Clouds

- Lunch vanaf 12:00

• Af te huren , Terras , Wi-Fi
Piwi25 .
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
Gezellige gastvrouw en heer. Hier gegeten met een ah actie. Waren leuke bordjes die we voorgeschoteld kregen. Gerechten waren erg lekker. Komen zeker nog eens terug.
Johan H.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Hier voor het eerst gegeten met een AH kaart

Bij binnenkomst werden wij begeleid naar onze tafel,wij waren de eerste gasten en hadden vrije keuze.

Het oorspronkelijke menu was drie gangen maar wij gingen voor vier gangen met voor mij in plaats van dessert het kaasplankje.
De eerste drankjes was voor mijn vrouw een Cava en voor mij een witte Port met Tonic heerlijk.

De amuse was twee soorten brood met een tapenade van olijven en basilicum en een glaasje met een schuim van bloemkool en een kerrie , lekker.

Het eerste gerecht was Rode mul met een bereiding van twee zoete aardappelen en pestodressing en wat groentjes.

Het tussen gerecht was Gamba’s met een heerlijk zoet soepje .

Het hoofd gerecht was een runderbavette met o.a. gegrilde witlof groene asperge mini mais en worteltje en aardappel.

Het nagerecht was een Yochurtmousse met compote van rood fruit en een bolletje frambozenijs, ik had het kaasplankje met o.a. een geitenkaas ,Utrechtseoude en Wolvega’s blauwe , hierbij kletzebrood en een compote van ?

Als afsluiter een gewoon kopje koffie, heerlijk gegeten en kommen zeker terug .

Guzmo .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
Op 1 september weer bij clouds gegeten. We zijn hier inmiddels meer dan 10 keer geweest en hebben altijd lekker gegeten. Ook deze keer was het eten weer heerlijk. Ook de bediening was weer prima.

Het was echter druk in de zaak en de eigenaar was samen met nog één medewerker meer dan 40 personen aan het bedienen waaronder een groep van ongeveer 20 man. Daarom was de aandacht deze keer iets minder dan normaal. Maar dat was voor ons geen probleem want zoals altijd werden we wel hartelijk bediend. En het eten was ondanks de drukte en wat wisselingen in de keuken weer top!

Na afloop van het diner nog even aangeschoven in de tweede ruimte bij een collega die ook net klaar was met eten. Daar hebben we tot in de late uurtjes zelf elpees gedraaid en lekker muziek geluisterd onder het genot van een glas wijn! De eigenaar zette het sonos muziek systeem zelfs uit in de tweede ruimte zodat we ongestoord konden genieten van een leuke selectie muziek. Op het laats van de avond kregen wij nog een fles wijn aangeboden.

Al met al weer een perfecte avond bij clouds!
Akir .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Gezellig restaurant op het mooie plein in Deurne . De kaart met wat kunnen gaan eten stond klaar bij aankomst . Vlotte vriendelijke bediening . Heerlijke Spaanse wijnen . De bavet met royale groente was super.
Jipenfie .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
Een erg leuke en lekkere kennismaking met dit restaurant.
De 10 en 20 jarige portjes waren voortreffelijk!
Zeer vriendelijke bediening.
Hier komen we zeker terug!
Marlies B.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Het diner was top samengesteld. Alle gangen waren even lekker en de bediening
heel erg vriendelijk en voorkomend. De mogelijkheid om nog een tussengerecht te nemen
is ook een fijne bijkomstigheid.
DePeterM .
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
Zondag 14 augustus heerlijk samen gegeten bij Clouds in Deurne.
De kaart was compact, de gerechten subliem evenals de bediening.
Uitstekende passende wijnen bij de gerechten.
Enig puntje ter verbetering zou voor mij de aanwezigheid van een airco kunnen zijn.

Gekozen voor 3-gangen menu.

