Club Vers

Stationsweg 136a 2515 BS Den Haag Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Kan beter

Jouw recensie over het restaurant Club Vers

Evelien S.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2018
Gezellig, lekker en origineel!
Raquel B.
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2018
Je loopt een gezellige tent binnen en de kaart spreekt ook gelijk aan. We moesten lang wachten om ons eerste drankje te bestellen, niemand die ons zag. Toen bestelde we gelijk het eten en 40 minuten later was het er nog niet en de bediening leek ons weer niet te zien. Zelf naar de counter gelopen waar de mevrouw stond die onze bestelling had opgenomen, die ondanks dat ze het hoorde toen ik haar manager aansprak niet haar excuses aanbood. Foutje kan gemaakt worden, maar dit was gewoon uitermate slecht. We hebben daarna zeker nog een half uur zonder drankje gezeten en de hele bediening stond in de keuken en niemand kwam even een rondje lopen al was het om onze borden op te halen.
Isabel D.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
De kaart van Club Vers is echt geweldig! Allemaal super gezond en heel gevarieerd. Door de weeks is het prima te doen maar als je in het weekend gaat ontbijten/lunch heb ik toch een kleine ergernis betreft het personeel.

Ze zijn super vriendelijk maar ZOOOO TRAAG. Ze maken helaas totaal geen oog contact met hun gasten. Toen wij aan een tafel gingen zitten moesten wij serieus na 15 minuten wachten naar de bar lopen om te vragen of we iets mochten bestellen. Het eten kwam wel weer heel snel, maar het personeel mist wat interactie met de gasten. Ik zag sommige mensen gewoon ZWAAIEN om in contact te komen met personeel, en sommige stonden zelfs op..

