aanrader! Koffie was prima. Jus d'orange ook.
Martine G.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
Zonnige dag & heerlijke lunch op het terras❤️
Catherine B.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2018
Eten was lekker, leuke atmosfeer en goed ontvangst ook na last-minute reservering ondanks dat het best wel druk was.
Een aanrader voor een lekkere lunch.
Maya S.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
Erg lekker gegeten. Het eten werd mooi gepresenteerd was goed van smaak en lekker vers. Alleen jammer dat we iedere keer lang op het personeel moesten wachten om te bestellen.
Anne Merel S.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
Erg lekker eten, vriendelijk personeel en gezellige sfeer, maar de keuken is niet opgewassen tegen drukte (wij waren er op een zaterdag, voor lunch). De keuken is volgens mij maar klein, waardoor het bereiden van gerechten lang duurt en moeilijk parallel plaats kan vinden. Suggestie voor het restaurant: vertel bij het opnemen van de bestelling hoe lang het ongeveer zal duren, en kijk naar mogelijkheden om de wachttijd te verzachten. Wellicht een broodplankje (dat eenvoudig achter de bar klaargemaakt kan worden door niet-keuken personeel!) om de ergste honger te stillen?
PZwiers .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2018
Heerlijk ontbijtje - kokosyoghurt met fruit - met verse jus d'orange en goede koffie. En last but not least, erg vriendelijk geholpen door een prachtige dame uit Soedan.
Tim K.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2018
Heerlijk gegeten, drie gangen met uitstekende service. We waren iets te laat, maar onze tafel was nog gewoon vrij. We kregen snel onze drankjes en vervolgens een heerlijke borrelplank! Bij het hoofdgerecht waren wij vergeten door te geven dat er iemand een glutenallergie had, waardoor we voor diegene een nieuw hoofdgerecht moesten bestellen. Onze fout, maar het stond niet op de rekening, heel netjes! En de koffie was trouwens ook erg goed, wij komen terug!
Kitty W.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Niet alledaags in ieder geval..MAAR eerlijk en heerlijk..goed concept. Geweldig leuke bediening die met de juiste regelmaat en een grote glimlach aan je tafel verschijnen... top!!
Julia T.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2018
Heerlijk eten voor een mooie prijs, zeer vriendelijke bediening, mooi interieur, een echte aanrader!
Hayat E.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2018
Helaas waa een groot gedeelte van de kaart niet meer te bestellen. Geen nachos, geen empenadas, geen brood met dipjes, geen bloemkoolpizza. En dat waren nou net de gerechten die wij wilden uitproberen Het was 18.30 uur dus niet heel laat. Verder ook niet druk in de zaak dus best teleurstellend.
Yet F.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2018
Originele gerechten, erg goed eten, leuk geserveerd. Bediening vriendelijk (wel vaak lang op drankjes wachten).
Cheffin heeft klant-communicatie-training nodig ..... Onvriendelijk over met zn 5 gebruik maken van AH-actie
Esther S.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2018
Het eten is zeer goed maar alles duurt veel te lang. Dit ligt niet aan het personeel, die doen hun uiterste best om alles draaiende te houden. Er staan gewoon te weinig mensen ingepland met hun zogenaamde ‘functies’. Ik hoop dat de eigenaren van deze enorm leuke tent inzien (na tig slechte recensies op deze pagina) dat het ook anders kan. Het kan niet de bedoeling zijn dat de dame achter de bar de wijn die ik besteld heb niet ‘mag’ uit serveren omdat dat niet haar functie is.... waardoor de dame die wel in de serveer functie zit, mijn wijn vervolgens 20 min na bestellen komt brengen. Succes, wij zullen ondanks het heerlijke eten helaas niet meer bij jullie aanschuiven. En dit ligt niet aan de vriendelijkheid van het personeel maar aan de attitude van de eigenaren die er naar mijn idee zelf niet eens aanwezig waren. Misschien de ‘functie’ bedrijfsleider introduceren?
