Club Room (SS Rotterdam)

Katendrechtse Hoofd 3e 3072 Rotterdam Nederland Kaart

Over het restaurant Club Room (SS Rotterdam)

Dineren als een passagier eerste klasse

Vroeger werd de Club Room liefkozend de 'huiskamer' genoemd aan boord. Het originele interieur is zo goed mogelijk bewaard gebleven, historie komt zo op een prachtige wijze samen met de hedendaagse keuken. Je waant je passagier eerste klasse in dit luxe restaurant en aan tafel denk je soms: wanneer vertrekt het schip?

Meer informatie over restaurant Club Room (SS Rotterdam)

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Jouw recensie over het restaurant Club Room (SS Rotterdam)

Aletta B.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Verse tomaatsoep met overheerlijk brood. Vis en dip van verse kabeljauw met remouladesaus om je vingers bij af te likken ???? het extra broodje advocdo was niet nodig geweest want die kregen we niet op. Heerlijke porties???? Ben benieuwd naar de kaart van het diner! Er hangt er een heerlijke Rotterdams sfeer. Maar ik ben dan ook bevooroordeeld Rotterdammer ????
Lisa S.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Was een heerlijk avond
Heerlijk gegeten was echt top
Bediening was snel en netjes
Komen binnen kort weer een hapje eten????
Lisa S.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Geweldige locatie
Mooi schip
Netjes
Heerlijk eten
Bediening snel en netjes
En aardig
Ziet erg verder netjes uit
Voor herhaling
Marinus D.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2017
Genoten van 4 gangen van het September-keuzemenu. Heerlijke smaken, mooi opgemaakt borden, aandacht voor detail. Er werd ook prima ingespeeld op een voedselallergie.
stengo .
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2017
woensdag avond in de clubroom gedineerd. Prachtige entourage ,maar dan het eten. De garnalen cocktail was subliem ,maar mag ook voor 18 Eu . Dan het hoofd gerecht surf en turf ,d.w.z., ossenhaas met kreeft .De kreeft was een stukje schaar van 2bij 2 cm en de ossenhaas was genoeg maar niet bijzonder .de kreeftenschaar was zelfs niet naar behoren gefileerd. .De groenten waren nog niet eens het stadium van nouvelle cuisine genaderd ,dus gewoon te rauw en dus smakeloos. en dat voor 39 Eu . nagerecht was ok ,maar ook weer te duur voor wat het was! de wijn werd aangeboden rood uit chili of Argentinië ,maar toevallig was er ook nog een fles Spaanse temperanillo open ,dus die dan maar genomen ,kennelijk was er niets anders! ???
Kortom voor het geld kan men in Rotterdam zeker op een andere locatie terecht .
huuks011 .
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2017
Veel te lang niet geweest maar vrijdag 31-03 was het weer feest. Een heerlijke avond met een 6 gangen verrassingsmenu (en 2 amuses van het huis). Prima (jonge jongen) in de bediening, Danielle met prachtige wijn-verhalen. Alle gerechten werkelijk stuk voor stuk heerlijk. Toppertjes:coquille in schaaldieren-schuim en aardbeien in champagne-ijs met lauw-warme sabayon. Het is en blijft een feestje om te dineren in de Club-room met een pianist op de achtergrond. Aanrader!
Fijnproevers_R_T .
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2017
Eten op een schip blijft toch bijzonder, de entourage hiervan doet veel. We hebben een vastgesteld menu gehad, de gerechten blonken niet uit van spanning, waren eenvoudig maar wel zeer goed op smaak en komen snel door. Bediening is correct maar er lopen duidelijk ook leerlingen tussen. De wijnen zijn prima, al met al een geslaagde avond.
Marcel C.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2016
Met vrienden hadden wij ons opgegeven voor een high tea. Op het afgesproken tijdstip werden we keurig en vriendelijk ontvangen door een hostess die ons naar onze tafel bracht. Direct daarna kwam één van de bedienende medewerksters aan onze tafel om de procedure uit te leggen. Kort daaropvolgend werd de high tea op onze tafel gepresenteerd. Er was ruim voldoende aanwezig om voldaan van te raken. Er was keuze uit 3 soorten sandwiches, hartigheden en volop zoetigheid om van te genieten. De keuze voor drinken was thee en koffie die bij het arrangement horen. Andere dranken tegen bijbetaling. De bediening was zeer alert en zodra het deksel van de theepot ondersteboven op de theepot lag, werd deze omgewisseld voor een volle pot. We hebben eigenlijk niets negatiefs op te merken. Nadat we de high tea achter de rug hadden, zijn we nog neergestreken op het achterdek, waar het heerlijk toeven is en waar we de rest van de middag hebben doorgebracht. Opvallend was het aantal tafels waar de high tea werd geserveerd.
mhendriks .
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2016
Wij hadden het 5 gangen verrassings menu gekozen.De dorade en de parelhoen waren klein,en ik vind die diepe borden erg onhandig.De runderfilet was prima en het toetje ook.De vergeten groenten die tegenwoordig in zijn mogen ze wat mij betreft snel weer vergeten,en de boontjes weer een beetje gaarder.
De bediening is heel aardig en vlot.
Gelukkig zaten we niet in de buurt van de pianist,dit was irritant gepingel.
Je weet dat dit soort restaurants niet goedkoop zijn,maar het is het waard.
Ncdvries .
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2016
Het blijft een prachtig gezicht als je aankomt bij dit iconische schip. De verwachtingen zijn dan ook direct hoog, zeker ook als je de mooie eetzaal van de clubroom binnenloopt. Helaas worden we niet direct begroet terwijl we duidelijk merken dat we wel degelijk opgemerkt zijn. Uiteindelijk komt er toch iemand naar ons toe en worden we netjes en correct behandeld. De gerechten maken niet echt indruk, de coquilles zijn niet super van smaak en de muf smakende krokante ham helpt ook niet echt. De hoofdgerechten waren lekker maar we hadden op iets meer knallende smaken of verrassende presentatie gehoopt. Ook met de desserts was niets mis maar erg simpel in onze ogen. De enorme eetzaal straalt echt iets uit maar als er 3 tafels bezet zijn terwijl er volgens mij meer dan 100 personen kunnen zitten komt dat de sfeer niet echt ten goede. Bediening was netjes maar er zat wel een groot verschil aan kennis. 1 van de dames was volgens ons nieuw of leerling, de andere dame maakte het wel goed met haar kennis en info maar die was minder aan tafel te vinden.
Een mooie zaak waar je lekker kunt eten maar voor deze prijs zijn er plekken waar je een stuk beter terecht kunt.
Ingrid B.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2016
Een weekend op de SS Rotterdam, aangeboden door de kinderen. Wat een verwennerij, we hadden het verrassingsmenu met wijnarrangement. Afwachten dus. Het werden maar liefst 6 gangen, het ene gerechtje nog verfijnder en lekkerder dan het andere. Superenthousiaste sommelier Danielle vertelde honderduit over alle wijnen, we hebben weer veel bijgeleerd. Maar vooral genoten!
Fred S.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2016

