Cloos

Duur
Erg lang
Barbara B.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Gisteravond hier gegeten, ik moest echt aandacht trekken toen ik binnenkwam om geholpen te worden...Er stonden 3 man personeel voor mijn neus te praten maar ze zagen met nog niet...nou ik ben ik niet de kleinste! Dat was dus al eerste irritatie...Toen kwam later mijn tafelgenoot binnen en bij haar gebeurde exact hetzelfde (ze was op zoek naar mij maar ook zij werd totaal genegeerd.
Het eten is niet bijzonder, carpaccio is wel erg goed en lekker maar we hadden erna een salade (14 euro) en er zat niks in...productiewaarde 1 euro...Viel dus erg tegen. Er zat een vijg in die je echt moet zoeken en 2 champignons en verder heel veel sla!
Uiteraard is het een eetcafé maar alles bij elkaar toch een teleurstelling. En als klap op de vuurpijl moesten we ook nog 100 euro afrekenen (voor een carpaccio en een salade) maar dat lag aan de wijn. Het zou handig zijn als ze even melden vooraf hoe duur de wijn daar is, gewoon een tip! Nog veel te leren bij Cloos, succes!
Christiaan R.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2016
Met z'n 4en gegeten bij cloos. Ze heben recent verbouwd en de nieuwe inrichting ziet er strak en modern uit. De menukaart Is ook veranderd, maar de prijskwaliteitverhouding Is er op achteruit gegaan. De bediening was efficiënt maar druk en dus niet erg persoonlijk.
EJ T.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2016
Heerlijk op het terras in het zonnetje geborreld en gegeten. De zon kwam later op de avond nog een keer terug tussen de bomen. Binnen was het restaurant praktisch leeg; iedereen zat buiten in de zon aan het plein.
Eten kende toppen en dalen. Droge spagetti met mosselen en eenbeetje rucola, zonder saus. De. Erbinding miste. Toetjes waren daarentegen van hoge kwaliteit. Het personeel had door de drukte soms moeite alle bestellingen bij te houden.
Geen probleem om op rekening te eten, vanwege bedrijfsuitje. Netjes afgehandeld ook nadien.
DoriekeS .
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2016
Gisteravond gegeten bij Cloos met een aantal collega's. De antipasti was prima om mee te beginnen. Ook goed dat de serveerster aangaf dat voor ons vijven een plateau voor 2 personen echt voldoende was. Wat ook zo was!! Daarna de gamba's. Prima op smaak maar ietwat aangebrand. Mijn tafelgenoten aten de kaasfondue (te weinig in de pan voor alle groente en brood), persoonlijk vond ik deze te zout. Het interieur is erg donker, met name bij het lezen van de menukaart kan dit lastig zijn. Buiten is het terras verwarmd, en leuk aangekleed. De bediening vond ik erg vriendelijk. Kortom, leuke tent om nog een keer naartoe te gaan, maar geen hoogvlieger.
VirginieF .
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2016
Op deze vrijdagavond is er op het Plein in Den Haag veel publiek en de verwarmde terrassen nodigen dan ook uit tot plaats nemen. Wel zo handig, want op loopafstand van de NS. Na een lekker koud biertje bij Cloos nemen we binnen plaats voor een snel diner. De ruimte oogt nogal sleets en donker en is nogal rumoerig. Ondanks de drukte worden we op onze wenken snel bediend. Wij bestellen ieder een visschotel, een met zalm en een met roodbaars. De vis was qua portie en bereiding o.k. Het garnituur - op het kloddertje saus na op beide borden hetzelfde - vonden wij beiden als kritische eters qua smaak een matige combinatie met de vis. Het puntje aardappelgratin was zeer lauw en de friet met mayo was middelmatig. Kortom een doorsnee hap. De goede droge witte wijn maakte veel goed en de cappuccino tot besluit was top.
Guus V.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2015
Ik was wel blij verrast over het eten! Het is en blijft een simpel eetcafé aan het plein. Maar ondanks dat was de service was efficient, het eten lekker genoeg (en zeer betaalbaar!) en de biertjes koud. Prima dus!

Rei N.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2015
Als je lang moet wachten voordat je überhaupt iets te drinken kan bestellen, nota bene pas nadat het stel dat ná jou binnen is gekomen al aan het voorgerecht zit, heb ik vaak al gegeten en gedronken. Gelukkig was de bediening hierna wel vlot en hebben we lekker gegeten, gerechten waren prima op smaak. Vond het alleen wel wat duur in verhouding tot de kwaliteit.
