Club Restaurant Moskou

6,5

Jouw recensie over het restaurant Club Restaurant Moskou

Peko S.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Zaterdag 7 oktober gereserveerd bij Moskou maar was teleurstellend. Op de kaart staan Zeeuwse platte 00000 oesters deze besteld maar kregen creuse geserveerd. Bij navraag aan de bediening (waar we ook niet echt enthousiast over waren) was het antwoord dat ze er geen verstand van had en het ook niet weet!? Voorgerecht volgens kaart geserveerd. Hoofdgerecht besteld lamsrack en lamsnek met gepofte knoflook. Bij serveren geen gepofte knoflook, Hierna gevraagd en na enige tijd serveerster terug aan tafel met de mededeling dat de knoflook op was!? Ook was de garing van het lamsrek niet juist het rode vlees was ijskoud. Voor een zaterdag was het er ook verdacht rustig? Dit ooit uitstekende restaurant vanaf nu maar overslaan wegens de slechte prestaties in verhouding tot de prijzen.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2017
Het is een rustpunt voor ons heerlijk eten, sympathieke bediening, goede muziek, synergetische sfeer. Kortom een prachtige plek om bij te praten.
Sandra H.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Kwaliteit van het eten was goed. Echter was bijna alle vis op, waardoor we geen sushi meer konden bestellen. Ook bij het kaasplankje als toetje waren veel kazen op, waardoor we bijna alleen geitenkaas kregen. Hun opmerking over de vis/kaas was: "Het was gisteravond erg druk en onze leverancier levert niet op zondag." Kaasplankjes hebben ze wel netjes weggelaten op de rekening.
Erg jammer, want we trakteerden vrienden op een diner en gingen juist naar Moskou omdat de een graag vlees eet, en de ander graag vis.
Corene V.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Een heel mooieomgeving met een zeer vriendelijke bediening. De gerechten waren fantastisch. Enige jammere was de lange wachttijd tussen het hoofdgerecht en het toetje. Maar dat kwam ook omdat we met hele oude en jonge mensen waren. Zonder deze vertraging een 9
Sjanne D.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Veel geld achtergelaten voor een erg beroerd lopend etentje.

Gisteravond een bezoek gebracht aan Moskou. Nog nooit eerder gegeten, wel erg veel over gehoord. Ik en mijn tafelgenoten werken zelf al behoorlijk wat jaren in de horeca. Nooit heb ik de drang gevoeld om een recensie online te knallen tot gisteravond.

Het leek goed te beginnen met drinken en de kaart. De muziek viel me gelijk op, niet bepaald easy listening, maar goed, men wil hip zijn natuurlijk. Dat was het zeker, mooie entourage. We hebben erg lang op het voorgerecht moeten wachten, nu zijn wij niet de beroerdste maar als je ziet dat veel afhaal voorgaat dan wordt je wel wat sceptisch. De voorgerechten waren prima.

Lang met lege glazen gezeten tussen voor en hoofd daarnaast werd niet proactief gekeken naar onze tafel, karaf water aanvullen. Er was ook geen personeel in de buurt, het was rustig en deze waren erg druk met elkaar.

Vervolgens kwam het warme hoofdgerecht van mijn tafel genoot. Sushi bestek voor overige gasten was niet ingedekt en de overige hoofdgerechten kwamen veel laten. Tijdens ons hoofdgerecht werd een tafel achter ons uitgehaald. Personeel vond het nodig om hierover negatieve dingen te zeggen nog geen meter van onze tafel af. Terwijl ik met een leeg glas zat en mij al begon te irriteren aan hoe alles deze avond verliep.

Toen het tijd was voor het toetje is er twee keer iemand bij ons aan tafel geweest, maar al onze lege glazen meenemen - die we al bij elkaar hadden verzameld- ho maar! Koffie en toetje kwam netjes op tijd. Toen we uitgegeten waren was daar -dit keer- wel snel de ober om te vragen of hij verder nog iets voor ons kon doen. Ik dacht echt wauw, nu wel?!