Misschien wat meer personeel aannemen in het weekend?
Verder echt een top tent!
Carlien D.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2018
Wij gingen hier met zijn tweeën op een zondagmiddag lunchen. Het eten was top. Wij hadden de smoothiebowl met fruit, granola en kokos en de pannenkoekjes met fruit, kokosyoghurt, frambozenjam en ahornsiroop. De combinatie frambozenjam en ahornsiroop had van mij niet gehoeven, vond ik te zoet. Wel fijn dat je de stroop in een kannetje zat en zelf kan toevoegen. Originele gerechten en de opmaak ziet er leuk uit! Over de bediening waren we iets minder te spreken. De bediening is erg aardig maar vond het belangrijker om eerst de tafels om ons heen rustig schoon te maken en daarna ons te helpen. Na +/- 15 minuten aan onze (gereserveerde) tafel te zitten gingen wij zelf iemand aan proberen te halen om een drankje te bestellen. De twee verse muntthee duurde wat lang maar daar kregen wij wel weer excuses voor. Toen de pannenkoekjes gebracht werden werd er gevraagd of het om te delen was, dit was niet zo. We gingen er vanuit dat de smoothie bowl gelijk daarna wel zou komen omdat hij zijn handen vol had. Na iets langer dan 5 minuten wachten liep ik zelf naar de bar om te vragen of we de smoothie bowl misschien nog zouden krijgen, immers jammer als je tafelgenoot wel al eten heeft en de ander niet. Die bleek nog op de bar te staan en waren ze vergeten te brengen. Tijdens het eten werd geen aandacht aan ons gegeven. Er werd niet gevraagd of het smaakte en of we nog iets wilden drinken, de verse muntthee was inmiddels op. Jammer, want als het gevraagd werd zou ik nog wel een drankje willen. Ik had nog een glas water (kon je zelf tappen naast de bar) dus daar hield ik het bij. Na al lang klaar te zijn met eten liepen we zelf naar de bar om af te gaan rekenen. Jammer want het is zo’n leuke plek met zo’n leuke kaart! Zit meer in denk ik.
Cheyenne V.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
Bediening ontzettend traag, kreeg niet het gerecht zoals het op de kaart stond. Moest nog extra betalen voor een botertje ook. Hier nu twee keer geweest, maar geen aanrader!
Sanne M.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2017
Bediening is erg traag, heb laatst bijna 20 minuten op de koffies moeten wachten terwijl het helemaal niet druk was en ze met drie man aan de voorkant stonden. Daarnaast bestelde ik deze week de shakshuka (eieren in tomatensaus), kreeg echter gewoon twee gebakken eieren met droog brood. Toen ik naar de saus vroeg kreeg ik het antwoord dat "dit was hoe zij 'm maakten" (zet dan niet op de kaart dat het met pittige tomatensaus komt..?) ze kon ook verder niets voor me doen qua saus. Aangezien ik het brood nu niet in de saus kon dippen vroeg ik om een beetje boter. Bleek later na het afrekenen dat ze daar €0,75 voor heeft gerekend. Vind ik niet echt een goede service en zal hier ook niet terugkomen.
Mer F.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2017
De service was toch.. het eten was een flop!
Een van de dames gaf aan dat zij sinds 3 dagen een nieuwe menukaart hadden
De gerechten klopten niet qua smaak. Jammer genoeg gingen wij er erg misselijk weg.. erg jammer
Anouschca T.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
De koks van club Vers hebben ons een erg lekker en innovatief menu voorgeschoteld bij onze "shared dining". Het restaurant ziet er mooi uit en de drankenkaart is ook verrassend creatief!
Epple .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
De eerste paar keer dat ik hier kwam (in de begintijd van Club Vers) heerlijk gegeten. Heerlijke wentelteefjes, pannenkoekjes en yoghurt met granola+fruit. Ik kwam er altijd graag.
Nu ben ik afgelopen zondag er geweest...
Ik wilde eerst wentelteefjes bestellen, maar die stond niet meer op de kaart (waarom niet?). Ok, dan wil ik graag pannenkoekjes alsjeblieft (het is nu 2 uur), die waren op! Een croissant dan. Ook op! Ok, dan de yoghurt met granola, honing en fruit. Dat was niet meer zoals ik het herinnerde...Granola was taai en viel zwaar op de maag (wij gingen allebei misselijk weg en dat terwijl ik nog niet eens de helft op had).
Al met al een grote teleurstelling.
Joan P.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2017
Altijd heel erg lekker eten en zalige koffie! Met mooi weer is het al snel druk waardoor het soms wat langer kan duren. Als je je hierop instelt is dit geen probleem. Vanaf het terras kan je namelijk prima mensen kijken die van en naar Den Haag HS gaan. De bediening is over het algemeen erg vriendelijk. Wij genieten vooral van de ontbijt/lunch kaart!
Alfred L.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Gister met de Groupon heerlijk gegeten in een leuke sfeervolle tent met attente bediening en gezellige achtergrond muziek.
HaagseKaren X.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2017
Wij zijn gisteravond met een Groupon naar dit restaurant geweest en we zijn bijzonder tevreden. De zaak doet zijn naam eer aan: alles is hartstikke vers! De lekkerste groentetempura die we ooit gegeten hebben (echt waar!), een meer dan prima vegetarische burger met - origineel en gezond - frietjes van zoete aardappel, en een heerlijke Thaise curry. Er is heel veel geschikt voor vegetariërs, maar je kunt als je dat wilt ook kip, vis of gamba's toevoegen aan bestaande vegagerechten.
Voor de prijzen die ze rekenen, kun je veel beter hier even een 'snelle hap' doen dan bij de Mac of zo! Maar uitgebreider zitten kan hier ook: het is een gezellig ingericht restaurant met een leuke grote bar en een super terras, vlak bij Hollands Spoor. Veel te zien dus! Alleen even iets drinken kan ook, waarbij bijv. ook smoothies en cocktails tot de mogelijkheden behoren. De gin tonic is goed, de wijnen vonden wij matig, hoewel de prijs-kwaliteitverhouding dan wel weer prima is (€ 3,50 per glas). Tot slot de bediening: nog niet volledig gecoördineerd, maar wel heel leuke, slimme meiden, die de ervaring als geheel nog verder opstuwen. Aanrader!
Njonja .
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2017
Omdat mijn dochter vandaag jarig maar we het dit weekend echt vieren wilde ik toch nog iets extra's doen op de dag zelf. Daarom hier gereserveerd voor een High Tea met een Groupon voucher.
De High Tea mag eigenlijk geen High Tea heten. Bij een High Tea verwacht je sandwiches, taart, bonbons en cake.
Helaas niets van dat alles.

