Club Restaurant Moskou

Zaterdag 11:30 - 04:00

• Af te huren , Huisdieren welkom , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Anne P.
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2016
Met de restaurantweek lekker gegeten (4 gangen) bij Moskou, de sushi sprong er echt uit. Hele lekkere sushi. De overige gerechten zijn prima. Het duurde vrij lang voor er eten doorkwam, en jammer dat de bediening de bavette en dried angus steak niet van elkaar kon onderscheiden. Het restaurant heeft een hele relaxte sfeer, mooie aankleding met een mix van strakke en oude componenten.
Stas P.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2016
Kostbare teleurstelling. Smakeloos ingericht en matige biedingen. Niet dat de bediening daar wat aan kon doen want het was duidelijk dat daar op bezuinigd is. Wel complimenten aan de chef want de gerechten waren goed op smaak. De garnering en bijgerechten waren echter van kantine niveau.
Tom L.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2016
Om te beginnen is het interieur van het restaurant prachtig, hiermee wordt een groot deel van de sfeer bepaald.
De service was onder de maat voor dit type restaurant. Erg gehaast, weinig persoonlijke aandacht en te weinig kennis kennis. Er loopt veel personeel door de zaak heen maar bijna niemand ziet je of zegt gedag.

Sommige gerechten waren prima, sommige minder. Smaken waren ietwat vlak bij de waldorfsalade en er zag geen verbinding tussen de ingrediënten. De coquilles met bloedworst en appel was goed, echter waren de verhoudingen hierin niet goed. de tarbot was niets op aan te merken. De sukade van hert bij het hoofdgerecht was echt te droog, na een opmerking hierover werd er alleen gezegd 'oke', hieruit kwam geen vervolg.

Daarnaast werden er niet erg goede wijnen bij de gerechten geserveerd en waren de adviezen voor bijpassende wijnen ronduit slecht te noemen. Te uitgesproken wijnen bij subtiele smaken in het gerecht.

Kortom, een leuk concept maar je betaalt echt teveel voor wat je krijgt. Het was niet de avond waar wij op hadden gehoopt! Misschien moet je wat meer geluk hebben qua bediening.. Wij hadden dat geluk helaas niet.
NB20 .
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2015
Wij gisteren bij jullie wezen eten met z'n 3-en. Het was echt top!
Hele leuke zaak, bijzondere kaart en heerlijke wijnen.

Het leuke vonden wij dat de kaart zo divers is dat je met een gemixt gezelschap alle kanten uit kan. Zo hadden we vooraf: signature dish van de chef, Carpaccio en Canneloni met buikspek. de laatste had ik zelf en deze was heerlijk!

Als hoofd hadden we de Bavette van de Big Green Egg (to share), die was heerlijk en goed bereid. En hebben we 4 sushi rollen besteld (8 stuks), die ook heerlijk waren, je proeft echt meteen verschil als je verse goede sushi krijgt!

Qua sfeer, super leuk. Leuk ook de chefstable voorin het restaurant met de loopband. Mooie inrichting en ook de bankjes zijn super comfortabel en gezellig om er te zitten. We waren in het begin even bang dat we in een verdomhoekje op de bankjes zaten, maar qua service was alles helemaal top, dus was dat helemaal niet een verdomhoekje.

Ga zo door! Als wij weer in de buurt zijn dan is het zeker de moeite waard om terug te gaan!
Marit V.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2015
Op zaterdagavond hier weer eens met z'n tweeen gegeten. De een had zin in sushi, de ander niet, dat kan bij Moskou. Vooraf de signature dish, kakelverse sashimi van ao coquilles,makreel en tonijn. Heerlijk. De ander had de yakitori. Daarna de Tbone en diverse sushi, 9 gemixed en 4 stuks red light rol. Ook weer erg lekker. Het vlees had wat veel zeentjes. Toe nog een dessert gedeeld. De bediening was beduidend beter dan een vorige keer. Wij troffen een charmante en deskundige gastheer. Dit keer zaten wij helemaal boven. Met beneden onze favoriete plek. Op de tussenverdieping zitten we liever niet, die vinden we wat te donker. Al met al een zeer geslaagde avond en weer voor herhaling vatbaar.
Jasper D.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2015
Gisteren weer eens in Moskou te Deventer gegeten ter ere van de verjaardag van mijn vader.
De ambiance van het restaurant is warm, modern en in deze tijd flink uitgedost met een wildgroei van kerstballen en takken. Wel druk maar passend in dit tijdsbeeld.

