Cloos

Plein 12A 2511 CR Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant Cloos

Het Italiaans georiënteerde restaurant Cloos, gevestigd op het altijd gezellige Plein in Den Haag, is de laatste jaren uitgegroeid tot een begrip.

Je kunt er 's middags terecht voor een heerlijke lunch, met onder andere broodjes, rijkgevulde salades en warme kroketten. Lekker gevarieerd dus. En als een Italiaans georiënteerd restaurant, ontbreken natuurlijk ook verschillende pasta’s niet op het lunchmenu.

Ook voor een overheerlijk diner zit je bij Cloos goed. Naast een ruime keuze aan
voorgerechten kun je er ook overheerlijke antipasti bestellen. Voor het hoofdgerecht is er onder andere keuze uit verschillende verse vis-, vlees- en pastagerechten. En om het geheel helemaal goed af te sluiten is er genoeg keuze uit een van de feestelijk nagerechten.

De Italiaanse keuken komt helemaal tot haar recht bij restaurant Cloos in Den Haag. Ook zin om deze te proeven? Reserveer dan snel!

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant Cloos

Maandag t/m Zondag

• Amex , Mastercard , Pin , Visa
7,1

Jouw recensie over het restaurant Cloos

Lisanne94 .
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2018
Heel erg goede high beer, fijn dat je van alle biertjes mag kiezen en ook kan kiezen voor een verrassingsarrangement. Het eten dat bij de high beer geserveerd werd, was erg lekker en heel veel. We waren vergeten door te geven dat we ook vegetarische mensen hadden, en toch is dit geweldig opgevangen met heel veel vegetarische hapjes.
P.J. H.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2018
Wij hadden het “ 12uurtje “ besteld. De soep was lauw tot koud en mag de term uiensoep niet hebben. De rauwkost niet aangemaakt en er was geen boter bij het brood. Er zou beenham bij zijn. Beenham ????
Was in ieder geval geen beenham. Scrambled eggs. Het was een flinter. Dus al met al een teleurstellend karig 12 uurtje. De kalfskroket was heerlijk. Ook de bediening was oké.
Tip, geen boterhammen maar 2 kleine harde broodjes.
Jeremy V.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2018
Erg gezellig!
Silvia P.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2018
Bijna geen vis alleen maar graag. Erg jammer.
Ce R.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2018
De werknemers leken er geen zin in te hebben (op 1 same na) of hadden geen horeca ervaring wat betreft klantvriendelijkheid.
Petra K.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Gezellig informeel
T.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2018
Prima lunch, attente bediening en niet te druk! 120 tekens----------------------------------------------------------/--------------------------------------------------------------------------------------------------------- !?
Rutger T.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
Zeer slecht. Onvriendelijke ontvangst. Moest vragen of ik wat drinken mocht. Na dik 10 minuten wachten vragen of ik de kaart mocht. Eenmaal besteld was de serveerster snel weg en hadden we niet nog een drankje kunnen bestellen. Na ruim een uur wachten kreeg ik zalm die niet gaar was. Teruggestuurd. Jongeman handelde dit wel netjes af. In dat uur is niemand bij ons geweest of we nog wat wilde drinken. Dus maar weer zelf proberen contact te leggen met serveerster. Twee drankjes besteld. Die vervolgens bij de verkeerde persoon werkelijk op tafel werden gepleurd. Eindelijk kwam nieuwe zalm. Wel gaar maar niet lekker. Wederom niks te drinken. Vervolgens werd er ons gevraagd of het gesmaakt had. Eerlijk gezegd niet echt. Werd ons wel een drankje van het huis aangeboden. Netjes. Uiteindelijk niet gehad. Nog nooit zo slechte service gehad. Op de jongeman na hadden ze er duidelijk geen zin in. Wij zijn werkelijk gevlucht en hebben ons dessert en koffie ergens anders genomen.
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Je dineert er in een gemoedelijke sfeer en je wordt vriendelijk ontvangen en deskundig te woord gestaan. Een absolute aanrader.
Dylan G.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2018
Eten was koud, de rumpsteak die ik had bovendien zeer taai en de groentes aangebrand, personeel doet niets met klachten!
Esther M.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
Het zag er van buiten leuk uit.... Maar helaas schijn bedriegt, stinkende toiletten (zelfs mijn dochter van 8 zei, wat stinkt het hier.) en onvriendelijke bediening.
Roland P.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2017
Heel gezellig en lekker.
Prima bediening en goede sfeer.
Snelle service.
Sfeervolle en 'warme'inrichting
Redelijk prijzen en goede kwaliteit
Niek O.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Zeer vriendelijke ontvangst, goede, snelle service. Vrolijke, attente, aardige bediening.