Ik ga hier nooit weer heen, eten is goed maar sushi is echt heel prijzig, men loopt met de gefrituurde garnalen voor de sushi gewoon dwars door het restaurant heen, net als met schone borden, daarnaast gooide de ober serieus bestek op tafel toen hij aan het indekken was. Rond uit slecht! Bij het verlaten van het restaurant riep de ober ons nog toe "tot de volgende keer", ik dacht alleen maar hell no!
Sambal S.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Om te vieren dat mijn vrouw mij 11 jaar kent de sushi gegeten bij moscow. De millionaires rol vonden wij fantastisch, de andere 3 rollen waren heerlijk, daarnaast deed de ambiance ons positief stemmen en de bediening verbloemde onkunde met geveinsde charme. Niks mis mee. Alleen een slordige 65 euro voor 4 rollen sushi. Kom op man.
Jasper D.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Vanwege een verjaardagsfeestje bij Moskou gegeten.
Ook nu weer was het restaurant mooi aangekleed voor de kerst en werden prettig onthaald door de gastheer.
We werden naar "ons vaste tafeltje " gebracht en genoten van het eten en drinken. Deze keer koos ik voor de eendenborstcarpaccio met foie gras, gevolgd door de porc-rack van het Iberico zwijn. Allemaal goed, lekker en op smaak.

Moskou is een absolute aanrader. Naast de franse keuken hebben ze ook heerlijke sushi.(en kan ook afgehaald worden)
Joyce P.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Hoewel de kwaliteit van het eten goed is, is de bezorgservice van sushi helemaal waardeloos. We hebben meerdere keren meegemaakt dat de bestelling "niet is doorgekomen" terwijl we wel een bevestiging hadden gekregen of werd de bestelling een uur (of meer) te laat bezorgd. Als je er dan achteraan belt, krijg je een ongeïnteresseerde medewerker aan de lijn en word je afgescheept met "de bezorger is onderweg" of worden er beloftes gedaan (bijv. een tegoedbon) die niet nagekomen worden.
Ook in het restaurant is de service onder de maat, bijv. lang wachten voordat je de kaart krijgt en een ongeïnteresseerde houding van de medewerkers.
Anne P.
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2016
Met de restaurantweek lekker gegeten (4 gangen) bij Moskou, de sushi sprong er echt uit. Hele lekkere sushi. De overige gerechten zijn prima. Het duurde vrij lang voor er eten doorkwam, en jammer dat de bediening de bavette en dried angus steak niet van elkaar kon onderscheiden. Het restaurant heeft een hele relaxte sfeer, mooie aankleding met een mix van strakke en oude componenten.
Stas P.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2016
Kostbare teleurstelling. Smakeloos ingericht en matige biedingen. Niet dat de bediening daar wat aan kon doen want het was duidelijk dat daar op bezuinigd is. Wel complimenten aan de chef want de gerechten waren goed op smaak. De garnering en bijgerechten waren echter van kantine niveau.
Tom L.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2016
Om te beginnen is het interieur van het restaurant prachtig, hiermee wordt een groot deel van de sfeer bepaald.
De service was onder de maat voor dit type restaurant. Erg gehaast, weinig persoonlijke aandacht en te weinig kennis kennis. Er loopt veel personeel door de zaak heen maar bijna niemand ziet je of zegt gedag.

Sommige gerechten waren prima, sommige minder. Smaken waren ietwat vlak bij de waldorfsalade en er zag geen verbinding tussen de ingrediënten. De coquilles met bloedworst en appel was goed, echter waren de verhoudingen hierin niet goed. de tarbot was niets op aan te merken. De sukade van hert bij het hoofdgerecht was echt te droog, na een opmerking hierover werd er alleen gezegd 'oke', hieruit kwam geen vervolg.