Vooraf, als een soort traditie, namen we bubbles met sushi. (de MUMM is vervangen door spumante van Astoria, ook lekker!) Als vanouds smaakte dit heerlijk, wel jammer dat wanneer je 24 stuks sushi besteld voor €30 , dat er geen bijzondere dingen tussen zit als Dragonroll o.i.d. maar alleen basic maki en inside out rolls. naast dit bestelden we ook sashimi van zalm, tonijn en coquilles wat supervers en echt heerlijk was.

Als hoofdgerecht koos ik dit keer de Bavette welke perfect klaargemaakt was. ook de zeebaars van mijn tafelgenoten was heerlijk. een klein minpuntje was de tarbot die onder de graten zat, wat het eten er niet makkelijker op maakte.

Aansluitend genoten we van een espresso om vervolgens weer op te stappen.

Als kleine opmerking een dingetje over de bediening. We zijn een hoge standaard gewend bij Moskou maar deze keer troffen we een dame die iets te vaak langs kwam om te vragen of het lekker was en uit zichzelf over het weer begon terwijl wij als gezelschap in gesprek waren.
Ze deed het verder prima maar had dit beter in moeten schatten.

Al met al weer een superavond gehad en we komen zeker terug!
Daniquedemmer41 .
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2015
Gister voortreffelijk gegeten met z'n club restaurant Moskou. Bij binnenkomst werden we gastvriendelijk ontvangen en naar een tafel toe geleid. Vanaf toen we eenmaal zaten tot het eind, werden we op de wenken bediend. Het personeel was vriendelijk en gezellig, ze namen daarnaast ook de tijd om toe te lichten waar ons gerecht uit bestond. De sushi vooraf was om te smikkelen, combinaties van vis en groente die ik nog nooit eerder had geproeft. Overigens waren de gerechten erg goed, bij veel restaurants krijg je als hoofdgerecht een karig stukje vlees, bij Moskou is dit niet het geval. Voor het toetje was geen plek meer dus namen we een cappuccino waarbij friandises geserveerd werden! Heerlijk, alles was tot in de puntjes verzorgd. Ik heb al weer gereserveerd voor volgende week, Moskou is echt een aanrader!
Markk1967 .
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2015
Afgelopen dinsdag maar even bij moskou gegeten, dit was voor ons de eerste keer, we kwamen binnen en wij stonden vol verbazing om ons heen te kijken naar de prachtige inrichting, wij werden tegelijkertijd vriendelijk onthaald door de gastheer die onze jassen aannam en ons naar onze luxe gedekte tafel bracht, wij hebben overtreffelijk lekker gegeten en de gastheer had ons nog hele lekkere wijnen ingeschonken die precies bij de gerechten pasten.. Uitstekend! Dit word voor ons sowieso vaker langskomen!
Maureen H.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2015
Van de week heerlijk gegeten bij Moskou, erg goede service! Een leuke sfeer en vriendelijk personeel. Het eten was erg lekker! Voor ons zeker voor herhaling vatbaar!
Marijn M.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2015
Afgelopen vrijdag vrij spontaan besloten bij Moskou te gaan eten. Het ontvangst door 2 collega's was wat rommelig, maar uiteindelijk vlot een tafeltje gekregen achter in de zaak. Wat opviel was het vele personeel. Na ontvangst van de kaart duurde het iets te lang voordat de gerechten werden opgenomen. Vooraf de Sukade was zeer smaakvol en smakelijke combinatie met de tonijn. Compliment voor de keuze van alleen de gele tonijn en uitleg daarvoor op de menukaart. Als hoofdgerecht de wat duurdere dry aged meat en de betaalbare yakitori. Beide gerechten zeer smaakvol en mooi opgemaakt geserveerd met een frietje. Wijnen waren smaakvol. Als dessert gekozen voor de daimtaart en rouleau van riesling met daarbij een glaasje dessertwijn. Personeel werd later op de avond wat minder druk en had meer aandacht voor de gasten. Al met al een mooi zaak, fijne sfeer en lekker gegeten.
