CLUB 1880

Vrijdag en Zaterdag 11:00 - 03:00

• Af te huren , Terras , Wi-Fi
Jaap K.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2016
Dit nieuwe restaurant ziet er heel verzorgd uit. Enige overdekte terras in de wijde omtrek dus je zit hier ook met iets minder weer heel goed. Lunchkaart was heel beperkt en bestond vooral uit borrelhapjes. Uiteindelijk gekozen voor een hamburger en een club sandwich. Daar moesten we helaas nogal lang op wachten. De serveerster had wel netjes aangekondigd dat het 5 minuten langer ging duren maar 25 minuten wachten op 2 lunchgerechten in een vrijwel lege zaak is te veel van het goede.

Kwaliteit van het eten was prima. Club sandwich had wat meer smaak mogen hebben, en een beetje saus bij de frietjes had het nog beter gemaakt. Hamburger was goed.
Imany Y.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2016
Vandaag een leuk dagje hilversum gedaan. Deze zaak leek ons wel leuk. Het eten was heerlijk en de bediening (de serveerster) was ook heel vriendelijk. Ik had de mixed grill en mijn man de hamburger. Nou voortreffelijk???? wij komen zeker terug als wij weer in hilversum zijn. Top????
Vandoorntje .
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2016
Gisteren voor een lunch bij Club 1880 geweest. Goede verhalen over gehoord en gelezen, dus we waren benieuwd naar deze nieuwe tent op de Groest.

Op zich vriendelijke meiden die er aan het werk waren. Maar we hebben ze bijna niet gezien omdat ze voornamelijk druk waren met mobiele telefoons en een koffieapparaat dat stuk was. Wij zaten buiten, zij bleven binnen.
We waren de enige gasten, maar het duurde erg lang voordat we onze koffie kregen. Zelf op een gegeven moment ook maar naar binnen gelopen om een tweede kop koffie te vragen.

We hadden beiden een club sandwich besteld. Het duurde zeker 30 minuten voordat het bij ons op tafel gezet werd. Na nog eens 5 minuten werd er een bakje geribbelde paprika chips (?) bij gezet. "Omdat dit er nog bijhoorde".

De club sandwich was wel erg lekker. Er was veel aandacht besteed aan het beleg wat er tussen zat. Maar omdat wij er al een beetje de balen van hadden dat we zo lang moesten wachten, hebben we er niet meer echt van genoten. Dit in combinatie met erg afgeleide serveersters, maakt het voor ons niet meer aantrekkelijk om hier nog een keer naar toe te gaan.
Beste familie Van Doorntje,

Het spijt mij dat wij niet aan uw verwachtingen hebben kunnen voldoen. Inderdaad was er een storing in ons koffieapparaat, maar gasten hebben altijd voorrang. Ik heb inmiddels de bediening attent gemaakt op uw bevindingen en lering getrokken uit uw terechte bevindingen. Ik wil u graag uitnodigen voor een hernieuwde kennismaking met lunch welke u van ons aangeboden krijgt. Management CLUB1880