Club Newport 1852

Labradorstroom 75 1271 DE Huizen Nederland Kaart

Over restaurant Club Newport 1852

Perfecte wijn-spijs combinaties

Club Newport 1852 is the place to be in Huizen. Het is direct gelegen aan de haven van het Gooimeer en daarmee een ideale locatie om de loungen en culinair te genieten. Er worden Hollandse gerechten geserveerd die geïnspireerd zijn door Peter Gast, chef-kok van sterrenrestaurant ’t Schulten Hues. In dit bijzondere restaurant komen wijn-spijs combinaties volledig tot hun recht.

Meer informatie over restaurant Club Newport 1852

Voordelig
Joan F.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Viel helaas tegen. Bij het
hoofdgerecht waren ze de jus vergeten, gerechten redelijk flauw van smaak en kleine porties.
Marijke A.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Was even zoeken, maar bleek in het hotel te zitten. Personeel zeer vriendelijk, maar niet erg gastgericht bij binnenkomst 1 drankje en fles water kunnen bestellen, daarna niet meer personeel had geen oog voor gasten je kreeg je gerechten en dat was het. Tussendoor kon je ze ook niet aanspreken, zonder dat je naar hun toe moest lopen. Wij hadden vedt wel een glaasje wijn meer gelust, ook bij weegaan werd vergeten onze jassen te halen dus zelf maar aktie ondernomen. Het voorgerecht de tartaar was goed, maar het geheel was flauw. Het hoofgerecht de eend was wederom erg flauw en bovendien bijna koud erg zonde. Het toetje met gegrilde ananas en witte chocolade was heerlijk, alleen jammer dat je dan alleen lepetje krijg, nadat wij zelf pp gestaan zijn om toch aan een vorkje te komen kregen wij een normale vork kennelijk had men geen dessertvorkjes heel apart .Al met al niet wat wij er van verwacht hadden en dus ook niet voor herhaling vatbaar.
Dirk.hennebel .
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
De bediening, in handen van zeer jonge mensen, was vriendelijk, beleefd en vlot. Voor elke gang waren er twee keuzemogelijkheden, met opties voor tussengerecht en kaasschotel. Wij werden op de opties geattendeerd, maar zij werden ons niet opgedrongen. Alle bij elkaar: zeker en vast 'value for money'.
M.M. B.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Lya V.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Super plek in het Gooi, waar ook veel minder goede restaurants zijn...
Hier kun je heerlijk eten, mooi opgemaakte borden, vriendelijke bediening, kortom: een echte AANRADER!!!
Lya V.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
Geweldige keuken, echt een aanrader, vooral voor wie van vis houdt! Mooi opgemaakte borden, mooie smaakcombinaties. Super!
ALM E.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Heerlijk gegeten. Er was aandacht voor de gasten. Wel was er een speciale kaart voor AH/Iens klanten maar je had toch keuzen uit 2 voorgerechten , 2 hoofdgerechten en 2 desserts. Alle gerechten werden gezellig opgediend en ze smaakten allemaal heerlijk.
Douyou .
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2016
Wij zijn hier wezen eten met de bekende AH-bonnen. Het was voor een weekend niet erg druk om 19.00 en het bleef ook bij 5 bezette tafels. Voordat ik wat kleine aanmerkingen maak wil ik benadrukken dat het echt niet slecht was. Er zijn, vind ik, op dit niveau toch wel een paar kleine puntjes die je zou verwachten maar er niet waren. Bij het uitdelen van de speciale menukaart werd ons meteen medegedeeld dat het kaasplankje niet meer leverbaar was omdat het erg hard was gegaan de afgelopen week.......... maar een half uur later staat een medewerker uitgebreid, in het zicht, een kaasplankje te bereiden die geserveerd werd aan andere gasten...... Uitserveren voor twee personen langs( Als oud horeca medewerker let je daarop), en bij een overigens heerlijke vissoep ontbreekt er een stukje brood. Ook bij het begin moesten we het met één broodje doen. De maaltijden waren niet groot qua porties maar dat weet je als je met zo'n korting meedoet. Nogmaals, het eten was niet slecht maar ik vond het het geld niet waard wat ik uiteindelijk nog moest afrekenen. Ik zou er zeker niet voor omrijden.
Uiteindelijk afgerekend en werden onze jassen vergeten te halen. Na een paar minuten duidelijk in het zicht te hebben staan wachten, werd er niet gereageerd en zijn we zelf op zoek gegaan.
Leuk voor een keer maar viel in totaliteit iets tegen. Jammer
Renee H. D.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2016
