Club Restaurant Moskou

Brink 50 7411 BV Deventer Nederland Kaart

Over het restaurant Club Restaurant Moskou

Hartelijk welkom bij restaurant Moskou in Deventer. De menukaart biedt je de keus uit een aantal zorgvuldig geselecteerde voor-, hoofd- en nagerechten.

De formule van Moskou is dat je de mogelijkheid hebt om een drie- of vier gangen menu te selecteren uit de menukaart voor een vaste prijs van 32,50. Uniek aan Moskou is dat je de mogelijkheid hebt om kennis te maken met de Oosterse bar, daar heb je de keuze uit 'a la minute' bereide Maki welke je voorbij ziet komen op de band.

Ook kunt je er voor kiezen om het te laten bereiden door de chef en het te laten serveren aan tafel. Om al dit lekkers te komen proeven, reserveer snel bij Moskou in Deventer!

Meer informatie over restaurant Club Restaurant Moskou

• : Parkeerplaats

Dinsdag t/m Donderdag 11:30 - 00:00
Vrijdag 11:30 - 01:30
Zaterdag 11:30 - 04:00

Jouw recensie over het restaurant Club Restaurant Moskou

V.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2018
Meer dan prima restaurant met kwalitatief hoogstaand eten. Ambiance, personeel, eten (voortreffelijke sushi!!), alles klopt.
jsalhuteru .
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
Het was een echte vrijdag de 13e. Er ging zoveel mis. Hierdoor moesten wij erg lang wachten op onze gerechten. MAAR: het personeel heeft er alles aangedaan om ons bezoek zo aangenaam mogelijk te maken: we werden steeds geinformeerd, we kregen een drankje van het huis, we kregen koffie van het huis, we kregen een extra amuse. En het eten was uiteindelijk zoals altijd bij Moskou: heerlijk! Dat de avond wat langer duurde heeft de pret niet gedrukt!
bert.dommerholt .
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2018
Prima restaurant waar we vaker met zakelijke relaties komen. Kwaliteit van het eten is bovengemiddeld in een prima sfeer. Attente bediening. Een aanrader.
Hans T.
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2018
Zeer sfeervol ingericht restaurant met prima keuken. Wij kozen voor: "Best of both worlds". Een verrassingsmenu met perfecte combinatie van 5 franse en japanse gerechten. Beide met liefde en fantasie samengesteld. Helaas was de bediening met heel andere dingen bezig dan bedienen. Aan de drukte kan het niet gelegen hebben, want het was redelijk rustig (dinsdagavond na de spitstijd).
V.
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2018
Geboekt na goede berichten van vrienden/familie.
Met zakenrelaties daarom geboekt.
Eten prima maar ook weer niet echt heel bijzonder of apart.
Tegenvallend en eigenlijk teleurstellend : frietjes ( wel echt lekker) werden op tafel gezet toen allen net het bord geheel leeg hadden.
Veel te laat dus
Esther S.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Erg warm binnen, jammer dat dit niet beter is geregeld. Verder zou ik de Sushi van de kaart halen. Deze is prima, maar de hoeveelheid die je krijgt vergeleken in een sushi restaurant is anders en je heb geen keuze betreffende sushi. Wanneer je wel sushi wilt serveren, zal je de keuze van de soorten sushi toch moeten vergroten. Het eten verder was van prima kwaliteit, dat was zeker goed.
Hannelore M.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Het eten was beslist uitstekend en maakte veel goed. De bediening was vriendelijk en bedoelde het goed maar was ver beneden het niveau dat je bij dit (prijs)niveau mag verwachten. Gerechtjes werden vergeten, wijn/water werd weinig bij geschonken, tafel werd niet gedekt (was voor 2 gedekt maar we kregen deze tafel met 5 personen), bediening kwam tot 2 keer toe met te weinig menukaarten aan tafel, als gerechten kwamen had men geen idee meer wie wat besteld had (soep is toch voor de gast met de lepel?!). De rekening was pittig en dat werd door alleen overheerlijk eten helaas niet goedgemaakt.
G.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Wij moesten heel even wachten bij de ontvangst maar daarna een erg fijne avond gehad. Lekker gegeten, fijne en vriendelijke bediening die op de juiste momenten nog even kwam vragen of alles nog naar wens was.
Kom absoluut nog eens terug!
Evelien K.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2018
Heerlijk sushi gegeten. Goede bediening. Mooi restaurant maar we zaten een beetje apart richting de achterkant van de bar. Wel een aanrader als je echt lekker sushi wilt eten en geen all you can eat niveau wenst
Suzanne V.
Heerlijk gegeten
Alfons A.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
De stoelen hebben een te diepe zit en zijn net te hoog om met de voeten aan de grond te komen. Eigenlijk is het de bedoeling een barkruk/ tafel ervaring te creëeren maar zo uitgevoerd is het zeer onpraktisch . De serveerster bracht me op verzoek wel een kussentje
Harm R.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
uitstekend eten,met daarbij prima wijnen,vlotte en vriendelijke bediening.
jammer alleen dat het intieme tafeltje niet metteen beschikbaar was,zaten nu eerst bij de bar,wat redelijk druk is.
Miranda C.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
We waren aangenaam verrast over de hoeveelheid verschillende personen in de bediening aan onze tafel. De wijn vonden we tegenvallen. De vis was eveneens te zout gekruid. De suplementen bij het eten (1 bakje voor 4 volwassenen) was toch echt te weinig. De sfeer in het restaurant, de bediening en de aankleding waren echt super top!
Hans Bert O.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2018
Wat is er gebeurd ? Deze (voormalige) hotspot was half leeg op de vrijdag. Zouden de hoge prijzen ermee te maken kunnen hebben ? Ik vermoed het.
Ilse S.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Jammer dat de vorige chefkok weg is.Wij gingen altijd met plezier heen en was goed eten.
Gerard V.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Uitstekend eten en gezellige sfeer.
Sandra T.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
We hebben afgelopen zaterdag genoten van jullie gastvrijheid en heerlijke eten. We misten enkel de keuze voor alcoholvrije cockails. Verder is het echt een aanrader!
Christiaan D.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Heerlijk gegeten in een fijne ambiance. Aanrader
Winny P.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Wij moesten erg lang wachten op ons eerste gerecht (1.30 uur). De dame die ons bediende maakte eigenlijk geen contact met ons waardoor je erg ongemakkelijk steeds moet roepen of zwaaien om iets te kunnen vragen. daarnaast vind ik een tafel naast de sushi keuken waar je de rotzooi op de grond ziet liggen en men constant er langs moet om afhaal op te halen niet een geschikte plek voor een tafel zeker niet voor deze prijzen. Eten prima...maar door deze ervaring even geen moskou.
Sandra T.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Heerlijk gegeten! Prettige bediening. Miste alleen een leuk aanbod in alcoholvrije cocktails. Er was er maar een mogelijk die mij persoonlijk niet aansprak. Maar verder top! Komen zeker terug!