Ik had voor vandaag met 4 personen willen genieten van een SS Rotterdam Brunch maar kwam van een koude kermis thuis.
Wat een aanfluiting was deze brunch, wij hebben nog nooit zo’n slechte brunch meegemaakt, let wel deze kost 30 euro p.p.
en excl. drank, dus geen melk, water of frisdrank, alcoholische dranken(wijn) 5 of 6 euro p glas.
Onze eerste indruk, de begeleiding naar de tafel was oké, voor het begint nog even naar ’t toilet, helaas van deze zat er een onder de kots en de ander afgesloten, dit is dus 12.50 uur vlak voor de aanvangstijd van de brunch. Hier melding van gemaakt, er is aan gewerkt maar tegenwoordig moet er voor elke schoonmaakhandeling zeker een briefje getekend worden want de handdoeken waren ook niet in orde.
Wij waren al verrast dat er maar ongeveer 40 personen aanwezig waren maar als je ziet wat er aangeboden wordt is dat wel begrijpelijk, ik weet zeker, dat op een enkeling na, niemand hier zijn geld meer uit geeft voor een brunch wat een triest verhaal. Een ontbijt bij een simpel hotel ziet er beter uit.
Hier wordt duidelijk hoe er over een betalende klant wordt gedacht, schotel ze maar wat voor ze betalen toch wel.
Stel dat je voor dat je voor deze brunch moet sparen om iemand mee te nemen of je heb je kinderen bij je voor een leuke dag, geen patatje of kroketje. De gene dit menu samen stelt moet z’n ogen uit zijn kop schamen.
Er is echt op alles bezuinigd.
Wat er ook opviel is dat ik maar weinig klanten meerdere keren aan het buffet heb gezien, het was eigenlijk een triest gebeuren.
’T is toch niet zo dat de klant in korte tijd het belachelijke opknap bedrag van het schip moeten betalen, die nog steeds vol met asbest zit!
Ondanks dat Harry Westers een aantrekkelijk bedrag voor dit schip heeft betaald begrijp ik dat er winst gemaakt moet worden om dit schip rendabel te maken, maar als je met stagelopers de boel niet op de rit kan krijgen moet je als uitbater toch achter je oren krabbelen.
Ik stel voor dat Harry Westers met enige regelmaat op zondag deel neemt aan de brunch die op dit schip geserveerd wordt,
misschien komt het dan nog goed.