We kregen een pot thee en elk een half suikerzakje erbij. Gelukkig kozen we beide een andere theesoort want van alles zat er maar 1 zakje in. Daarbij een glaasje sinaasappelsap. Niks mis mee.

Het begon met yoghurt, je mocht uit de 4 specialiteiten er 1 kiezen van de kaart. Op de kaart stond ook dat je kon kiezen uit verschillende soorten yoghurt als basis. Helaas bij de High Tea mochten we niet kiezen welke yoghurt we wilden, alleen de toppings. Jammer.
Daarna kwam een bord met "lekkernijen". Voor beide 2 getoaste stukjes brood met lang tevoren gemaakte, ja hoe zal ik het noemen, plakjes avocado,, drijvend in de olie en bestrooid met peper en aubergine, ook drijvend in de olie en bestrooid met wat uitgedroogde sla en daaronder puree van zoete aardappel. De avocado had nog wel iets smaak, door de peper maar de aubergine was een vette smakeloze slappe hap. We hebben het meeste beleg dus laten liggen. Daarna een soort van reep geprobeerd, die moesten we delen. Die is na een klein hapje door beiden blijven liggen. Het smaakte naar een hard stuk pindakaas, maar dan nog minder lekker. Pannenkoekjes van boekwijt, Die waren op zich wel lekker, maar helaas koud. daarbij was er iets van jam overheen gegoten én kreeg je er ook nog ahornstroop bij. Beetje dubbelop en smaken die niet samen gaan.
Dan een fruitspies, zou lekker kunnen zijn maar maak er dan iets aparts van. Deze fruitspies bestond uit 2 kleine stukjes appel en een klein stukje banaan. Fruit dat iedereen dagelijks op de fruitschaal heeft liggen, dat voelt niet als verwennerij. Als laatste (meer was er echt niet) een puntje brownie. Die hoort stevig te zijn met een iets natte kern. Deze was helemaal zacht en mierzoet.
Nadat we klaar waren (normaliter doen we over een High Tea 2 a 2,5 uur, nu waren we met een uur weer buiten) kwam iemand vragen of het gesmaakt had. Wij gaven aan dat we het beleg van de toast echt niet lekker vonden en dat het leek alsof het lang van tevoren was klaar gemaakt. Dat werd niet ontkent. Club vers is dus eigenlijk Club niet zo heel vers. de "reep" was iets aparts maar ja, dat maakt het nog niet lekkerder.

Bij het reserveren had ik nog gevraagd om de verjaardag van mijn dochter niet te vergeten. Een felicitatie of een kaarsje was op zijn plaats geweest. Helaas zijn ze aan haar verjaardag helemaal voorbij gegaan. Flinke misser.

Al met al voor ons niet voor herhaling vatbaar. Eten niet goed genoeg van kwaliteit, prijzen behoorlijk en bediening beneden de maat.
AzzurroDiamanti .
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2016
Erg mooie zaak! Heerlijke broodjes/salades/avondkaart/sapjes/yoghurt en de koffie is uitermate lekker!
Al met al een toptent!
Josephine D.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2016
Gezellige schone leuke tent! Heerlijk en vernieuwend eten. Sfeer is goed en het eten is lekker! Aanrader dichtbij het station!