Trudy&Jan V.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2015
Plastic bordjes, plastic bakjes voor de Kikkoman en zwarte miniservetjes. Op het plastic schaaltje drie paar sushies. Goed bereid met verse sushirijst. Het was een genot om de keukenbrigade aan het werk te zien: de rijstbereider en de sushiroller. De aardige serveerster zorgde voor tafelwater en dat was echt iets bijzonders volgens haar. De witte wijn was eenvoudig. Een goede combinatie.
JensHagen .
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2015
Wauw... Net sushi van Moskou gegeten op aanraden van een kennis. Vorige keer hier á la carte gegeten, maar moesten ook eens de sushi proberen. Werkelijk heerlijke sushi. Wij eten vaak sushi en maken het ook zelf graag. Dit is echter sushi van een ander niveau en niet te vergelijken met sushi today of dergelijke sushi restaurants. Ten eerste de vis, super mals en vers. Ten tweede de rijst, perfect gegaard en smaakvol. En als laatste zijn de vullingen en combinaties goddelijk. Het smelt in je mond. De opmaak maakt alles af tot een perfect geheel.
Sushi liefhebbers moeten zeker hier eens de sushi proberen.
JensHagen .
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2015
Heerlijk eten en een geweldige sfeer. De rustieke maar toch moderne inrichting is warm, luxueus maar uitnodigend. Zowel de voorgerechten als hoofdgerechten zijn prachtig opgemaakt en goed op smaak. Tevens zijn de hoeveelheden perfect en is je maag goed gevuld.
Er werd vergeten de wijn te serveren, maar de goede service en vriendelijkheid van het personeel maakte dit ruimsschoots goed. Tijdens de koffie achteraf nog heerlijke chocolaatjes erbij gekregen. Top! Aanrader dus.
Kasparov .
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2015
Moskou. Waar zal ik beginnen. Ze hadden tot voor een jaar terug de beste sushi van deventer. Tegenwoordig echter op dit gebied aan alle kanten ingehaald. Bestellingen verlopen erg traag en zijn vaak incompleet, de laatste twee keer was de kwaliteit van de vis ronduit bedenkelijk en zelfs de laatste keer zat er zo'n vies stukje zalm tussen dat ik de rest heb weg gegooid.

Afgelopen vrijdag besloten we de tent toch nog eens een grondige kans te geven. En het eten is goed, zeer weinig op aan te merken. Goede garing, heerlijke groenten en de dry aged beef is van topkwaliteit. Echter de bediening is bedroevend slecht en ongeïnteresseerd. Lang wachten op je eerste drankje, daarna nog langer wachten op de kaart. Alleen Heineken op de tap. Tot twee maal toe een gerecht opgediend gekregen met pas achteraf het bestek en de vraag of we nog wat wouden drinken. Ruim halverwege het hoofdgerecht kwamen in eens nog frietjes. Mijn glas viel om en de bediening vroeg of ik een doekje wou, met andere woorden; ruimt u het op?, en liet de scherven en plas liggen tot na we weg waren. Mij werd niet een nieuw biertje aangeboden. Ook toen mijn vriendin liet weten speciaal voor de pulled pork te komen en deze er niet was, wat op zich al slecht is het is namelijk geen bijzonder gerecht of seizoens product en stond nieuw op de kaart, werd geen enkele moeite gedaan hiervoor een alternatief aan te bieden. Ook is het frappant hoeveel personeel rondhangt en het tegelijkertijd presteert niet goed te bedienen.