Waarom serveren ze bij hotel New York wel een goede Brunch, ook een bedrijf van WestCord.
Michiel V.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2016
Genoten van een heerlijk 5 gangen Vakentijnsmenu op hoog niveau. Attente bediening, leuke ambiance. Wij komen hier zeker terug!!
Maude T.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2015
Heerlijk gegeten.... Wederom. Haute cuisine en natuurlijke eerlijke gerechten. Alles, van A tot Z prachtig en smaakvol. Een aanrader!
j.mulder6810 .
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2015
Wat hebben wij weer heerlijk gegeten op 5 December in de clubroom op de ss Rotterdam.
6 gangen menu en wijn arangement.
Alles was perfect,ook de bediening was helemaal top!!!!!!!!!!!!!
Leuk die piano.Jammer van de muziek tussendoor.
Stropielekker .
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2015
De locatie is natuurlijk schitterend, maar daar houdt het dan ook wel op eigenlijk. De verhouding prijs / kwaliteit is hier duidelijk niet in balans. De bediening / service is niet wat het zou moeten zijn en het belangrijkste het eten is ook niet, voor dit geld kan je echt heeeel veel eten. Ook dichtbij de SS Rotterdam is vrij simpel. Kortom overnachten op deze mooie locatie doen, eten in de Club Room zonde van je geld.
huuks011 .
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2015
Heerlijk verwend, heerlijk gegeten (6-gangen) en prachtige wijnen. Prima service, heerlijk genieten. Fantastisch decor, prima pianist, uitzicht op Rotterdam en 6 heerlijke verrassingen (en een extra amuse!). Zeker een keer doen, top aanrader!
jeanne52 .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2015
We hadden iets te vieren en zijn met onze partners naar de SS rotterdam gegaan. Mijn partner was er nog nooit geweest en vond alleen het schip al prachtig.
We kozen voor het verrassingsmenu de dames 3 gangen en de heren 4 gangen.
Er werd begonnen met een heerlijk glaasje prosecco.
Het voorgerecht was heerlijk bereide inktvis met krab (truffelmayonaise) dat begon goed.
De heren kregen als tussengerecht heerlijke vis op de huid gebakken en een streling voor de smaakpupillen en het oog.
Als hoofdgerecht was er een heerlijk gebakken runderfilet met een aardappelmuffin en verschillende groentjes.
Als dessert yoghurt ijs en verschillende versnaperingen.
Leuke bediening die alles in goede banen heeft geleid.
Een echte aanrader.
Lekkerinrotterdam V.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2015
Afgelopen zondag met drie vrienden in de club room gegeten, hartelijk ontvangst en eerst een prosecco op het achterdek. Vervolgens van amuse tot dessert heerlijk gegeten. Steak tartaar met een zacht gekookt eitje en krokante uien ringen als voor gerecht. En een heerlijk gerecht met kreeft tussendoor. Hoofdgerecht subliem met krokante zwezerik en een heerlijk chocolade dessert na. Het wijn arrangement was super verzorgd door onze gastvrouw. Goede wijnen en duidelijke uitleg. Dames, heren keuken en bediening hartelijk dank en hopelijk tot snel
Anita1968 .
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2015
Super lekker gegeten. 6-gangen verrassingsmenu is echt aan te raden. De bediening was aardig en correct. De sfeer was ook erg aangenaam.