Cloos

Plein 12A 2511 CR Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant Cloos

Het Italiaans georiënteerde restaurant Cloos, gevestigd op het altijd gezellige Plein in Den Haag, is de laatste jaren uitgegroeid tot een begrip.

Je kunt er 's middags terecht voor een heerlijke lunch, met onder andere broodjes, rijkgevulde salades en warme kroketten. Lekker gevarieerd dus. En als een Italiaans georiënteerd restaurant, ontbreken natuurlijk ook verschillende pasta’s niet op het lunchmenu.

Ook voor een overheerlijk diner zit je bij Cloos goed. Naast een ruime keuze aan
voorgerechten kun je er ook overheerlijke antipasti bestellen. Voor het hoofdgerecht is er onder andere keuze uit verschillende verse vis-, vlees- en pastagerechten. En om het geheel helemaal goed af te sluiten is er genoeg keuze uit een van de feestelijk nagerechten.

De Italiaanse keuken komt helemaal tot haar recht bij restaurant Cloos in Den Haag. Ook zin om deze te proeven? Reserveer dan snel!

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant Cloos

Maandag t/m Zondag

• Amex , Mastercard , Pin , Visa
7,2

Jouw recensie over het restaurant Cloos

Joyce S.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2018
Het was allemaal een beetje mwah mwah. Weinig sfeer. Bediening is heel vriendelijk maar weet niet veel. En het is qua kwaliteit-prijs verhouding te duur. Jammer.
K.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2018
Heerlijk oud pand, praktisch en gezellig ingericht.
Heerlijke clubsandwich, zéker op de menukaart houden!
Ben al vaker hier geweest en zal ook zeker in de toekomst geschieden!
marjoleine G.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2018
de keuken en de bediening waren slecht bezet. De bearnaisesaus van mijn collega was niet echt heel lekker, ik had zelf de ceasarsalade, daar had best wat meer kip op gemogen.
Eline E.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2018
Eten was ontzettend goed! Complimenten aan de keuken. Ontvangst was teleurstellend, in eerste instantie werden we genegeerd door alle medewerkers die we tegenkwamen dus zijn we maar zelf ergens gaan zitten binnen. Drankjes duurde ontzettend lang voor we die kregen, bij het eten hadden we wijn besteld, die kwam toen we al bijna klaar waren met eten. Bij het uithalen van het hoofdgerecht werd gevraagd of we de dessertkaart wilden en dat wilden we. Na een kwartier kregen we de vraag of we nog iets wilden, dus we vroegen nog maar een keer om de dessertkaart! Dus over de bediening zijn we helaas niet te spreken.
Jean-marie M.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2018
We kenden de zaak en gingen terug en hebben het ons weerom niet beklaagd. Door het slechte weer verkozen wij binnen te eten: het is er zeer gezellig en smaakvol ingericht.
Lisanne94 .
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2018
Heel erg goede high beer, fijn dat je van alle biertjes mag kiezen en ook kan kiezen voor een verrassingsarrangement. Het eten dat bij de high beer geserveerd werd, was erg lekker en heel veel. We waren vergeten door te geven dat we ook vegetarische mensen hadden, en toch is dit geweldig opgevangen met heel veel vegetarische hapjes.
P.J. H.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2018
Wij hadden het “ 12uurtje “ besteld. De soep was lauw tot koud en mag de term uiensoep niet hebben. De rauwkost niet aangemaakt en er was geen boter bij het brood. Er zou beenham bij zijn. Beenham ????
Was in ieder geval geen beenham. Scrambled eggs. Het was een flinter. Dus al met al een teleurstellend karig 12 uurtje. De kalfskroket was heerlijk. Ook de bediening was oké.
Tip, geen boterhammen maar 2 kleine harde broodjes.
Jeremy V.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2018
Erg gezellig!
Silvia P.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2018
Bijna geen vis alleen maar graag. Erg jammer.
Ce R.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2018
De werknemers leken er geen zin in te hebben (op 1 same na) of hadden geen horeca ervaring wat betreft klantvriendelijkheid.
Petra K.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Gezellig informeel
