Club Restaurant Moskou

Brink 50 7411 BV Deventer Nederland Kaart

Over het restaurant Club Restaurant Moskou

Hartelijk welkom bij restaurant Moskou in Deventer. De menukaart biedt je de keus uit een aantal zorgvuldig geselecteerde voor-, hoofd- en nagerechten.

De formule van Moskou is dat je de mogelijkheid hebt om een drie- of vier gangen menu te selecteren uit de menukaart voor een vaste prijs van 32,50. Uniek aan Moskou is dat je de mogelijkheid hebt om kennis te maken met de Oosterse bar, daar heb je de keuze uit 'a la minute' bereide Maki welke je voorbij ziet komen op de band.

Ook kunt je er voor kiezen om het te laten bereiden door de chef en het te laten serveren aan tafel. Om al dit lekkers te komen proeven, reserveer snel bij Moskou in Deventer!

Meer informatie over restaurant Club Restaurant Moskou

• : Parkeerplaats

Dinsdag t/m Donderdag 11:30 - 00:00
Vrijdag 11:30 - 01:30
Zaterdag 11:30 - 04:00

Jouw recensie over het restaurant Club Restaurant Moskou

Gerard V.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Uitstekend eten en gezellige sfeer.
Sandra T.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
We hebben afgelopen zaterdag genoten van jullie gastvrijheid en heerlijke eten. We misten enkel de keuze voor alcoholvrije cockails. Verder is het echt een aanrader!
Christiaan D.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Heerlijk gegeten in een fijne ambiance. Aanrader
Winny P.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Wij moesten erg lang wachten op ons eerste gerecht (1.30 uur). De dame die ons bediende maakte eigenlijk geen contact met ons waardoor je erg ongemakkelijk steeds moet roepen of zwaaien om iets te kunnen vragen. daarnaast vind ik een tafel naast de sushi keuken waar je de rotzooi op de grond ziet liggen en men constant er langs moet om afhaal op te halen niet een geschikte plek voor een tafel zeker niet voor deze prijzen. Eten prima...maar door deze ervaring even geen moskou.
Sandra T.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Heerlijk gegeten! Prettige bediening. Miste alleen een leuk aanbod in alcoholvrije cocktails. Er was er maar een mogelijk die mij persoonlijk niet aansprak. Maar verder top! Komen zeker terug!
Jos H.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
We waren een beetje te vroeg. Toch werden we met alle egards verwelkomd en konden al snel genieten van de vers uit Normandie gearriveerde oesters. Daarna hebben we genoten van de heerlijke gerechten en gingen na zo'n 2 uurtjes geheel voldaan naar het westen van het land. We komen zeker weer .........
Bart D.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
Stoelen zaten niet ideaal. Attentheid qua drank kan beter door bij volgende gang meteen te vragen of er behoefte aan is.
Femke B.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2017
Lang moeten wachten op het eten en we zaten op de tocht. Het was erg koud!! Eten was goed, aankleding mooi, de rest kan stukken beter!
Benno T.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2017
Zeer lekker gegeten in een goede sfeer, met de kerstdagen. De prijzen waren normaal en niet verhoogd tijdens de feestdagen !!
Joop S.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
We hebben heerlijk gegeten in een sfeervolle omgeving. De wachttijd op de extra frietjes en sommige drankjes kan beter. De kwaliteit van de disverse gerechten was prima, met zorg bereid en mooi gepresenteerd. De combinatie van Sushi en de meer Franse keuken is een goede.
Sigrid U.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2017
Het eten was goed, maar duur en we moesten best wel even wachten. Bediening was vriendelijk, jammer dat we geen teppan yaki konden eten. Maar de uitleg was duidelijk.
Stevie F.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2017
Heerlijk de sashimi bowl en de shushi gegeten. Gezellig en goede bediening! Al jaren vaste klant, ook de kinderen vinden het genieten
Edgard K.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Uitstend restaurant. Eten is verassend lekker. Mooie smaken bij elkaar. Zeker aan te raden
Maarteb V.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
vriendelijke bediening en het eten was ook weer top, verse sushi is toch wel iets wat ik hier wil aanbevelen.
We zaten weer rustig achter de bar wat een mooi rustig plekje is. Zaak blijft mooi van inrichting alleen zou daar na al die jaren wel weer een creatieveling op los gelaten mogen worden om wat "anders te bedenken
Minte H.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2017
Ik heb hier met een vriendin gegeten. Van eerdere bezoeken wist ik dat ze hier heerlijke sushi hebben en we hebben inderdaad genoten! We komen zeker nog eens terug.
Inge B.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2017
Opnieuw heerlijk gegeten bij Moskou. Mooie keuze van gerechten met daarnaast sushi, Ik had als voorgerecht een sashimi bowl. Heerlijk verse stukjes zalm en tonijn, opgediend in een mooie schaal. Ik koos 3 soorten sushi die allemaal goed klaargemaakt waren. De afzonderlijke smaken van de sushi kwamen goed tot hun recht.
De bediening was correct en attent. Een punt van verbetering: de stoelen! de stoelen zijn hoog waardoor je, als je niet zo groot bent (ik ben 1,68m) niet met je voeten op de grond kan komen. Je moet je voeten op een houten spijl zetten, ja zit dan als op een barkruk. Erg oncomfortabel om zo de hele avond te zitten.
Voor de rest: top!
Astrid L.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Al meerdere malen met meer dan 6 personen hier gegeten. Dit restaurant is hier niet op ingesteld. Het eten wordt half koud geserveerd, ongelijktijdig. Tevens waren zowel de wijn als ook de verse muntthee niet meer op voorraad. Het was voor ons de laatste keer dat wij hier zijn geweest.
Yvonne D.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Jammer , we zaten(twee personen) achter de bar! Alleen 1 tafel bezet van de drie. Dat voelt als weg gestopt !! En er was nog plaats in het het voorgedeelte dat vonden wij iets minder.
Nynke N.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
lekker gegeten
Wietze J.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
De kwaliteit van het gerecht was prima.
We kregen de indruk niet welkom te zijn doordat wij aan de verkeerde tafel hadden plaatsgenomen. Dit werd ons echter pas na drie kwartier medegedeeld en zodoende was het kwaad al geschied.
Daarna hadden we te maken met een norse en nukkige patron wat niet meehielp er een goede avond van te maken. We hebben dan ook het dessert overgeslagen en zijn vetrokken naar elders.