Het eten was prima!
Heel lekkere vegetarische gerechten. Nagerechten ook super lekker
debbypieters .
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2017
Op vrijdagavond 17 maart hier geweest. Vriendelijke ontvangt, moesten met 3 personen even aan de bar wachten, geen probleem. Na kleine 10 minuten,zoals afgesproken, was er een tafel vrij. Vanaf dat moment was het ook gedaan met al het goede. Veel verschillende mensen aan tafel waaronder een norse serveerster, duurde steeds erg lang om aandacht te krijgen. Het eten was vervolgens niet meer warm. Het ergste was dat we vlakbij toilet zaten. Deze deur stond regelmatig open waardoor er tocht ontstond en het allerergste was de verschrikkelijke stank van de toiletten.... gelukkig hadden we het gezamenlijk erg gezellig maar ik kom er echt nooit meer terug!!
Barbara B.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Gisteravond hier gegeten, ik moest echt aandacht trekken toen ik binnenkwam om geholpen te worden...Er stonden 3 man personeel voor mijn neus te praten maar ze zagen met nog niet...nou ik ben ik niet de kleinste! Dat was dus al eerste irritatie...Toen kwam later mijn tafelgenoot binnen en bij haar gebeurde exact hetzelfde (ze was op zoek naar mij maar ook zij werd totaal genegeerd.
Het eten is niet bijzonder, carpaccio is wel erg goed en lekker maar we hadden erna een salade (14 euro) en er zat niks in...productiewaarde 1 euro...Viel dus erg tegen. Er zat een vijg in die je echt moet zoeken en 2 champignons en verder heel veel sla!
Uiteraard is het een eetcafé maar alles bij elkaar toch een teleurstelling. En als klap op de vuurpijl moesten we ook nog 100 euro afrekenen (voor een carpaccio en een salade) maar dat lag aan de wijn. Het zou handig zijn als ze even melden vooraf hoe duur de wijn daar is, gewoon een tip! Nog veel te leren bij Cloos, succes!
EJ T.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2016
Heerlijk op het terras in het zonnetje geborreld en gegeten. De zon kwam later op de avond nog een keer terug tussen de bomen. Binnen was het restaurant praktisch leeg; iedereen zat buiten in de zon aan het plein.
Eten kende toppen en dalen. Droge spagetti met mosselen en eenbeetje rucola, zonder saus. De. Erbinding miste. Toetjes waren daarentegen van hoge kwaliteit. Het personeel had door de drukte soms moeite alle bestellingen bij te houden.
Geen probleem om op rekening te eten, vanwege bedrijfsuitje. Netjes afgehandeld ook nadien.
Dorieke S.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2016
Gisteravond gegeten bij Cloos met een aantal collega's. De antipasti was prima om mee te beginnen. Ook goed dat de serveerster aangaf dat voor ons vijven een plateau voor 2 personen echt voldoende was. Wat ook zo was!! Daarna de gamba's. Prima op smaak maar ietwat aangebrand. Mijn tafelgenoten aten de kaasfondue (te weinig in de pan voor alle groente en brood), persoonlijk vond ik deze te zout. Het interieur is erg donker, met name bij het lezen van de menukaart kan dit lastig zijn. Buiten is het terras verwarmd, en leuk aangekleed. De bediening vond ik erg vriendelijk. Kortom, leuke tent om nog een keer naartoe te gaan, maar geen hoogvlieger.
VirginieF F.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2016
Op deze vrijdagavond is er op het Plein in Den Haag veel publiek en de verwarmde terrassen nodigen dan ook uit tot plaats nemen. Wel zo handig, want op loopafstand van de NS. Na een lekker koud biertje bij Cloos nemen we binnen plaats voor een snel diner. De ruimte oogt nogal sleets en donker en is nogal rumoerig. Ondanks de drukte worden we op onze wenken snel bediend. Wij bestellen ieder een visschotel, een met zalm en een met roodbaars. De vis was qua portie en bereiding o.k. Het garnituur - op het kloddertje saus na op beide borden hetzelfde - vonden wij beiden als kritische eters qua smaak een matige combinatie met de vis. Het puntje aardappelgratin was zeer lauw en de friet met mayo was middelmatig. Kortom een doorsnee hap. De goede droge witte wijn maakte veel goed en de cappuccino tot besluit was top.
Guus V.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2015
Ik was wel blij verrast over het eten! Het is en blijft een simpel eetcafé aan het plein. Maar ondanks dat was de service was efficient, het eten lekker genoeg (en zeer betaalbaar!) en de biertjes koud. Prima dus!

Rei N.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2015
Als je lang moet wachten voordat je überhaupt iets te drinken kan bestellen, nota bene pas nadat het stel dat ná jou binnen is gekomen al aan het voorgerecht zit, heb ik vaak al gegeten en gedronken. Gelukkig was de bediening hierna wel vlot en hebben we lekker gegeten, gerechten waren prima op smaak. Vond het alleen wel wat duur in verhouding tot de kwaliteit.