T.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2018
Prima lunch, attente bediening en niet te druk! 120 tekens----------------------------------------------------------/--------------------------------------------------------------------------------------------------------- !?
Rutger T.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
Zeer slecht. Onvriendelijke ontvangst. Moest vragen of ik wat drinken mocht. Na dik 10 minuten wachten vragen of ik de kaart mocht. Eenmaal besteld was de serveerster snel weg en hadden we niet nog een drankje kunnen bestellen. Na ruim een uur wachten kreeg ik zalm die niet gaar was. Teruggestuurd. Jongeman handelde dit wel netjes af. In dat uur is niemand bij ons geweest of we nog wat wilde drinken. Dus maar weer zelf proberen contact te leggen met serveerster. Twee drankjes besteld. Die vervolgens bij de verkeerde persoon werkelijk op tafel werden gepleurd. Eindelijk kwam nieuwe zalm. Wel gaar maar niet lekker. Wederom niks te drinken. Vervolgens werd er ons gevraagd of het gesmaakt had. Eerlijk gezegd niet echt. Werd ons wel een drankje van het huis aangeboden. Netjes. Uiteindelijk niet gehad. Nog nooit zo slechte service gehad. Op de jongeman na hadden ze er duidelijk geen zin in. Wij zijn werkelijk gevlucht en hebben ons dessert en koffie ergens anders genomen.
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Je dineert er in een gemoedelijke sfeer en je wordt vriendelijk ontvangen en deskundig te woord gestaan. Een absolute aanrader.
Dylan G.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2018
Eten was koud, de rumpsteak die ik had bovendien zeer taai en de groentes aangebrand, personeel doet niets met klachten!
Esther M.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
Het zag er van buiten leuk uit.... Maar helaas schijn bedriegt, stinkende toiletten (zelfs mijn dochter van 8 zei, wat stinkt het hier.) en onvriendelijke bediening.
Roland P.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2017
Heel gezellig en lekker.
Prima bediening en goede sfeer.
Snelle service.
Sfeervolle en 'warme'inrichting
Redelijk prijzen en goede kwaliteit
Niek O.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Zeer vriendelijke ontvangst, goede, snelle service. Vrolijke, attente, aardige bediening.
Het eten was prima!
Heel lekkere vegetarische gerechten. Nagerechten ook super lekker
debbypieters .
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2017
Op vrijdagavond 17 maart hier geweest. Vriendelijke ontvangt, moesten met 3 personen even aan de bar wachten, geen probleem. Na kleine 10 minuten,zoals afgesproken, was er een tafel vrij. Vanaf dat moment was het ook gedaan met al het goede. Veel verschillende mensen aan tafel waaronder een norse serveerster, duurde steeds erg lang om aandacht te krijgen. Het eten was vervolgens niet meer warm. Het ergste was dat we vlakbij toilet zaten. Deze deur stond regelmatig open waardoor er tocht ontstond en het allerergste was de verschrikkelijke stank van de toiletten.... gelukkig hadden we het gezamenlijk erg gezellig maar ik kom er echt nooit meer terug!!
Barbara B.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Gisteravond hier gegeten, ik moest echt aandacht trekken toen ik binnenkwam om geholpen te worden...Er stonden 3 man personeel voor mijn neus te praten maar ze zagen met nog niet...nou ik ben ik niet de kleinste! Dat was dus al eerste irritatie...Toen kwam later mijn tafelgenoot binnen en bij haar gebeurde exact hetzelfde (ze was op zoek naar mij maar ook zij werd totaal genegeerd.
Het eten is niet bijzonder, carpaccio is wel erg goed en lekker maar we hadden erna een salade (14 euro) en er zat niks in...productiewaarde 1 euro...Viel dus erg tegen. Er zat een vijg in die je echt moet zoeken en 2 champignons en verder heel veel sla!
Uiteraard is het een eetcafé maar alles bij elkaar toch een teleurstelling. En als klap op de vuurpijl moesten we ook nog 100 euro afrekenen (voor een carpaccio en een salade) maar dat lag aan de wijn. Het zou handig zijn als ze even melden vooraf hoe duur de wijn daar is, gewoon een tip! Nog veel te leren bij Cloos, succes!