ZomerinZeeland .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2015
We zaten lekker buiten, maar het bedienend personeel kwam maar niet opdagen. Zelf maar naar binnen gegaan om te vragen of er iemand kon komen. We bestelden om 15.30 uur nog een 12-uurtje en dat was erg goed. Kopje soep, koffie of thee, twee lekkere boerenboterhammen, kroket, eiersalade en York ham samen voor 9,75. Een prima prijs/kwaliteit verhouding. Terras zag er prima uit maar i.d.d. binnen is het stikdonker.
Paulusvught .
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2015
Met tweeën hier geluncht tijdens weekendje Den Haag. Binnen, want het was niet zo'n mooi weer. Binnen was het aan onze kant erg donker, zwarte muren en plafond en weinig verlichting, waardoor de menukaart moeilijk leesbaar is. Aan de straatkant volop ramen dus daar heb je dit probleem niet. Je zit dan wel tegen de gestalde fietsen en brommers aan te kijken. De besteld clubsandwich was echter perfect! Zowel van smaak en structuur als hoeveelheid. Geen lullige porties hier. Ik had hem gecombineerd met een halve kop aspergesoep hetgeen mogelijk was. De soep was iets te hoog op smaak. Verder een prima lunch genoten.
Jodievogelaar .
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2015
Een weekendje weg met vriendinnen. Kaart zag er buiten leuk uit, puur daarop naar binnen gegaan. Werd ons nog net welkom geheten, maar geen plekje gewezen. Kregen pas na een kwartier de kaart door zelf te vragen. Bediening leek niet op de hoogte van de kaart, bv wat het vlees en vis van de dag was, leek maar 'iets te verzinnen'. Geen goed geval. 2 personen namen de carpaccio als vooraf, was veel te dik, taai en smaakloos. Na die aangegeven te hebben, bleek deze idd niet goed te zijn en werd deze niet in rekening gebracht. Andere voorgerechten waren prima. Hoofdgerechten, zalm was ok, zeebaars daarentegen was bijzonder weinig en een taai lapje, slecht ook dus. Nagerecht was beetje uit verhouding en ineens wel erg lekker.
Verrassingsmenu was echt een verrassing, was zorg aan besteed, overvolle borden, echt TOP! Ik zou zeggen, schotel iedereen een verrassingsmenu voor en laat de rest van de kaart...want dat waren wij ook...
Werd ons geen drinken aangeboden, al met al was de bediening slecht, niet vakbekwaam en niet gastvrij. Ik zou het niet aan iemand aanraden, maar dat is puur op 1 ervaring.
Johan M.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2015
Vanavond hier geweest. Een enorme zaak met maar een paar bezoekers. Zondag is in Den Haag ook geen drukke avond, maar toch, de zaak zou knusser mogen. Afstand tussen tafel en vaste bank en de hoogte van de tafel is ook niet helemaal goed. Hadden een verrassingsdiner, 3 gangen. Op alle 3 gangen heeft de kok zijn best gedaan, het was allemaal zonder meer smakelijk, minpuntje was dat wel veel smaken op de borden lagen. Bediening was okay.
Lie K.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2015
Voorafgaand aan de koopavond hier een hapje gaan eten. Om 17.39u zat de zaak al lekker vol. Snelle bediening en een lekkere pasta met salami en gegrilde groente gegeten. Ook voor een knus uitgebreid diner zit je hier heerlijk. Enige minpunt is dat de menukaart slecht te lezen is. De inrichting is vrij donker en met veel sfeerverlichting. Maar de kaart heeft kleine letters op een zwarte achtergrond. Ook onze buren hadden met het lezen wat problemen zo bleek, maar buiten dat een prima restaurant met lekker eten.
S. K.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2014
Gezellig restaurant met oke-eten. Het hele jaar door is het verwarmde terras open, heerlijk! Op vrijdag en zaterdagavond kan je hier alleen niet tot laat blijven natafelen, want dan veranderd het restaurantgedeelte in een dansvloer.