Daarnaast werden er niet erg goede wijnen bij de gerechten geserveerd en waren de adviezen voor bijpassende wijnen ronduit slecht te noemen. Te uitgesproken wijnen bij subtiele smaken in het gerecht.

Kortom, een leuk concept maar je betaalt echt teveel voor wat je krijgt. Het was niet de avond waar wij op hadden gehoopt! Misschien moet je wat meer geluk hebben qua bediening.. Wij hadden dat geluk helaas niet.
NB20 .
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2015
Wij gisteren bij jullie wezen eten met z'n 3-en. Het was echt top!
Hele leuke zaak, bijzondere kaart en heerlijke wijnen.

Het leuke vonden wij dat de kaart zo divers is dat je met een gemixt gezelschap alle kanten uit kan. Zo hadden we vooraf: signature dish van de chef, Carpaccio en Canneloni met buikspek. de laatste had ik zelf en deze was heerlijk!

Als hoofd hadden we de Bavette van de Big Green Egg (to share), die was heerlijk en goed bereid. En hebben we 4 sushi rollen besteld (8 stuks), die ook heerlijk waren, je proeft echt meteen verschil als je verse goede sushi krijgt!

Qua sfeer, super leuk. Leuk ook de chefstable voorin het restaurant met de loopband. Mooie inrichting en ook de bankjes zijn super comfortabel en gezellig om er te zitten. We waren in het begin even bang dat we in een verdomhoekje op de bankjes zaten, maar qua service was alles helemaal top, dus was dat helemaal niet een verdomhoekje.

Ga zo door! Als wij weer in de buurt zijn dan is het zeker de moeite waard om terug te gaan!
Marit V.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2015
Op zaterdagavond hier weer eens met z'n tweeen gegeten. De een had zin in sushi, de ander niet, dat kan bij Moskou. Vooraf de signature dish, kakelverse sashimi van ao coquilles,makreel en tonijn. Heerlijk. De ander had de yakitori. Daarna de Tbone en diverse sushi, 9 gemixed en 4 stuks red light rol. Ook weer erg lekker. Het vlees had wat veel zeentjes. Toe nog een dessert gedeeld. De bediening was beduidend beter dan een vorige keer. Wij troffen een charmante en deskundige gastheer. Dit keer zaten wij helemaal boven. Met beneden onze favoriete plek. Op de tussenverdieping zitten we liever niet, die vinden we wat te donker. Al met al een zeer geslaagde avond en weer voor herhaling vatbaar.
Jasper D.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2015
Gisteren weer eens in Moskou te Deventer gegeten ter ere van de verjaardag van mijn vader.
De ambiance van het restaurant is warm, modern en in deze tijd flink uitgedost met een wildgroei van kerstballen en takken. Wel druk maar passend in dit tijdsbeeld.

Vooraf, als een soort traditie, namen we bubbles met sushi. (de MUMM is vervangen door spumante van Astoria, ook lekker!) Als vanouds smaakte dit heerlijk, wel jammer dat wanneer je 24 stuks sushi besteld voor €30 , dat er geen bijzondere dingen tussen zit als Dragonroll o.i.d. maar alleen basic maki en inside out rolls. naast dit bestelden we ook sashimi van zalm, tonijn en coquilles wat supervers en echt heerlijk was.

Als hoofdgerecht koos ik dit keer de Bavette welke perfect klaargemaakt was. ook de zeebaars van mijn tafelgenoten was heerlijk. een klein minpuntje was de tarbot die onder de graten zat, wat het eten er niet makkelijker op maakte.

Aansluitend genoten we van een espresso om vervolgens weer op te stappen.

Als kleine opmerking een dingetje over de bediening. We zijn een hoge standaard gewend bij Moskou maar deze keer troffen we een dame die iets te vaak langs kwam om te vragen of het lekker was en uit zichzelf over het weer begon terwijl wij als gezelschap in gesprek waren.
Ze deed het verder prima maar had dit beter in moeten schatten.

