Club Restaurant Moskou

Zaterdag 11:30 - 04:00

Jouw recensie over het restaurant Club Restaurant Moskou

Astrid L.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Al meerdere malen met meer dan 6 personen hier gegeten. Dit restaurant is hier niet op ingesteld. Het eten wordt half koud geserveerd, ongelijktijdig. Tevens waren zowel de wijn als ook de verse muntthee niet meer op voorraad. Het was voor ons de laatste keer dat wij hier zijn geweest.
Yvonne D.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Jammer , we zaten(twee personen) achter de bar! Alleen 1 tafel bezet van de drie. Dat voelt als weg gestopt !! En er was nog plaats in het het voorgedeelte dat vonden wij iets minder.
Nynke N.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
lekker gegeten
Wietze J.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
De kwaliteit van het gerecht was prima.
We kregen de indruk niet welkom te zijn doordat wij aan de verkeerde tafel hadden plaatsgenomen. Dit werd ons echter pas na drie kwartier medegedeeld en zodoende was het kwaad al geschied.
Daarna hadden we te maken met een norse en nukkige patron wat niet meehielp er een goede avond van te maken. We hebben dan ook het dessert overgeslagen en zijn vetrokken naar elders.
Benno T.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Prima eten in een goede sfeer met uitstekende bediening, dit restaurant kan ik zonder meer aanbevelen
Esther B.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
De wijn vonden we aan de prijzige kant.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2017
Goede muziek, goede service, goed eten. Wij eten eigenlijk elke maandag of dinsdag hier. Beste sushi cq. sashimi snijder van Noord Oost Nederland. Oestertje vooraf zeer prettige huiswijn Argentijns.
Suuz B.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Heerlijk gegeten !
Best of both worlds 5 gangen verrassings menu. Echte aanrader ! Gezellig en sfeervol, vriendelijk personeel.
Auke D.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Lekker en kwalitatief goed eten.
Vriendelijke en professionele bediening. Prijs wel aan de hoge kant.
yvonne H.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2017
Heerlijk gegeten in gezellige en gastvrije ambiance. Wellicht kan het bedienend personeel nog ietsje meer oogcontact houden met de klant.
Gerrit T.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
De sushi smaakt heel goed.
Personeel is vriendelijk en correct
Marieke W.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Het eten was verrassend en erg lekker. Ambiance leuk en mooi. We werden snel en attent geholpen. Aanrader!
Albert F.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Mooi interieur, prachtig opgemaakte gerechten, zeer vriendelijke bediening en uitstekende wijn.
De kok gebruikt te veel zout, de muziek als "behang" werd steeds luider en storender.
m.tijsmans .
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Heerlijk gegeten, lekker de tijd tussen de gerechten. Verrassingsmenu was echt TOP, heerlijk, maar ook mooi! Goede uitleg bij het uitserveren, vooral omdat het een vekrassingsmenu was.
Mirjam S.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Fantastisch culinair eten, een informele ambiance in een prachtig verbouwd oud pand in de oude hanzestad
Peko S.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Zaterdag 7 oktober gereserveerd bij Moskou maar was teleurstellend. Op de kaart staan Zeeuwse platte 00000 oesters deze besteld maar kregen creuse geserveerd. Bij navraag aan de bediening (waar we ook niet echt enthousiast over waren) was het antwoord dat ze er geen verstand van had en het ook niet weet!? Voorgerecht volgens kaart geserveerd. Hoofdgerecht besteld lamsrack en lamsnek met gepofte knoflook. Bij serveren geen gepofte knoflook, Hierna gevraagd en na enige tijd serveerster terug aan tafel met de mededeling dat de knoflook op was!? Ook was de garing van het lamsrek niet juist het rode vlees was ijskoud. Voor een zaterdag was het er ook verdacht rustig? Dit ooit uitstekende restaurant vanaf nu maar overslaan wegens de slechte prestaties in verhouding tot de prijzen.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2017
Het is een rustpunt voor ons heerlijk eten, sympathieke bediening, goede muziek, synergetische sfeer. Kortom een prachtige plek om bij te praten.
Sandra H.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Kwaliteit van het eten was goed. Echter was bijna alle vis op, waardoor we geen sushi meer konden bestellen. Ook bij het kaasplankje als toetje waren veel kazen op, waardoor we bijna alleen geitenkaas kregen. Hun opmerking over de vis/kaas was: "Het was gisteravond erg druk en onze leverancier levert niet op zondag." Kaasplankjes hebben ze wel netjes weggelaten op de rekening.
Erg jammer, want we trakteerden vrienden op een diner en gingen juist naar Moskou omdat de een graag vlees eet, en de ander graag vis.
Corene V.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Een heel mooieomgeving met een zeer vriendelijke bediening. De gerechten waren fantastisch. Enige jammere was de lange wachttijd tussen het hoofdgerecht en het toetje. Maar dat kwam ook omdat we met hele oude en jonge mensen waren. Zonder deze vertraging een 9
Sjanne D.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Veel geld achtergelaten voor een erg beroerd lopend etentje.

Gisteravond een bezoek gebracht aan Moskou. Nog nooit eerder gegeten, wel erg veel over gehoord. Ik en mijn tafelgenoten werken zelf al behoorlijk wat jaren in de horeca. Nooit heb ik de drang gevoeld om een recensie online te knallen tot gisteravond.

Het leek goed te beginnen met drinken en de kaart. De muziek viel me gelijk op, niet bepaald easy listening, maar goed, men wil hip zijn natuurlijk. Dat was het zeker, mooie entourage. We hebben erg lang op het voorgerecht moeten wachten, nu zijn wij niet de beroerdste maar als je ziet dat veel afhaal voorgaat dan wordt je wel wat sceptisch. De voorgerechten waren prima.

Lang met lege glazen gezeten tussen voor en hoofd daarnaast werd niet proactief gekeken naar onze tafel, karaf water aanvullen. Er was ook geen personeel in de buurt, het was rustig en deze waren erg druk met elkaar.

Vervolgens kwam het warme hoofdgerecht van mijn tafel genoot. Sushi bestek voor overige gasten was niet ingedekt en de overige hoofdgerechten kwamen veel laten. Tijdens ons hoofdgerecht werd een tafel achter ons uitgehaald. Personeel vond het nodig om hierover negatieve dingen te zeggen nog geen meter van onze tafel af. Terwijl ik met een leeg glas zat en mij al begon te irriteren aan hoe alles deze avond verliep.

Toen het tijd was voor het toetje is er twee keer iemand bij ons aan tafel geweest, maar al onze lege glazen meenemen - die we al bij elkaar hadden verzameld- ho maar! Koffie en toetje kwam netjes op tijd. Toen we uitgegeten waren was daar -dit keer- wel snel de ober om te vragen of hij verder nog iets voor ons kon doen. Ik dacht echt wauw, nu wel?!

Ik ga hier nooit weer heen, eten is goed maar sushi is echt heel prijzig, men loopt met de gefrituurde garnalen voor de sushi gewoon dwars door het restaurant heen, net als met schone borden, daarnaast gooide de ober serieus bestek op tafel toen hij aan het indekken was. Rond uit slecht! Bij het verlaten van het restaurant riep de ober ons nog toe "tot de volgende keer", ik dacht alleen maar hell no!