Club Nautique

• : Parkeerplaats

Maandag t/m Zondag

Gaby W.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Ben al de tweede keer daar geweest..allebei keren tijdens de kersttijd...prachtig versierd..eten lekker...service top..volgend jaar zeker weer
Astridhoekstra .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Toen we aan de tafel gingen zitten werden we gelijk vriendelijk geholpen door te vragen of we drinken wilden. Eenmaal drinken gekregen werd gevraagd of we iets te eten wilde. We bestelden als voorgerecht broodjes vooraf. En als hoofdgerecht kabeljauwhaas en steak. Zo gezegd zo gedaan. Al vrij snel kwamen de broodjes! Goede service dachten we aangezien we wel trek hadden. Helaas we werden als een lopendeband behandeld. De broodjes waren nog niet eens op of het hoofdgerecht kwam al. Dat was geen goede service. Maar dat was nog niet alles. Tijdens het opeten van het hoofdgerecht werd ons twee keer gevraagd of we klaar waren. We hebben heerlijk gegeten maar de arrogantie van de bediening werd ons toch te veel.
Ruud B.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2016
Zeldzame avond deze zomer, 's avonds gegeten in de zon, waarbij het wel afkoelde om 9 uur. Wij komen hier een paar keer per jaar en de kwaliteit is altijd goed. Meestal neem ik de vertrouwde kipsate, waarin ik nooit teleurgesteld ben, inclusief de frieten. Bediening kan iets voorkomender, maar blijf er graag komen.
Silvija V.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2016
Locatie mooi, aan het strand.Niet bijzonder sfeervol, miste leuke muziek.vriendelijke correcte bediening.Het begon met het feit dat ze simpel het voorgerecht vergaten en ons direct het hoofdgerecht gaven. Oeps vergeten. Nou zijn wij niet de kwaadste dus laat maar. Mijn partner had de steak, ik de kabeljauw haas. Ons beider eten was lauw tot koud. Kabeljauw was heel smaakloos, niet gekruid. De tomaat die wel op de menu kaart stond heb ik niet op mijn bord kunnen vinden.Versiering met enkele mosselen en kreeftjes, deze waren helaas ook lauw tot koud. Voor 2 personen één klein bakje friet(vreemd op de kaart staat dat er per gerecht garnituur komt). De kwaliteit van de friet VER onder de maat, lauw maar vooral erg slap en erg vet brrr ...klachten voorgelegd aan iemand van de bediening, hij hoorde het keurig aan, het speet hem, excuus aangeboden, was ws te wijten aan drukte. Als vergoeding iets te drinken van de zaak aangeboden, dit was overigens heerlijke hete en goede cappuccino!