Al met al weer een superavond gehad en we komen zeker terug!
Daniquedemmer41 .
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2015
Gister voortreffelijk gegeten met z'n club restaurant Moskou. Bij binnenkomst werden we gastvriendelijk ontvangen en naar een tafel toe geleid. Vanaf toen we eenmaal zaten tot het eind, werden we op de wenken bediend. Het personeel was vriendelijk en gezellig, ze namen daarnaast ook de tijd om toe te lichten waar ons gerecht uit bestond. De sushi vooraf was om te smikkelen, combinaties van vis en groente die ik nog nooit eerder had geproeft. Overigens waren de gerechten erg goed, bij veel restaurants krijg je als hoofdgerecht een karig stukje vlees, bij Moskou is dit niet het geval. Voor het toetje was geen plek meer dus namen we een cappuccino waarbij friandises geserveerd werden! Heerlijk, alles was tot in de puntjes verzorgd. Ik heb al weer gereserveerd voor volgende week, Moskou is echt een aanrader!
Markk1967 .
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2015
Afgelopen dinsdag maar even bij moskou gegeten, dit was voor ons de eerste keer, we kwamen binnen en wij stonden vol verbazing om ons heen te kijken naar de prachtige inrichting, wij werden tegelijkertijd vriendelijk onthaald door de gastheer die onze jassen aannam en ons naar onze luxe gedekte tafel bracht, wij hebben overtreffelijk lekker gegeten en de gastheer had ons nog hele lekkere wijnen ingeschonken die precies bij de gerechten pasten.. Uitstekend! Dit word voor ons sowieso vaker langskomen!
Maureen H.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2015
Van de week heerlijk gegeten bij Moskou, erg goede service! Een leuke sfeer en vriendelijk personeel. Het eten was erg lekker! Voor ons zeker voor herhaling vatbaar!
Marijn M.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2015
Afgelopen vrijdag vrij spontaan besloten bij Moskou te gaan eten. Het ontvangst door 2 collega's was wat rommelig, maar uiteindelijk vlot een tafeltje gekregen achter in de zaak. Wat opviel was het vele personeel. Na ontvangst van de kaart duurde het iets te lang voordat de gerechten werden opgenomen. Vooraf de Sukade was zeer smaakvol en smakelijke combinatie met de tonijn. Compliment voor de keuze van alleen de gele tonijn en uitleg daarvoor op de menukaart. Als hoofdgerecht de wat duurdere dry aged meat en de betaalbare yakitori. Beide gerechten zeer smaakvol en mooi opgemaakt geserveerd met een frietje. Wijnen waren smaakvol. Als dessert gekozen voor de daimtaart en rouleau van riesling met daarbij een glaasje dessertwijn. Personeel werd later op de avond wat minder druk en had meer aandacht voor de gasten. Al met al een mooi zaak, fijne sfeer en lekker gegeten.
Trudy&Jan V.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2015
Plastic bordjes, plastic bakjes voor de Kikkoman en zwarte miniservetjes. Op het plastic schaaltje drie paar sushies. Goed bereid met verse sushirijst. Het was een genot om de keukenbrigade aan het werk te zien: de rijstbereider en de sushiroller. De aardige serveerster zorgde voor tafelwater en dat was echt iets bijzonders volgens haar. De witte wijn was eenvoudig. Een goede combinatie.
JensHagen .
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2015
Wauw... Net sushi van Moskou gegeten op aanraden van een kennis. Vorige keer hier á la carte gegeten, maar moesten ook eens de sushi proberen. Werkelijk heerlijke sushi. Wij eten vaak sushi en maken het ook zelf graag. Dit is echter sushi van een ander niveau en niet te vergelijken met sushi today of dergelijke sushi restaurants. Ten eerste de vis, super mals en vers. Ten tweede de rijst, perfect gegaard en smaakvol. En als laatste zijn de vullingen en combinaties goddelijk. Het smelt in je mond. De opmaak maakt alles af tot een perfect geheel.
Sushi liefhebbers moeten zeker hier eens de sushi proberen.