Heerlijk menu van de Iens, goede prijs-kwaliteitverhouding, drankjes zijn duur, geweldige plek op terras a.h. water
Jhaselager .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
Alle gerechten waren heel speciaal. De steaktartaar werd aan tafel klaargemaakt. TOP! We hebben met z'n vieren heerlijk in een ontspannen sfeer gegeten.
Kees S.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
Gisteravond het Albert Heijn menu geproefd bij Club Newport. Aanvankelijk loop je een hotel binnen en denk je: waar ben ik terecht gekomen. Het restaurant verraste ons echter qua sfeer en buitenterras. Helemaal top was het.
Het eten was ook een aanrader. Vooral het eerste gerecht met paling was zeer lekker en mooi opgemaakt. Bediening was uiterst vriendelijk en schonk voldoende (=niet te veel) aandacht.
Zeker een aanrader!
Jantinabouwman .
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2016
We hebben geweldig lekker gegeten. Echt een aanrader om terug te komen .
Goede bediening,en alles zeer schoon en verzorg.
We hebben genoten van het bereiden bij onze tafel van het eten.
Dus een dikke 10.
Lvvz .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Wij zaten buiten. Perfecte plek aan het haventje.Eten is goed. Wel weinig keuze elk gerecht keuze uit 2.
Prijs 34,95
Vond zelf de aktie vorig jaar beter.meer onze smaak. de kwaliteit is perfect.
Kom er zeker weer terug.
Harm V.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2016
Het eten was ok, maar niet erg bijzonder. De bediening was vriendelijk, maar wel aanwezig...regelmatig interrumperen in ons gesprek, was niet altijd handig om een goed gesprek te voeren. Ik had iets meer verwacht.
Advantage15 .
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2016
We kwamen hier met een AH diner voucher.
In sommige restaurants wordt je dan niet bepaald vriendelijk ontvangen.
Maar hier was het tegendeel waar.
Zeer vriendelijke en kundige bediening en goed wijnadvies.
Er was keuze bij voor- hoofd- en nagerecht (ook niet overal het geval).
En de keuze was lastig want de alternatieven waren ook een goede optie.
Eerst op het terras in de loungeseat in het zonnetje met een glas witte wijn. Uitgebreide keuze van open wijnen en met name de Grüner Veltliener was een goed aperitief.
Bij voor- en hoofdgerecht een mooie Argentijnse Malbec (Mendoza, was nog relatief jong maar nu al krachtig van smaak zonder te zwaar te zijn). Ook hier konden we eerst een aantal wijnen proeven (waaronder een prima Chileense Merlot).
En bij het nagerecht een heerlijke lichtzoete Spätlese (Rijn/Moezel) om het geheel volmaakt af te ronden.
En niet te vergeten: de gerechten waren allemaal mooi gepresenteerd en heel smakelijk.
Kortom: een aanrader !
Jessica S.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2016
Via AH actie op het schitterende terras gezeten. Binnen is het bijzonder smaakvol en modern ingericht. Menu duidelijk uitgelegd maar daarna stapelen de missers zich op; steeds maar met twee borden of twee drankjes komen en de rest later, geen verstand van zaken, serveertechnieken e.d. Er liep genoeg personeel in de rondte inclusief een soort van maitre die druk met van alles was behalve de gasten. Erg jammer want de keuken en de plek zijn een bezoek meer dan waard.
Godelinde29 .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
Het eten was subliem, alle smaken waren op elkaar afgestemd.
Wat een minpunt was, dat de bediening niet goed kon vertellen wat er precies geserveerd werd. En daar ook niet bij de kok naar ging vragen en bij ons op terug kwam.
Bij thuiskomst op internet opgezocht wat nu precies het bijgerecht was.
Livia S.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2016
Het restaurant is heel nieuw en een super leuke inrichting, zo mooi aan het water! Het eten was heerlijk, super dat shared dining kan je van alles wat proeven. bediening deed goed zijn best om ons een fijne avond te bezorgen en wij hebben er zeker van genoten. het is echt een aanrader.
Dvandecraats .
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2016
We waren voor de eerste keer in Newport 1852. De bediening is uitermate vriendelijk en de eten was voortreffelijk. Zeker een aanrader
Kock-e .
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2016
Superleuke plek aan het water. Mooi terras. heerlijk gegeten. Een absolute aanrader als je van fine dining houdt in een hippe tent