Kat J.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2016
Volle bak tijdens de regenachtige namiddag aan het strand. Niet gereserveerd, maar dat was geen probleem. De mooiste en ruimste plek met z'n tweeën gekregen. Genoten van de Chileense Sauvignon huiswijn bij de zeeproeverij (die ieder bezoek anders is) en de zalige Thaise pompoensoep. Snelle en gerichte bediening. Aanrader als je een keer langswandelt of -fietst.
Maurice M.
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2016
Hier een 3-gangen diner gegeten met een Social Deal voucher. Gastvrij ontvangst en een prima tafel gekregen. Het speciale menu bood ruim keuze en de gerechten waren prima op smaak en werden mooi opgediend. Prima afsluiter van een namiddag aan het strand.
BastiaanBrouwers .
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2016
Gisteren gegeten bij Club Nautique, we hebben gebruik gemaakt van de social deal en ondanks mijn sceptische instelling tegenover deze deals moet ik zeggen dat we positief zijn verrast door zowel de professionele gastvrije bediening alsook de samenstelling en kwaliteit van het menu dat voor ons was geselecteerd welke van goede kwaliteit was. We hebben een heerlijke avond gehad en kan dit restaurant ten zeerste aanbevelen! Super bedankt!
Nicole T.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2016
Via een Social Deal hier gegeten. Er was een speciale kaart met keuze uit vier voor- en hoofdgerechten en een vaststaand dessert. Goede en lekkere gerechten die ook op mooi opgemaakte borden verschenen. Het dessert was heerlijk dus geen probleem dat we daarin geen keuze hadden. We hebben genoten van het eten en de goed geprijsde wijnen!
Als lunchrestaurant kende ik Nautique al, nu blij het te hebben ontdekt als dinerrestaurant.
Klaas N.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2015
Afgelopen zaterdag in dit strandpaviljoen met een voucher van Social Deal gegeten. Toen we aankwamen, hadden we zo onze bedenkingen, want er leek geen trap naar het pand te gaan. Het bleek echter dat we van de verkeerde kant waren gekomen, waardoor we door het rulle zand naar dit paviljoen zijn gelopen. Daardoor leek het ook alsof het pand verlaten was, want aanvankelijk zagen we alleen maar donkerte. Tja, dat krijg je als je niet verder kijkt dan je neus lang is.
Binnen was het echter heel gezellig en hadden we een mooie tafel aan het raam met fraai uitzicht over de zee. Binnen waren grote foto’s en (kopieën van waarschijnlijk) schilderijen opgehangen, waarbij het centrale thema vermoedelijk luchten was. Op alle afbeeldingen waren namelijk schitterende wolkenpartijen te zien, die Erwin Krol waarschijnlijk lyrisch zouden hebben gemaakt. Verder hadden we een fraaie inkijk in de grote open keuken.
We werden keurig door de bediening op onze gereserveerde tafel gewezen. En meteen kwam een jongedame onze bestelling voor een drankje opnemen. Dat was een zoete witte wijn voor mijn lief en een heerlijke La Chouffe van de tap voor mezelf. Met deze deal konden we van een kleine kaart een keuze maken voor voor- en hoofdgerecht. Maar met die beperkte kaart konden we prima uit de voeten.
Voor we aan onze gerechten begonnen, bestelden we eerst lekker warm breekbrood met aïoli en kruidenboter. Het brood was heerlijk, net zoals de smeersels. Mijn partner nam haar stukken brood met uitsluitend kruidenboter en ik met aïoli.
Voor het voorgerecht hadden mijn partner en ik dezelfde keuze gemaakt: rundercarpaccio. Deze was simpelweg goed te noemen. Flink van formaat, met naast de standaard ingrediënten ook voorzien van olijven en cherrytomaatjes. Het vlees zag er ook smaakvol uit en dat bleek het ook te zijn. Helemaal top dus.
Alvorens aan het hoofdgerecht te beginnen, bestelden ik nog zo’n tapbiertje en mijn gezellin een ijsthee en een bruiswater.
We hadden het allebei makkelijk bij het aangeven van onze voorkeur voor het hoofdgerecht. Ik houd niet van vis en zij is niet echt dol op vlees. Dus koos zij mosselen en ik een Black Angus pepper steak. De mosselen zaten in een grote pan en die was tot de rand gevuld. Dat was dus regelrecht smullen voor mijn prinses. Bij mijn pepper steak zaten als garnering verschillende bonen, wat rode paprika en gebakken aardappelen. Daarbij werd voor ons beiden nog een bakje met goed uitziende frites geserveerd. Die heeft geen van ons beiden geproefd, meen ik. We zaten namelijk helemaal vol na ons hoofdgerecht. De steak was helemaal goed gebakken (medium) en er werd keurig gevraagd hoe ik die gebakken wilde hebben. Uitstekend dus. Het was een enorme hoeveelheid vlees voor een kleine eter als ik. Normaliter is 200 g de standaard, maar dit leek mij aanzienlijk meer te zijn. Maar als een steak zo smakelijk is als deze was, dan gaat hij helemaal op. Het vlees was ook van een prima kwaliteit en was na het bereiden heerlijk mals en verrukkelijk vol van smaak. En ondanks de dikte van het stuk vlees, liet het zich makkelijk snijden, ook al omdat het mes goed scherp was. De pepersaus was ook goddelijk lekker.
Het dessert tenslotte, lag vast. Wel kon ik nog bijtijds doorgeven dat mijn tafelgenote niet van slagroom houdt en daar werd keurig gehoor aan gegeven. Net nagerecht bestond uit een frambozen kwarktaartje, met een bolletje zalig sinaasappelijs en verder aantrekkelijk gemaakt met aalbessen, slagroom (voor mij) en blauwe bessen. Het geheel was zeer appetijtelijk opgemaakt gepresenteerd en proefde ook hemels lekker.
Tot besluit nam mijn geliefde nog een verse muntthee, terwijl ik me liet vergasten op een Irish Coffee.
Mijn complimenten voor de vriendelijke bediening en de efficiency waarmee gewerkt werd. Op grond van deze ervaring kan ik dit restaurant van harte aanbevelen.
Ersin S.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2015
Als je romantisch uit eten wil is dit een uitstekende restaurant. Het eten is super en als je naar buiten kijkt zie je het strand van Zandvoort. De service is ook prima. Je kan vanuit het restaurant zo de keuken in kijken wat je alleen maar een beter gevoel geeft over het eten dat je krijgt. Echt een aanrader.
kimlammers1 .
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2015
Ontspannen sfeer, prachtig uitzicht, bediening is snel en oplettend!
Snowcrab sandwich is een echte aanrader!
Komen hier zeker nog eens terug!
steven B.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2015
Pal aan de zee is natuurlijk altijd prettig, zeker als het weer mee zit. Heerlijk buiten zitten, maar toch uit de wind door de glazen omheining. Wij vonden het eten smakelijk. Niet bijzonder, wel keurig bereid. Het personeel vriendelijk en vlot genoeg. Al met al een prettige avond.
Tienuz .
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2015
Toeval bracht ons 5'n hier, een leuk uitziende strandtent met natuurlijk zeezicht :).
Uitstekend gegeten! Heerlijke vis onder andere, ook super goed kaasplankje. Heel ver boven de standaard van de gemiddelde strandtent!!
Ook zeer attent personeel. Ze hoorden toevallig dat wij het hadden over een nieuwe karaf water en meteen kwam er iemand met water. Na het hoofdgerecht afruimen kwam er iemand met nat doekje spontaan de tafel schoonmaken (niet dat we troep hadden gemaakt, gewoon service).
En, zoals het eigenlijk hoort, keurige schone toiletten.
Wullemvdvorst .
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2015
Na een lekkere strandwandeling afgelopen zondag zijn we lekker gaan zitten bij Club Nautique voor een drankje, we namen beide een Savse Smoothie 'Super Green'. Dit is echt een aanrader, is een keer wat anders en een product wat niet elke horeca gelegenheid aanbiedt. We besloten uiteindelijk om wat te gaan eten bij Club Nautique. Op de menukaart stond een proeverij Nautique, allerlei zeevruchten en vissoorten gepresenteerd op een mooie etagère. In combinatie met een paar glazen Sauvignon Blanc hebben we erg genoten van onze namiddag. We komen zeker terug!
Ruud B.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2015
Onverwacht buiten kunnen eten uit de wind met uitzicht op zee. Met z'n drieën gegeten, zeebaars en zeetong. Goed bereid, simpele garnituur, lekkere frieten. Bediening vriendelijk en accuraat. Eerste keer na nieuwe eigenaar. Mis Maarten wel.
Nikki S.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2015
Vorig jaar kwamen we hier vaak, maar het schijnt dat er tegenwoordig een nieuwe huurder is. Dat merkten we direct, want het eten was qua kwaliteit stukken minder. De burger leek gewoon uit de diepvries te komen en was van matige kwaliteit. Ook de enorme homp friet erbij kon het niet compenseren. Ook de ravioli dreef in de olijfolie.
Erg jammer, want het is doorgaans fantastisch hier en zeer aan te raden! Hopelijk komt er een kaart met betere gerechten en producten, om de verhouding met de prijs weer recht te trekken.
Gerrit K.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2015
Zeker een leuke tent zeker voor een strandtent heel goed.
Voldoende vriendelijk personeel snelle bediening.