Vooraf:
- Carpaccio / Tonijn

Diner:
- Dorade en Coquille / Kabeljauw

Dessert:
Creme Brûlée / Aardbeien Romanoff
Savitavdb .
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2016
Het is echt een heerlijke ervaring bij clouds eten! Zelfs nog n extra tussengerecht besteld. Echt alle smaken kloppen. Supervriendelijke bediening. Aanrader!
CHM V.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
Voor-, hoofd- en nagerecht waren allemaal heerlijk en mooi opgediend.
We hebben alle vier genoten van het eten en de mooie locatie.
P.matheij55 .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
Heel vriendelijk personeel ,het eten heerlijk !
Echte kunstwerken op je bord dus hebben we er op en top van genoten!!
We komen zeker nog terug.
Theovanlamoen .
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2016
Het diner was voortreffelijk. Mooie gerechten, heerlijke variaties in smaken. Dit geldt voor alle drie de gangen. Zeker een aanrader als je een keer iets wilt vieren. Het is wel wat duurder dan een doorsnee restaurant maar volgens mij en mijn egaa iedere Euro waard.
Zonlicht .
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2016
We zijn hier al meerdere keren geweest en wederom was het top. Met het AH-menu krijg je een goed beeld van de kwaliteit van dit restaurant. Heel veel smaakjes en texturen op de prachtig opgemaakte borden. Echt waar voor je geld. Een aanrader dus om met de AH- actie kennis te gaan maken met deze zaak.
Koelekikker .
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2016
Lekker gegeten en vriendelijke bediening.
Men doet er alles aan om je een heerlijk heerlijk avondje uit te bezorgen.
We komen vaker terug!
Wilmarobert .
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2016
Het drie-gangen menu was heerlijk. Een min puntje was de wortel en de mierikswortel die naar onze mening te zuur was. De wijn die werd voorgesteld bij dit gerecht was voortreffelijk.
Vriendelijke vlotte bedoening.
Marcel H.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2016
Heerlijk gegeten bij dit restaurant. Hadden het AH menu incl. Tussengerecht. Prima wijn erbij gepakt. Avond was top. Komen zeker een keer terug. Vriendelijk personeel!
LiesbetteB G.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2016
Het begin was een beetje vreemd. We kregen een tafeltje maar vonden dat niet zo fijn. Op de vraag of het anders kon kregen we het antwoord dat alles gereserveerd was. Er waren slecht 2 of 3 tafeltjes bezet. Toen ik vroeg of mensen specifiek tafeltjes gereserveerd hadden mochten we een ander kiezen. Toen we 2,5 uur later weggingen was het tafeltje nog steeds niet bezet en andere ook niet.
Het eten en de wijn waren super. De runderbavette was een compliment waard. Heel erg mals en prima gebakken. De wijn die we erbij vroegen was ook heel erg lekker. (niet de huiswijn). De rode mul vooraf was ook een mooie combinatie met de zoete aardappel. IK denk wel dat we worteltjes in de aanbieding waren. ze kwamen vaak terug. Het kaasplankje met een glaasje port was een goede afsluiting. De bediening na de valse start was vriendelijk en adequaat.
Rob C.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2016
De ontvangst was hartelijk! een mooi restaurant sfeervol zonder dat het op een donkerbruin cafe lijkt. het eerst wat me opviel was het schitterende portret dat in de zaak hangt. eerst genoten van een voortreffelijk glas wijn en een heerlijke amuse. De carpaccio als voorgerecht was van topklasse. het hoofdgerecht in mijn geval de ossenhaas, was perfect gegaard rosé en toch op goed temperatuur.
Nagerecht Creme brulé, een van de lekkerste die ik heb gegeten.
Top lokatie !!
Bouke1990 .
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2016
We hebben gisteren uitstekend gegeten bij Clouds. Snelle service, goede kwaliteit eten en goed geproportioneerd. Eveneens goede wijnen en persoonlijke bediening. Erg fraaie locatie ook!
Marlies B.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2016
Het eten was ontzettend lekker. Omdat mijn man allergisch is voor vis kreeg hij meteen iets anders aangeboden. En dat was meer dan voortreffelijk.
De service was bijzonder en deskundig. Heel vriendelijk.
De ruimte was mooi maar te klein. De grote zaal was mooier, maar die was al vol.
Betsiefransen .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2016
We hebben heerlijk gegeten. Een heel goed verzorgd diner. Mogelijk verbeterpuntje is dat het voorgerecht wat meer smaak mocht hebben. Een leuke bediening, alles mooi op tijd. Een aanrader!!!