Evelien S.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2018
Gezellig, lekker en origineel!
Raquel B.
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2018
Je loopt een gezellige tent binnen en de kaart spreekt ook gelijk aan. We moesten lang wachten om ons eerste drankje te bestellen, niemand die ons zag. Toen bestelde we gelijk het eten en 40 minuten later was het er nog niet en de bediening leek ons weer niet te zien. Zelf naar de counter gelopen waar de mevrouw stond die onze bestelling had opgenomen, die ondanks dat ze het hoorde toen ik haar manager aansprak niet haar excuses aanbood. Foutje kan gemaakt worden, maar dit was gewoon uitermate slecht. We hebben daarna zeker nog een half uur zonder drankje gezeten en de hele bediening stond in de keuken en niemand kwam even een rondje lopen al was het om onze borden op te halen.
Isabel D.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
De kaart van Club Vers is echt geweldig! Allemaal super gezond en heel gevarieerd. Door de weeks is het prima te doen maar als je in het weekend gaat ontbijten/lunch heb ik toch een kleine ergernis betreft het personeel.

Ze zijn super vriendelijk maar ZOOOO TRAAG. Ze maken helaas totaal geen oog contact met hun gasten. Toen wij aan een tafel gingen zitten moesten wij serieus na 15 minuten wachten naar de bar lopen om te vragen of we iets mochten bestellen. Het eten kwam wel weer heel snel, maar het personeel mist wat interactie met de gasten. Ik zag sommige mensen gewoon ZWAAIEN om in contact te komen met personeel, en sommige stonden zelfs op..

Misschien wat meer personeel aannemen in het weekend?
Verder echt een top tent!
Carlien D.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2018
Wij gingen hier met zijn tweeën op een zondagmiddag lunchen. Het eten was top. Wij hadden de smoothiebowl met fruit, granola en kokos en de pannenkoekjes met fruit, kokosyoghurt, frambozenjam en ahornsiroop. De combinatie frambozenjam en ahornsiroop had van mij niet gehoeven, vond ik te zoet. Wel fijn dat je de stroop in een kannetje zat en zelf kan toevoegen. Originele gerechten en de opmaak ziet er leuk uit! Over de bediening waren we iets minder te spreken. De bediening is erg aardig maar vond het belangrijker om eerst de tafels om ons heen rustig schoon te maken en daarna ons te helpen. Na +/- 15 minuten aan onze (gereserveerde) tafel te zitten gingen wij zelf iemand aan proberen te halen om een drankje te bestellen. De twee verse muntthee duurde wat lang maar daar kregen wij wel weer excuses voor. Toen de pannenkoekjes gebracht werden werd er gevraagd of het om te delen was, dit was niet zo. We gingen er vanuit dat de smoothie bowl gelijk daarna wel zou komen omdat hij zijn handen vol had. Na iets langer dan 5 minuten wachten liep ik zelf naar de bar om te vragen of we de smoothie bowl misschien nog zouden krijgen, immers jammer als je tafelgenoot wel al eten heeft en de ander niet. Die bleek nog op de bar te staan en waren ze vergeten te brengen. Tijdens het eten werd geen aandacht aan ons gegeven. Er werd niet gevraagd of het smaakte en of we nog iets wilden drinken, de verse muntthee was inmiddels op. Jammer, want als het gevraagd werd zou ik nog wel een drankje willen. Ik had nog een glas water (kon je zelf tappen naast de bar) dus daar hield ik het bij. Na al lang klaar te zijn met eten liepen we zelf naar de bar om af te gaan rekenen. Jammer want het is zo’n leuke plek met zo’n leuke kaart! Zit meer in denk ik.
Cheyenne V.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
Bediening ontzettend traag, kreeg niet het gerecht zoals het op de kaart stond. Moest nog extra betalen voor een botertje ook. Hier nu twee keer geweest, maar geen aanrader!