Ernst V.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2014
Deze keer een korte recensie over een zakelijke lunch bij eetcafé Cloos gevestigd op het altijd gezellige Plein in Den Haag. Op die plek is Cloos de afgelopen vijf jaar uitgegroeid tot een begrip. Zeer betaalbare en gevarieerde kaart (ook voor het diner). Op deze dinsdag een zakelijke lunch genoten. Cloos heeft een eenvoudig interieur met een warme uitstraling maar zou wel een opfrisser kunnen gebruiken. Bediening is vriendelijk en accuraat. Mijn twee tafelgasten hebben genoten van hun twaalfuurtje. Ik zelf nam een (doe eens gek!) uitsmijter ham/kaas. Prima uitsmijter met als bijzonderheid dat deze werd geserveerd op heerlijk boerenlandbrood. Alles was lekker vers en werd (we hadden beperk tijd) snel geserveerd! Kortom een prima plek in Den Haag om te lunchen! Ik kom overigens snel terug voor het diner want zag op de kaart Kaasfondue staan! Ben ik gek op dus deze ga ik zeker keuren en zal mijn ervaringen dan weer met jullie delen.
Daniel O.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2014
Het was al weer 2 jaar geleden dat we bij Cloos aten. Destijds waren we niet bijster enthousiast. Dit keerwoog minder. Eigenlijk was alles matig tot slecht. De locatie aan het Plein staat garant voor aardig wat inloop. Het eten wat ons betreft niet. De wijn was matig, de carpaccio had een chemische smaak, de spaghetti carbonara was te zout. De bediening was in ieder geval wel zo attent om onze feedback door te geven aan de keuken en kwam later vertellen dat het kwam door gerookte tomaten die de carpaccio de eigenaardige smaak gaf. We proberen het wellicht over een paar jaar nog wel eens een keer, maar voorlopig niet.
Aranka R.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2014
In 1 week tijd 2 keer bij Cloos geweest: 1 keer voor de lunch en 1 keer voor drankjes en hapje eten. Beide keren prima! Voor de lunch is het moeilijk kiezen want alles op de kaart leek me wel lekker! Uiteindelijk een de BLT Cloos genomen, erg lekker!
Hapje eten bij Cloos is ook altijd goed, zeker als je lekker buiten kunt zitten. Al is het binnen ook goed toeven. Ik vind het een van de betere zaken aan het Plein in Den Haag. Zat met een vriendin lekker wijn te drinken (hier is de wijn trouwens goed, kun je ook niet van alle zaken aan het Plein zeggen) en we hebben ook een hoofdgerechtje op. Hadden nog brood met smeersels besteld, maar dit is helaas nooit gekomen. Stond uiteindelijk ook niet op de rekening overigens. We hadden beide gekozen voor een visgerecht en waren dik tevreden! Goede prijs/kwaliteit verhouding, lekkere garnituur en een simpel maar lekker visje.
Ga er zeker weer terug voor lunch en diner!
Zipje_Den_Haag .
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2014
Een lekkere zondagslunch gegeten bij Cloos: broodje warme geitenkaas, maar dan met appelmarmelade (net iets andere combi dan meestal) en broodje carpaccio. Niks op aan te merken, op de bediening evenmin.
De inrichting zou van mij wat lichter mogen, maar ieder heeft zo z'n eigen voorkeur. Er mag wel iets meer aandacht aan de schoonmaak worden gegeven (plakkerige kaart, kaarsvet op de tafel en de muur...).
Muis123 .
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2013
Leuk ingerichte tent. Bediening is op vrijdagavond alleen niet zo goed. (komt waarschijnlijk door vrijdagmiddagborrellaars).
Eten is ok. Het zijn geen uitgesproken bijzondere gerechten. Kwaliteit is ok.
Lekkereeter1 .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2013
Dit restarant ligt aan een bekend plein in het centrum van Den Haag zonder autoverkeer. Veel terrassen en een mooie plek op een mooie zomeravond te eten. We hebben een lekkere spagetti a la bolonaise en uitstekende mosselen gegeten. Er kwamen wel veel vliegen buiten op de mosselen af en dat werd ons na het bestellen gemeld. We hebben ons gered dus geen probleem. Volgende keer gaan we binnen mosselen eten.
Bediening is aardig.
Victoria S.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2013
jammer dat als je vegetarisch wilt eten, de meeste restaurants niet verder komen als pasta. De ravioli was overigens erg lekker alsook de mediterraanse salade, die rijk gevuld was met aubergines en artichokharten (deze leken uit blik te komen)
Vriendelijke jonge bediening.
Het was niet eens geweldig mooi weer de avond dat we er waren, maar toch waren wij de enige die binnen zaten. Erg stil voor een zaterdagavond dus.. waar dat nou aan lag?