Voor mij is Moskou typisch een tent die zichzelf erg goed en hip vindt maar vergeet complete service en kwaliteit te leveren. Prijzen zijn erg hoog voor de geleverde ervaring. Eigenlijk, lomp gezegd, een arrogante ballentent.
Eter0570 .
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2015
Heerlijk geluncht bij Moskou,
oesters vooraf met een lekker glaasje Bubb (mooie Franse crémant).
Daarna lekker sushi en sashimi gegeten.
Gastvrijheid was weer super.
Bedankt Moskou en tot de volgende keer
Fijnproever0200 .
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2015
Gister hier gegeten met z'n tweeën. Het restaurant is van binnen prachtig! Echt zalzaam mooi. Voorgerecht sushi was gewoon goed. Hoofdgerecht dry aged steak smaakte prima. Bediening correct maar liet ons soms wat lang wachten. Ondanks dat het zeker niet goedkoop (mischien Zelfs een beetje te duur) was het wel een leuke avond.
Ovibonjo .
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2015
In één woord; teleurstellend! Tom Ka Kai was een slap soepje dat werkelijk niets met het origineel te maken heeft. De sushi's waren uitgedroogd en duidelijk niet vers bereid. De coquilles veel te zout en de beef had een bedenkelijke geur. Bediening is traag en ongeïnteresseerd (soep neerzetten maar geen soeplepel erbij, hoe krijg je het voor elkaar!). Met opmerkingen over de kwaliteit van het gebodene werd niets gedaan. Tja, zo wordt het natuurlijk nooit beter. Mooie locatie maar hier kom ik alleen nog terug als de keuken drastisch verandert.
Marit V.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2015
Zaterdagavond hier met z'n tweeën gegeten. De nieuwe kaart was net ingegaan, jammer dat het menu voor € 36,50 er niet meer is, een tegenvaller. Voor verschillende sushi gedeeld. Vooral de Rolls zijn van een heel goede kwaliteit. Daarna voor de een de surf en turf de ander de USA bavette. Goed vlees, goed gebakken. De halve kreeft was wat aan de kleine kant. In een nagerecht hadden we geen zin meer. Voor het eten de bekende boontjes. Daar zijn we geen fan van. Blijkbaar is brood ook mogelijk, maar alleen als je er specifiek om vraagt, dat is wel jammer. Bediening is deskundig en houdt goed overzicht. De inrichting hip en elke verdieping anders.
Linda V.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2014
Ja ik heb 3x een 9 gegeven en dit meen ik ook echt. Het was al even geleden dat ik hier voor het laatst had gegeten. Dit keer hebben we geluncht. Mandy is een perfecte gastvrouw en weet gewoon wat je heel lekker vindt, zowel qua eten als drinken. We kozen voor sushi. Dit is gewoon altijd top hier, je eet je vingers erbij op. Ik ben zo'n enorm fan. En trouwens het overige eten is ook altijd van een constante kwaliteit.
Ik ben hier al vaak geweest en het verveelt nooit, het is een prachtig restaurant en wanneer je een beetje in de buurt woont, ga er gewoon een keertje heen. Hier serveren ze voor elk wat wils.
Jasper D.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2014
Met enige regelmaat ben ik te vinden in dit mooie restaurant. Ontzettende prettige bediening die zorgt dat je niets te kort komt, entourage waar je je lekker in voelt en eten en drinken om van te genieten. Ook nu weer stampvol met goede buzz.

Dit keer sushi vooraf met BUBB (cremant), gevolgd door surf & turf (kreeft was krap aan gaar) en lekkere Conde Valdemar rioja, espresso met friandises als sluitstukje
Wederom heerlijk, blijft aanrader!