Het eten zou wel iets beter mogen naar mijn mening.
We hadden Sate en Kibbeling.
De Kibbeling was niet echt vers ik denk ingevroren.
De Sate was heel pittig en de garnituur heel standaart.
Voor zo'n luxe tent en deze prijzen had ik hier meer van verwacht.

Maar nogmaals voor een strandtent erg leuk en prachtig om over de zee en de Kite survers te kijken.
vhvh .
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2014
Vandaag daar de lunch genuttigd, het was niet slecht, maar ook niet echt top. Een aantal gerechten van de (zeer kleine) kaart konden we niet bestellen (was niet op voorraad). Waar ik (achteraf) van schrok was de prijs van bijna 4 euro voor een glaasje witte wijn??
De bediening was in ieder geval wel vriendelijk.
Nikki S.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2014
Hier onlangs twee keer gegeten. De eerste keer was ik er met een goede vriend. Zijn vlees was erg lekker, maar mijn vegetarische ravioli dreef in een bord vol olijfolie. Ik heb de bediening erop geattendeerd, maar die deden er weinig mee. De tweede keer dat ik er at was dit weekend, ik bestelde de vegetarische quiche en die was prima. Ook de bijgeserveerde frietjes zijn erg lekker!
Kees V.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2014
Een prima lunch tegen een geweldig decor van zon, wolken en strand. Een lekker wijntje erbij en afgesloten met koffie. Prima service, snel, gezellig en klantvriendelijk. Je bent gewoon iemand die ze goed willen verzorgen. We komen er graag weer terug bij een volgend bezoek aan Zandvoort